Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Champion: :hug: älä luovu toivosta, onneksi olet saanut edes yhden hyvän lääkärin, joka laittaa hommat eteenpäin! ja vaikka kaikki sanoisivatkin, että syy lihasjumiin on "korvien välissä" ei se tarkoita, että kuvittelet sen vaivan! aivoista voi tulla ties mitä vääriä signaaleja lihaksille, ja oikeastikin joku masennuslääkitys tai muu sellainen voi auttaa asiaasi. jos lekurit sanovat että vika on "korvien välissä" niin pyydät sitten siihen lääkkeet, terapiaa tai mitä tahansa. Onhan se nyt selvää, ettet kuvittele tuollaisia oireita! Ja varmasti syy löydetään, kun vaan jaksat vaatia tutkimuksia ja hoitoja! Tiedän mimmoista tuo tautien kanssa taisteleminen on, se on kamalaa elää epätietoisuudessa ja miettiä mihin lääkäriin sitä menisi ja ketä uskoa ja kaikkea sellaista! Kyllä sinä selviät! Hoidat sairaudet ensin ja sitten varmasti tulee lapsiakin :) Ja pyydät mieheltä tukea, tarvitset sitä nyt paljon, ja varmasti teidän liittonne tuon kestää. :hug:

Dark91: ei synnytystä käynnistetä missään tuollaisilla perusteilla, vain lääketieteellisillä syillä voi saada käynnistyksen etukäteen, näin olen ymmärtänyt. Suunniteltu sektio voidaan ilmeisesti ajoittaa johonkin kaikille sopivaan aikaan, mutta aika nuivasti varmaan lääkärit suhtautuvat jos heille ehdotat synnytyksen aikaistamista häiden takia. ;)

on: tänään piti tehdä testi, kp taitaa olla 28 tms jotain sellaista. negaa näytti. jatkan omituisten vaivojen kanssa taistelemista hiivalääkityksellä ja ensi viikoksi on varattu gyneaika, katotaan nyt sit taas... hohhoijaa...

mutta iloisempaa huomista kaikille! harhaanjohtajalle lähetän raskaussäteitä ja championille vielä extrahaleja! :hug:
 
Peesaan edellisiä, toivon todella, että Champion syy sun kipuiluihin löytyisi ja saisin siihen apua. Turhauttavaa tuollainen, kun joutuu taistella, että ees uskotaan, että kipuja on. :( Voimahaleja sulle! :hug:

Mulla taas oli oikein mukava gynekäynti tänään, hyvä, etten perunut tuota aikaa, vaikka likeltä jo piti. Kohtu oli siis hyvin tyhjentynyt, ei siinä mitään. Mut tämä gyne nyt oikein paneutu asiaan ja kyseli tarkasti mun historian. Ja päätti sitten määrätä mulle vielä lisää clomeja ja lugeja, vaikken niitä ollut tullut edes pyytämään. Kehotti myös yrittämään kovasti tässäkin kierrossa, jos vaikka km jälkimainingeissa tärppäisi nyt helpommin. Ja jos nyt jatkossa tärppää ja alkaa tulla vuotoa, niin heti kuulemma tarkistukseen johonkin, että saadaan kirjoihin keskenmeno. Kun mä en keväällä tosiaan käyny missään tarkistuttamassa (soitin silloin neuvolaan ja ne käski vaan katella tilannetta kotona, en vaan tajunnu mennä silloin mihinkään)

Ja sano, että lasten lukumäärä ei vaikuta siihen, että jos monta keskenmenoa tulee niin pääsee kyllä tutkimuksiin. Että seuraavasta mahdollisesta km varmaankin jo pääsen tutkimuksiin. Se oli helpottavaa kuulla. Mulle jäi oikein hyvä mieli tuosta käynnistä. =)
 
Viimeksi muokattu:
Koralli73 ihanaa et sulla oli hyvä lääkärireissu. Toivon et sulla menee samalla kaavalla kun mun kaverilla ja saat nyt sen vauvan tästä tärppäämään :D Sen verran se mun gyne eilen sanoi et jos saa kolme keskenmenoa niin on toivottavaa ettei yritä enää raskautua ilman valvontaa/apua kun kysyin et mitä teen jos uusi mahdollinen raskaus sit menee kesken :)

