*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

Irtosora!!!!!!!!! Mä en ees tajunnut et oot päässy jo noin pitkälle! Hienoa kerrassaan! Tuohan siis merkkaa et milloin vaan (luulis ainakin 2 viikon sisällä varmasti) voi tulla lähtö.
Oli niin jännittävää seurata sitä AE:n hommaa, joten ilmoittele vaan kun alkaa tapahtumaan. Minä täällä sit jännäilen ja pidän peukkuja ylhäällä! :wave:
On muuten tullut erit tasapuolisesti tyttöjä ja poikia tällä palstalla olleille. Jännä juttu oli et kun mun esikoinen saapui maailmaan kaikille mun tutuille tuli silloin kans tyttöjä. Nyt olen "yksin" raskaana, joten ei tuu seuraa tälle kaverille. :/

NullPoints + Tirri
 
moro kaikille...
Onnea kaikille plussanneille...iltsu-natsu ja inka-liina...toivotaan nyt vaan paljon vauva liisteriä sinne pienille. :heart:
Lumi-Marjalle jaksu :hug: surun keskelle.
Frizantelle ilosia uutisia sitten...miten olikin mukavaa että vauvalla kaikki on hyvin. :heart:
Toiveelle tsemiä kipujen kanssa.

Neuvolassa eilen tuli käytyä...
sieltä sitten tämmösiä..
rv 18+4
Paino pudonnut kilon :D
Turvotuksen -/-
RR 112/56
Pissa puhas...
hb 131
Sykkeet 150
Liikkeet ++
Sokerit pysynyt ihan kivasti kasassa...ei suuria heittelyitä.

Mulla noi paineet on tosi alhaset...siihen mitä ne normaalisti on hyvissä rajoissa.siitä varmastikkin johtuu mun huippaukset ja voimaton olo ja väsymys.Ja sama on tuon hb:n kanssa normaalisti on yli 140...Et noi voi mulle aiheuttaa sitä huimausta jne.Mikäköhän kohottas verenpaineita muu ku kahvi...???Pötsissä tuntuu jo ihanasti pienet tai aika jämäkätki potkasut.IHANAA :heart: :heart: :heart: Ja liikkeet tuntuu jo sillonkin ku ite liikun.
Hitsi reilu vko vielä ni ois puoliväli :D JEE JEE...Nyt rupee pikkuhilijaa usko olee kohillaan et meille pieni tullee sitten joulun jälkeen...voi vide.VÄHÄNKÖS on kiwwaaa :D :heart:

Hitsi mun esikoinen alotti maanantaina eskarin...oli vähän haikee olo laittaa neiti taksiin aamulla...et se onki jo nii iso koululainen...huh...aika menee hurjan nopeesti...poikaki lähtee sit ens syksynä koulutielle...huh...aika hurjaa. :eek: Mun pienet lapset...mun pienet vauvat.Kun niitä pitää nii pieninä..ja sit yhtäkkii ne lähteeki jo koulutielle... :heart:

Mut semmosia..pakko lähtee syömään..näläkä iskee... :p

Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 18+5
 
Heipsis!


Pika pikaa taas laittelen viestiä.. Joka päivä olen käynyt lukemassa, mutta viestittely on nyt jotenkin harventunut. Tämä hauva-vauva-arki on niin kiireistä
Eilen saimme tuon ihanan karvapallon kotiin.

AE:lle mahdottoman suuret onnittelut pojasta!
Ihanaa, että urakka on vihdoin ohi! (Ja toisenlainen edessä..)

Irtosoraa aletaankin sitten jännäämään seuraavaksi, vai mitä!

Onnittelut myös Inkaliinalle, Riiksille ja Iltsu-Natsulle ja kovasti tervetuloa!

