heip
täällä vielä ollaan
jos kuitenkin kopsaan ekaks oman napasen tuolta maalismasuista...
omaa napaa: kävin tänään siellä käyrällä.. käyrä oli ok mutta lääkäri halusi ultrata samantien niin ei tartte maanantaina mennä..
sanoi että hyvin on paikat kypsynyt ja pyöritteli kalvoja (tai jotain) että vauhditas vähän.. sanoi että hänen mielestään parin pv:n sisällä syntyy.. no tuohon en jaksa itse uskoa |O ja sitten lisäsi että ma aamuna heti käynnistykseen osastolle jos ei ole siihen mennessä syntynyt =) painoarvio oli nyt 4100g
että helpottunut olen..
kotiin pojan kanssa kerettiin niin alkoi järkyttävä kipu alaselässä ja alavatsalla.. aivan kuin km:n aikaan kun laittoivat sen tabletin tuonne alapäähän.. paikallaan ollessa kivut ei tunnu nyt kun otin särkylääkkeen.. liikkeellä ollessa yhtä tuskaa ja portaat kun kävelin yläkertaan niin vetää kasinkerroin.. tässä nyt odotellaan ja katsotaan.. mietitään että lähdetäänkö viemään poika mummolaan (tai siis lähteekö mies viemään puoliväliin vastaan.. perille asti ei vie kun matkaa 135km )
tuntuu että haluaisin pojan pitää kotona lähellä.. jos vaikka nämä kivut nyt tästä vielä asettuu.. sekavat fiilikset.
EM: Itsellä ainakin tuntuu että koko ajan housunsuoja märkänä ja saa vaihtaa kerran, kaksi päivässä.. ei minun mielestäni ole lapsivettä.. ultrassakin todettu että vettä on hyvin.
Vuoto enemmän semmoista juoksevaa kirkasta limaa..
Mutta jos siltä tuntuu niin käy tarkistuttaa.
Jospa pikkuinen vielä jonkun viikon malttaisi masussa pysyä. lepäilehhän
NP: On kyllä kaikki keinot käytetty mutta tulosta ei synny
no jos maanantaina tosiaan sitten osatolle päästään eikä lähdetä sieltä ennen kun vauva kainalossa
jep jep.. nyt ei muuta.. äsken tuli aika tuju supistus vaikka paikallaan tässä olenkin.. ajattelin varovasti yläkertaa rueta siivoilemana miehen avustuksella.. jos sais jotain aikaseks.. siis jos vaan kärsin.. taas viiltää
danjuska ja vilma 40+5