).( mun tosi hyvä ystävä tekee tänään raskaustestin ja se on aika varmasti plussa kun eilen piti menkkojen tulla ja on ollut aamupahoinvointia. Mää niin yritän olla onnellinen jo etukäteen mutta kun tuntuu et mua lyötäs puukolla selkään :'( Ja joo mää tiedän et varmaan saadaan se vauva joskus meillekkin jos jaksan enää yrittää mutta kun juuri nyt tulee tällaista.. Eniten taas pyörii mielessä et oonko ite raskaana ja nyt se keskenmeno sit tuntuis tuplasti pahemmalta kun lasketut ajas menis niin samoille ajoille :'( On ihan sellainen olo tän flunssan keskellä etg henkinen jaksaminen alkaa olla nollassa ja yöllä näin kauheita painajaisia siitä taysin reissusta joten mää en taida enää haluta mennä sinnekkään lääkärien pilkattavaksi. Ehkä pitää nyt lopettaa kun ei mieli ole vielä tämän pahmempi.. :ashamed:

MUTTA sen verran suutuin eilen et kirjotin yhteen lehteen et haluan et musta tehdään sinne juttu näiden lääkärikohtelujen vuoksi!! Mä päätin eilen et tuon tän asian julki jollain tapaa vaikka sitten iltalehden sivuilla kunhan tässä alkaa selvitä mikä on, nih!
 
Jee, kp 1/32-35, VIHDOINKIN! Reilun parin viikon päästä päästään sitten tositoimiin tädin torjunnassa, ei todellakaan kaivata kylään toiste pitkään aikaan :p

Dark91, juu, ei käynnistykseen normaalitapauksissa suostuta. Minulle on taustan vuoksi luvattu käynnistys ennen laskettua aikaa, mutta monesti näissäkään tapauksissa sitä käynnistystä ei hevillä saa ilman itkupotkuraivateita (kun pää leviää paniikista että seuraavakaan vauva ei synny elävänä).
 
Moikka kaikki!

Champion:Kyllä täytyy ihmetellä lääkäreitä kun tollatavalla kohtelevat ihmistä, joka on apua vailla oireisiinsa?!? Ei kai sitä kukaan nyt mielellään juokse jos ei ole oikeasti vaivoja?

Mä niin toivon, että saadaan plussatulva tälle kuukaudelle!

ON: Olen huomannut tutkailevani itseäni taas tarkemmin ja pienikin nipistys saa mielen lentämään :ashamed: Nyt taitaa olla kp 18 menossa ja kyllä olen tuntenutkin pientä nippailua muniksissa. Postiivisen ovistuloksen digillä sain 1.10., joten hyvin vois kait olla jotain kiiinnittymiseen liittyvää?!? En ole mielestäni aikaisemmista raskauksista sellaista tuntenut? Vielä piinaillaan ainakin viikko ja ens to vois tehdä jo testin. Mä NIIN toivon +


Mukavaa torstaita kaikille!
 
Minttu81 kiitos halista :hug: Niinhän siinä kävi joo, että pikkunen ei jaksanu pysyä matkassa mukana. Tai ilmeisesti sitä pikkusta ei edes ollut, koska rv6+1 ultrassa näkyi vain raskauspussi ja vuoto alkoi seuraavana päivänä. Eli oli luultavasti tuulimuna :|

Sanmoc paljon onnea PLUSSASTA :heart: :heart:

Dark91 ootko aatellu kokeilla testaamista digitestillä? Saisit ainakin varman vastauksen, eikä tarvi arpoa viivojen kanssa. Tosin jos ne sun viivat on olleet värillisiä ja kun noi sun oireetkin on ihan selkeitä, niin sä oot niin raskaana :D Usko pois!

