Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

o0o
Just ehdin aamulla kirjoittaa että ovulaatio testi näyttää just just erottuvaa haaleaa (eilen). Tänään väriä alkoi sitten tulla aamupäivän näytteeseen, vaikka vaaleahko vielä oli. Iltapäivällä oli lähes yhtä vahva viiva ja nyt jo sitten vahvempi kuin verrattava testiviiva. dpo -1 täällä ja en sit malttanut odottaa että varmasti tulee yhdet normaalit väliin ja talletukset on tehty (en ole ihan varma oliko ne 2 päivää mva imun jälkeen alkaneet normaalit kuukautiset, vaikka siltä vaikuttivat, eka nega siis samana päivänä kun alkoivat 31.12.)
 
Toki mahtuu mukaan, kurjaa vaan että just tänne joutuu liittymään.

Mulla tänään menkat myöhässä viikon ja piti aamulla tehdä varmistustesti. Olihan se nyt tummunut aivan kontrolliviivan vahvuiseksi. Ei tässä silti uskalla iloita oikein. Oireitakaan ei paljoa oo, väsymys kyllä ja tukkoisuus ihan järkyttävää. Se oli myös esikoisesta, joka siis ainoa raskaus joka meni hyvin, niin pidän sitä hyvänä merkkinä :D Neuvolaan en ole vielä soittanut. Ja varhaisultraan pitäisi varata aikaa.

Tsemppiä jännääjille, kumpa pian saatais lisää plussia!!
 
  • Tykkää
Reactions: bosch ja Nessu87
Äääh mä tuun niin hulluks. Taas on vaan niin raskautunu olo eikä ne menkat kyllä tuloaan tee vieläkään minimaalisesta tuhrusta huolimatta. Teen aamulla testin niin sillä pääsen piinasta. Luulis jotain näkyvän jos niikseen on kun huomenna on dpo 13. Vaikka se olis nega, mitä eniten nyt tässä kohtaa kuitenkin epäilen niin saan sen mielenrauhan jota tarviin. Sit vaan odottelen niitä pirun menkkoja ja uuteen kiertoon! Näillä mennään! Aamulla tulee tuomio! Mut Bettinah nyt onneks täräyttää meille huomenna plussan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Sheldon ja Bettinah
Mä niin toivon et huomenna Hattarah ja mä tullaan tänne kertomaan että plussat tuli! ♡ olisi ihanaa!

Mulla välillä tuntuu ihan ku olis menkkakipuja mut silti ne on erilaisia tuntemuksia. No nyt on ostettu testi ja huomenna katsotaan mitä tulee!
 
Oliko bettinahkin aikeissa siis testata aamulla?? Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn että sieltä ne plussat tulisi!!

Omaa napaa vielä sen verran, että mulla oli siis ovis jouluaattona. Talleteltiin päivä ennen ja päivä jälkeen. Jotenki ihana ajatus että just jouluna saanut alkunsa tää <3
 
Bettinah mulla on siis myös sellasia kummallisen tuntuisia "kipuja" jotka vain etäisesti muistuttaa menkkakipuja. Eikä mulla tollasia ole kun on kierto ilman raskautumista. Tulee kyl niin raskaus mieleen näistä oloista. Ja iltapalla tuli paha olo mikä on mulle raskaana tyypillistä et kesken ruokailun iskee. Ja lisäks aloin taas melkein pillittää yhtä ihan iisiä uutista minkä netistä luin. Nää on mulle kyl kaikki vain ja ainoastaan raskauteen liittyviä asioita ollut esikoisen odotuksessa ja keskenmenneessä. Voi Venäjä mä vaan sanon! Mut joo, varaudun tippumaan kovaa ja korkealta kun epäilen kuitenkin sen Netan saavani vaikka toiveet on kyllä nyt tän illan jälkeen tosi korkealla. Tosiaan menkat pitäs alkaa vasta maanantaina mut tuhru alkoi eilen aamulla tai oikeastaan jo ti illalla humasin vähän. Sori tää jatkuva paasaaminen mut ahistaa aika lailla tää homma :( no kyl te tiiätte <3
 
Mä myös aloin itkemään tänään kun katoin tv:tä. Useasti.. mutta nyt kun yritän tässä nukkua niin nakuuasennossa on ihan menkkamaisia kipuja :( kun nousen niin ei mitään. Aamulla testaan joka tapauksessa. Koitan ehtiä kirjoittaa ennen kuin menen töihin. Jos nyt on tärpännyt niin saisin parhaan mahdollisen synttärilahjan. Huomenna nimittäin syntymäpäivä. :)
 
Iiiiik, hailukka mutta selvä plussa tuli :love::love::love: tänään dpo 13 ja menkat pitäisi alkaa maanantaina ja tämä raskaus alkoi toisesta oviksesta km jälkeen. En kestä, olo on niin epätodellinen mut ihan sika onnellinen! Turhaan vuodatin kyyneleitä tuhrun takia. Ehkä se on just jotain kiinnittymisvuotoa :love: En voin uskoa tätä todeksi vaikka tällä kertaa kroppa ja tuntemukset oli ihan omaa luokkaansa verrattuna kiertoihon ilman raskautumista. No nyt vaan toivotaan et viiva vahvistuu ja pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti. On kyllä jo pelko perseessä kun tossa keskenmenneessä mulla tosiaan oli myös tuhrua kokoajan mut eihän sitä tiedä liittykö se keskenmenoon mitenkään. Toivottavasti ei ja olis vaan normaalia alkuraskauteen vuotoa.

