**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

carolina30+ Oho, tosiaan, eihän testiin viivaa pitäis tulla jos ei olisi raskaana :)

stellini Hyvä, että kaikki sujui nyt hyvin!! <3

prinsessat Tsemppiä sinne! :) Soititko yksityiselle vai julkiselle puolelle? :)

Pölö- Hyvä, että sielä on vuoto loppunut! :)

ON: Jes! vuoto on onneks loppunut jo viimeviikolla! R-testiä en oo nyt tehnyt, mut eiköhän se jo näytä negaa. :) Täälä ei edelleenkään mitään muutakuin odotellaan, odotellaan.. :headwall:
 
Kiitos Miwwi :)
Soitin yksityiselle,kuulosti mukavalta paikalta,kun tutuntuttu oli käynyt ja oli kyllä puhelimessa niin mukavan oloista henkilökuntaa että tuntuu ihan hyvältä nyt aloittaa siellä :) Ja huikeeta,saatiin aika jo ensviikolle! :) Tää piristi mieltä nyt kuitenkin vähän :)
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Keskiviikkona 30.1.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 9/33-38
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 18/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 24/32-34
Essence___33v___KM 1/13____________________________KP ?/29-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 10/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 17/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 13/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 18/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 17/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 3

HAAVEISSA KOLMAS

Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 60/?
Stellini___30 v____KKM 12/12___________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 26/28
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 16
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 3/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12_____________________KP 9/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 5/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12__________________KP 17/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin
*tinakenkätyttö*


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Iltoja... piti tulla avautumaan että kyllä pitää olla hätähousu =) tuli jotenki semmonen olo et nyt pitää tehdä raskaustesti. No minähän tein.... en enää tiiä oliko siinä sit mitään vai oliko selkee viivanpaikka. . Varmaan se viivanpaikka.. voi että jospa malttaisin odotella nt niitä menkkoja vielä pari päivää :D heh :p
 
ONNEA Marsilio ja rakkaudesta äiti !!! Aivan ihania uutisia, nyt toivon teille tarrasukkia ja ihanaa raskausaikaa!

ON: mulla vaan vuoto jatkuu... on sitten niin perseestä tämä tilanne. Sain ajan ultraan maalliskuun alkuun, eli sinne asti pitäis jaksaa odotella selvyyttä, että miksi vain vuodan ja vuodan ja vuodan...
Ketutuksen määrä on niin ISO!! Nyt olis päivien mukaan oviksen aika, mutta tuskimpa ovuloin kun kerta vuodan. Ei taida tulla meille vauvaa vuodelle 2013, eli ei taida tulla meille vauvaa enää laisinkaan.
Pitkä surutyö tässä on edessä, saa nähdä selviänkö....

Anteeksi sekava viesti, muuhun en juuri nyt pysty.
 
Kiitos kaikille onnittelijoille!
Tätä ei voi uskoa todeksi vielä ja jotenkin en osaa olla onnellinen raskaudesta ja luottaa vielä siihen että kaikki menee hyvin. Silti olo on paljon varmempi kuin kahden edellisen raskauden kanssa. Milloinkohan sitä uskaltaa luottaa että kaikki menee hyvin? Oireita ainakin on ja niitä tarkkailen jatkuvasti :D tökin tissejä varmistaakseni että ovat vielä kipeät :D Kaikkea sitä täytyykin harrastaa :D
Toivottavasti pikkuisella on paljon tarrasukkia mukana, sillä tämä lapsi olisi enemmän kuin haluttu. Töissä en ole vielä asiasta mitään puhunut :) Odotetaan nyt vielä :)
Oih kunpa kaikki menisi hyvin.
Teille kaikille paljon plussatuulia! Kyllä te kaikki vielä sen oman pienen nyytin saatte. :heart:
Käyn kyllä edelleenkin täällä katsomassa mitä teille kuuluu, vielä en uskalla mennä plussanneiden piiriin. :)
 
Voi Alexa mikä kurjuus :/ Uskon että hajottaa päätä! Kovin kauan oot jo vuotanu :/ Luulis että ne olis antanu sulle aiemmin ajan ultraan, maaliskuuhun on vielä kuukausi. Olisko sulla mahollisuutta rahallisesti tai paikkakunnallisesti käydä yksityisellä ultrauksessa? Ei muuta ku oikein paljon voimia sulle! :hug:

