*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

Inkaliina, tietysti mahtuu, tervetuloa ja vauvaliimaa pikkuiselle matkaan :heart:

JES, vihdoin arskalta niitä toivottuja uutisia!!!!
Onnea hirmuisesti pikkuisesta pojasta :heart:

Miikkis kiitos :heart:
kyllähän se pian alkaa pieni olee jo valmis, toisaalta tietty joka päivä masussa kultaakin kalliimpi ja pian se on ohi joka tapauksessa!


mymmyryylle voimia :hug:
toivotaan että syy selviäis niin sais helpommin ehkä ymmärrettyä asian...
toivotaan että pääset pian tänne takas kasvattelemaan masua!


Täällä vietellään korvasärkyistä päivää ja huomenna onneks neuvola niin tätsykkä voi tarkistaa ettei oo tulehdusta... siivousta jatkamaan lähtee tää massu, heippa bebet :flower:


Tini+Pingu rv 36+5
 
Tuhru muuttui sitten verisemmäksi. Vielä ei siteeseen asti, mutta ei kauas jää. Sellaista menkkamaista vuotoa Mahaa juilii, kuumottaa, jomottaa...ei lupaavalta tunnu. Tässäkö tämäkin sitten oli. Vähän vaikea enää uskoa, että kaikki olisi hyvin.

Lumi-Marja ja Pikkukulta (ehkä vielä mukana)
 
Vieläkö mukaan mahtuu?
Ikä 18, km 03/07, phks ja la 27.1.08. Ja ensimmäistä odotellaan

Tärppäsi todella nopeasti km:n jälkeen, yhden mensut välissä. :)
Nyt jo paremmalla puolella mennään ja toiveet korkealla. Olo on ollut tällä kertaa paljon "raskaana olevampi" ja pienet potkut jo tuntuvatkin (tai ehkä vain toivon niin, että kuvittelen tuntevani) ja silti kyllä vielä vähän varuillani olen, mutta eipä tässä muuta kun odotellaan ja katsotaan miten edetään :)

Pikkuinen rv 15+6
 
Lumi-Marja, kovasti toivon parasta teille ja et pikkukullalla olis kaikki niinkuin pitääkin!! :hug: :hug:

Onnea kovasti AE!!!! Ihanaa!! Onnea prinssistä ja hienoa, et ny on se piinailu (et millo pääsis synnyttää) ohi! :hug: :flower: :heart:
 
Onnittelut aurinkoenergiaa! :D :flower: :heart:

Lumi-Marja_: Voi kuinka olen pahoillani puolestanne!! :hug: Olen peukut pystyssä koko ajan, että kuitenkin olisi vaaratonta vuotoa sinulla!!!! :hug:

Oma napa RR aamulla 89/65 ja soitinkin neuvolaan, tervhoitaja sanoi, ettei vaaraa kummallekkaan, mutta minun pitää oikeasti varoa, etten pyörry!Koko ajan pitäisi olla liikkeessä juoda nesteitä vähintään 2-3 litraa ja lisätä suolan käyttöä alkuraskaudessa ruuissa, minähän olen välttänyt yleensä suolaa, kun se on epäterveellistä! Nyt teen poikkeuksen! :heart:
Täällä kaikki hyvin, juuri nukuin päikkärit! |O :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 5+5
 
moikka!

Tervetuloa inkaliina :hug: osanotto kokemastasi.... tänne vaan masua kasvatteleen!! :saint:

miracle huisin jännää aikaa... kohta ootpi rouva :flower: muuten, jälkiviisaana sanon nyt omat varoituksen sanani jos vastasuudes mietit vielä härveleitä tms. että maha ei välttis oo se este, vaan istukka saattaa revetä (irrota) kovassa höykytyksessä, että älä enää pieni mene laitteisiin.... minua valisti kätilö, joka on kokenut ite veneen kyydissä kovassa tärinässä vaaran tilanteita... mutta onneksi sulla kaikki hyvin!! :saint:

