Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Onnittelut plussanneille! :flower: Ja muille suotuisia tuulia! :)

Kävin viime viikolla labrassa, koska raskaustesti näyttää edelleen plussaa, vaikka vikasta cytotec satsista (ja tyhjennyksestä) runsas neljä viikkoa. Hcg arvo oli 155 eli jonkin aikaa saanen odotella sen laskemista niin alas, ettei haamuakaan testiin tule. Tiedä miten korkealla arvot mahtoivat olla, kun lääkkeellisesti käynnistettiin tyhjennys rv 12. Taisi hormonituotanto jatkua, vaikka papunen tippuikin matkasta jo viikolla 7. :( Ärsyttää, kun aika vaan kuluu, eikä tärppiä pääse yrittämään... *mäkö muka olen kaikki mulle heti NYT tyyppi, heh*. :ashamed: Huoh, jospa saisi asian pois ajatuksista tädin vierailuun asti. :|
 
Onnea plussista ja pahoittelut negoista. Kiitokset onnitteluista.
Ystäväni sai keskenmenon alkuvuonna noin rv 8. Nyt odotti uutta lasta, mutta poika syntyi ja kuoli pari päivää sitten noin rv 26. Voin todella pahoin ystäväni puolesta, jonka elämä romuttui taas totaalisesti :'(
 
Kultakimpale..


Lämpöiset Onnittelut plussanneille:heart:..ja lohtu halitukset:hug: negan testanneille.

Missa..aivan mahdottoman suuri suru on kohdannut ystävääsi:'(..

jaksuja&voimasia hälle kovasti laitan
 
Viimeksi muokattu:
Hei nyt mä oon kyllä ihan pihalla... Tätiä ei siis näy vieläkään, lauantaina negatesti ja tänä aamuna tuli semmonen tulos testiin ettei mulle oo ikinä tullu... Niin selkee viivanpaikka ettei jää epäselväks missä sen toisen viivan kuuluu olla. Väriä ei siinä viivassa ole mutta sse on vähän niinkun kummitus siinä vaaleenpunasen hämyn keskellä... Pregchegin puikko oli käytössä. Onko kellään käyny tolleen ja mitä on sit loppujen lopuks käyny? Onko muuttunu plussaks vai puhtaaks negaks?
 


TIISTAI 15.11.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 6/26-30
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 14/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Coco-85..................TM 07/11..............................KP 28/28
Idylli.......................KM 09/10, 10/11
Evya........................KM 6/11, 8/11, 10/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11.......KP 8/28
kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10...........................KP 33/?
Chamon.............KM 07/11, TM 09/11
Quu...................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11..........KP 31/28-32



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11........................KP 9/26-32
Whisky Peat.....KM 07/11........................KP 35/32-33
Missa-76..........KM 04/11........................KP 31/26-32



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 33/25
johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11.....KP 6/28-29


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 2/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, Bebel, toukka90, mammuzki




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80



Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Laiskana kopsaan...

Kp 35, eikä mitään :headwall: Eilen aamupäivästä tosiaan liman seassa muutama veriviiru, siinä se. Ja kyllä - nega testattu viimeksi tänä aamuna. No, odotellaan prkle. Näitä pitkiä kiertoja kun ei vuoteen mahdu kuin n. 10, joten onpa sitten puhdetta ensi vuodellekin vielä jos meinaa tärppiä saada :/

Nuorena likkana mulla oli ajatus, että lapset olis tehtynä 30 vuoteen mennessä, mutta kun viiraamaan alkoi, korotettakoon sitten 40 vuoteen :D

Ihgua päivää meille <3
 
Viimeksi muokattu:
Menipä sitten perseelleen se tän viikon perjantaiksi suunniteltu PAS!! Voi vittu etten muuta sano. Ovista oon tikuttanu 2 kertaa päivässä jo kp9 alkaen. Plussaa en oo saanu- digiä siis olen käyttänyt. Huomenna olisivat alkaneet sulattamaan meitin alkioita, mut halusin varmistua ja kävin tänään paikallisella yksityisellä gynellä ultrassa. Hää sitte katto ja sano,et ovis on jo OLLU, ku näky lysähtäny folli/keltarauhanen. Limis vaan 6,5mm. Soitin sit sinne lapsettomuusklinikalle ja ei ruveta siirtoa tekemään, kun limis liian ohut ja ei pysty nyt arvioimaan oikeaa siirtopäivää.
Reseptejä aiko laittaa ja kun menkat alkaa, niin taas jotaki hormoneja aletaan piikittämään. On taas kyllä niin toivoton olo, et ei tää ikinä onnistu!!!
 
