Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Oli aivan pakko tulla kommentoimaan. En ole edes ajatellut, että se saattaisi johtua raskaudesta, mutta nyt kun muutkin ovat huomanneet, niin kaiketi sitten :) Pilkoin kolme päivää sitten sipulia ja vielä eilen sormet haisivat aivan kamalalle. Tänään sitten taas sama homma, kun eilen pilkoin taas uudemman kerran :)

On tää vaan niin hassua :)

nimbe+ rypäle 11+0

Heippa kaikille! Olen ollut muutaman päivän kesäreissulla, mutta nyt taas tietokoneen takana =) Kyllä mä tiedän että on ihan hölmöä odotella oireita kuten pahoinvointi, mutta kun keskenmenneissä sitä ei tullut koskaan....

Silloin kun odotin tytärtäni pahoinvointi alkoi viikolla n.7 ja se oli ihan hirveää ja kestikin vielä jonnekkin viikolle 18. Eli tiedän jopa miten hirveää olotilaa tässä toivon :)

Se on kyllä totta että mitä sitä nyt vielä huolehtimaan kun olen vasta 4+6. Periaatteessa jos vanhat merkit paikkansa pitävät, ei pahoinvoinnin kai pitäisi mulla vielä alkaakaan kun n. 2 viikon päästä. Eli ehkä tässä odotellaan ihan rauhassa =)

mulla on koko ajan nälkä.. tai ainakin tuntuu että vatsa on ihan tyhjä.. just 15min sit söin leivän ja taas pitäsi muka syyä..e i kai nyt sentään.. mähän lihon 100kg jos syön näin paljon.. :)
kai tää nälkäkin on yks oire.. ?:)

tiitu ja nasu rv5+3 ( tästä pienestä tuli nyt nasu kun oli yks nasu pehmolelu tuolla kaapissa ja mietin että kellekkösen antais ja pienellehän se nyt sit jää joten myös nasu on mun masussa)

Harhaanjohtaja minä puutun listalta..
Tiedot: LA 24.3. Ilona10....28....OYS....KM1/09....1.

Kivasti on tullut porukkaa mukaan ja juttua piisaa. Itse en vain jaksa kommentoida tällä
hetkellä mitään.
Pientä ällötystä on ilmassa, mutta odotan edelleen sitä oikeaa pahaa oloa!
Tänään oli ekan kerran olo, ettei tämäkään loppuun asti mene. Toivoa on vielä, siihen asti kunnes toisin todistetaan!
Toisilla on paha olo ja toiset ihmettelee kun sitä ei ole.. Hyvin ristiriitaista.

Eka ultra ois ensviikolla ja sinne on pitkä aikaa.. Miten sitä jaksaa odottaa?

Kivoja kuulumisia olette saaneet neuvolasta. Mä soitan itse vasta ensviikolla neuvolaan, siitä
varmaan pari viikkoo, niin on eka kerta.

Jaksamisia kaikille! :)
Ilona ja tiitiäinen 5+5

Ilmoittaudun minäkin taas vaihteeksi :saint: Kesälomareissulla ollaan edelleenkin mutta tänään vasta pääsin nettiin. Huomenna jo onneksi pääsen kotiin :) :wave: Palailen silloin paremmin asiaan.

Vernis & Baby-J rv 18+4 :heart: vilkkaana masussa :heart:

Heipä taas! Ja niin on taas viikko vierähtänyt, uskomatonta miten aika kuluu... mutta samalla NIIIIIN hitaasti. Soisin niin tämän vauvan jo tulevan, nämä viimeiset viikot ovat kyllä ainakin minulle aika raskaita.

Vauva on iso. Viime perjantaina olin synnytystapa-arviossa ja kooksi saatiin silloin 3700 g (vko 37+3). Tästä kun vauva vielä päättää pysyä mahassa vaikka 4 viikkoa, niin lopputuloksena onkin sitten sellainen 4500 g.... uuh, siinä on sitten paikat kovilla. Mitään synnytykseen viittaavaa ei ole vielä tapahtunut, ei edes yhden yhtä kipeää supistusta! Eilen kävin vielä vauvan koon vuoksi sokerirasitustestissäkin, sitähän ei ole minulle tässä raskaudessa edes tehty. Huomenna on neuvola, niin kuulen tulokset silloin.

Mutta siis, odottelua tämä vaan on. Esikoinen on ollut pari päivää äidilläni hoidossa, kun hänellä on vielä tämä viikko kesälomaa. Olisi ollut hyvä aika synnytttää, kun ei olisi tarvinnut miettiä esikoiselle hoitajaa, mutta kun ei niin ei... eihän se kukkokaan käskemällä laula..

Sini ja tyttönen, rv 38+0!

Moikka kaikille!