ON: Apuva, mä oon niin Tauno!!! Olishan ne ovistestien ohjeetki voinu lukea!! oon ottanu ne kolmena aamuna aamupisusta.. :headwall: Ohjeissa oli että aamupisusta se ei näy :p.. Saas nähdä kuinka käy tän kierron.. Kun sunnuntaina tai maanantaina vaikutti siltä et olis tuntunu oikealla puolen munasarjois, aattelin silloin et tais olla ovis.. Mutta silloin vielä paha vuoto.. Mutta tänään sit puuhastelles oli kyllä ovismaiset limat..? Noh, jatkampa tyynen rauhallisesti sitä oviksen bongailua kuitenkin enkä elättele toiveita.. Oottelen siis et puolentoista viikon päästä alkaa menkat tai sitten ovis on vielä kateis.. Kovin on tämä jännää, kuinka kroppa palautuu.. Siihen menee kaikki ajatukset, eikä ehdi paljon vauvaa kuumeilla :)

Tääläpäin on ollu tän päivän ahistava lumimyrsky.. Huomenna saa varmaan aloittaa päivän lumitöillä.. Ihanaa! Koska tänään ei oo tullu ees mentyä pihalle!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :heart::flower::

ON: Mulla tulee siis huomenna kaksi viikkoa täyteen siitä kun tyhjennyslääkkeet otin. Viikko sitten vuoto alkoi olemaan ruskeata ja nyt sunnuntaina se muuttui punaiseksi takaisin. Ti ja ke tuli ihan kunnon punaista vuotoa taas hulahdellen ja sellaisia rämmäleitä mukana taas. Onkohan ihan normia?? Viikon päästä ois hcg mittaus. Ainakin maanantaina testi oli plussa vielä kun testasin kotona.
 
Onnea Marsilio ja rakkaudesta äiti , aivan mahtavia uutisia!!!! :heart:

Täällä selkeästi puhaltaa nyt kunnon plussatuuli, sillä samoilla asioilla tulin tänne :) Aamulla testattu selkeä haamulainen, samanlainen kuin viime raskaudessa ekan kerran testattaessa. Dpo:sta ei hajuakaan kun yksiäkään menkkoja ei ehtinyt tulemaan. Tasan neljä viikkoa on km:stä, joten aika nopeaan on tärppi käynyt uudemman kerran :heart: :heart: Tällainen tunne mulla on ollut koko ajan, et tärppi käy heti ja oireet oli aika selkeitä jo koko viikon. Turvotusta, lämpöä, kosteat paikat, muutoksia rinnoissa sekä vainukoiran nenä :)

IIK ja IHANAA, on kyllä todella uskomaton olo!!!!!!
 
kiitos kaikille onnitteluista :heart:
Toivottavasti täältä tulee pian porukkaa perässä tuonne odotus puolelle ja toivottavasti en ite palaa tänne.
Sitä on tullut nyt pelättyä.Ei tästä osaa nauttia ennenkuin näkee että kohdussa on elävä vauva.
Viimeyönä pyörin ja valvoin huomattuani että rinnat ei tunnu enään aristaville.Heti tuli vaan ekana mieleen että oliko tämä nyt tässä :ashamed: Viimeksihän just tuo oireiden loppuminen tarkotti sitä että alkio oli kuollut.
Nyt mulla ei ees kauheena oo oireita ollu.Pientä huonoa oloa,mahan nipistelyä,rintojen arkuutta ja pissahätää.Nyt vaan ku ei rinnat tunnu enää aralle eikä mahakaan kauheena kipuile ni heti iskee kova huoli ja ultraankin on vielä aikaa,HUOH |O Kamalan pitkä tää odottavan aika.Ja onnellinenhan sitä vaan nyt pitäs olla.Voi oisinkin jos tietäsin varmasti että kaikki menee nyt hyvin.