AURINKOENERGIAA ONNEA!!!!!!!!!!!!! pieni pojan pallero teille maailman napsahti, ilo siitä koko perheelle kapsahti!! hurjasti onnea ja ihanaa vauva-arkea teille !!! :hug:

lumimarjA peukutetaan että ois jotain vaaratonta vaikka hurjan pelottavaa onkin..mulla oli kanssa alussa ruskeaa ja punaista vuotoa ja kaikki on mennyt silti hyvin!! :hug: ( terkka tosin heti tuomitsi sen keskenmenoks, mutten onneks uskonut vaan päätin odotella..ja varh. ultrassa pieni sydän sykki!! )

riiks onnea plussasta!!! tänne mahtuu!! :flower:

rva. pikkumyylle vointeja ja vointeja... ota iisisti ja syö, lepää, ja nauti siitä ihanasta alkuraskaudesta, kun saa hyvin mielin köllötellä ( niin ku kyllä mun mielestä koko raskauden!! mutta alussa en jaksanut mitään muuta... )

mulla on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNN upea fiilis ollut koko päivän!!! elämä on tänään kertakaikkisen ihanaa, eikä vähiten siksi että kultsikka on potkiskellu jo napakampia potkuja tänään :saint: :D usein... ja ajatuksia tulvi mieleen, että nyt sitä tosiaan ollaan raskaana ja näinkin pitkällä... muutama on ihastellut masua, ja tää toinen jo kolmatta kertaa...aluksi olin vähän vaivautuntu koska olo oli turvonnut ja "iso" ja mietin että oonko jo liian iso viikkoihin nähden ym. ym. mutta sitten ajattelin että pAH!! nyt nautin muiden kommenteista, jotka varmasti tulivat ihan sydämestä. Muuten en kyllä tykkää jos vieraat arvioi vatsaa ym. mutta tänään se tuntui upealta ja itsekin kyllä tykkään masustani :snotty:
Herkutelltukin oon melko sopivasti..oikeastaan nyt vaan jälkkärit on pakko saada ruoan jälkeen entiseen lisäyksenä..ja sekin usein jugurttia tai kevytjädeä... mutta se on, että pakko saada jotain extraa!!
Mulla on vielä kesälomaakin jäljellä täs elokuussa...kaikki tuntuu olevan mallillaan :saint:
( hyvä kun en eilen kirjoittanut kun olin AHDISTUNUT kaikesta..näin ne tunteet vaihtelee :LOL: mietin vakuutuksia, sukulaisia ja anopin suhdetta ym. vauvaan ja olin jo aika hermona... no joo.. )

nyt taidan kävästä suihkussa ja alkaa tyhjentää astianpesukonetta!

tsauppis! kathe ja kultsi 21+0
 
moikka

inkaliinalle ja Riiksille tervetuloa =)

LumiMarja: toivotaan että vuoto olisi harmitonta! :hug: Täällä peukut ja varpaat pystyssä

Aurinkoenergiaa: ISOT JA LÄMPIMÄT ONNITTELUT TEIDÄN PERHEELLE PIKKU PRINSSISTÄ!! :flower: :heart:

rva PikkuMyy: jaksuja sinne päin!

Miracle: Millä mallilla teillä on hää jutut??
meillä kaikki niin valmiina kun vaan voi tällä hetkellä olla.. hääkarkit vielä askarrellaan kaason kans yhdessä reilun viikon päästä. kukat pitäs olla kondiksessa tilattuna jne...

Ihtee vaan vähän arveluttaa mahtuuko mulla puku päälle :whistle:
vaikka liikkeessä kyllä sanoivat että saumavaraa on..

ja sitten omaa napaa:
aamulla sai taas yökkiä ihan antaumuksella.. heikko olo koko ajan ja turvotusta valtavasti.. jos syö niin turvottaa,närästää ja koskee, jos ei syö niin sitten alkaa yökkäyttämään ja tulee heikko olo. valion mehukeitto toi pienen helpotuksen joka menee hyvin alas eikä närästä.

neuvolassa käyty.. nyt viikkoja siis 7+2
eli kai minut saa lisätä listoille ihan kunnolla..

danjuska... 23v... OAS.... km08/07... la 28.3.. toinen lapsukainen.