Tillu:hug:.."Oili" voi tosiaan käydä niiiin nopsaan, jotta O-testillä sitä ei aina kerkeä bongata..: /
..voimasia siulle jaksaa vielä:kiss:..jospa se ihuna palkinto odotuttaa vaan ittiään ja sen syliin saakka vielä saat:heart:
 


KESKIVIIKKO 16.11.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 7/26-30
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 15/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Coco-85..................TM 07/11..............................KP 29/28
Idylli.......................KM 09/10, 10/11
Evya........................KM 6/11, 8/11, 10/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11.......KP 9/28
kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10...........................KP 3/?
Chamon.............KM 07/11, TM 09/11
Quu...................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11..........KP 32/28-32



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11........................KP 10/26-32
Whisky Peat.....KM 07/11........................KP 36/32-33
Missa-76..........KM 04/11........................KP 32/26-32



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 34/25
johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11.....KP 7/28-29


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 3/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, Bebel, toukka90, mammuzki




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80



Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
unelma Kolme Meillä on kyllä niin samanlainen tämä meidän tilanne. Meillähän sykkeet loppui n rv 9+4., 9+3 ultrassa kaikki vielä hyvin, mutta 9+5 ei enää sykkeitä. Olen tänään taas käynyt hcg-mittauksessa, lääkkeistä 9 viikkoa ja 1 päivä eikä hcg edelleenkään nolla vaan 3.0. Käytännössä edelleen siis voi estää ovulaation. En voi käsittää miten tämä on näin hidasta. 13.9. hcg 51000, 29.9. hcg 178, 21.10. hcg 12.9, 31.10. hcg 8.7, 7.11. hcg 5.4, 16.11. hcg 3.0

Huomenna lääkäriin tsekkaa tilanne, koska munasarjat vihlovat aika jatkuvasti. Kierto oli viimeksi 19 pvä, ja taas tässä kierrossa tuli kp 10 vähän vuotoa. Mä niiiin toivon, että huomenna ultrassa kp 13 näkyisi oikein iso munarakkula, paksu limakalvo ja saisin kerjättyä pregnylin varmistamaan, että munasolu kanssa irtoaa. Vähän pelottaa, että on kysta tai joku, kun kierto noin heittelee ja omituisia vuotoja, vihlontaa mutta ei positiivista ovistestiä.
 
Viimeksi muokattu:


TORSTAI 17.11.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 8/26-30
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 16/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Coco-85..................TM 07/11..............................KP 30/28
Idylli.......................KM 09/10, 10/11
Evya........................KM 6/11, 8/11, 10/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11.......KP 10/28
kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10...........................KP 4/?
Chamon.............KM 07/11, TM 09/11
Quu...................KM 10/10, 12/10, 3/11, 8/11..........KP 33/28-32



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11........................KP 11/26-32
Whisky Peat.....KM 07/11........................KP 37/32-33
Missa-76..........KM 04/11........................KP 33/26-32



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 35/25
johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11.....KP 8/28-29


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 4/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, Bebel, toukka90, mammuzki




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80



Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Lääkäristä loistavia uutisia! Munasarjassa oli ollut kysta, niin kuin arvelin, mutta puhjennut itsekseen. Vasemmalla näkyi 19mm x 21mm munarakkula ja limakalvo oli 6.7mm ja kolmikaikuinen. Lääkärin mukaan limakalvo näytti siltä, että hetki menee vielä ovulaatioon eli ei ihan huomenna olisi irtoamassa. Mutta tiedetään mitä meidän perheessä tehdään viikonloppuna. Onneksi ollaan menossa juhlimaan lauantaina ja jäädään hotelliin yöksi, otin vielä myöhäisen huoneen luovutuksen sunnuntaille. Jos maanantaihin mennessä ei ole tullut positiivista ovistestiä, niin saan tuikata vielä pregnylin varmuuden vuoksi, jee!!! Siitä ei ole jokatapauksessa haittaa ja tukee vaan raskautta, jos sellainen pääsisi alkamaan. Nyt siis tosi positiivisella mielellä. Mä alan vaan oikeasti epäilemään noita ovistestien toimivuutta, samoin lääkäri...Normaali hcg on kuulemma alle 3, joten hyväksyi nyt tuon mun 3.0 ja enää ei seurata, tai toivottavasti tulevaisuudessa mutta muissa merkeissä :)
 
Mahtuisko mukaan??

Pikkuinen12...........KM 08/11, 09/11, 11/11.......KP 10/38

Kolme alkuraskauden keskenmenoa takana peräkkäisissä kierroissa, huomenna lääkärin luo tiedustelemaan löytyiskö apuja meidän tilanteeseen. Yk9 menossa, kolmannesta haaveillaan.
 
Hei kaikille. Taidanpa minäkin liittyä myös tänne, tuolla pikkukakkosta odottavissa kirjoittelenkin jo. Kesäkuisissa oltiin odotuspuolella, mutta meidän pieni ei valitettavasti jaksanut mukana kuin hetken.