Mutta minäpä jatkan ultran odottelua ja ilmottelen sitten miten kävi.Toivottavasti hyvin!!
Oottelen teitä myös tonne odotuspuolelle:hug:

rakkaudesta äiti rv.4+4 & lokakuun lapsonen:heart:
 
essence onnea kovasti! :heart:
rakkaudesta äiti tiedän tunteen mutta koita ajtella että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Nyt vaan nauti olostasi ja ole iloinen niin ja onnea vielä kovasti :heart:

Voikun itselläkin koittais plussatuulet..olen niin haikealla ja pelonsekaisin mielin odottamassa tulevaa... voikun ei menkat tulis ollenkaan :|
 
Onnea Essence!!! Ihanaa!! :heart:

Minulla olisi ensiviikolla uudet verikokeet ja ultra (lopputarkastus) ja tässä toiveikkaana mietin, että jos kuitenkin kierto pysyisi samana, niin ensiviikon alussa pitäisi alkaa menkat. Pitääköhän mun silloin perua se ultraus? Eikai ne ultraa jos vuotaa kuin seula?
 
Moi kaikille!

Alexa: no meneepä pitkälle se aika :( Itse pääsin sinne päivystykseen kun vähän liioittelin ki-puja, oikeasti ei juuri mitään kipuja ollut, mutta väitin että on vähän. Ja onneksi väitin kun se vuodon syy sitten selvisi! Kokeile samaa..? Mutta luulen tuntevani täysi sun fiilikset :( Kyllä me tästä vielä noustaan ja se aurinko paistaa meillekin! :hug:

sydänx3: mulla meni vuodot samoin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, silloin kun soitin päivystykseen niin sanoivat sen kuulostavan ihan normaalilta. Tosin mulla ei silloinkaan ollut tullut sieltä kaikki vielä pois.

Essence: ihanaa, onnea! Itse asiassa just eilen mietin että ootkohan plussannut kun susta ei ole täällä paljon kuulunut :) Perässä tullaan toivottavasti, kova tahto ja toive olisi ainakin!

rakkaudesta äiti: oireiden loppuminen tai jatkuminen ei välttämättä tarkoita mitään! Varmaan olo on kuin tulisilla hiilillä, voin kuvitella, mutta eiköhän kaikki ole ihan hyvin :heart: Jos joskus vielä raskaudun niin tiedän ainakin että oireiden perusteella ei voi sanoa mitään, itse oksensin koko alkuraskauden ja vielä senkin jälkeen kun alkion kehitys oli päättynyt eli viitisen viikkoa…

Pikkusukka: ei välttämättä tarvitse perua vuodon takia, itsehän vuosin myös nyt ihan suht paljon kun tässä ultrailtiin.

carolina30+, mitäs sulle kuuluu…?

Omaa napaa: Olo on tosi tyhjä, mieli maassa. Tämä koko koettelemus on kuitenkin varmaan ollut mulle hyvä muistutus siitä etten mä voi hallita omaa elämääni täysin. Tuntuu vaan että raskausuutisia ja isoja mahoja on nyt joka puolella. Kaavinnan jälkeen heräämössä oli nuori nainen jolle oli tehty raskauden keskeytys. Tuntuu pahalta vaikka tiedänkin ettei kenenkään muun vauvat tai abortit ole pois minulta.

Katsetta pitäisi vaan yrittää suunnata tulevaisuuteen. Kysymys kaavinnasta tietäville: miksi kaavinnan jälkeen pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä? Yritin tätä sairaalasta kysellä mutta hoitaja sanoi vaan että jotta tietää palautuuko kierto normaaliksi. Kun itse jotenkin järkeilen asiaa niin, ettei uusi raskaus ala jos keho ei siihen valmis ts. jos kohdun limakalvo ei ole palautunut… Ei kyllä yhtään nyt huvittais minkään kortsujen kanssa alkaa räpeltämään, ehkäpä uhmaan noita lääkärien ohjeistuksia, koska en todella usko että raskaus alkaisi ellei olosuhteet sen alkamiselle ole otolliset.
 
Virtuaalihali sinulle stellini :hug: ja kiitos vastauksestasi.