Harhis oli palannut lomalta! :wave: Taisi olla pieni homma päivitellä listassa. =)
Sen verran voisin juoruta että heitu on jo saanut vauvan.

Oma olo on ollut todella hyvä ja ainoastaan yhtenä yönä hieman supistellut. Mutta sekin oli niin pientä että sain nukuttua. Kai se sairaalakassi pitäisi kuitenkin piakkoin pakkailla.
Kirjoiteltua on tullut nyt vähemmän tänne kun tuntuu että tuolla elokuisissa tapahtuu niin hirveästi. Aina aamuisin saa kahvikupposen äärellä jännityksellä lukea mitä on yön aikana tapahtunut ja kuka lähtee synnyttämään. Kohtahan se on oma vuoro. :eek: Paitsi että tämä vauva taitaa pysyä tiukasti masussa vielä pitkään!
Vaikka vähemmän olenkin kirjoitellut olette silti kaikki mielessäni. Pidän kaikille peukkuja että kaikki menee hyvin! =)

Päksäkkä 38+0 POKS :heart:

Vautsi Päksäkkä!

(.) Sain hCG lukemat, jotka oli hurjat 3519! Tuo oli oviksesta 21 päivää (4+4 tai 4+3). Onko muilla ollut yhtä hurjia lukemia noilla viikoilla? Pitää vielä odotella se seuraava arvo ja toivoa, että nousu on sopivaa.

Moikka!

En ole tähän ketjuun kirjoitellut :ashamed: mutta ajattelin tulla ilmoittamaan, että meille syntyi 14.7 täydellinen pieni poika mitoin 2520g ja 46cm :heart: Koko raskausaika oli pelkoa täynnä ja nyt on olo mahtava. Tsemppiä teille kaikille odotukseen :hug:

heitu ja onni 2 viikkoa :heart:

Kiitos päksäkkä olitkin infonnut :D

MLL
Happihyppy koita olla etsimättä huonoja asioita korkeasta arvosta vaan keskity positiiviseen, jos sielä onkin vaikka kaksi tms. :)

heitu onnea vauvasta! :flower:

Omassa napasessa ei muuta kuin vähän iisimpi päivä pahoinvoinnin suhteen ja POKS! Jo hurjasti kolmatta kertaa tässä pinossa :heart:

MLL 7+0

Terve!!

Happihypyllä nyt mielikuvitus laukkaa, koita vähän rentoutua.. :hug: . Minusta tuo arvo kuulostaa mahtavan hyvältä, ja eikös iso arvo enteile ennemmin kaksosia kuin downia?

Täällä kaikki hyvin, takaisin olen töissä ja tylsää on ku on hiljasta. Taidanpa lähteä lounaalle ja kirjastoon....

Heitulle onnea vauvasta ja sinille ja päksille tsemppiä loppumetreille!!!

:heart: :heart: :heart:

wrv32

Sinillä ja päksäkällä oli eilen jo hienot poksut :D

( . ) Neuvolassa tuli joo eilen käytyä.
Sf-mitta on jo 26, mikä on saman verran kun mun kälyllä, jolla viikkoja jo 31+4. Hän kulkee alakäyrän alapuolella ja minä tasaisesti yläkäyrän ylä puolella :D
Verenpaine124/69 ( siis paranee vaan )
Hemppa 123.
Pissa kerrankin täysin puhdas!! Ei siis ollut sokruja tällä kertaa.
Paino 96,5, eli painon nousu nyt 400g /viikko, kun aiemmin on ollut 785g/viikko.
Vauvan sykkeet 145 ja liikkeet ++

pinkkimieli ja pallopää 26+5

Pöh! Niinhän ne sokeriarvot olivat sitten koholla. Höh ja pöh. Vielä näin loppumetreillä joudun alkaa mittailemaan arvoja, huomenna haen Jorvista mittarin kotiin. No hyvähän se tietty vaan on, että asia selvisi, osaa sitten jatkossakin asennoitua siten, että kakkostyypin diabetes on oikeasti asia mikä pitää ottaa huomioon, mutta silti...

Ei merkkiäkään, että vauva haluaisi tulla masusta pois. Niin että kertokaapas kaikki mahdolliset vauhdittamiskeinot, kiitos! Eikös ne S:llä alkavat jutut olleet niitä hyviä juttuja: sauna, siivous, sauvakävely, seksi, mitä muuta? :)

Sini ja tyttönen, rv 38+1

Sini harmi kun arvot rupeaa vielä näin loppumetreillä kohoilemaan. Tuolla elokuisissa joku kirjoitteli että vesimelonin syönnin pitäisi lisätä supistuksia ja toiset on sitä mieltä että se vadelmanlehtitee. Toimivuutta en tiedä. Mä olen kokeillut vain siivousta ja lenkkeilyä. =)

