**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

miss_piggy
eleonoora: :hug: Paljon jaksamisia, itsellä just takana viime sunnuntailta tuo lääkkeellinen...

p.ö.m.p.p.i.s: :(

(.)Lähetin huvikseni neuvolaan spostia tuosta mun kkm:stä, ja kerroin samalla nuo mun kilpirauhas-arvot ja että kun olen lukenut, että tuon TSH:n pitäisi mielellään olla matalampi jos raskautta yrittää.
No olivat sieltä vastanneet, että ensi viikon tiistaina paikalla on neuvolalääkäri, ja konsultoivat tätä ja ottavat sitten muhun yhteyttä että mitä mieltä tämä lääkäri oli näistä tuloksista :) Mukavaa, kun jotenkin en luota pelkästään hoitajien sanaan tässä asiassa.
 
Pömppis voi harmitus että testi olikin nega. :( Mutta vielähän se voi plussaksi muuttua ku on päiviä jäljellä kierrossa vielä..tosi lupaavat oireetki sulla kerran! Peukut pystyyn plussan puolesta täällä! :)

miss_piggy kiva että saat lääkärin mielipiteen kilppariarvoista. Mulla itselläni ne otettiin kans alkuvuodesta..TSH oli 1.53 ja T4V 14.5. Jotenkin pakko luottaa lääkärin sanaan et ovat ok. Minäkin tosiaan olen kuullut että TSH:n olisi hyvä olla alle 2 raskautta yrittävillä. Mutta tosiaan kun tuossa on niin monenlaista toimintatapaa ja oireet kai ne merkkaa eniten. Tsemppiä sulle kaikkeen! Toivottavasti uusi tärppi käy pikimmiten!
 
Tervehdys! Pahoitteluni kaikille surun kohdanneille :hug: !!
Mulle voi päivittää kp13! Ja nyt on vuotokin pysynyt poissa! Huomenna on sitten se ultra, sen jälkeen olen taas paljon viisaampi! Ensi viikolla mahdollisesti ovis, kumma kun toive tärpistä alkaa taas nostaa päätään... kyllä oli niin rasittavaa tuo 2,5kk kestänyt vuoto. Itse epäilen alkuraskauden km:a. Palaan asiaan huomenna! Terveisiä kaikille ja jaksamista!
 
Tervehdys! Pahoitteluni kaikille surun kohdanneille :hug: !!
Mulle voi päivittää kp13! Ja nyt on vuotokin pysynyt poissa! Huomenna on sitten se ultra, sen jälkeen olen taas paljon viisaampi! Ensi viikolla mahdollisesti ovis, kumma kun toive tärpistä alkaa taas nostaa päätään... kyllä oli niin rasittavaa tuo 2,5kk kestänyt vuoto. Itse epäilen alkuraskauden km:a. Palaan asiaan huomenna! Terveisiä kaikille ja jaksamista!
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Perjantai 1.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 21/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 11/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 7/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 24/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 33/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 14/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 6
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 10/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 16/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 25/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 14
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 32/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 39/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 35/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 21/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Mitenköhän pitkäksi kierto menee.. Ärsyttävää kun en oo yhtään kartalla mitä miun kropassa tapahtuu. Nyt alavatsakipuja ei ole ainakaan tänään vielä ollut, mutta ehtiihän ne tässä alkamaan taas. Onneksi ens viikolla on se jälkitarkastus gynellä, niin saa jotain selkoa tähän meininkiin. En voi kyllä uskoa miten nopeasti on mennyt kkm jälkeen tää aika, yhtäkkiä onkin eessä tuo jälkitarkastus vaikka tuntuu että vastahan myö siellä ultrassa oltiin. Positiivistahan tää on, että aika on mennyt nopeesti.

