**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

Silvia Logolle peukkuja!

Tänään ei ollut ihan paras päivä, leikattiin ja revittiin kaksi viisuria irti. Au au. Sitten vielä huomasin että naapurit taitaa olla pieniin päin.. Minua ei muuten muiden raskausmasut masenna tai aiheuta kovaa haikeutta, mutta kun naapureilla on ihan samanikäinen esikoinen kuin meillä, ja se maha oli sen näköinen että omakin raskaus olisi varmaan ollut nyt noilla paikkeilla, jos raskaus olisi jatkunut. Se tuntuu vähän kurjalta kun joku muistuttaa siitä omasta keskenmenosta niin vahvasti...

Positiivista että huomenna lienee viiminen vuotopäivä ja siitä viikko eteenpäin niin lienee ovis! Eli täällä sais taas alkaa yrittämään :)

mymosa
Mulla on ihan outo tunne tuolla alakerrassa, onko lie niin turvonnut oviksesta vai mikä lie.. samalainen tunne oli muutaman päivän ennenkuin km vuoto alkoi.. Ihan kuin tampooni ois jäänyt sisälle.
Aivastaessa tuli sellasia repäisykipuja alamahaan ja muniksiin..

evaparadise, :( Ihminen helposti sanoo, että on miettinyt jotain pitkään, vaikka pelko olisikin nostanut päätään vasta viime viikkoina. Mä uskon, että jos saisitte sen luomuplussan niin miehesi hetken mietinnän jälkeen olisi siitä erittäin iloinen. Koittakaa puhua rauhassa ja keskustella siitä mikä teitä pelottaa ja mitä ajatuksia kaikki tämä on herättänyt teissä. Se voi olla, että mies on tähän asti hieman kieltänyt itseltään pelontuntemukset, kun on ollut sun tukena ja nyt sitten se purkautuu tuolla tavalla inhottavasti. Uskon kuitenkin, että tuskin hän tarkoitti oikeasti, että ei enää koskaan! Voimia ja halauksia sinulle:hug:! Toivottavasti saisitte puhuttua asiat ja selviteltyä yhteisiä suunnitelmia molemmille mieleisiksi.

vauvatoiveilija, :( Oisin niin toivonut, että se haamu olisi sulla vahvistunut! Nyt katseet uuteen kiertoon ja yritykseen!

vauvatoiveinen, sinuna lähtisin sitten herkästi päivystykseen, jos kivut yhtään kovenevat. Mun mielestä toi ei ole ihan normaalia. Mulle sanottiin, että heti päivystykseen, jos tulee jonkinlaisia kipuja. Toisaalta mulla oli siinä vaiheessa kaikki kivut jo loppuneet, niin olisi ollut huolestuttavaa, jos ne olisi palannut. Onko sulla ollut nyt ihan jatkuvaa tuo kipuilu km jälkeen?

Nyt alkaa olemaan kunnon juilintaa mahassa, ovista siis pukkaa varmasti viikon sisään :) Jes kierto siis ei onneksi veny kuin 30-45 päiväiseksi :) Ja ahkerasti yritetään hyödyntää tämä ovis.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Täällä eletään hämmennyksen ja suuttumuksen sekaista aikaa.. tänään riidan keskellä mies sai kakistettua että ei halua enää yrittää lasta, ei nyt eikä enää koskaan. On kuulemma jo kaua kerännyt voimia sanoakseen sen ääneen. Keskenmeno ja tämä pitkä yritys on ollut ilmeisesti liian raskasta, pelko uudesta raskaudesta on liian suuri. Musta tuntuu kun matto olis vedetty jalkojen alta, jokainen polikäynti, tutkimus ja pettymys turhaan. Toinen laittaa stopin juuri silloin kun lähete lapsettomuuspolille on saatu. Vielä jouluna se sanoi että on valmis yrittämään kaikkea, valanut muhun uskoa että kyllä me oma pieni saadaan. Nyt kaikki on kääntynyt päälaelleen enkä tiedä mitä tehdä tai ajatella. Kaiken kruunaisi se jos tässä kierrossa olisikin tärpännyt..
Mä luulen samaa mitä Kathii tuossa yllä.. Ja riidan keskellä on helppoa loukata toista sanomalla noin (lapsellista toki). Varmasti aika myllerrystä miehellekin ja jos ei ole asioista puhunut niin nyt purkautuu ulos. Toivon, että kun mieskin rauhoittuu ja miettii, saatte asiat puhuttua.
Muistan itse kun mies sanoi km jälkeen että on miettinyt ettei halua enää neljättä.. Kai se oli hällekin isku menettää.
Paljon voimia asian käsittelyyn :hug:

mymosa
Piti sitten mennä niitä r-testejä tilaamaan kunnon satsi.. Vaikka ees tiiä tarviiko niitä.. huoh.. ens viikko on luultavasti piinaa täynnä, kun voihan ne menkatkin hypätä kehiin milloin vaan. Nyt se ainakin on varmaa, että tulevat piakkoin ellei raskaus ala.

Kiitos tuestanne. Tiedän mieheni olevan tosissaan. Tunnen ettei hän halua enää samaa kuin minä. Näin miten vaikeasti ja ponnisteluja vaatien hän sanoi ettei halua lasta kanssani. Se oli todella vaikea hänelle sanoa ääneen, ja sanoikin ettei ole vain pystynyt sanomaan asiaa aiemmin koska tietää miten paljon satuttaisi minua. Kysyi myös haluanko että hän lähtee, ymmärtää jos en halua jatkaa suhdetta kun ei tahdota enää samaa asiaa, perhettä. Tilanne on vielä ihan auki, olen shokissa ja jotenkin ihan lukossa. On vaikea käsittää että meistä se joka jaksoi koko ajan uskoa onnistumiseen ja joka pettymyksestä nosti mutkin ylös on nyt muuttanut mielensä noin radikaalisti. Ei ole enää valmis antamaan meille mahdollisuutta. Tuntuu tosi pahalta. :'(

Pitääkö mun ihan totta valita mies joka ei halua peloistaan ja traumoistaan johtuen perustaa pehettä, vai jatkaa elämää ja toivoa että joku joskus on valmis taistelemaan mun kanssa tän unelman eteen?

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Torstai 20.3.2014

Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 28/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 24/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 20/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 4/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Toothie_______29v_______KM 12/13, KM 2/14__________KP 26/27-28

bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 39/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 6/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 40/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 17/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 7/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 17/?

Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 47/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 44/28

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?

mymosa dpo 0

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Viimeksi muokattu:
mymosa
Varmasti vaikeaa, anna itsellesi aikaa ja kuulostele.. Jos jäät, tuletko katkeraksi? jäätkö miettimään oisitko joskus saanut kuitenkin perheen tai olisiko mies kuitenkin muuttanut mielensä..

Jotenkin tuo varmasti vaikuttaa myös suhteeseen.

evaparadise, sinä ainakin olet vielä nuori, sinulla on vielä aikaa löytää mies joka haluaa tismalleen niitä samoja asioita kanssasi; perheen. Ei sinun tarvitse luopua unelmistasi siksi että miehesi niistä luopuisikin. En todellakaan kannusta sinua tekemään hätäisiä päätöksiä erosta tms. koska se ei varmasti helpota oloa alkuunkaan. Miettikää ja keskustelkaa asiasta ajan kanssa. Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen!

Mulla on niin järjetön panetus päällänsä jo toista päivää, jos tuo ilta ei kohta tule ja esikoinen mene nukkumaan niin räjähdän ihan justiinsa!! :LOL: Kevättä rinnassa ja sillai..... :whistle:

Evaparadise: Anna miehelle nyt hetki aikaa ja selvitä asia sitten uudelleen. Vaikka nyt olisikin tosissaan, voi mieli hänellä muuttua. Jos ei muutu, sinun on mietittävä mitä haluat. Jos haluat lapsia, niin ei kannata jäädä suhteeseen, jossa niitä ei toinen halua. Olet nuori ja sinulla on mahdollisuus nyt ottaa vaikka aikalisä. Tiedän, että vauvakuumeisena se on vaikeaa. Jos rakkautta on, niin kaikki on vielä mahdollista. Älä vielä luovuta.

