**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

Tänään kaks viikkoa vuodon loppumisesta ja aamulla täysin negatiivinen raskaustesti. Miten voi olla näin iloinen tyylipuhtaasta negasta? :D Eilen illalla tein tuntemuksien vuoksi ovistestin ja se näytti viittä vaille positiivista tulosta, siksi tuo raskaustesti kun epäilin että reagoi raskaushormoniin. Mutta ilmeisesti jotain oviksen yritystä ainakin ois...? Alamahaa niin aristanut kun kumartanut ja se on ollu merkki oviksesta aiemmissa kierroissa ja samoihin aikoihin ovistesti näyttäny positiivista. No, kahtellaan päivä, pari että tuleeko varsinaisia ovismerkkejä vaiko ei. Mulla ne on aiemmin tosi selkeät olleet, mutta voihan olla että tää eka kierto on täysin ovuloimaton kierto... Tää odotus on sietämätöntä ja yritän lukea kroppaani enemmän kuin varsinaisissa yrityskierroissa!! :O

Ja voihan se olla että toi pco temppuilee noitten ovistestien kanssa nyt!! :|

Pahoinvointi alkoi 3+5.
Tänään 4+2 ja pahoinvointi jatkuu ja eilen testi näytti heikkoa plussaa.
Miten pahoinvointi voi alkaa niin aikaisin?
Pelottaa vaan että miten se testi ei vieläkään näytä nopeasti plussaa.
Jos kaikki ei olekkaan hyvin?

Keväistä sunnuntaita kaikille! :wave:

Ensinnäkin pahoittelut että en ole ollut oikein aktiivinen tämän palstan suhteen... Meillä on ollut jo kaksi kiertoa yritys oikeastaan tauolla, joten menee aina päiviä ennen kuin muistan tulla lukemaan teidän kuulumisia... :ashamed: Joten evaparadise, en viitsi nyt itselleni ottaa tuota päivittäjän vastuuta kun on vähän sellainen "tuuliajolla" tilanne.. :(

Täällä tänään kp 3 ja kierto oli taas sen ihanteellisen 28 päivää, joten mulle vois päivitellä listaan kp 3/28 (Jos tuota listaa joku nyt päivittelee..?) Oon huomannu että pääsääntöisesti mun kierto on just tuon 28 päivää.

Tosiaan kerroinkin täällä viimeksi että sairastuin masennukseen marraskuussa... Jouduin tosiaan aloittaa tammikuussa escitalopramin syönnin siihen ja se lääkitys on vienyt seksihalut täysin! :( Eikä ole yhtään intoa alkaa jyystää tuolla alakerran "saharassa"... Ollaan siis niin vähän oltu nyt parin kierron aikana niissä puuhissa että ihme olis ollu jos olis tärpännyt. :( Haluaisin lopettaa nuo lääkkeet, mutta en meinaa tohtia kun siinä on sitten vaarana että se masennus uusiutuu... Mutta ei tämä nyt kyllä ainakaan oloa piristä että lääkitys toimii hyvä ettei ehkäisynä! :mad: Ja kaiken lisäksi se estää mun painon putoamista! :( Ollaan oltu miehen kanssa nyt reilu 2 viikkoa vähähiilarisella ruokavaliolla ja hänellä on paino tippunut, mulla ei. Päinvastoin mulla on tullut jopa kilo lisää! :mad: :headwall: Todella turhauttavaa! :mad: Oon lukenut että nuo lääkkeet kerää nestettä ja muutenkin aiheuttaa painonnousua... :( Lääkäri tosiaan suositteli että mun pitäis puoli vuotta syödä niitä sen uusiutumisvaaran takia, mutta oon kyllä kahden vaiheilla että lopetan niiden syönnin jo nyt! :mad:

Sekalaista pohdintaa...kkm:n jälkeen edelleen odottelen jotain tapahtuvaksi, ilman ehkäisyä ollaan oltu ja vilkasta on peiton alla ollut. Tänään aloin miettimään nuita viikolla tulleita haamuja, jotka tuli siis testiajan jälkeen. Masu juilii kuin menkat (tai kakka) olis tulossa xD kuvotusta ja väsymystä. Aloin miettimään, kun viime menkat oli 2.11, siitä 51 päivää ja sain selkeän plussan, nyt kaavinnastq on kulunut yllätys yllätys tasan 51 päivää :D yhteensattumaako??? Joku vaisto huutelee lujaa takaraivossa. Jännä miten kaavinnan jälkeen oli sen 4vk täysin neutraali olo, ei vauvat pyöriny mielessä ja nyt 2vk taas ollu niin voimakkaana vauvahaaveet ym. Uniinkin tulee. Oikestaan tässä jo toivoo että pahoinvointi yltyis ja turvotus + paine alavatsassa jatkuis vain, tissit kun kipeytyis vielä niin olisin onnellinen :D
Milloin kannattis mennä lääkäriin jos mitään ei tapahdu? Ei menkkoja eikä raskautumista?

