Onnittelut
Hattarah plussasta ja peukut pystyssä!
Bettinah miten sulla on aiemmat näkyneet testeissä? Tosin.. mä itse olen todiste siitä, ettei ne aina näy samallakaan henkilöllä samalla tavalla. Mulla näkyi esikoinen testissä jo joskus ma-ti-akselilla, kun menkkojen oletettu alkupäivä oli vasta lauantai. Kuopusta taas en meinannut saada testiin näkyviin vielä sinä päivänäkään, kun menkkojen piti alkaa. Hyvin heikosti näkyi ja erittäin heikosti alkoi vahvistua. Nyt taas tämä keskenmennyt näkyi pari päivää ennen menkkojen alkua jo ihan yhtä vahvasti kuin poika silloin kierron vikana päivänä. Samaan tapaan tiedän kaikista oviksen ajankohdan. Kuopus tosin vastasi ekassa ultrassaan päiviään nuorempaa, mutta oli seuraaviin ottanut sen jo kiinni ..mikä lie viivästys. Mut on kuitenkin saanut alkunsa ihan silloin kuin oletinkin.
Mutta mun siskolla ei ole raskaudet näkyneet testissä kuin vasta, kun menkat on olleet pari viikkoa myöhässä. Toinen raskaus näkyi kai vähän aikaisemmin, mutta eka ei. En tiedä, mistä johtuu. Mut voihan se vielä olla sullakin... Jos ei menkkoja kuitenkaan ole.
oOo se ikähän mulla just se hoputtamisseikka alkaa ollakin.
35 oon jo, täytän 36 kesällä. Sinänsä ei viittis odottaa. Mutta kun mietin, mahtaako munasolut olla nyt jotenkin viallisia, kun oon syönyt antibiootteja ja sairastellut.. Mä olin kipeä silloin ennen tuulimunan alkua ja jäin sen jälkeen miettimään, mahtoiko pöpöt vaikuttaa asiaan. No ei varmaan tai ainakaan välttämättä, mutta.. Sit mietin, et josko pelais varmemman päälle ja odottais ens kiertoon. Jos nyt tulee tuulimuna tai menee kesken, lopputulos venyy pidemmälle kuin yhden kierron väliin jättämällä.
Blondin logiikkaa, jossa ei ole mitään järkeä.
Mut on se ovis sieltä tulossa. Tästä tilanteesta mennee n. 4 pv. Yllättävän nopeesti se alkoi ilmotella itsestään ja näyttäisi olevan ihan aikataulussa. Mä vähän veikkaan, etten malta olla sitä hyödyntämättä kuitenkaan...