Huomasin, että oon jotenkin nyt kyllästynyt puhumaan keskenmenosta, haluaisin saada ajatukset jo uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Kävin psykologilla juttelemassa muutoinkin uupumuksen vuoksi ja samalla keskusteltiin tästä keskenmenosta. Yllätyin miten psykologi otti keskenmenouutisen vakavasti, puhui siitä elämän kriisinä jne. Kun oon huomannut että on niin paljon eri tapoja suhtautua keskenmenoon, ammatti-ihmistenkin keskuudessa. Jotkut sivuuttavat keskenmenon kevyesti, ihan ku se ei merkitsis mitään. Mutta tää psykologi otti asian vakavasti. Tykkäsin.

Sori tää omanapailu taas :ashamed:
 
miss_piggy
Mulla ei oo mitään jälkitarkastusta, pelkkä verikoe vaan.
Tänään tuli äitiyspolilta lasku 27€, enpä tienny että jostain keskenmenostaki pitää maksaa! Pisti kyllä suoraan sanottuna vituttamaan, ihan niinku ite olisin halunnu jonkun keskenmenon ja lääkkeellisen tyhjennyksen ja nyt sitte iloisesti makselen tuon laskun pois :mad:

Täällä alkaa pikkuhiljaa vuoto tyrehtymään. Tosi äkkiä menny aika täälläkin, viikko sitte sain kuulla tuosta kkm:stä. Alkuviikko on kyllä tainnu mennä vähän sumussa ku en oikein muista mitään mitä oon alkuviikosta hommaillu.
 
Jaksasinkohan oottaa tuon testaamisen kanssa muutaman päivän... Mulla on tissit aivan jumpekipeet ja nännit! huh ja niistä tulee jotain nestettäki ja vatsa äly turpeessa ja naamaan tuli näppyjä eilen illasta. Tosi outoja oireita, kun ei mulla ennen menkkoja oo tämmöstä oon vaan äkänen. mitä ihmettä :O Pelottaa et ne menkat alkaa vaikka kovasti on oiretta toiseen suuntaan.. tälleen pitää jännityksessä elää :stick:
 
Eguus: minullekkin suositeltiin psykologilla käymistä, pitää nyt katsoa miten tää tästä etenee..


miss piggy: mulle tuli kans tuulimunaraskauden toteamis reissulta 27 € lasku. pisti itselläkin niin vihaksi. sama lasku on varmaan taas tulossa perässä. :(


omaa napaa: nyt olis lääkkeellinen tyhjennys ohi. täytyy kyllä sanoa että tämä oli fyysisesti helpompi kuin edellinen kerta. voisikohan johtua siitä että nyt oli vasta viikkoja 7 kun viime tyhjennys kerralla oli viikkoja 11. kivut alkoivat myöhemmin mutta olivat lievempiä kuin edelliskerralla. lämmin suihku on kyllä pelastus! nyt henkisesti on ihan ok olo kun kotona saa muuta ajateltavaa, mies latasi mulle pelin tabletille ja olen nyt aivan koukussa siihen, maanantaina töihin paluu on sitten toinen juttu.
menisi kuukausi nyt vaan äkkiä jotta pääsis verikokeisiin ja jospa kolmas kerta toisi vihdoinkin sen nyytin meidänkin perheeseen <3 ei passaa luovuttaa!

maailmassa on paljon onnea, mutta pitää olla myös sitä epäonnea tasapainottamassa. nyt toivonkin että se epäonni olisi minun ja mieheni kohdalta ohi. eikö se jo riitä että multa on viety äiti ja kaksi raskautta päättynyt ikävästi. ja kaikki tuo 2 vuoden sisällä.

MINÄ EN LUOVUTA!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Equus
Eleonoora86 Ihailtavan hieno asenne sinulla! :) Juuri noin olen itsekin aatellut näitten kolmen km:n jälkeen. Jossain vaiheessa sen onnen on PAKKO kääntyä! Mukavaa että tyhjennys sujui fyysiseltä kantilta hyvin. Kyllä se on henkisesti jo niin raskasta et helpottaa kun selviää fyysisesti vähemmällä. Siltä.itsestäkin viime kerralla tuntui..spontaanisti alkanut km rv:lla 6 oli huomattavasti helpompi fyysisesti kuin aiemmat kkm:t myöhemmillä rv:illa. Kyllä me vielä ne nyytit saadaan, ihan varmasti! <3

pömppis Täällä edelleen peukut pystyssä! Kuulostaa entistä lupaavammalta noi sun oireet! :) Tosin täytyy sanoa et kyllä on itelläki monen monta kertaa kroppa tehny tepposet ku on ollu toiveet niin älyttömän korkeella..Toivotaan kumminkin että sulla noi oireet on sitä ittiään! <3