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Sunnuntai 23.3.2014

Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 3/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 27/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 23/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 7/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Toothie_______29v_______KM 12/13, KM 2/14__________KP 29/27-28

bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 42/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 9/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 43/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 20/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 10/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 20/?

Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 50/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 47/28

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?

mymosa dpo 3

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Toothie ja Silvia Logo toivotaan että teillä viivat vahvistuu ja pääsette pois tästä ketjusta! Ilmottakaa kun olette valmiita siirtymään plussanneisiin. =)

Mariah toisaalta tauko on voinut tehdä hyvää, mutta noissa ssri lääkkeissä on kyllä kovin paljon ikäviä sivuvaikutuksia vaikka sitä mielialaa muuten saisivatkin paremmaksi. Ja tosiaan niitä pitäisi syödä vähintään kolme kuukautta, puoli vuotta vielä parempi. Mutta jos haittavaikutukset ovat kovasti vaikuttaneet elämääsi, niin kerro siitä lääkärille. En suosittele että omin päin menet lopettamaan lääkityksen ja se pitäisi mielestäni asteittain lopettaa joka tapauksessa. En tosin tiedä millä vahvuudella lääkettä syöt mutta annos pitäisi ainakin aluksi puolittaa joksikin aikaa ennen lopettamista. Tämä vain oma tietämykseni, kun päivittäin työssäni olen noiden lääkkeiden kanssa tekemisissä. Toivottavasti kaikki selviää parhain päin.

Päivittelen listaa niin pitkään kun pitää ja "roikun" mukana. Jos joku päivittelijäksi innostuu niin ilmottavaa vain.

• Tykkää
Reactions: Mariah33
evaparadise Joo ajattelin että jos vain ominpäin alkaisin syödä puolta tablettia... Ne on vahvuudeltaan 10mg ja yhden oon ottanut joka aamu. Tämä on vain tosiaan niin ristiriitaista kun tosiaan se raskaus/lapsi olis se unelmien täyttymys jolla saisin merkityksen tähän elämään ja henkisesti en koe sitä asiaa mitenkään sellaisena etten sitä jaksaisi. Päinvastoin! Se saisi mut niin onnelliseksi ettei tosikaan! :ashamed: Mulla on seuraava lääkärissä käynti ens kuun alussa.. Taidan nyt sitten sinnillä syödä sinne asti tuota yhtä tablettia ja otan siellä asian sitten puheeksi että haluan lopettaa ja nimenomaan siitä syystä että musta tuntuu että sen syöminen aiheuttaa mua vaan entistä maseentuneemmaksi kun se vaikeuttaa mun raskautumista ja mun on pakko saada sitä painoakin nimenomaan alas! Ei lisää! :mad: Jos en saa painoa alas niin plussaa on turha toivoa, mä tiedän sen. :(

mariah33
Suosittelen myös lääkärissä käymistä ennemminkuin alat itse muuttamaan annoksia.

Ja sekin kannattaa muistaa että vaikka raskaus ja vauva olisivatkin unelmien täyttymys ja onnelisin asia elämässä, ne ovat suurimpia muutoksia naiselle, niin fyysisesti, psyykkisesti kuin sosiaalisestikin, että siinä on mieli herkillä ihan kenellä tahansa. Riski masentua jo hormonaalisien muutosten takia on valtava, ja jokaisen elimistö ja psyyke reagoi eri tavalla niihin muutoksiin. Ja ne hormonithan eivät ole mikään ihan pikkujuttu tässä ihmisen monimutkaisessa järjestelmässä.

Itselläni on kokemusta raskausajan ja synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Niin hurjalta kuin se tuntuukin, nytkin en mitään haluaisi niin paljon kuin uudelleen raskaaksi ja vauvan, silti pelkään sitä miten mieli taas reagoi ja pysynhän omana itsenäni ja saanhan apua jos tulee ongelmia mielialan kanssa. No toisella kerralla se on nyt varmasti helpompaa, kun itse tiedostan asian ja kerron heti neuvolassa sekä mies tietää, ja olen jo valmiiksi "asiakas" mielenterveyspuolella. Eli kaikki avut on valmiina käytettävissä.

