Moro ladyt!
Tosiaan missä luuraa
MyAngels??? :wave: :attn: Täällä sua jo kaivataan!!!
Daizz: Tajusinkin,että melkein samoissa mennään, ei edes viikkoa välissä ja joo odotan esikoista. Tällanen huoli-jussi kun olen niin sitä heti vertaa (VAIKKEI SAISI!) omia tuntemuksia toisen tuntemuksiin, mutta sä oletkin huomattavasti kokeneempi kuin minä
Oma olo: Ollut eka lähes kivuton päivä tänään, ihanaa! Neuvola oli heti aamulla ja vitsit ne on kyllä ihania siellä. Lääkäri tutkas kohdunkaulan ja se oli kiinni ja 3cm pitkä. Mini laukkas erittäin mallikkaasti sykkeellä 145. Juttelin aika pitkäänkin lääkärin kanssa näistä kivuista ja hän oli hyvin ymmärtäväinen mun huolesta. Sanoi, että kipu on hyvä AINA tarkistuttaa jos se lamaannuttaa. Hän epäili, että kyse joko hurjasta kasvukipu kohtauksesta TAI harjoitussupistuksesta. Sanoi, että joilla se voi olla erittäin epämiellyttävän tuntuista. Enpä sitä tiennytkään kun luulin että sen on aina oltava kivuton.
Vaikka kaikki vaikutti hyvältä neuvolassa pääsin vielä oikein keskussairaalaan tarkistukseen päivystyspotilaana ja sinne meninkin suoraan neuvolasta. Annoin pissanäytteen klamydiatestiä varten (olen niihin jo tottunut kun täällä otetaan aina alavatsakipujen yhteydessä klamydianäyte) ja sitten lääkäri teki vielä sisätutkimuksen ja paikat kiinni ja ok. Lopuksi vielä ultrasi, mutta se tapahtui niin nopeasti etten ehtinyt miniä kunnolla hahmottamaan vaan näin vain vilauksen selkärangasta.Komea muuten olikin
Mini oli kuulemma hyvinvoiva ja kova liikkumaan ja hyvällä sykkeellä. Istukka moitteeton. Mun munuaisetkin tsekattiin ja hyvältä näytti ja virtsarakossa ei huomattu mitään kiviä. Hänkin epäili kovia kasvukipuja tai harjoitussupistuksia. Saikkua en saanut enää huomiseksi, mistä toisaalta olin helpottunut, koska mulla hajoaa pää yksinolemisesta! Sovittiin niin, että jos vielä samat kovat kivut yllättävät niin heti kotiin lepoasentoon ja panadol suuhun ja soitto neuvolaan että saa tarvittaessa sairaslomapäivän kun mulla levolla helpottaa heti.
OLEN NIIN HUOJENTUNUT, että rakkaalla minillä on kaikki hyvin!!! :heart: Huomattavasti kevyemmin mielin odottelen sitä rakenneultraa kun ei kerran lääkäri nähnyt näin pikaisesti mitään häikkää. Tietysti se tarkempi syynäys tapahtuu sitten virallisessa ultrassa...Mutta näissä hyvissä fiilareissa on hyvä mennä syömään soppaan sillä minillä on ihan hirveä nälkä!!!Ja tällä äipällä myös =)
Huojentunut Toive81 ja ihana, liikkuva mini 19+4 (Wau, pian tosiaan puoliväli saavutettu!!!)
P.S. Kyselin vielä tietty tuosta masunkasvusta, mutta sanoivat, että hyvin se siellä pullottaa ettei kauan enää mene, että on ihan selkeä vauvamasu =)
SItten vielä kysäsin, onko normia näillä viikolla löytää kotidopplerilla laukka ihan karvarajalta niin on kuulemma =)