Bettinah mä täällä jo kovasti odotan sun uutisia :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Bettinah :cry: oon niin surullinen sun puolesta. Minäkin tein preg checkillä ja ihan selvä plussa tuli muttei vielä kontrollin vahvuinen. Nyt sit odotellaan maanantaina ettei menkat vaan ala ja tämä ollut kemiallinen. No positiivisin mielin eteen päin ja niinku Sheldon sanoi niin kaikki voitava on tehty ja nyt sit herran haltuun :)
 
Olen seuraillut taustalla edellen tätäkin ketjua! Ihana nähdä täällä plussauutisia!!! :) Onnea!!!!
En tiedä kuinka moni muistaa, kun porukka on täällä osin vaihtunut, mutta viime vuoden puolella täällä minäkin roikuin. Nyt odottelen elokuista, mutta vieläkään en uskalla kunnolla luottaa raskauteen, kun en raaskinut mennä varhaisultraan vaan odottelemme vasta
ekaa kunnallista ultraa. Toivon kuitenkin, että en palaisi tänne enää... Ehkä ultran jälkeen uskallan luopua tämän ketjun seuraamisestakin, nyt jotenkin taikauskoinen olo, että jos lopetan niin kohta tulen tänne kuitenkin.
 
Onnittelut Hattarah plussasta ja peukut pystyssä! :)

Bettinah miten sulla on aiemmat näkyneet testeissä? Tosin.. mä itse olen todiste siitä, ettei ne aina näy samallakaan henkilöllä samalla tavalla. Mulla näkyi esikoinen testissä jo joskus ma-ti-akselilla, kun menkkojen oletettu alkupäivä oli vasta lauantai. Kuopusta taas en meinannut saada testiin näkyviin vielä sinä päivänäkään, kun menkkojen piti alkaa. Hyvin heikosti näkyi ja erittäin heikosti alkoi vahvistua. Nyt taas tämä keskenmennyt näkyi pari päivää ennen menkkojen alkua jo ihan yhtä vahvasti kuin poika silloin kierron vikana päivänä. Samaan tapaan tiedän kaikista oviksen ajankohdan. Kuopus tosin vastasi ekassa ultrassaan päiviään nuorempaa, mutta oli seuraaviin ottanut sen jo kiinni ..mikä lie viivästys. Mut on kuitenkin saanut alkunsa ihan silloin kuin oletinkin.


Mutta mun siskolla ei ole raskaudet näkyneet testissä kuin vasta, kun menkat on olleet pari viikkoa myöhässä. Toinen raskaus näkyi kai vähän aikaisemmin, mutta eka ei. En tiedä, mistä johtuu. Mut voihan se vielä olla sullakin... Jos ei menkkoja kuitenkaan ole. :)

oOo se ikähän mulla just se hoputtamisseikka alkaa ollakin. :ROFLMAO: 35 oon jo, täytän 36 kesällä. Sinänsä ei viittis odottaa. Mutta kun mietin, mahtaako munasolut olla nyt jotenkin viallisia, kun oon syönyt antibiootteja ja sairastellut.. Mä olin kipeä silloin ennen tuulimunan alkua ja jäin sen jälkeen miettimään, mahtoiko pöpöt vaikuttaa asiaan. No ei varmaan tai ainakaan välttämättä, mutta.. Sit mietin, et josko pelais varmemman päälle ja odottais ens kiertoon. Jos nyt tulee tuulimuna tai menee kesken, lopputulos venyy pidemmälle kuin yhden kierron väliin jättämällä. :LOL: Blondin logiikkaa, jossa ei ole mitään järkeä. :ROFLMAO:

Mut on se ovis sieltä tulossa. Tästä tilanteesta mennee n. 4 pv. Yllättävän nopeesti se alkoi ilmotella itsestään ja näyttäisi olevan ihan aikataulussa. Mä vähän veikkaan, etten malta olla sitä hyödyntämättä kuitenkaan... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hattarah
Onnea Hattarah (y). Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin!

Bettinah mä olin ihan varma että plussaat:(. Vielä on mahkuja niin kauan kun vuoto ei ala:).