ON: Täiti on väistynyt tieltä ja ollaankin miehen kanssa lemmiskelty ihan siitä ilosta et voidaan taas vihdoin tehdä niin pelkäämättä tulla raskaaksi "väärään aikaan"..peläten samalla etten tulisikaan enää koskaan. Kyllä, se ajatus on jälleen kerran hiipinyt mieleeni taas yrityksen alettua. Entä jos en enää tule ollenkaan raskaaksi kaiken skopiassa tehdyn jälkeen!? Ja mielessä kummittelee koko ajan aikakin..kuinka kauan sitte plussaa saa nyt sitten tällä kertaa odottaa??! Mulla on kaikkien raskauksien välissä ollut vähintään se puoli vuotta..joten syksylläkö vasta aikaisintaan! Tiedän ettei se välttämättä mene tällä kertaa niin..mutta jotenkin en vaan usko et nopeasti tärppäisi, etenkään nyt. Ovistikkuja tuli ostettua, vastoin mun alkuperäistä suunnitelmaa, ja nyt mietinkin et käytänkö niitä tässä kierrossa vaiko en. Se todistettu ovisplussa ois toisaalta kiva saada mut se tuo mukanaan kamalan stressaamisen ajoituksien ja piinailun suhteen. Hmmm..täytyy kyllä miettii vielä.

Hyvää viikonloppua kaikille ja alkakaapas nyt plussata alkaneen maaliskuun kunniaksi! ;) Tehdään tästä kaikkien aikojen plussakuu!! :)
 
pömppis: Kovat on rautahermot teikäläisellä :) :popcorn:

Equus: Onko sulla ollu ovistuntemuksia, et tietäisit missä vaihees kierto menee? Mulla on kans sellanen vaihe nyt ettei haluais koko km:a miettiä. Välillä en edes muista sitä. Onko itselläni joku kieltäytymisvaihe vai oonko pääsemässä asian yli. En tiedä. Mahtavaa että oot saanu puhua jollekin sellaiselle joka todella ymmärtää. Harvat löytää oikeita sanoja ja harvoin ammattilaisten puolelta varsinkaan osataan asiaan suhtautua mukavasti :) Jaksuja kiertoon :)

Miss_piggy: Tais mullekin tulla lasku käynnistä km:n jälkeen.. En niin noteerannu asiaa tai no jo mennes ajattelin et onkohan ny pakko mennä, ku pitää maksaa turhasta käynnistä ku olin varma et keskenmeno se on.. Ikävä kyllä mikään ei oo ilmaista :( Älä turhaan siitä pahoita mieltäsi lisää! Nyt koitat vaan keskittyä kaikkeen positiiviseen, mikä on todella haastavaa.. Itse pysyn kuitenkin aina järjissäni kun saa haaveilla ja suunnitella tulevaa :) Ja päättäväisesti oon päättäny että vielä joku kaunis päivä mun sylissä on pieni tuhiseva kakkakone :rolleyes: Tie pitkä ja mutkikas, mut piggy kyl me ne nyytit vielä saadaan! :)

Voi Eleonoora.. :hug: Mä uskon vakaasti että kyllä se elämä antaa kun on ottanutkin!! Tuo peli tabletille on kyl loistoidea :) Itekin hakannu viimeaikoina typerää peliä ja se vaan nollaa ajatuksia, sen lisäksi oon kattonu "how I met your mother" sarjaa alusta.. Ihanasti saa ajatuksia muualle :) Ja kyllä sullekin se nyytti tulee!! Kuukausi menee hujaukses ja sit oot viisaampi verikokeiden suhteen..