Sarasofia: mulla on ollut aika kivutonta, mutta nyt tällä viikolla ollut turvotusta ja kipeitä supustuksia. Lääkärin väliarvio tuli postissa ja siinä luki, että arvo laskee turhan hitaasti. Jos ensi tiistaina arvo on edelleen korkea, niin tarkistavat ja käskettiin varautua kaavintaan varalta. Mitä kaavittavaa tyhjäksi todetussa kohdussa on? Eikö tulehdus voi tulla tyhjentyneeseen kohtuukin...

Onnittelut ovisplussista ???? nyt sitten niitä toisia plussia parin viikon päästä.

Evaparadise voimia vaikeaan tilanteeseen. Toivottavasti selvitätte asiat joko yhdessä tai erikseen. Kuten muutkin, olen sitä mieltä että näin nuorena ei perhe/ lapsihaaveista kannata luopua,sinulla on aikaa löytää kumppani jonka kanssa perheenperustaminen on yhteinen toive. Tai toivottavasti miehesi on vain peloissaan tai pettynyt eikä ole harkinnut sanojaan loppuun asti.:/ vaikea tilanne, kävi miten kävi.

tänne ei ihmeempää kkm jälkeiset kuukautiset ohi, vuoto oli tuplasti runsaampaa ja kesti monta päivää pidempään kuin normaalisti, mutta kipuja oli normaalia vähemmän jopa.:) nyt uuteen yritykseen. Alkaa jo aurinkokin paistaa tähän mieleen .. Kahden viikon talviloma edessä ja varsinkin kun mies on jo innoissaan uudesta yrityksestä. <3

Eveparadise paljon voimia tilanteeseen. Mieti rauhassa mitä haluat ja tosiaan puhukaa asiasta vielä kunnolla. Mulla oli tilanne kun odotin keskimmäistä jota oli tehty yli 3v niin mies sanoi rv 16 ettei haluakkaan lasta. Kyllä se siihen sitten sopeutui.
(.) täällä aamulämpö tippunut 35.4:ään. Oisko nyt se hetki... Iiik!! Samalla toivoo,pelkää,haluaa ja ei halua. Se ainakin on varma etten testaa ennenkun täti on 2-3vkoa myöhässä. Se mun leikkaus ei oo niin akuutti että ei vois odottaa mutta odotellaan ja katsellaan

Evaparadise : Voimia hurjasti tilanteeseesi :hug:

Haalean haalean haamu ilmestyi raskaustestiin eilen, selkeä kyllä, niin ettei voi erehtyä, mutta kovin haalea. Laskujeni mukaan kuukautiset pitäisi alkaa sunnuntaina tai maanantaina, jos alkavat. Hämmentävää kyllä, olen innoissani ja hymyilen koko ajan :). Viimeksi olin vain aivan paniikissa. Tiedän kyllä, että ei tämä välttämättä tarkoita, etteikö täti tulisi muutaman päivän päästä, mutta että ainakin jotain taas on tapahtunut ja jotain yritystä siihen, että raskaus alkaisi ainakin on edelleen ja voin ainakin alkaa luottaa siihen, että hedelmöittyminen tapahtuu mulla helposti, jatkosta ei sitten ole mitään takuita. Toivon niin kovin, että viiva vahvistuisi ja sitä jään vielä tänne odottelemaan ja ihan vähintään tuohon maanantaihin asti.

mymosa
Posti toi r-testi paketin.. nyt on testejä, vielä kun malttais sen pari vkoa että pääsis testailemaan.

Jotenkin on vaan kauheen pessimistinen olo taas.. Vaikka kiinnittymisessä ei lienee pitäis olla ongelmaa (tuulimunaksi kun epäiltiin keskenmennyttä), mutta kyllä se silti mietityttää kun sairaalassa jaksoivat mainita, että sektioiden takia kohtuun kiinnittyminen voi olla hankalaa... Ja minä murehtija luonne sitten tietysti märehdin täällä pienetkin asiat.