Itsellä myös tällä viikolla ollut todella tyhjä, väsynyt olo. Kaikki vapaa-aika on mennyt sohvannurkassa istuen. Mikään ei huvita. Ei ole ollenkaan tapaistani, yleensä aina puuhastelen jotain :( Pikku itkutkin piti tirauttaa, kun näin facebookissa yhdellä kaverilla vauvamasun kuvassa, vaikka ei olekaan sitä julkisesti kertonut. Mulle on nyt sitten jäkikäteen tullut kamala ikävä meidän enkelivauvaa :'( Tietysti toivoisin kovasti että kevään aikana saisimme uuden plussan, mutta toisaalta olen alkanut pelkäämään, että josko minussa onkin jotain vikaa, enkä enään koskaan saakaan vauvaa. Onneksi on kaksi tervettä lasta ilonamme, mutta silti vauvakaipuu on kova.
 
Omaanapaa nopeaan kun olen "laina"koneella ja oma on huollossa. Täällä ei kauheasti nyt sitten mietitä enään niitä haamuja vaan katsotaan mihin tämä kierto nyt johtaa... Eilen illalla alkoi taas sellaiset ovismaiset kipuilut ja aamulla oli miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa kun lapset lähti ja mies myöhempään töihin ja olin jotenkin herkemmällä kuin hetkeen muistan... Outoa kuvotusta on vain jatkunut, tissit EI ole arat yhtään ja lämmöt heitellyt kun meinaan tulla kipeäksi varmaankin,kurkkua kuivaa ja on hiukan arka. Greippimehuihin jokseenkin "haksahtanut" kun ne on hyviä ja foolihapot ja vitamiinit kuuluu aamurutiiniin jo ennen kuin lapset edes herää. En nyt halua testailla ja tuijotella onko viivoja vai eikö enään ole, mutta kun menkat alkaa olemaan myöhässä niin sitten kyllä taas testaan... Jos nyt vain maltan olla testailematta:kieh:
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Perjantaina 1.2.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___25v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 11/33-38
Maame___30v____KM 7/12____________________________KP 20/39
Hanttuliini84_____KM 10/12___________________________KP 26/32-34
Eleonoora86____26v___TM 11/12_______________________KP ?/?
verppu___23v____KM 12/12___________________________KP 12/28
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 19/30-36
Pölö-______KM 1/13__________________________________KP 15/?

HAAVEISSA TOINEN

alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 20/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 19/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 5

HAAVEISSA KOLMAS

Hemu2___32v___KM 11/12_____________________________KP 62/?
Stellini___30 v____KKM 12/12___________________________KP ?/?
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 28/28
Nemmiina___24v___KKM 1/13___________________________KP ?/?
Pikkusukka___35v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13____________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 18
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 5/30-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12_____________________KP 11/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP 7/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12__________________KP 19/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart: PLUSSANNEET 2013 :heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu:

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
Marlin
*tinakenkätyttö*


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Onnea Essence! :heart:

Stellini Juuri noin minäkin asian ajattelin kaavinnan jälkeen! Ei odotettu, enkä kyllä raskautunut heti. Olen siis sitä mieltä, että antaa mennä vaan jos muuten on kerran valmis jatkamaan yritystä! :)
 
Hei! Täällä yksi "mieli-maassa-kaikki-on-perseestä-ja-itkettää" joka tarviis vertaistukea. Eilen saatiin np-ultrassa murskauutisia, viikkoja olis pitänyt menkkojen mukaan olla 11+4 mutta pieni oli lopettanut kehittymisen viikoilla 8+2. Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja huomenna olis tarkoitus päättää tämä raskaus kotona miehen kanssa ollen. Pettymys ja suru ovat valtavat, huominen pelottaa suunnattomasti. Tuntuu ettei tämä tapahdu miulle, jotenkin todella epätodellinen olo.

Kuinka kauan runsas vuoto lääkkeiden jälkeen kestää? Ohjeessa oli että 2-4 viikkoa. Ja mistä sitä tietää sitten onko kohtu täysin tyhjentynyt jos se vuoto kestää 4 viikkoa??