(.) Noh, ne menkat tosiaa oli sellaiset pikaiset, hanat aukes ja vajaa kolme pvää ja hanat meni kiinni kerralla.. Sen jälkeen alavatsa on tuntunu oudolta.. Sellasta outoa jomotusta ja kipee.. Oon tässä miettiny et kai se on soitettava ens viikolla tk:hon et jos siellä on joku tulehdus tai emmä tiedä minne pitäis soittaa. Ei nyt olis varaa käydä yksityisellä gynelläkään :/ Vaikka mieli tekis et näkis muutoinkin et paikat on kunnossa jne... Päässä välähti ajatus valemenkoista, jonka takia tekis mieli lyödä päätä seinään. Voiko enää epätoivoisempaa ajatusta olla :headwall: Muuten on mieli ihan hyvä ja suurimmaksi osaksi ajatukset aivan muualla.. Olen jotenkin työstäny ajatusta, että tässä projektissa saattaa mennäkin todella kauan, joten ehkä se vielä sisäistyy se ajatus ettei asiat tapahdu heti kun niin haluais :) Nyt koitan nauttia täysiä siitä että saan olla mieheni kanssa vielä kahdestaan.

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille tasapuolisesti :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Minalo: Erikseen sulle tulla vastaamaan kun olit sillä aikaa salakavalaa kirjotellu tänne ku raapustin omaani :) Ootko tikutellut ovista aiemmin? Itse ajattelin et se tois hirveetä ressiä, mutta ei se tuonutkaan. Mies oli helpompi saada makkariin ja tiesi tarkkaan koska ootella tätiä.. Itsellä oli enemmän tuskaa et ku ei tienny tarkkaan koska saattaa täti tulla ja jossei tuukaan niin kauanko vielä pitää odottaa, tikuttelu auttoi tuohon tuskaan. Nyt en aio tikutella, täs kierros en halua yrittää tosissaan, pientä lomaa koko hommaan :). Mutta kiva et oot saanu nyt rauhassa nauttia lemmiskelystä :) Ehkä se sieltä napsahtaa nopeampaa ku osaat kuvitellakaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Pölö Oon tikuttanut ovista aikaisemminkin..useita kiertoja peräkkäinkin pitemmän aikaa. Mulla on tosi vahvat oireet oviksen aikaan muutenkin, joten se tikutus on aina ollu vaan eräänlainen varmistuskeino. Sitä vaan mietin ku oon kaksi viimeistä kertaa tärpänny sellasesta kierrosta missä en ole tikuttanut..siksi tuntuu jälkeenpäin että taisin stressata niidrn tikuttamisten kanssa. Taitaa se mennä kuitenki nyt niin, että kun niitä ovistestejä kerran on, tuun pakostakin testailemaan ainakin tässä kierrossa. :D
Sinun kirjoittamaasi vastatakseni..mulla oli parit ensimmäiset menkat hyvinkin omituiset km:n jälkeen. Juurikin niiden lyhyys ihmetytti. Normisti kuukautiset kestää mulla sen 5-6 pv niin ekat km:n jälkeen kesti vain juuri ja juuri 3 pv ja vuoto oli niukempaa. Ja muistan et mulla kans oli epämääräisiä mahakipuja ja nippailuja. Ja oon lukenu jostain et ne kuuluu asiaan tossa vaiheessa. Tulehduskin mulla on kerran ollut..se tuli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Oireina oli pahanhajuinen tiputteluvuoto, kohtalaiset alavatsakivut ja vuoto muuttui myös oudon väriseksi, muistutti lähinnä marjapuuroa mun mielestä. Yök! Mut se haju oli kuvottava. Siitä ei voinu erehtyä. Tajuan niin tuon ajatuksesi valemenkoista! :D Itsekin oon monesti "turvautunut" tuohon epätoivoiseen oljenkorteen. ;)
 
Miekin odotan laskua sairaalalta, oon käynyt siel kuitenkin gyn.polilla ja leikkurissa, eli molemmista napsahtaa laskut.. Onhan toi ärsyttävää että en mie sinne omasta tahdostani ole mennyt, mutta mikään ei ole ilmaista.. Odotan myös kuumeisesti patologin lausuntoa raskausmateriaalista, toivottavasti siinä tulis jotain selkoa edes miks näin kävi.

