Onnea Catharin!! <3 <3
Mä itse täällä jännän äärellä kans. Tänään kp 23/27-29. Tekis mieli testata
Nyt on menossa joko dpo13, joka ehkä hyvin epätodennäköstä et nii ajoissa oisin ovuloinu. Tai dpo8. Ainakin tuntemukset oli sellaset sillon et ovulaatio olis tapahtunu. Saa nähä pääsenkö mäkin liittymään joulukuisiin <3
Oireeton olen ollut edelleen. Parin päivän aikana on kyl ollu ihme nipistyksiä mahassa. Ja nenästä tulee vähä verta kun niistää. Sitä on kestäny kyl jo pari viikkoo et tuskin liittyy mihinkään. Eilen oli aamupäivästä vähän etova olo, meni kyl ohi kun söin.. Oli on ollu oudon virkee, vaikka joka aamu täl viikolla heränny 4.05, paitsi nyt vapailla jopa nukkunu 7-8
Mullahan kans tuulimunassa oireet alko tosi voimakkaina plussauksen jälkeen. Viikkoo ennen ultraa eli jtn 7+ viikoilla oireet väheni melkein olemattomiin. Tissikipu varsinkin loppu ku seinään. Paha olo kyllä jatku vielä sen keskeytyksenkin jälkeen..
Epäilys mullakin oli että kaikki ei oo kunnossa ja ei ollu ei
Muistan kun menin siihen ekaan ultraan niin kysyin lääkäriltä et kuinka moni täällä kuulee huonoja uutisia ni sano että joka kahdeksas. Huokasin vaan et toivottavasti mä en nyt ole just se kaheksas. Olinhan mä
Elämä heittelee ja kokeilee, mut onneks me naiset ollaan tehty vahvoiks selviytyjiks!! <3