Ainostaan kerran vai pari oon tänne kirjotellu, mut jos tänne vois silti palailla :ashamed: ?
Oli tuo alkuraskaus niin pelkoa täynnä, että en oikein uskaltanu uskoo, että mitään tästä tulee. Niinhän se taitaa olla kaikilla km:n kokeneilla. Niin vähällä ajalla mulla nuo kolme oli, että jossain vaiheessa meni vallan usko siihen oman lapsen saamiseen. Nyt alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään.
Eli listaan voi päivittää nuo mun keskenmenot 5/07, 10/07, 4/08 :'(
Kävin varhaisultrassa (olikohan siitä jo juttua sillon aikasemmin) ja niskapoimu-ultrassa. Turvotus oli 1,3mm ja mitään tietoo verikokeista ei oo kuulunu, joten kaikki toivottavasti siltä osin ok (ultrasta kuitenkii aikaa jo 3,5vko). Toinen nla-käynti on huomenna (tai oikeestaan kolmas, koska eka käynti tehtiin kahdessa osassa). Tosin oon mä tossa välissä käyny kuunteluttaa sydänääniä, kun kk on niin pitkä aika siinä välissä. Ei hermot kestä sitä epätietosuutta, että onko kaikki hyvin.
Raskaudesta ei olla kerrottu kun kahdelle ystävälle. Yks ystäväperhe arvas, kun kyläilemässä oltiin. Mulla raskaus ei näy omien mahamakkaroiden alta, joten hyvin pysyy salassa vielä.
Mites muut? Missä vaiheessa ootte kertonu raskaudesta?
Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan luottavaisempi olo tähän raskauteen, vaikka pitkä matkahan se vielä on edessä, ennen kun nyytti kainalossa on. Ja kaikkee voi vielä käydä. Vielä me ei olla mitään hankittu, eikä isompaa hankita ennen rakenneultraa. Jotain pientä mun tekis mieli käydä ostamassa. Sellasta, jonka vois vaikka antaa lahjaks, jos sattus itelle käymään jotain.
Kovin omanapanen viesti oli :ashamed:
Palailen päivemmällä uudestaan ja jos sit vähän muutakin... Nyt vielä nukkumaan. Heräilin vaan näin aikasin, kun mies lähti töihin.
-OJ- 15+0