Pölö Ei selkeitä ovistuntemuksia, viikonvaihteessa oli vatsakipuja mutta ei mitenkään selkeästi painottunut kummallekaan puolelle. Epämääräistä yököttävää oloa on ollut, mutta vaikee kyl sanoo, et onko noi ovikseen liittyviä. Hormoninäppylää tullut kauheesti kasvoille viimoset pari viikkoa, tuun hulluks näitten kanssa!! Näppylät miul on viitannu aikasemmin menkkojen alkamiseen, mutta niitä tosiaan on tullu jo parisen viikkoa. Hormonit vissiin vaan niin sekasin..

Eleonoora Ihana asenne siulla, tykkään kovasti! Voi kun sitä osais asennoitua noin tuollasella asenteella itekkin, lähetä miulle telepaattisesti tuota asennetta jooko? ja kaikille muillekin :D Ja tosi hyvä, että tämä kerta on mennyt helpommin kuin edellinen.

voi pömppis tsemppiä odotteluun, toivon NIIIIIIN parasta tulosta ;) Tai päästä meidätkin jännityksestä ja testaa, hih :kieh:

miss piggy miul kun oli kaavinta, niin sen takii ei sitten verikoetta oteta edes, vaan ohjattiin varaamaan pelkästään jälkitarkastus avopuolella. Mut en tk lääkärille mee, meen mielummin yksityiselle, vaikka joudunki maksamaan itteni kipeeks. Ainakin saan mielenrauhan, tai toivottavasti saan.
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantai 2.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 22/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 12/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 8/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 25/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 34/?

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 15/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 7
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 11/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___30 v____KKM 12/12__________________________KP 17/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 26/28
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP ?/?
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 15
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 33/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 40/28-30

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 36/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 22/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:




:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Miirabel
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86
zannukka


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
equus: joo taustailen kuukauden verran :)

pölö: voi mä olen katsonut kaikki kaudet jotka netflixiin on tullu tuosta how i met your mother, aivan loistava sarja!


nyt sanoin miehelle että lähdetään kaupungille käymään ja ostetaan mulle hiusväri samalla! :) kivut
jo helpottaneet, vuodot vielä tietysti vaivaa jonkin aikaa muyta aivan sama. en jaksa vain maata sohvalla!


Paljon positiivista ajattelua kaikille!! plussia toivon myös kaikille! ja kevätkin on tulossa! :) sekin varmaan estää mieltäni nenemästä alas! :)
 
Nyt on maailmankirjat sekasin! Mulla alko tuntumaan nyt sellasta isomman luokan jomottelua alaselässä ja mahaa nippailee..Tein sittrn pc:n ovistestiliuskan. Ja siihen ilmestyi heti vahva toinenkin viiva! Lähes yhtä vahva kuin kontrolli. Mitä!?! Ovisplussa lienee siis ihan nurkan takana. Täytyy kullä illalla vielä testata uudestaan ettei vilahda ohi! :D Mut siis se mikä ihmetyttää nyt on se, että mun ovis on ollu aina kp16-18 ja tänään on vasta kp 11. :O Liekö nyt se laparoskopia vaikuutanu mun kiertoon lyhentävästi?? Oon ihan pihalla...No pääasia on et ollaan pupuiltu jo parina viime päivänä ja täytyy näköjään jatkaa samalla linjalla! ;)
 
Mulle on kans tullu lasku polilta, ja vaikka se mikään kauheen iso summa oo ollutkaan niin kyllä se pistää vihaks tollanen, eka saa keskenmenon ja sitten siitä joutuu vielä maksamaan, ekassa raskaudessa menin yksityiselle kun mulla oli se vuoto alkanu ja sieltä sitten eka paljastuu, että on menny kesken ja siitä maksaa sitten 90e ja samana päivänä vielä julkiselle puolelle polille ja sieltä tulee sitten 2x 25e, ja tässä viimesimmässä raskaudessa sama juttu!!!
 
