Harmi, että on uusia tullut mukaan.
Iinaalisalle pahoittelut.
Hattarah, mulla oli nyt just keskenmenneessä kanssa vuotelua ennen plussaa. Mut mulle se ei ole sinänsä epänormaalia, alkaa usein tiputella ennen menkkojen varsinaista alkua. Mut tiputtelu muutaman päivän hyvin lievästi (vain pyyhkiessä käytännössä) ja sitten loppui. Sit ei ollut mitään vuotoja ennen kuin alkoi se km, mutta tossa välissä kaikki olikin "hyvin" eli alkiolle ilmaantui syke jne.
Peukut pystyssä sekä sulle että muille. Ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää, sen ehtii sittenkin, jos on varmasti aihetta.
Mulla alkaa teoreettinen ovulaatioaika lähentyä. Pitäs ens viikolla olla, mut ei ole kyllä vielä mitään oireita (kuulukaan olla tässä vaiheessa). Nyt mietin kovasti, että mitenköhän tässä tekisi, yrittäisikö sittenkin jo tästä kierrosta vaiko ei. Saapi nähdä, tämä ei välttämättä ole mun päätettävissä.
Jotenkin on kroppa sekaisin. Hirveät hormonifinnit ja ei kyllä sänkypuuhat houkuta, vaikka kuinka miettisi. Finnit ei ole mun kiertoihin epänormaaleja, mutta tässä vaiheessa kiertoa on. Yleensä on vain menkkoja ennen ja oviksen aikaan. Ei tällä tavalla väliajalla. Mutta vaikea on raskautua, jos ei edes himota.
Katsotaan, josko se ovulaatio nyt sieltä oikeasti päätään nostaa ja sitä myötä mieli muuttuu. Alunperin mietin siis, et jos tän kierron antais mennä ohi, kun on sairasteltu nyt niin paljon. Mut katsotaan. Ne ekat menkat km:n jälkeen ehti siis mennä jo.