Toivottavasti saat selvitettyä asian ja sopivan lääkityksen tai tavan lopettaa kokonaan niiden käyttö. Ja ennenkaikkea tulet raskaaksi ja voit hyvin :heart:

Ja sama meille kaikille muille :heart:

Minusta pienten lasten perheisiin tulisi kiinnittää paljon huomiota etenkin pienten lasten äiteihin. Ne äitiyden paineet ovat aivan hirvittävät, ja ne tulevat nimenomaa toisten äitien suunnalta. Tuntuu että blogit, facebookit, kahvipöytäkeskustelut ovat täynnä sitä sädekehän kiillottamista ja toisten tapojen arvostelemista, siinä herkästi saa omalle tunnolleen asioita varjostamaan millä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Avun pyytämisestä ja vastaanottamisesta on tehty epäonnistumista, ja negatiivisten tunteiden tuntemisesta kiellettyä. Ylpeillään ja korostetaan sitä kuinka itse pärjäsi ihan ilman apua, itse hoidettu ja itse tehty, kauhistellaan omaa-aikaa ja arvostellaan muiden perhe-elämää.

"Onhan nyt toivottu sitä lasta oikein toivomalla - onko siis sallittua tuntea näitä negatiivisia tunteita, on vaan yksin pärjättävä, kun on itse hankittu ja haluttu"

• Tykkää
Reactions: Mariah33
Voi evaparadise. Ehkä tauko tekee teille hyvää ja pääsette miehenne kanssa yhteisymmärrykseen lapsen yrittämisestä. Mä en myöskään jäisi loputtomiin roikkumaan suhteeseen, joissa osapuolien halut eivät niinkään isossa kuin lastenhankintaan liittyvissä kysymyksissä kohtaa, en myöskään lähtisi samantien suhteesta ovet paukkuen. Ehkä aika tosiaan auttaa.. Ja jos et mitään hormonaalista ehkäisyä halua, niin olen samaa mieltä kuin edelläkin on sanottu, että se ehkäisy on sitten miehen tehtävä!

Mun kroppa pelleilee.. Ke tai to olin tuntevinani oviksen ja silloin tuli vähän rusehtavaa vuotoa. No nyt viikonloppuna rusehtava vuoto alkoi uudelleen ja edelleen jatkuu... Tulee tosi vähän, mutta ihmetyttää tämmöinen, koska multa on loppu km vuoto jo monta viikkoa sitten. Vähän myös viiltelee ja polttelee mahaa, mutta ei ole kunnon menkkakipuja. Tänään on siis 20. päivä keskenmenosta.

kathii Mulla vähän samanlainen tilanne... Km oli 10.3. ja vuoto loppui pari päivää sen jälkeen. Siitä viikon kuluttua eli viime torstaina alkoi tuhrutus. Tuolloin oli ihan punaista ja luulin, että täti tulee, kun vatsakin kipuili. Mutta tuhrua tuli vai parilla vessareissulla ja seuraavana päivänä ei tullut enää yhtään mitään. Sitten la tuli vähän ruskeaa tuhrua ja sitä tuli vielä su päivällä mutta nyt taas ei mitään. Lievää kipuilua on välillä alavatsan/kohdun seudulla ja mietinkin että onkohan kohtutulehdus... Mulla on kerran ollut ja siihen liittyi just pitkittynyt tuhru eikä ollut kipuja. Meinasin tänään soittaa polille ja kysyä pitääkö tarkistettavaksi tulla mutta odotan nyt vielä, että loppuiko se vuoto nyt kokonaan vai ei. Jos jatkuu niin soitan sitten.

Silvia logo, kyllähän tuossa on ihan selkeä viiva. Onko se ollut monta päivää tuon vahvuinen?

oodikas mä en ajatellut vielä soitella, koska mahakipu häviää ja eilen illalla ja tänään ei ole taas sattunut ollenkaan, lisäksi vuoto on taas vähentynyt. Mä ajattelin, josko ne menkat kurvaisi paikalle puolentoista viikon päästä, kun oviksen kyllä tunsin. Jos vielä niiden jälkeen tuhruttelee niin sitten soittelen. Mutta sun kyllä kannattaa soittaa, jos on yhtään sellainen olo! Ei kannata jättää arvailujen varaan, jos itseä huolestuttaa vuodot ja mahatuntemukset. Mä itse asiassa varmaan luulisin näitä kiinnittymiskivuiksi ja -vuodoksi, jos keskenmenosta olisi enemmän aikaa kuin 21 päivää ja en ois tuntenut niin selviä ovistuntemuksia ke/to.

mymosa
Mullahan oli tollasta seilaavaa vuotoa, tuhrua ym siihen asti kunnes kaikki lopulta tuli pihalle. Sen jälkeen laski hcg ja loppui vuoto aika äkkiä.
Joten jos jatkuu niin kannattaa käydä tarkastaa ettei mitään ole jäänyt.

dpo4.. plääh..

mymosa, mulla oli hcg:kin jo kaksi viikkoa takaperin vain 3,8 muistaakseni. Ja tsemppiä piinapäiviin! Periaatteessa mullakin olisi nyt dpo 4, mutta tuon tuhruttelun takia oon aika varma, että ei ole tärpännyt.