Frizzante, voi kun hienoa!
Varmasti vierähti kivi sydämeltä! Minulle ei ole soittoa kuulunut. Soitin eilen neuvolaan, josta kerrottiin, että tulokset ovat tuosta toisesta (viime viikon) seulasta koneella mutta ei vielä paperiversio ollut saapunut. Koneella näytti olevan kaikki ok, mutta sanoi että palataan asiaan kun paperilla kaikki on laitettu yksinkertaiseen muotoon!? Siitä kolme viikkoa sitten otetusta seulasta ei ole kuulunut, ei soittoa eikä neuolan koneella tietoa. Noh, olipa ainakin ystävällinen täti. Vastasi siinä numerossa, jossa minun neuvolantätini on ja kansionikin oli siinä huoneessa ja sanoi sitten vielä että nähdään -nyt sitten heräsi toivo että josko tätsä olisi vaihtunut!


Daizzilla oli niin iloinen ja positiivinen viesti.. Onnittelut liikkeistä. Varmaankin tosi ihanaa, että ne alkavat jo tuntua noin selvästi! Meillä myös lapset lähtivät koulutielle maanantaina. Kyllä on haikea olo!

Mitäs MyAngelsille kuuluu? Missä luuraat? Onhan kaikki hyvin?

Toiveelle tsemppiä kipujen keskelle!
Otahan vaan iisisti kun nyt saat lepäillä ihan luvan kanssa. Tulehan huomenna kertomaan, mitä lääkäri sanoi.

Lumi-Marjalle toivotan kovasti voimia! :hug:

Luminia 15+5
 
Iltapäivää!
Tänään ollut siedettävä päivä..Lepo tosiaan on mun taikasana näihin kipuihin. Huomenna onneksi vielä tarkistus...Hei tuli mieleen noista neuvolamerkinnöistä...Mulla oli viimeksi "virallinen" käynti neuvolaan 16+4 ja siellä multa kysyttiin, olenko jo jotain tuntenut masussa. Kerroin silloin niistä värinöistä ja mulle merkattin korttiin liikkeet:+. Otti silmään kun daizzilla viikoja mua vähempi ja liikkeet jo++...Ja kunnon potkuja tuntee jo liikkuessa. Täällä tunnen muljahteluita vain itse paikoillaan ollessa, en kertaakaan vielä liikkuessa. Miten ne siellä neuvolassa määrittelevät nuo plussat?

Toive81 ja muljahteleva mini 19+3
 
Miikkis mä en huomannut esikoisen raskaudessa masun laskemista ollenkaan, itse asiassa kuulen tommosesta oireesta vasta nyt ?!? :) Vauva oli kyllä kiinnittynyt jo hyvissä ajoin paikoilleen odottamaan syntymistä..

Frizzante tosi hienoa, että kaikki on hyvin eikä poikkeumia löytynyt! :hug:

Lumi-Marjalle :hug: ja osanottoni menetekseenne. Koita muistaa, että näillä alkuraskauden keskenmenoilla on yleensä aina syynä se, ettei vauva olisi kromosomeiltaan terve ja elinkelpoinen. Ikävää, että olette joutuneet kokemaan sen jo noin usein. Oletko päässyt mihinkään testeihin joissa syytä voitaisiin etsiä?

Mitäs tänne, ankea päivä ollut.. ja jotenkin nää sisällä vietetyt sadepäivät saa mulla aikaan herkku-himon! Oon taas mässännyt pullalla ja suklaalla niin, että on jo toooosi huono omatunto.. :ashamed:

Findy :heart: 23+6 (pienen potkuttelut kyllä piristää välillä) :)
 
Toive...olikos tää nyt sun esikoinen vai??No mä oon tuntenu liikkeet jo..hhmm...öö...reilun kolme vkoa...Mulla on istukka vielä edessä viime ultran mukaan...en sitten tiedä mut liikkeet tuntuu kylkiin tai sitten tuonne taakse.Mä vaan tunnen ne selkeesti..onhan tää mulle kolmas pitemmälle edennyt raskaus...Kaksi lasta siis ennestään.Parina pvänä tuntenu semmosia potkujen tuntusia pari kolme kertaa putkeen...semmosia TÖKS TÖKS... :D
mulhajtelut tuntu tosissaa pitempään.En mä nyt montaa pvää ole jälessä sua en etes vkoa.Kyllä sullakin ne liikkeet rupee selkenee pikku hilijaa älä huoli =) Aivan varmasti.