Champion minäkin peesaan edellisiä, että toivottavasti saat pian avun noihin kipuihin ja ne sielä TAYsissa ottaa sut vakavasti! Mulla ei itellä oo kokemusta jatkuvien kipujen kanssa elämisestä, mutta läheltä oon sitä kyllä seurannut. Mun miehellä on ollu jo usemman vuoden (varmaan viimeset 4vuotta) jatkuvia selkäkipuja, jotka välillä pysyy poissa ja välillä taas koko selkä menee niin kramppiin, ettei vahvemmatkaan kipulääkkeet meinaa auttaa. Mies on ravannu useammalla eri lääkärillä, käyny myös röntgen- ja magneetiikuvissa, mutta kun vikaa ei mistää löydy, niin sanotaan vaan että jumppaa, liikuntaa ja fysioterapiaa, kyllä se niillä lähtee! Joo lähteehän se vähäksi aikaa, mutta tulee aina takaisin. Mies liikkuu muutenkin paljon, joten ei siitä ainakaan ole kiinni. On tosi avutonta ja turhauttavaa katsoa vierestä kun toinen selvästi kärsii. Ja pistää välillä myös suhteen koville, kun mies on tosi hermostunut ja ärtyinen sillon kun kivut pahimmillaan ja purkaa sitä sitten tahtomattaan myös muhun. Vaikka yritän aina ymmärtää, niin välillä se omakin kuppi kiehahtaa yli. Kun selkä on parempi, niin mies on kuin eri ihminen. Mitä tällä yritän sanoa? En ees tiedä enää :ashamed: Ehkä sitä, että tiedän kuinka turhauttavaa on, kun lääkärit ei ota tosissaan, vaikka selkeästi joku mättää.

Dino80 onnea menkoista! Tiedän tunteen, kuinka kivaa on kerrankin iloita siitä, että menkat alkaa :LOL: Toivottavasti jää pitkäksi aikaa viimeiseksi tädin vierailuksi!

ON: huomenna gynelle vihdoinkin. Vuotoa ei enää ole, eli luulen että kohtu kyllä tyhjentynyt itsestään. Toivottavasti vuoto myös pysyy pois. Siinä vaiheessa mulla hajoaa pää, jos käy niinkuin viimeksi, että vuoto jatkuis enemmän ja vähemmän sen 6 viikkoa. Nyt kuitenkin näyttää hyvältä (kop, kop, koputtaa puuta...) Toivon, että gyne ottais mut samalla tavalla tosissaan, kuin Korallillakin oli ottanut. Jotain apuja haluaisin seuraavaan raskauteen, jos sellasia ois mahollista saada.

*muoks* Plussatuulia Muutokselle :whistle: Toivotaan, että ne pienet nippaukset on juurikin NIITÄ nippauksia!

Minnäi oon niin pahoillani :hug:
 
Viimeksi muokattu:
TORSTAI 7.10


HAAVEISSA ESIKOINEN



An-nie......................KM 08/10..........................KP 22/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 23/25-30
durasel.....................KM 03/10..........................KP 24/24-28
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 29/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 31/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 38/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10....................KP 15/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10............KP 20/26
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10..............KP 35/26-34
Linnea82.............KM 12/08...............................KP 48/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 4/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10.........KP 7/28
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10.............KP 8/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10..................KP 8/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 18/26-28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 19/?
Champion..........KM 04/10, 09/10......................KP 23/28-31
Ruttuinen Rusina KM 07/10................................KP 30/30
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 12/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja



 
Täällä erittäin pelokkain mielin odotellaan clomien alotusta. Vaikka tässä kierrossa ollut lupaavat oireet, mutta tissien turpoaminen jäänyt pois joten ei ne voi olla sitä. Lämmöt vaan on 37,2 ja samaa teki viimeksikin. Tänä oli nyt täysin omaa napaa ja vielä lyhyt ilmoitus itsestäni, mutta ajattelin tavallaan merkata oireita muistaan, jottai sitten clomi kierrosta turhaan haaveile, sen jälkeen kun meillä ei enää vaihtoehtoja ole.
 
Huomenta!