Ei olla keskusteltu vielä milloin meillä uutta raskautta lähdetään yrittämään, pitäisi odotella lääkärin mukaan yhdet normimenkat ennen aloittamista. Vauvan kaipuu on suunnaton. Pelottaa toisaalta jo nyt ajatus tulevaisuudesta jos meille uusi raskaus suodaan, pystynkö tähän uudelleen. Olen varmasti täysin paniikissa ensimmäiseen ultraan saakka.

Jos sopii tänne tulla taustailemaan ja hakemaan vertaistukea tähän surutyöhön ja tuskaan? Toivottavasti meilläkin jossain vaiheessa tämä kääntyy uudelleen yrittämiseen.
 
Voi Equus paljon voimia ja jaksamista surutyöhön... aivan kamalaa. Joskus asioita ei vaan voi ymmärtää ja tajuta. Toivottavasti tulevaisuus kuitenkin näyttäisi valoa jossain vaiheessa :hug: Itse en osaa sanoa miten nuiden tyhjennyslääkkeiden jälkeen toimitaan tai muuten, kun itsellä kaikki meni ns luonnollisesti ohi.. :/ Niin ja täältä ketjusta saa kyllä tukea ja täällä saa avautua... on itselläkin helpottanut kun tämän ketjun löysin, iso kiitos kaikille! =)

Itsellä on tänään vatsaa vihlonut ja jomotellut, josko se sitten kertoo niistä tulevista menkoista... :( Voi kun eivät tulisi ollenkaan... voiko vaan toivoo kovasti.. JOtenkin tiedän että petyn kamalasti jos menkat alkaaa vaikka tiedän että ei välttämättä ole vielä tärpännyt uudelleen. Mutta tiedättehän tällaista pelonsekaista haikeaa purputusta.... :headwall:
 
stellini; voi ei, kaavinta!! Mutta toisaalta, luulisi että sen jälkeen kohtu todellakin ON TYHJÄ! :hug: Vaikkei itselleni ole tehty kaavintaa, niin minäkin sain lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ohjeen odottaa ne yhdet menkat ennen yritystä. Minulle lääkärit perustelivat asian sillä, että JOS kohtuun olisikin jotain jäänyt ja uusi raskaus silti alkaisi, niin olisi kamalaa jos se menisi kesken tms. siksi, ettei edellinen raskausmateriaali yms. ole vielä täysin kehosta poistunut. Ja toisaalta kaavinta on kohdulle ISO toimenpide (vaikkei sitä sellaiseksi mielletä), niin kohtu limakalvoneen saa ainakin rauhassa ”levätä” ja toipua kaavinnan jälkeen. Itsestäni tuo on järkeenkäypää vaikkei se odottelu mukavaa ollut…. Mutta kukin tekee tyylillään. :)

Marsilio ja rakkaudesta äiti; ONNITTELUT PLUSSASTA!!!! Toivon todella, että kaikki sujuisi nyt hyvin! :heart:

prinsessat; ehkä myös oma stressi vähenee (?) kun päättää hakea apua/selvityksiä tilanteeseen.

Alexa; etkö pääsisi millään minnekään ultraan aikaisemmin??? Aika pitkä aika odoteltavaksi..! :hug:

Essence; onnittelut tännekin pinoon haamulaisesta! :heart:

Equus; pahoittelut tapahtuneesta! Olet kyllä todellakin saanut MURSKAuutisen, varmasti sen kamalampaa mitä myöhemmässä vaiheessa KM todetaan….. Tsemppiä ja jaksamista, suosittelen kahlaamaan ketjua taaksepäin ja kaivamaan myös saman ketjun ”syksy” –osion esiin, sitten kun jaksat. Täältä saa kyllä aivan parasta vertaistukea ja kokemuksia!! :wave: :hug:

KAIKILLE TEILLE VAHVOILLE NAISILLE PALJON TSEMPPIÄ JA JAKSAMISTA, IHANAA VIIKONLOPPUA, HEHKEÄÄ HELMIKUUTA JA KOVASTI PLUSSATUULIA PUHALTELEN +++++++++++++++++ :whistle:
 
Pahoittelut Equus :( Samassa tilanteessa sain minäkin silloin nuo ikävät uutiset. Vuodoista ym. en osaa sanoa kuinka kuuluisi mennä kun itsellä ne ei mennyt niin kuin pitäisi :/ Mutta täältä saa kyllä hyvää vertaistukea!