Hei MyAngels...mä huomasin kanssa että sinusta ei ole kuulunut mitään...Mihin sä olet kadonnut ystävä???Mitä sinulle kuuluu??Miten sinun pikkunen voi ja sinä???

Pikainen Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 18+5
 
moikka

pikaseen taas...

LumiMarja: :hug: kyyneleet silmissä luin kirjoittamaasi. tiedän että varmaan mitkän sanat ei tuskaanne ja suruanne helpota muuta voimia lähettelen teille! :hug: Olen niin pahoillani puolestanne. miten elämä voikin kolhia noin..

Frizzante: Hienoa kun pikatesteissä kaikki ok :D :hug:

Toive: Itsellä poikaa odottaessa oli kovat liitoskivut.. keskivaiheillä raskautta.. ja mulla ne helpotti loppua kohden. lenkillä oli hankala kulkee kun repi ja vihlo.. töissä sanovat että elä nostele raskaita jne mut hyvin meni raskaus.. kivut kyllä inhottavia. jaksuja :hug:

miikkis: Itse en mahan laskeutumisya niin muista mutta pää oli pojalla jo tosi hyvissä ajoin kiinnittynyt.

nyt en valitettavasti kerkee muuta.. omaan napaan ei uutta. kipuja on sivuilla alamahassa ja alaselkää särkee kuumottavasti.. jos huomenna ei helpota nii soittelen että eikö ois mahdollista ultrata.. takaraivossa pieni ajatus että kaikki ei oliskaan ok.. :snotty:
 
Menee hermot tähän sivustoon, aina kun yrittää jotain väsätä tulee " Service unavailable" |O

Niinpä vaan pikaseen :attn: Missä olet kultamuru MyAngels? :eek:

Vaavin potkut tuntuu joka päivä kovemmin ja muljahtelee niin, että meinaa mahan viedä mukanaan :LOL:

Tuun joku päivä paremmalla ajalla :wave:

Lumimarja :hug:

Orchid ja potkutteleva pikkuinen rv 15+0 uusi viikko :heart:
 
Niin on joo: Missä oot MyAngels???
Daizz Hienoo kun alkoi selviämään heikotuksen syyt! Verenpainetta saa ylös suolaiset ruuat??? Laku? Salmiakki? Tietty jos suolaista paljon vetää niin voi turvottaakin. :(
Toive En minäkään tunne vaavin liikkumisia kun itse liikun. Siis vaan kun istun tai oon makuullani. Paras asento kuulla mun vaavin liikkeet on kun makaan selälläni. En mitään tunne jos olen vasemmalla kyljellä. Mun kohtu on vähä vinossa oikeelle ja luulen et istukka taitaa olla oikealla puolella, koska sillä kyljellä en voi maata, koska se sattuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! :x Harmi kun en tajunnu sitä silloin 8vkoa sitten kysyä. Silloin kun olin muista asioista huolestunut... Sen muistan et vasemmalta puolen ultrasivat, eli olisko se istukan takia ollut? Hmmmmm. Paljon mahdollista tuo on, koska nukun aina tuolla oikealla puolen et se sinne sit kiinnittyi. No nyt on siis uudellainen nukkumis tapa.
FindgirlMinäkin olen mässäillyt tänään. :headwall: Huomasin muutama päivä sit et mulla on ruokahalu isontunut. Hyvin olen samoilla annoksilla mennyt, mutta nyt tosiaankin tekee mieli enemmän. Ja kun mun täytyy olla varovainen. :( En halua sitä raskausdiabetestä taas. Muutenkin mulle sanottiin et hoikkana on pysyttävä loppu iän , muuten saa sen diabeteksen lopullisesti. Eli muut saa herkkunsa vedellä, minä vaan maistella pikkasen. Paitsi tänään en voinu vastustaa.......... :ashamed:
Danjuska Toivottavasti ei ole sen vaarallisempia noi kivut. Kipuja aina tulee. Jos ovat aivan tolkuttomia, niin kannattaa tarkistuttaa. En muista mikä viikko sulla nyt olikaan menossa.... mut mulla kivut rv11 paljastuivat siis munuaistulehdukseksi. Nyt noi vikat kivut olivat erilaisia ja arvasin et ne olivat kasvukipuja. Toivottavasti paranee olo siellä!
Orchid Paljon onnea liikeistä! :D Hienoa kerrassaan! Sulla alkoi kovat jumpat jo noin aikaisin :eek: . Onneksi olkoon!