Ultrassa rv6+2 näkyi häivähdys sikiötä ja pienen pieni syke, rv7+1 oli vain tyhjä raskauspussi. Eilen sairaalassa rv8+1 lääkäri puhui jo tuulimunasta. Tyhjennyslääkkeet laitoin aamulla ja vuoto on mielestäni tosi niukkaa, maksimissaan normaalien menkkojen verran vuotaa. Muutama hyytymä mukana eikä mitään kipuja... Jotenkin en jaksa uskoa, että lääkkeellinen tyhjennys toimis mulla.

Mutta joka tapauksessa, kunhan tästä tyhjennytään ja saadaan lupa uuteen yritykseen, niin kuumeilu alkakoon. Luulen, että se on paras lääke tähän suruun.

Eli tiedot menee näin.

_Lumi, KM 11/11 ja kp1 (jos nyt tyhjennyksen eka päivä lasketaan eka kiertopäiväksi?!). Niin ja toinen lapsi toiveissa.
 
Pikkuinen12 ja Lumi tervetuloa ja pahoitteluni.
Samoin Tillu79:lle tsemppiä ja hermoja..

Täällä on gyne-käynti takana. Otin yksityiseen yhteyttä, kun kipuilin ja kipuilin ilman kunnon kuukautisia. Noh, kaikki oli kunnossa ja gynen logiikan mukaan tänään eleletään siis kp 4. Tuplasi mun Tero-annoksen "siihen saakka, kunnes olen raskaana". Joten näillä mennään

Mulle voi siis päivittää kp4/28-32, yk 8

Mun ystävä-rakas on niin paljon mielessä. He olivat saaneet pitää keskosen luonaan yhden päivän, kunnes poika oli lentänyt enkeliksi. Elämä osaa olla julma
 
Moi kaikille!

Mä taidan kanssa kuulua tänne. Lumin kanssa ollaan yhdessä oltu pikkukakkosissa, kesäkuisissa ja taas pikkukakkosissa ja täällä...Mulla todettiin maanantaina np-ultrassa kaksosraskauden menneen kesken. Varhaisultrassa 7+3 molemmat elossa ja viikkoja vastasivat. Nyt np-ultrassa toinen oli käytännössä hävinnyt lähes kokonaan ja toinen lopettanut kasvun arviolta 8+. :'(
Lääkkeellinen tyhjennys tiistailta takana, vuoto oli n.5h aivan infernaalista, sen jälkeen hyvin vähäistä. Toivon todella tyhjennyksen toimineen, niin pääsisi nopeammin uuteen yritykseen. Joulukuun alussa sitten Hcg-koe jne...
Pelottaa lähteä uuteen yritykseen, mutta haave pikkukakkosesta ja sisaruksesta pojallemme on niin vahva, että jospa se uusi yritys tosiaan auttaisi tähän suruun. Olen yrittänyt kyllä asennoitua tähän keskenmenoon realistisesti kuinka yleisiä ne ovat alkuviikoilla liikaa märehtimättä, mutta tietysti suru on suuri. Ja vaikka alkuun teimme kovan työn tottuaksemme ajatukseen kaksosista, niin kyllä nyt kirpasee ettei päästäkään tutustumaan siihen tuplaonneen.
Eli Diiselikissa..................KKM11/11................toinen haaveissa..............KP?(en tiedä miten tässä kohtaa lasketaan, kun tyhjennys tiistailta)
 
Pikkuinen12, Lumi ja diiselikissa Tervetuloa! Ja pahoittelut! :hug: Tapahtui keskenmeno alussa tai loppuvaiheessa, niin kyllä se aina on kauheeta.. :'(

morebabies Hyviä uutisia! :)

Kaikille muillekin pahoittelut jos täti on yllättänyt!! :hug:

Paljon ny plussatuulia kaikille!!! :)
 
Pahoittelut Pikkuinen12, Lumi ja Diiselikissa! :hug: Lueskelin tuota kesäkuisten ketjua taustalla paljonkin lokakuussa ja tuntuu pahalta kuulla, että tekin olette sieltä pudonneet pois :(

ON: Mulle saisi päivittää tuonne, että km 11/11 ja kp 8. Tai en kyllä tiiä luetaanko tuota ees keskenmenoksi, kun pysyi niin vähän aikaa sisällä. Enkä mä nyt tajua, miten tuo raskaustesti näyttää edelleen haaleata viivaa, vaikka vuodon (joka kesti tasan 2 päivää, what??) päättymisestäkin on jo lähes viikko. Mulla on kyllä kaikissa aiemmissa keskenmenoissa hcg pudonnut heti ekana vuotopäivänä niin alas, ettei mitään viivoja oo ees pystynyt kuvittelemaan tikkuun. Oireitakin vielä on, joten vissiin sinne on jotain rippeitä jäänyt :( En vaan jaksais lähteä taas lääkäriin... kun vaan ei mitään tulehdusta tähän enää iskis.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä