Hei kaikille! Viime kirjoituksesta onkin jo 2½ viikkoa aikaa. On ollut vieraita kylässä ja heti perään itse poissa kotoa, niin ei ole tullut roikuttua palstalla.
Viikon päästä palataan kotiin, niin sitten meno rauhoittuu ja kerkeän käymään täällä useammin.
sasuma :hug: Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa pärjäämiseen. Onneksi tiputuksista on ollut apua edes hetkiseksi.
Onnea
Pipana,
toive ja
bonustehtävä hyvistä nt-ultra kuulumisista. :flower:
Miiak: Onko tullut uutta tietoa raskauden suhteen? Hienoa, että sykkeet löytyivät kaikesta huolimatta. Toivottavasti kaikki oli hyvin vielä uudessakin ultrassa.
Onnea
Katjaheille ja
kan-trille plussasta. :heart:
Suuret onnittelut
SpanishDancer hyvistä rakennneultrakuulumisista. :flower: Varmaan mukavaa päästä nauttimaan taas "normaaliraskaudesta" ja eroon nt-ultran aiheuttamista huolista.
Myös
jäärikselle onnittelut! :flower:
Niin pitäisikö uusia
alushousujakin ostella? Kieltämättä nykyiset ovat alkaneet puristaa ikävästi vyötärönauhan kohdalta. Ei sitä näin ensimmäisessä raskaudessa kaikkea osaa ajatella.
).( Alkuraskauden oireet ovat jo kaukaista menneisyyttä. Vatsa on alkanut kasvamaan ja lopultakin alavatsan kumpu on yhdistynyt ylävatsan kummun kanssa yhdeksi isoksi.
Normivaatteita voin käyttää, vaikka välillä puristavatkin ikävästi.
Me ei olla vieläkään
kerrottu raskaudesta tuleville isovanhemmille. Oma veli sai juuri esikoisensa, joten tuntuu, että haluan heidän saavan nauttia huomiosta nyt kunnolla ja kerrotaan sitten vasta myöhemmin. Voihan olla, että juomattomuuteni ja vatsa/isot nännit on jo paljastanut meidät, mutta ei äiti ainakaan ole asiasta ääneen kysynyt.
Liikkeitä en ole vielä huomannut. Tosin en ole pysähtynyt paikalleni niitä odottelemaankaan, niinkuin ohjeissa neuvotaan alussa yrittämään.
Tänne on rantautunut inhottava
närästys, mutta sitä on ollut ilman raskauttakin aina kun ollaan kotikotona tai anoppilassa käymässä. Rennietä olen saanut vetää kaksin käsin.
Nyt kuluneen viikon ajan olen pannut merkille, että
vatsa on aamuisin valunut toiselle puolelle napaa.
Kertokaas viisaammat, että mikä se oikein on? Onko se kaikki muu vatsan sisältö kuin kohtu? Eihän kohtu voi näin aikaisilla viikoilla tuolla korkeuksilla huidella, sillä sehän on toisesta päästä kiinni kohdunkaulassa. Hetken kun olen ollut jalkeilla, niin vatsa on asettunut taas omalle paikalleen keskelle.
Kiva, että tässä ketjussa on teitä loppumetreillä odottaviakin kuten
kreta,
Huisi ja
zanz ainakin, niin saa kuulla teidänkin tunnelmianne.
Tuittu- ja pikkuinen 16+6