NUllPoints ja Tirri 19+6 (huomenna puoliväli jeeee-e!!!)
 
toive ne merkkaa ne plussat ihan mielivaltasesti, musta tuntuu. mulla viimeks yksi sijaisista hoitajana, ja oli eka kerta, kun merkattiin mitään lapsivedestä vihkoon tai muuten asiaa mietittiin! ja mää oon jo näin pitkällä... eli taitaa olla ihan omasta käsialasta kiinni.

(.) nullpoints, pitkällä ollaan, juu, sillä yläpää on ihan kypsynyt, harmittaa, kun alkaa tuskastuttaa se, ettei pysty tekemään mitään, kun olotila/kroppa pistää vastaan :( tää olis nyt sitä elämän epäitsekästä aikaa, mutta tekee mieli vaan surkutella itseään, pöhköä. mänöö hermo. ip neuvolaan.

irtis ja popojen paikkoja esittelevä 40+1
 
Moro ladyt!

Tosiaan missä luuraa MyAngels??? :wave: :attn: Täällä sua jo kaivataan!!!

Daizz: Tajusinkin,että melkein samoissa mennään, ei edes viikkoa välissä ja joo odotan esikoista. Tällanen huoli-jussi kun olen niin sitä heti vertaa (VAIKKEI SAISI!) omia tuntemuksia toisen tuntemuksiin, mutta sä oletkin huomattavasti kokeneempi kuin minä :D

Oma olo: Ollut eka lähes kivuton päivä tänään, ihanaa! Neuvola oli heti aamulla ja vitsit ne on kyllä ihania siellä. Lääkäri tutkas kohdunkaulan ja se oli kiinni ja 3cm pitkä. Mini laukkas erittäin mallikkaasti sykkeellä 145. Juttelin aika pitkäänkin lääkärin kanssa näistä kivuista ja hän oli hyvin ymmärtäväinen mun huolesta. Sanoi, että kipu on hyvä AINA tarkistuttaa jos se lamaannuttaa. Hän epäili, että kyse joko hurjasta kasvukipu kohtauksesta TAI harjoitussupistuksesta. Sanoi, että joilla se voi olla erittäin epämiellyttävän tuntuista. Enpä sitä tiennytkään kun luulin että sen on aina oltava kivuton.
Vaikka kaikki vaikutti hyvältä neuvolassa pääsin vielä oikein keskussairaalaan tarkistukseen päivystyspotilaana ja sinne meninkin suoraan neuvolasta. Annoin pissanäytteen klamydiatestiä varten (olen niihin jo tottunut kun täällä otetaan aina alavatsakipujen yhteydessä klamydianäyte) ja sitten lääkäri teki vielä sisätutkimuksen ja paikat kiinni ja ok. Lopuksi vielä ultrasi, mutta se tapahtui niin nopeasti etten ehtinyt miniä kunnolla hahmottamaan vaan näin vain vilauksen selkärangasta.Komea muuten olikin :D Mini oli kuulemma hyvinvoiva ja kova liikkumaan ja hyvällä sykkeellä. Istukka moitteeton. Mun munuaisetkin tsekattiin ja hyvältä näytti ja virtsarakossa ei huomattu mitään kiviä. Hänkin epäili kovia kasvukipuja tai harjoitussupistuksia. Saikkua en saanut enää huomiseksi, mistä toisaalta olin helpottunut, koska mulla hajoaa pää yksinolemisesta! Sovittiin niin, että jos vielä samat kovat kivut yllättävät niin heti kotiin lepoasentoon ja panadol suuhun ja soitto neuvolaan että saa tarvittaessa sairaslomapäivän kun mulla levolla helpottaa heti.
OLEN NIIN HUOJENTUNUT, että rakkaalla minillä on kaikki hyvin!!! :heart: Huomattavasti kevyemmin mielin odottelen sitä rakenneultraa kun ei kerran lääkäri nähnyt näin pikaisesti mitään häikkää. Tietysti se tarkempi syynäys tapahtuu sitten virallisessa ultrassa...Mutta näissä hyvissä fiilareissa on hyvä mennä syömään soppaan sillä minillä on ihan hirveä nälkä!!!Ja tällä äipällä myös =)