Terveiset osastolta! Marssin aamulla suoraan gynen polille ja sanoin, että en lähde kulumallakaan ennen kuin minut ultrataan. 2,5 tuntia odottelin ja verikokeissa kävin myös ja ylläri: kohdussa on tulehdus ja rakkuloita eli jotain on jäänyt silti sisään. Uudet verikokeet otettiin jo ja nyt odottelen sitten osastolla kaavintaan pääsyä. Hiukan ottaa kyllä päähän, kun tämä olisi voitu todeta jo tiistaina. Ilmankos on raskaushormonitaso korkealla. Kaavinta jännittää, mutta yritän uskoa siihen, että mitään vahinkoa ei tapahdu ja kohta ollaan jo odottelemassa ovista. Iltaan taitaa mennä leikkuriin pääsy.

Onnea Toothie!

Hei kaikki!

Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille ja jaksamista! Onnittelut plussanneille!

Olen jo pitkään lueskellut tätä taustalla, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Minulle tuli keskenmeno 8/13 ja en kyllä vieläkään ole päässyt aivan yli siitä. Koko ajan miettii, että tässä kuussa meillä olisi pitänyt olla jo toinen lapsi.

Nyt kuitenkin onneksi taidan olla raskaana! Testi on tosin vielä melko haalea, mutta eikös haaleat raskaustestitkin tarkoita plussaa?

Tulin siis tänne tuomaan plussatuulia! Kyllä se raskaus voi yllättää vaikka tuntuu, että kaikki toivo on jo menetetty.

Toinen asiani oli, että ehdin juuri tilata hirveät määrät ovulaatio- ja raskaustestejä, jotka kaikki menevät vanhaksi 7/2015. Haluaisiko joku ostaa ovulaatiotestejä? Minulla olisi 50 kpl myynnissä ja ajattelin, että voisin myydä 6 €/10 kpl.

vauvatoiveinen hei jes, hienoo et pysyit tiukkana vaikka iso harmitus tuosta tulehduksesta ja rakkuloista :( Mutta onneksi nyt saat kaavinnan vaikka ei varmaan mikä kiva kokemus sekään, tulethan sitten kertomaan miten se meni? Tsemppiä kovasti koitokseen! :hug:

PikkuistaOdottava onnea plussasta, vahvistukoon se ja toivottavasti saat pienen syliin asti ! :) Mä oon vielä kahden vaiheilla rupeaisinko ovista tikuttamaan, ainakaan vielä näissä ensimmäisissä kierroissa keskenmenon jälkeen, mutta ehkä jollakulla muulla ois tarvetta testeihin? :)

mymosalle pitkää pinnaa piinailuun =)

Pauliinali kauan meni lääkkeellisestä tyhjennyksestä kuukautisiin? :) Kiinnostaisi kovin vaikka netti pullollaan erilaisia kokemuksia! Mulla on itellä tällä hetkellä sellanen tunne että kroppa ei tuu enää ikinä toimimaan niinku ennen : /

mymosa
Tsemppiä vauvatoiveiselle! jopas näitä nyt on taas, kertoo vain siitä, että miten otetaan asia vain olankohautuksella eikä tutkita.
Mielestäni jokaisella km kokeneella pitäs olla itsestäänselvyys päästä verikokeisiin ja ultraan, jos niin haluaa. Sitten kun olet kärsinyt ja saanut tulehduksen sekä kaikenmaailman muut vaivat niin viitsitään ehkä tutkia.

(soitin juuri kelalle, siksi tämä raivo :D)

Ostin testin tänään testin apteekista ja negaa näytti.
Ällötys jatkuu edelleen. Eli johtuu varmaan jostain ihan muusta ku raskaudesta.