Toi on just tyhmää kun tulee kaiken maailman oireita, ja on jo niiiin varma että nyt tärppäs:unsure:. Meillä oli toi sama viime kierrosta ja mieskin oli ihan varma että nyt nappas. Noh, jos jotain positiivista tuosta niin tuntui että nyt ruvetaan oikein kunnolla yrittämään, mitä se nyt sitten onkaan:LOL:

Omaa napaa, eilen sain ovistikkuun kaksi samanvahvuista viivaa!(y). Mutta sitten eilen ei päästykkään pupuilee, kun mies oli niin myöhään töissä:mad:. No toissailtanan onneksi hommailtiin ja sitten tänään täytyy taas vielä, eikös sen pitäisi riittää:p.Ja jos huomenna vielä sitten, kerta kiellon päälle:D. Täällä siis kp 13, dpo 1
 
  • Tykkää
Reactions: Hattarah
Ihan pakko kysyä, koska olen oman pääni puhki kuluttanut sillä, että jaksanko odottaa niitä kuuluisia yhtiä kuukautisia enne uuden yrittämistä... Miten itse olette sen asian kanssa tehneet? :eek:
Onko siinä sitte joku riski saada uusi keskenmeno, jos ei odota yksiä kuukautisia?
 
o0o
Kärppänä heinälatoon:
Raskauden aikaiset hormonit (dhea?)hoitaa munasoluja joten heti raskauden jälkeen mahis laadukkaampiin munasoluihin (gynekologi niin sanoi). Söin itse hevosannoksen anbiootteja imun yhteydessä 29.12. Tänään kävin taas gynellä varmistamassa että limakalvo ym. kunnossa ja kysyin kaikkea mitä mielessä. sanoi että ei enää anbiootit vaikuta ja ei sen takia tarvitse odottaa. Toki sulla voi olla eri tilanne.

Limakalvo oli hänen mukaansa nyt erinomainen ja 7,5 mm paksu ja muutenkin tilanne näytti hyvältö. Huh jännäsin niin sitä kun mva imusta vasta 2,5 viikkoa. Sain eilen illalla vasta päivän kolmannesta näytteestä ovuplussan mut munasolu oli jo irronnut vasemmalta. Tunsinkin aamulla vihlaisun. Eilen jo peittoja heiluteltiin. Tänään uusiksi. Dpo0 nyt siis. Km kierrosta sain roskishaamut jo dpo9 ja 10 ja plussan dpo11 joten aloitan testaamaan varmaan dpo8 tai 9.
 
Kärppänä heinälatoon, mulla esikoista näkyi heti testissä. Ja kesken menneessä näkyi myös heti :(

Nyt siis kp 31/30 ja ei mitään muuta kuin väsymystä. Välillä pistoksia vatsassa. Mutta ei menkkakipuja. En käsitä tätä. No ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta. Toisaalta mulla oli ovis ilmeisesti aika myöhään eli vasta huomenna tulee siitä se 2vkoa. Eli jos huomenna ei menkat ala, niin menen ostamaan uuden testin.
 
Onnea hattaralle! Toivotavadti kaikki menee hyvin ♡♥

Iinalina . Mulle lääkäri sano et oottaa vähintään 3kk ,kaverille sanottiin et pitäs odottaa puolivuotta! Mutta kyllä mä ite päätin et annan yhet menkat tulla ja sit yritystä kehiin. Olihan se ärsyttävää oottaa mut aattelin kropan antaa sen yksien menkkojen ajan "levätä". Nyt oottelen ens viikolle ovista :)
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Bettinah ei haittaa. Täysin ymmärrettävää! Niinhän minäkin täällä piinailin sen tuhrun kanssa aikaisemmin. Ja mielen ja ajatusten purkamista vartenhan me täällä ollaan :) Toivotaan nyt kuitenkin että menkat ei sulla ala ja jospa vaikka ovis olisikin tapahtunut oletettua myöhemmin niin toivoa vielä olisi! Mä pidän sulle peukkuja niin kauan kuin menkat ei vaan ala! Siihen asti on aina toivoa :)

Mulla se tuhru näyttää muuten nyt loppuneen. Eilen jo oli selvästi vähentynyt ja illalla ei enää mitään tullut. Eli eiköhän se ollut kiinnittymisvuotoa ja nyt on kaikki sitten vuotanut pois. Toivon ainakin näin. Mun olo on ihan luottavainen tän raskauden suhteen nyt. Oireitakin on nyt jo enemmän mitä keskenmeessä oli ollenkaan missään vaiheessa. No mä aavistelin jo pitkään että kaikki ei siinä ollutkaan hyvin ja yks syy oli oireettomuus kun missään ei tuntunu oikeen miltään. Mut nyt on joka tavalla niin raskautunut olo oireineen päivineen että uskon että nyt raskaus on alkanut kunnolla ja etenee hyvin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah

Yhteistyössä