Silvia Logo, mulla oli myös aika samanlainen viiva eilen, kun sulla tuossa kuvassa (kaiketi samalla testilläkin). Olen onnistunut jo järjetämään itselleni paniikin asiasta, kun viiva ei ollut tummunut selkeesti lauantai-illasta sunnuntai aamuun. Torstaista on kyllä tummunut selvästi. Nyt, jos maltan, pidän muutaman päivän tauon testailussa. Tänään taitaa mulla olla dpo 14-15. Mitkä dpo:t sulla on? Toivottavasti viivasi vahvistuu.

Jeiii, tänään dpo 1! :) Eilen oli niin selkeet ovisoireet että jos se ei ollu ovis niin mun kroppa on aika kova puijari :D Kiva kun kroppa tuntuu jälleen toimivan, vaikkakaan en tästä kierrosta vielä tärppiä odotakaan... siitä huolimatta että kammarissa on ollutkin erittäin aktiivista sitten tyhjennysvuodon loputtua.

Mariah tsemppiä kurjaan tilanteeseen... :/ Toivottavasti saat lääkäriltä apua ja neuvoja mitä kannattaisi tehdä lääkityksen suhteen.

Viivanvahvistumista Silvia ja Toothie!!

Mulla ois huomenna vielä kontrolliverikoe eli heti aamusta labran kautta. Saa sen jutun sit lopullisesti päätökseen. Hullua, siitä on jo kuukausi kun keskenmeno todettiin! Aika menny sit kuitenkin tosi nopeesti.

Heipä hei taas!

Täällä viiva vahvistunut ja olen tosiaan raskaana! Vaikea uskoa, kun on tosiaan sieltä elokuulta asti odotellut joka kuukausi, että olisi raskaana ja nyt jo melkein toivon heittäneenä, niin sitten onnistuikin. Mutta niinhän se kai meneekin.

Vielä kerran yrittäsin kaupitella ovistestejä. Myynnissä yhteensä 50 kpl. Myyn 10 kpl erissä hintaan 6€/10 kpl postikuluineen.

Toivottelen kovasti plussatuulia tänne ketjuun!

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Maanantai 24.3.2014

Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 4/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 28/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 24/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 8/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Toothie_______29v_______KM 12/13, KM 2/14__________KP 30/27-28

bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 43/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 10/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 44/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 21/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 11/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 21/?

Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 51/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 48/28

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?

mymosa dpo 4

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

[/QUOTE]

*päivitetty* toivottavasti meni oikein..

Haluaako sarasofia piinailijoihin ja dpo:t listalle?

Plussan saaneille toivotan viivan vahvistumista! Täällä ois nyt yritysviikko, laskurin mukaan ovis lauantain paikkeilla. Jee, ehkä pääsen pian mukaan piinailemaan.

Nissukka Multa mitattiin just kilpparit ja THS oli 1,75 ja T4V 12,3. En saanut siis tästä selitystä keskenmenoille. Kaiketikaan. Vaikka mulla on kyllä vajaatoimintaan viittaavia oireita ja mielestäni tuo toinen arvo saisi olla korkeampi.

Tänään illalla taas vatsaa kivistänyt enemmän. Jotain tuhruakin taitaa tulla... vaihteeksi. Tein päivällä huvikseni raskaustestin vielä ja siihen perkele vieköön taisi tulla jotain hyyyyvin haaleaa viivantynkää. Edellinen testi oli minusta selvä nega ja tuokin viivan paikka / what ever tuli näkyviin vasta testiajan ulkopuolella. Sitä hcg:ta oli lähtökohtaisestikin niin vähän veressä, että jos se ole jo laskenut pois, niin jotain tuonne on jäänyt. Ja siihenhän tämä tuhruttelukin tietenkin viittaa. Miksi mikään ei koskaan voi sujua?! Eikö riitä, että taas tuli keskenmeno, vaan siihen päälle pitää jotain paskaa vielä tulla... Ärsyttää ja turhauttaa taas oikein viimeisen päälle.

Maanantaina on neuvola ja siellä miettivät lähettääkö kättärille ultraan.
Mä olen kohta viikon voinut pahoin ja oksennankin jo ja tänään olisi mun laskujen mukaan 4+4. Epäilee että raskaus olisi pidemmällä.
En ole viitsinyt tehdä edes uutta testiä, kun oireet ovat tällä hetkellä melkoiset.

Thoothie milloin sulla olisi LA?

Yhteistyössä