iäksi saa tosiaan laitta tuon 23 kun parin viikon päästä täytän sen.

kaikki arvot olivat hyvät että heikko olo ei ainakaan niistä johdu..

mut nyt iltapuuhille
 
Danjuska, hyvin on hääjutut reilassa :heart: Viel muutama juttu uupuu, mut ne on aika nopeasti hoidettu! Pitäs vaa keksii, millasen boolin sit tekis... Siin onkii ressiä mulle kerrakseen :| Mie ku oon aika huono ressaan asioista, mut sit joskus tulee olo, et no tän pitäs olla mu elämäni onnellisin pvä tähä asti ja et vain kerran meen naimisiin, ni haluun kaiken menevän hyvin.. Ni si sitä alkaa vähä ressata.. :ashamed: Mut kiitos kysymästä :heart: Mut eikös sul muutes oo sit vkoja kasassa 11-12? Ei kai sillon viel masu iha hirmusti oo kasvana? Tosin onha niit poikkeuksiakin toki... Mut toivot. ois saumois varaa kunnol!! :heart:

Mua tosissaa alko pelottaa tuo, et jos ny aiheutin pikkuselle jotain pahaa ajattelemattomuuttani :ashamed: :'( :snotty: En vaa kestä jos tääki menee kesken ja vieläpä mun oman typeryyteni vuoksi :'( Pelottaa.... :(
 
mymmyryy nii.. :ashamed: Kovasti mie ain oonki positiivisin mielin, mut sit tommosii mie säikähän. Ko en haluu tehhä mitään minkä vuoks taas tulis km :/ Mut kiitti! =) Kyl tää mieliala täst alkaa jo paranee kai :heart: Koeta sie jaksaa ja voimia sinulle kovasti :hug:
 
mymmyryy hienoa! Ottaahan se voimille ja voin vain kuvitella, et jos tuossa vaiheessa pikkuinen kuolis niin mitä sitten.. :'( mutta onneksi positiivinenkin asenne elämässä auttaa jo pitkälle. Ja toivon kovin, että pian pääset tänne taas masua kasvattelemaan ja sillä kertaa menisi kaikki hyvin!!

Ny miulla tuntuu vähä menkkajuilintaa... Toivottavasti ois iha normaalia eikä pahaenteistä.
 
Miracle: Koita olla huolehtimatta.. moiset jomotukset kuulunee asiaan ainakin itsellä.
Meillä sen verta pienet häät että ei tule muuta kun holiton alkumalja ja sittenm johonki pienen pieni booli pönikkä jos joku haluaa.. suurin osa vieraista tulee käymään päiväseltään autolla niin en usko että ropleemaa tuolla saralla.
masusta sen verran että edellisessä raskaudessa alkoi maha pyöristymään/turpoamaan ajoissa.. ja uskon että tässäkin käy niin kun nyt jo turvotusta ja pienen pieni pömppö iltaisin :whistle:

Mymmyryylle piti jo edellisessä viestissä toivottaa voimia kaiken keskellä ja pikaista paluuta osotuspuolelle, :hug:

nukkumaan tieni käy
 
aurinkoenergiaa superhyperonnittelut pienen Lauri-pojan syntymän johdosta! Ihanaa, että koitos on vihdoin ohi ja saatte nauttia pikku nyytin olemassaolosta. Kaikkea hyvää teille!

Tsempit ja :hug: mymmyryylle vielä. On teillä ollut rankka kokemus. Toivottavasti pääset tänne pian kasvattelemaan uutta masua, heti kun vain olet siihen henkisesti valmis.

miracle, älä stressaa mutta vältä tosiaan jatkossa "pahimmat" hurvittelulaitteet. Tuskin vaikuttaa tuollainen noin alussa, mutta sitten kun sikiö on jo vähän isompi niin se voi oikeasti olla vaarallista. Itse olen niin neuroottinen että en ole plussan jälkeen uskaltanut edes trampoliinissa hyppiä. :ashamed: Tiedä sitten onko liika varominenkaan hyvästä... Mulle sanottiin että ikkunanpesukin voi irrottaa istukan, kun joutuu kurkottelemaan ja kumartelemaan! Kuulostaa kyllä aika hurjalta, ja olen pessyt ikkunat, mutta voishan joku ne tuolla syyllä jättää hyvällä omallatunnolla pesemättäkin. :D