MiNaLo Jee ;)

Mulla on sellanen olo et menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Mut samalla on tosi outo olo ja vatsa on turvonnu ku mikäki ja näppyjä naamassa ja ne tissit huh... jos ei huomisaamuun mennessä kerkee menkat alka niin testaan. Ja tänä aamuna kävi yks tosi outo juttu, meinasin yökätä pahemman kerran kun otin keitetyn kananmunan, se haju! ja mie rakastan keitettyjä kananmunia :O Tää on vähän raastavaa piinaa jos ne menkat alkaakin.. mulla varmaan kroppa ja mieli mennyt lopultakin sekasin... o_O noh huomiseen ainakin....
 
Moikka täältä taustalta!

Pahoittelut kaikille, jotka tänne ovat joutuneet tai jopa palanneet, ikävää :(

Lyhyesti vielä esittely: kolmas lapsi oli odotuksessa mutta päättyi ikävästi rv 17+ kun todettiin sikiön kuolleen kohtuun. Pienen pieni enkelipoika syntyi noin kuukausi sitten... Jouduin vielä kaavintaan kun ei istukka irronnut ja verta vuosin lähes litran. Nyt ollaan henkisesti ja fyysisesti toipumassa... Fyysisesti olen jo niin hyvässä kunnossa että eilen jaksoin juosta 7km mikä on mulle tosi paljon :) olenkin yrittänyt nyt pitää kehosta huolta syömällä terveellisesti ja liikkumalla jos vielä uusi raskaus onnistuisi jossain vaiheessa. Ja kroppa kiittää, tänään alkoikin kuukautiset :) ensimmäinen kerta ikinä kun siitä iloitsee... Jälkitarkastus olis vasta neljän viikon päästä, siihen asti pitäis ehkäistä että saadaan kaikki tutkimustulokset josko syytä keskenmenolle löytyisi. Saa nähdä maltetaanko odottaa.... Vaikka kyllä pitäisi.

Tsempit kaikille yritykseen, piinailuun ja ennen kaikkea keskenmenosta toipumiseen!

Miirabell
 
Enpäs ole ennättänyt käymään täällä. Meille tuli koiranpentu kolme viikkoa sitten ja olen ollut reissun päällä viimeisen kahden kuukauden ajan paljon (mies reissuhommissa ja ikävän vallatessa on pitänyt ite mennä ukon luo, kun ukko ei oo suostunut pysymään kotona).Aloitin myös Jutan superdietin ja päivät menee treenatessa ja punnitessa ruokia. Menkat alkoi 25.2 eli mulle voi päivittää 6/31 Nyt on kaikki veriarvot kohillaan ja nyt alkaakin todellinen yritys. Mieskin kotiutuu ensi keskiviikkona ja toistaiseksi pysyy kotona (en ainakaan oviksen aikaan päästä silmistäni mihinkään. :D En ole ennättänyt lukea päivityksiänne, mutta lueskelen tässä, kunhan kunnolla kotiudun. Huomenna saan kaikki lapset yhtäaikaa kotiin (harvinaista herkkua näin uusioperheessä josta kaksi vanhinta asuu muualla kuin lapsuuden kodissaan.) Jutan dietti on muuten huippu, jos joku kiinnostunut, erittäin hyvin toimii!!!!!
 
miss_piggy
Mulla on km-vuoto nyt loppunu oikeestaan kokonaan, ei tuu enää ku pientä tuhrua, eli kesti vaan viikon verran onneks tuo vuoto, jos tästä nyt jotain positiivista pitää hakemalla hakea :D
Tilasin englannista e-bayn kautta 50 ovistestiä ja 20 r-testiä, maksoi yhteensä postareiden kans vaan vaivaset 11 euroa ja ovat jo matkalla kohti suomea, tulee paljon halvemmaks ku tilata täältä. Tunti varmaan meni ku värkkäilin ton rekisteröitymisen kans ja rekkasin vielä itelleni jonku paypal-maksujutunki, ja sinne pitiki syöttää kaikkia mahdollisia tietoja visa electronista.
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86

Yhteistyössä