Höh sinne tule haamu myöhemmin, mutta en usko että on luotettava

Viimeksi muokattu:
Tähystyksestä selvitty ja olo niin helpottunut. Kohdusta poistettiin kudos palanen (istukka?) joka osittain tiukasti kiinni. Vuoto jo nyt niukkaa eikä mitään kipuja =) kohtu ja munasarjat siistit. Nyt on niin toiveikas olo.

vauvatoiveinen hyvin se kaavinta menee, ja hyvä että et antanut periksi =) Itse jännitin myös tämän päiväistä nukutusta ja tähystystä. Vihdoin pääsemme uuteen yritykseen :D

Kotona ollaan. Reipas 12 tuntia meni reissussa. Kaavintaan pääsin vähän ennen neljää. Lääkäri puhui aamulla polilla, että olisiko ollut osittainen rypäleraskaus tämä ja arvatkaa, kun luin asiasta netistä ja menin ihan paniikkiin. Siinä olisi tullut 6 kk yrityskieltoa ja lisäksi siinä on syöpäriski. Patologi tutkii näytteen ja saan lopullisen tuloksen vasta joskus viikkojen päästä. Kaavinnan tehneen gynen mielestä ei kuitenkaan näyttänyt siltä ja yritän uskoa siihen. Vatsa on kipeä ja jonkin verran vuotaa. Tuntuu, että verta on pissankin mukana, mutta varmaan on valunut virtsaputkeen vuotoa. En tiedä onko muutoin edes mahdollista. Nyt sitten odotellaan, että vuoto taas loppuisi...

Viimeksi muokattu:
Sarasofia: minulla kuukautiset alkoivat 32 päivää keskeytyksestä. Eli ihan muutaman päivän myöhässä normaalikierrosta. Hyvin näyttää kroppa jatkaneen toimintaa kaikesta huolimatta.. Keskeytys onnistui hyvin ja omasta mielestä suurin osa eli ne isoimmat hyytymät (mitä en halunnu edes miettiä mitä olivat) tuli ulos ihan siinä yhden päivän aikana. Vuoto kesti reilu viikon. Raskaustestiki näytti negaa jo 2vkoa tämän jälkeen. Täällä ei tarjota mitään jälkitarkastuksia eikä verikokeita. Ohjeena oli että jos 4-6 viikon kuluttua vielä raskaustesti positiivinen niin ottaa yhteyttä....

• Tykkää
Reactions: sarasofia
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Lauantai 22.3.2014

Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 30/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 26/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 22/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 6/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Toothie_______29v_______KM 12/13, KM 2/14__________KP 28/27-28

bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 41/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 8/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 42/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 19/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 9/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 19/?

Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 49/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 46/28

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?

mymosa dpo 2

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Toothie onnea! Toivotaan että nyt on onnea matkassa! :heart:

En ole varma pitäisikö mun vetäytyä tästä ketjusta.. Meillä kun nyt ei kai kuitenkaan kuumeilla, se on tullut selväksi vaikka moni asia on vielä epäselvää. Aika lapsettomuuspolille tipahti postiluukusta seuraavana päivänä kun mies oli kertonut haluavansa lopettaa yrittämisen. Joten aika sinne ainakin perutaan. Ehkäisyn käyttöönotosta en tiedä vielä.. itse en haluaisi enää mitään hormoneja sekoittamaan tätä kiertoani ja kroppaa yhtään enempää. Muuten tilanne on ok, olen yllättävän rauhallinen, ehkä tämä tauko tekee vain hyvää. Ainoa asia mikä pelottaa on kauanko tätä kestää, ikuisestiko? Mikäli joku haluaa alkaa päivittelemään listaa niin ilmoittautukoon Toki jään tänne päivittelijäksi ja "taustakuumeilijaksi" varmaankin onhan tämä tässä kohta 10kk mun "harrastuksena" ollut tämä ryhmä. :LOL:

mymosa
^Jos et halua itsellesi hormonaalista ehkäsyä niin silloin ehkäsy on miehen homma.. Mä itse ainakin sanoin miehelle, että jätän pillerit ja jos haluaa ehkäistä niin tehkööt asian eteen itse jotain, mut mun hormonien syönti loppui nyt. Ja niin loppui myös hormonipääsärytkin.

Yhteistyössä