Päksäkkä 38+1 :heart:

jospa minäkin ilmoittautuisin mukaan.. toissapäivänä plussasin, esikoinen 10/06, yritys aloitettu 11/07, tm 04/08 ja km 05/09 ja nyt sitten kolmannesta kierrosta tuon edellisen kmn jälkeen ollaan raskaana.. :)

en osaa iloita, en oikeastaan haluaisi ajatella koko raskautta vielä ollenkaan, jos sen voisi vaikka unohtaa kokonaan, sanotaanko vaikka kymmeneksi viikoksi :LOL: oltaisiinpa ainakin vähän varmemmilla vesillä silloin..

onko tässä ketjussa kenelläkään kokemuksia lääkkeellisestä raskauden tukemisesta? esim. asetylisalisyli (aspirin) tai progesteroni?
ajattelin soitella huomenna neuvola-aikaa ja kysellä oisko aiheellista kahden perättäisen kmn jälkeen saada jotain raskautta tukemaan..
luin usealta foorumeilta et jotku on ominpäinki alottaneet mini-aspirinit heti plussattuaan..

kellopeliappelsiini ja papu 4+1

Kellopeliappelsiinille onnittelut plussasta ja tervetuloa tänne! :flower: Mulla meni alkuraskaudessa mini-hepariini ja Lugesteron. Lugesteron aloitettiin 3 päivää ovisplussasta ja lopetettiin rv 9, Klexane mini-hepariini aloitettiin heti kun plussa pärähti testiin ja lopetettiin rv 14.
Edellisessä raskaudessa otin omasta aloitteestani ASAa mutta siitä ei omalla kohdallani ollut silloin apua, kaksoset kuoli rv 6+6 :'(
Mutta mini-hepariinin kanssa ollaan jo näin pitkällä :) En tiedä onko se sen ansiota vaiko pelkkä sattuma :eek:

Vernis ja Baby-J rv 18+6 :heart:

MLL
Onnea Kellopeliappelsiini! :flower: Toivottavasti pieni pysyy mukana loppuun asti :) Neuvolasta rohkeasti apua kysymään.

Aamulla säikähdin, että rikkoutuuko kaava ja tulee toinen parempi vointisempi päivä. Olin jo varma, että keskenmenee, kerroin jo miehellekkin ajatuksistani. Aamupäivän myötä sitten kuvotus lisääntyi ja nyt taas onnellisesti melko huonovointinen. Toivottavasti jaksatte vielä lueskella tätä mun päivittäistä raportointiani =)

MLL 7+1

Ainostaan kerran vai pari oon tänne kirjotellu, mut jos tänne vois silti palailla :ashamed: ?

Oli tuo alkuraskaus niin pelkoa täynnä, että en oikein uskaltanu uskoo, että mitään tästä tulee. Niinhän se taitaa olla kaikilla km:n kokeneilla. Niin vähällä ajalla mulla nuo kolme oli, että jossain vaiheessa meni vallan usko siihen oman lapsen saamiseen. Nyt alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään.
Eli listaan voi päivittää nuo mun keskenmenot 5/07, 10/07, 4/08 :'(

Kävin varhaisultrassa (olikohan siitä jo juttua sillon aikasemmin) ja niskapoimu-ultrassa. Turvotus oli 1,3mm ja mitään tietoo verikokeista ei oo kuulunu, joten kaikki toivottavasti siltä osin ok (ultrasta kuitenkii aikaa jo 3,5vko). Toinen nla-käynti on huomenna (tai oikeestaan kolmas, koska eka käynti tehtiin kahdessa osassa). Tosin oon mä tossa välissä käyny kuunteluttaa sydänääniä, kun kk on niin pitkä aika siinä välissä. Ei hermot kestä sitä epätietosuutta, että onko kaikki hyvin.

Raskaudesta ei olla kerrottu kun kahdelle ystävälle. Yks ystäväperhe arvas, kun kyläilemässä oltiin. Mulla raskaus ei näy omien mahamakkaroiden alta, joten hyvin pysyy salassa vielä.
Mites muut? Missä vaiheessa ootte kertonu raskaudesta?

Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan luottavaisempi olo tähän raskauteen, vaikka pitkä matkahan se vielä on edessä, ennen kun nyytti kainalossa on. Ja kaikkee voi vielä käydä. Vielä me ei olla mitään hankittu, eikä isompaa hankita ennen rakenneultraa. Jotain pientä mun tekis mieli käydä ostamassa. Sellasta, jonka vois vaikka antaa lahjaks, jos sattus itelle käymään jotain.

Kovin omanapanen viesti oli :ashamed:
Palailen päivemmällä uudestaan ja jos sit vähän muutakin... Nyt vielä nukkumaan. Heräilin vaan näin aikasin, kun mies lähti töihin.

-OJ- 15+0

Yhteistyössä