Rupeltajalle kiitos kaikille tarkoitetusta kannustuksesta, sitä nyt tarvitaan! :)

Ja itse varsinkin tarviin sitä just nyt koska arvatkaapa mitä... Tämän kaiken kaupan päälle mulla on nyt sitten vielä kohtutulehduskin! Antibiootit nyt menossa, toivottavasti tepsii pian! Viime yönä alkoi vatsakivut ja tänään menin päivystykseen jossa tämä todettiin. Lääkärikin totesi että nyt alkaisi mun kohdalla riittämään nämä vastoinkäymiset tällä kertaa..
 
Paljon voimia sinulle Equus!:hug:

Itsellä muuta vuotoa ei juurikaan tyhjennyksen jälkeen tullut, kuin tyhjennyspäivänä pöntöllä käydessä. Muuten en olisi sidettä tarvinnut oikeastaan koko aikana. Pari viikkoa tyhjennyksestä kävin ultrassa, jolloin lääkäri totesi kohdussa olevan vielä pieni pala kudosta, joka tulikin ulos parin päivän päästä ja silloin muuttui tuhrukin kirkkaaksi. Mahakivut ovat ehkä enemmänkin ollut riesana kuin vuoto, välillä aika kivuliaitakin kouristuksia.

Nyt kiirehdin töihin, jos vaikka illalla ehtisi taas paremmin avautumaan tästä kaikesta.
 
Kiitos kaikille onnittelijoille :heart: Viiva on vahvistunut jo kunnon plussaksi, joten taidan pikkuhiljaa hiipiä tonne odottajien puolelle. Toivon sydämestäni, että seuraatte mua sinne koko sakki pian!!

Stellini, mä oon samaa mieltä lääkärin kanssa. Eikö jo riittäis yhdelle ihmiselle vastoinkäymiset? Ja yritystä vaan kehiin jos siltä tuntuu eli samaa mieltä Minalon kanssa oon.

Equus, olen syvästi pahoillani. Sanoja ei löydy... täältä saa hyvää vertaistukea, joten suosittelen myös lukemaan pinoa taaksepäin. Voimia sinne :hug:

P.ö.m.p.p.i.s, lupaavan kuuloinen alku! Joko olet testannut uudestaan? Mä sain vielä ti puhtaan nega ja to sit jo selkeän haamulaisen, pe vielä selkeämpi haamu ja tänään jo kunnon plussan. Pidän sormet ja varpaat ristissä, et tärppi on käynyt!!! :heart:

Pikkusukka, voimia ja haleja sekä uskoa tulevaan!! :heart: Oletko kokeillut jotain rentoushoitoja, joka voisi irroittaa ajatuksia surusta? Itse olen aikoinaan käynyt vyöhyketerapiassa, syksyllä akupunktiossa (lapsen saantia vauhdittamaan) ja siitä on kuullut muiltakin positiivisia kokemuksia. Itsellä tärppi kävi kolmen käynnin jälkeen. Mukavasti molemmat rentouttavat ja aku myös tasoittaa hormonitoimintaa, jolloin raskautuminen on helpompaa. On myös olemassa erilaisia rentoutumisnauhoja, joita voi mukavasti kuunnella vaikka joka ilta. Niitäkin olen käyttänyt ja käytän edelleen. Ultrasta sen verran, että mut ultrattiin silloin kesken km:n ja hyvin onnistui, joten uskon ettei sille ole estettä.

Hyvää jatkoa kaikille, käyn täällä varmaan välillä kurkkimassa mitä teille kuuluu! Ja iso kiitos tuesta matkalla km:stä uuteen raskauteen :heart:
 
ON: toinen clomikierto ja yksi johtofolli 11mm löyty (useampia pienempiä), limis 4mm, mut lääkärin mielestä ihan ok tilanne ja limis kasvaa follin kanssa yhtäaikaa.. uusi ultra 5.2! Sillon katotaan mikä tilanne Täähän siis tarkoittas, et lääkärin laskelmien mukaan ovis olis kp17 eli melkein viikon aikaisempi viime kiertoon nähden! Jippii!
 

Yhteistyössä