Huojentunut Toive81 ja ihana, liikkuva mini 19+4 (Wau, pian tosiaan puoliväli saavutettu!!!)

P.S. Kyselin vielä tietty tuosta masunkasvusta, mutta sanoivat, että hyvin se siellä pullottaa ettei kauan enää mene, että on ihan selkeä vauvamasu =)
SItten vielä kysäsin, onko normia näillä viikolla löytää kotidopplerilla laukka ihan karvarajalta niin on kuulemma =)
 
Heipsis...

täällä kotona jo ollaan. Päästiin eilen sairaalasta kotiutumaan, eka yökin kotona meni oikein erinomaisesti :D . Pisin nukuttu jakso oli jopa 3h...Lauri herää aamuisin ennen kuutta jo seurustelemaan tunnin ajaksi, jonka jälkeen nukutaan tunnista puoleentoista unet vielä..
(nyt tässä samalla tissitän) On kyllä semmoinen sylivauva tämä kaveri että...ei siellä sairaalassakaan halunnu nukkua siinä vauvasängyssä, kun aina oli päästävä viereen :D

Just kävi neuvolastakin...90g oli tullu painoo eilisestä kotiinlähtö tarkastuksesta, vaikka vois sanoa että eilen meillä oli todellinen sinappikone täällä... :LOL:
eli paino jo melkein syntymäpainossa, nyt 3600g kun syntymäpaino oli 3625...ja ikää vasta 4päivää.

mitähän muuta mun piti...lisään kuvan kunhan saan ne tuosta puhelimesta ulos :D

AE ja Lauri 4päivää
 
no niin, toive, ihana kuulla, että sulla kaikki nyt tarkistettu ja kaikki on hyvin! :heart: nyt rauhallisin mielin eteenpäin, nauti raskaudesta, sillä nyt sulla on hyvät viikot takana ja ei vielä loppuraskauden kärvistelyä käsillä. iso onnenhalaus teille odotukseen, pitäkään toisistanne hyvää huolta!

ae teillähän oli lapsia jo "plakkarissa" kotona, eikö totta, mitäs he tykkää pikku-pikku laurista? :) kuulostaa suloiselta teidän arjen aloittelu :)

ja NYT sinne neuvolaan :LOL:
 
Pikaisesti ilmoitan, että täällä ollaan

Ja yhdessä kasassa


Kiitos minua huhunneille!


Nettipimentoa on ollut kun tämä remontti edistyy niin vauhdilla


En ehtinyt lukea vielä tekstejänne, mutta Lumi-Marjan tarina osui silmään, ja suuren suuret osanotot tahdon sanoa...


Yritän päästä huomenna lukemaan ja kirjoittelemaan teille



:MyAngels ja pikkujätti rv 31+6 (rv 32+1)
 
Moikka moi...