Lumi-Marjalle voimia epävarmaan tilanteeseen. Toivotaan että vuoto olisi viatonta, sehän on tosi yleistä. Minullakin oli ihan ensi viikkoina pientä tuhruttelua, ja olin jo varma että tästä raskaudesta ei tule mitään, kolme keskenmenoa kokeneena. Mutta niin vain tämä raskaus jatkui ja nyt on viikkoja 17+1. Tosin tulehdus meinasi aiheuttaa keskenmenon vielä viikolla 9, mutta antibiootit pelastivat tilanteen ja raskaus jatkui. Toivon tosissaan että sulla Lumi-Marja olisi onni matkassa nyt! Tulethan kertomaan kuulumiset!

Riiks ja Inkaliina, onnea teille ja tervetuloa!

Ihana viesti katherinella! Ollappa aina noin hyvällä fiiliksellä! Nauti täysin rinnoin raskaudestasi, kaikesta huomiosta ym. mitä saat! Täältä perässä tullaan noille ihanille viikoille...

Pikkuinen potkaisi... ai kun se tuntuu ihanalta! Niitä vain tuntee vielä ihan liian harvoin tässä vaiheessa, menisi nyt muutama viikko äkkiä eteenpäin niin tuntisi töissä ollessakin liikkeitä, se vasta piristäisi mieltä ankeina työpäivinä!

Nyt nukkumaan.

:heart: Tuuliska ja Pieni 17+1 :heart:
 
En ehtinytkään vielä nukkumaan ja täällähän oli kysymys mulle... :D

miracle, minulla oli pitkittynyttä veristä vuotoa rv 9, ei kovin runsasta mutta kuitenkin. oisko 4. vuotopäivänä huomasin että vuodossa oli paha haju, otettiin verikokeita ja tulehdusarvot koholla, silloin myös lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi että kohdunkaula oli avautunut vähän ja arveli km olevan käynnissä. Määräsi rankan lääkekuurin, kahta antibioottia kolmesti päivässä, elimistö meni ihan sekaisin ja olin elämäni huonoimmassa kunnossa mutta kohdunkaula sulkeutui ja sikiö pelastui. Sellainen tympeä tarina mutta onnellinen loppu... toivottavasti. =) Eihän tässä tosin olla kuin kohta puolessa välissä vasta mutta toivoa on jo kovasti enemmän kuin tuolloin viikolla 9. Eli en tiedä mikä pöpö tulehduksen aiheutti, sitä ei tutkittu mutta tulehdusarvot olivat nousussa.

Toivottavasti sulla miracle ne jomotukset oli ihan viattomia!
 
Tuuliska no sun pikkusella sit ainakin oli onnea mukana rutkasti!! Ihanaa, et ei siit koitunu sit mittään pahhaa ja selvis parhain päin :heart: Ja juu, ne jomotukset män ohitte.. Ei kovi kauaa ees kestänä onneks :) Kyl mie koitan iha positiivisesti aatella, et kyl mie tän pikkusen sit syliini saan huhtikuussa ja kaikki menee hyvin sen jälkeenkin :heart:
 
Lumi-Marja Toivottavasti toi vuotelu olisi harmitonta. Tsemppiä!!!!!!!!
Toive Olisko sulla kasvikipuja??? Mulla kans oli niitä 2vkoa sitten. Ei ollu kivoja tuntemuksia... :/
Tervetuloa Riiks ja Inkaliina Tänne meidän joukkoon mahtuu!!!! :heart: :heart:
Mymmyryy :hug: Voimia koitoksen. Toivottavasti kaikki selviää!
(.) Nukkumaan nyt, väsy olo....... Ei muuten mene kalloon vielä et puolivälissä olen. Tuntuu et vastahan tää raskaus alkoi... :headwall: Outoo.

NullPoints + Tirri 19+4
 

Yhteistyössä