Uusille plussanneille oikein paljon onnea ja tervetuloa :hug: :flower: Näinhän se meillä keskenmenoja kokeneilla menee, että usko siihen raskauteen voi olla hakusessa alkuun. Luotetaan nyt kuitenkin siihen, että kaikki on hyvin! Esim. tuulimuna (jonka itsekin koin vuosi sitten) on semmonen juttu, joita melkein kaikille naisille voi tulla eteen, ja siihen ei ainakaan itse voi vaikuttaa, joten ei kannata liikoja murehtia, vaan ennemmin jos mahdollista varata se aika varhaisultraan, niin saa ainakin tuulimunaraskauden suljettua pois.
Repa: Jaksuja pökerryksiin, koeta ottaa iisisti vaan.. Ja kiitos tsempityksistä liikkeiden suhteen, oon edelleen vähän huolissani, kun oikein mitään ei tunnu tuolla alavatsalla. Voihan se olla että pieni on vaihtanu asentoa niin täysin, ettei tunnu, en tiiä.
kreta: Vaikken tällä erää mikään aktiivi-kirjottelija olekaan, voisin ottaa tuon päivitysvastuun harteiltasi. Eipä tuo tosiaan ihan kauheen vaativa pesti ole =) Pistän uuden pinon pystyyn siis elokuussa.
(.): Tammerfest uuvutti niin täysin, että eilen mentyäni töihin pomo laitto mut kotiin jo kahen tunnin jälkeen aamupäivällä, kun en meinannut pysyä jaloillani ja ravasin vessassa, kun maha oli ihan piloilla. Sitten sain ilokseni vielä tänkin päivän jäädä pois ja huominen sekä torstai on muutenkin vapaat, joten pääsen miehen ja pojan luo mummolaan jo tänään :heart:
Olen siis työleskenä täällä kotona, kun mies on kesän muualla töissä ja poika hoidossa mummolassa. Aikas kallella kypärin on mennyt tämä kesä, vaikka yleensä kesä on lempivuodenaika mulle. Nyt tuo kuumuus otti ylivallan eikä muutenkaan ole kovin mukavaa pohtia kaikkia asioita yksikseen väsyneenä työpäivien ja -iltojen päälle, mielikuvitus laukkaa ja kaikki pahat vaihtoehdot käy läpi.
BM ja Putti 15+5