Luminia...Ju kyl mä sanon et tulee nyt sit vahdittua noita liikkeitä aikalailla.Muta en muistanukkaan että näin mahtava tunne siitä tulee :heart: :heart: Erehdyin vielä kahtomaan odotuslehtisestä tänään sikiön jalankokoja...voi herrajumala onko mun masussa jo nii iso jalka kun siinä näkyy noin kokona...voi ei...valtavan mahtava tunne :heart: ei ihmekkään kyllä sen kokosella räpylällä saa jo kunnon tökkäyksiä aikaan onhan se pienen pieni iso jalka jo noin 27mm... :heart: :heart:

NullPoints...Juu Helepotti ressiä kummasti,ku selvis syy huimaukseen...kui alllalla sitten käyvätkään ku se "kohtaus" on päällä.Joo no oon yrittäny syyä normaalisuolasta ruokaa ihan vaan sen takia että ei kerääntys tota kyseistä turvotusta sit sen seurauksena.Karkkia en oikeen mitä kauheesti viihtis syyä noide sokereiden takia...hmmh...mitä jää sit vaihtoehoks...salaattia...rehuja... :D

Toive...juu no mä oon kans aikamoinen panikoija...nyt näiden km:nojen jälkeen...hmmh...aina tulee joku uus syy panikoida...Niin kun nyttenkin(siitä lisää omanapaa osiossa)...sulle tuokin juttu on tuttu...

Omanapaa...Kun edellisestä huolenaiheesta selvittiin ni seuraava ois nyt sit pällänsä...
Soitinkin siitä jo äitppäpolille..eikä kyseinen kätilö oikeen osannut mitää oikeeta hyvää nauvoo antaa.
Mulla tosissaan on ilmeentynyt semmonen ihan ärsyttävän huolettava oire...mun mahaan iskee välillä tosi inhottavan tuntuinen puristus.Aika kovakin...Todella epämiellyttävä.Näitä tuli kyllä jo muistaakseni viimevkolla...mut viime vkon huoli oli tuo huippaus.Enkä sitten tätä asiaa kerinnyt havainoimaan kunnolla.Mutta nyt kun päästiin tälle vkolle ni iski tämä purituksen tunne huoli.Aikasemmissa raskauksissa mulla ei tämmösiä ole ollu...siksikin mulle uus juttu taas....(Mitäköhän vielä tähän raskauteen???)
Se tunne tulee aikaajoin ja saattaa tulla joinaki päivinä useinki.Riippuen siitä mitä touhuan...
Jos vähänkään kyykin ja nousen ylös ja taas kyykin ja taas nousen ylös eli ylös alas liikkeessä..ja jos kanniskelen kauheesti jtn... ni sillon ne iskee...muuten en ole vielä saanut niitä aikaseksi tai en ole vielä kiinnittänyt huomiota.Hmmh...
Äippäpolilla sanovat et pitää lakata tekemästä semmosia asioita mistä tuo aiheutuu...että voivat olla supistuksia...että sillon huilata ja rauhottaa touhuamisen tahtia kun tulee tunne.eilenkin kun vintissä leikkelin isännälle villoja ja oli kyykkyyn ylös liikettä ni jo ilmaantu...tuo tosi ikävä häijyn tuntunen tunne tuonne mahaan.Ja on mulla ollu semmosia ns.laimeita sukkapuikko tsuikkasujakin nyt...en tiiä katon nyt vkolopun yli...jos asia häiritsee mua vieläkin ni soitan lekurilla ajan...ja otetaan asiasta selvää..että onhan ne vaan ihan tavan harjotuksia...ettei ne vaan aiheuta tuon alapäähän jtn ylimmäärästä.
Toiveellahan oli jtn kipuja..miten ne ilmeni??Miltä ne tuntu??hmmh...
Nyt menen ulos odottelemaan murua töistä...jos se vaikka tois mun äippähousut mukanaan postista .... JEE vihdoin :D :heart: :heart: :heart:

huomenna alkaa uus vko Jeee... :D

hieman huolestunut(lievästi ilmastuna) Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 18+6
 
täällä raskaushepatoosia todennäköisesti joten meillä tulee lähtö synnärille tarkkailuun ja todennäköisesti käynnistykseenkin...

koittakaa jaksella ja voida hyvin muruset, pistän viestiä heti kun pystyn :heart:


Tini+Pingu rv 37+1
 
tiniille ja pikku-pingulle onnea loppukoitokseen! menköön kaikki hienosti ja sujuvasti! onneksi tilanne tarkkailussa, joten olet hyvissä käsissä!

daizz liitttyykö tuohon mahan kovistelua tai tuntuuko tuo puristus toisessa kylessä vaan tms.? kun en ihan saanu kiinni tuosta kuvauksesta :) ja kaikkia ihan normaaleja raskauteen kuuluvia tuntemuksia tulee ja menee viel ;) ensin niitä pelästyy, sit tottuu ja lopulta ne jo unohtaa...

kiitos vielä kerran miraclelle aiemmasta viestistäsi, oikeaan aikaan muistutit asioiden tärkeysjärjestyksestä :flower: :) tuli hyvä mieli sanoistasi!

(.) neuvolassa verenpaine vähän kohollaan, mutta ei vieläkään siitä sen suurempaa huolta oteta. sf-mitta jo huikea 38 :LOL: paino ei kuitenkaan ollut noussut yhtään eli varmaan vaan piäni vaan vähän eri asennossa tai jotain. eli näillä mennään. ens ke viimeinen neuvola, sen jälkeen kattellaan tilannetta sit jossain muualla, jos ei ole käynnistynyt synnytys jo sitä ennen.
 
Pikaisesti,se puristus tuntuu koko alamahassa...yhtenä aika hurjana mut ei suoranaisesti kipeenä puristuksena..

Tää on nii uus tunne et pistää nii hämillee... :ashamed: :ashamed:
Toivotaan vaan ettei aiheuta mitää ylimäärästä.
 
anteeksi tää on nyt vain tällä kertaa ;) oma napajuttu: listeriasta... kysymys tai ei edes kysymys, kun on niin flunssanen olo, mutta ei kuumetta, lihaspistoja alavatsassa ja pääkipu...eilen anoppilassa syömässä ( mm. tuoresalaattia, jos huonsoti pesty tms.? ) ja luin netistä että kaikki noi käy listeran oireisiin... joo ei pitäs lukea.. mutta pelko se vaan päässä jyllää :eek: ja äitipolille en kuitenkaan vielä kehtaa rynnätä!!
AUttakaa mua jotenkin... kokemuksia? voiko sen tosiaan saada??
 
irtosora kiitos noista sanoista :heart: Tykkään tosi paljon, jos mun sanoista on jotai apua/iloa =) Kyllä sie viel saat sen pikkusen ja sit sie oot tosi onnellinen ko jaksoit puurtaa pitkälle! :heart:

Tinii
:lle tsempityksiä käynnistykseen yms!! :hug: :heart:
 
heips

Tiiniille peukut pystyssä ja tsemppiä tulevaan!! Voikaahan hyvin :D

Toive:
Hyvä kun kaikki oli hyvin! =)

pikaisesti omaa napaa.. tänään soitin päivystykseen ja ottivat minut sinne.. sieltä ultraan äippäpolille.. ensiksi löytyi 4cm:n kysta, mikä voi aiheuttaa kipua.. ja sitten näin pienen toukan jolla sydän sykki vahvasti :heart: vastasi viikkoja.. ja itku pääsi kun kotiin tulin.. olo helpottunut vaikka edelleen varovaisin mielin.
pikkuisen lisäksi kohdussa näkyi jotain.. lääkäri ei osannut sanoa että oliko mahdollisesti ollut kaksosraskaus ja vain toinen sikiö alkanut kasvaa , vai onko se jotain muuta.. sain kuukauden päähän uuden ajan ja välissä on neuvolan ultra.

Aurinkoenergian
vauvantuoksuisesta arjesta mukava lukea =)

jos vääntäytys koneelta irti.. unettomuutta ilmenee aamuyöllä ja päivälle tulee pituutta kun sieltä asti valvoo |O
 

Yhteistyössä