Kiitos kaikille onnitteluista. Pelonsekaisin tuntein odottelen että aika kuluisi jotta kannattaisi käydä varhaisultrassa. Raskausoireita ei vieläkään ole ilmaantunut pientä palelua lukuunottamatta, joten en uskalla vielä olla kovin innostunut asiasta. Mutta pikku hiljaa..
Mut voi laittaa plussanneisiin... ehkä.... :rolleyes:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Sanmoc
 
Champion :hug: Toivottavasti selvyyden tilanteeseesi mahdollisimman pian!

Sanmoc Onnittelut plussasta! :heart:

Täällä on sellainen fiilis että nyt onnistuu, tästä kierrosta raskaudun. Fiilis on ollut tosin aiemminkin, ja tulos aina nega (sillä kerralla kun plussasin, olin varma ettei mitään ole tapahtunut)... :p Oletan oviksen olleen tiistain tienoilla, tikuttanut en tällä kertaa ollenkaan.
 
Mä siirryn taustalle. Me varattiin eilen huhtikuun alkuun etelänmatka ja odottelen niitä kutsuja taysiin ja yritän saada sekä henkisen ja fyysisen puolen kuntoon itsessäni.

Päätettiin et mennään etelään ja sit koitetaan sitä vauvaa. Viitisen kuukautta mun pitäisi nyt jaksaa odottaa ja tänään käytettiin jo kortsua ja pillerit aloitan jos ja kun menkat alkaa. Roikun tässä nyt odottelemassa sen aikaa ja toisaalta toivon et alkaa ja toisaalta en. Testi oli tänään nega tosin aika vähän aikaa tosta keskenmenosta on joten tiesin ettei siinä mitään näkyis. Viimeyönä oli kovia repäsykipuja venytellessä muniksissa mut muuten en osaa sanoa olosta mitään.
 
hei
Mä yritän saada ukkoa että jos menisi tutkituttamaan simpat,että miten kauaa ne hänellä elää..Ei ollut hirveen innostunut ajatuksesta..hokee vaan että tulithan sä viimeeksikin raskaaksi..sanoin vain että niin ja se meni kesken...:headwall:
Viime kierrossa peitto heilu niin maan perkuleesti..mutta ei mitään tulosta,ainut positiivinen asia on että nyt on 4 kierto kun on kp 24
Teki eile niin pahaa kun kun kuulin erään tuttavani saaneen toisen lapsensa ja samaan aikaan ukkoni siskonpoika hokee äitiii äitii...(olimme autossa)sain hampaita pureskellen pidätettyä itkua:|

ONNEA UUSISTA PLUSSISTA:heart: JA :hug: NIILLE KETKÄ SITÄ TARVITSEVAT
 
Kaikille pi noon palanneille ja uusille tulokkaille :hug: ja tsemppillä eteenpäin.

Champion:
jaksuja sinulle ihan hirmuisesti. toivottavasti syy kipuiluihin selviäis.. Ja toivottavasti saat henkistäki puolta korjattua jos sitlä tuntuu että se ei ole ok. :hug:

Dark: eipä ne taida käynnistykseen suostua, ellei vauvan tai äidin tila sitä edellytä.

omaa napaa.. ei oikein mitn.. paitsi että mulla ihan tajuton räkätauti (kuin myös lapsilla taas vaihteeks) palelee ihan tolkuttomasti mutta kuumetta ei ole.
Tänään alkoi tajuton alavatsakipu ja luulen että se enteilee yhtä lyhyttä kiertoa mikä edellinen oli.. outoa :confused: ..toisaalta ärsyttää suunnattomasti kun ei voi sanoa yhtään suunnilleenkaan mikä pv alkais. voi siis alkaa huomenna taikka vasta viikon päästä jos normi kierroilla mennään..
 
Anteeksi nyt kamalasti omanapaisuudestani...
Ensin tietty onnittelut plussista ja iiiiso :hug: niille jotka sitä tarvitsevat.

Muutaman päivän ollut nyt vähän taka-alalla...
Tiistaina tilasin testit netistä, ja oottelin niitä. Torstaina tulivat kotiovesta eteiseen ja sitten malttamattomana tietty testasin. Plussahan se oli!

Iloittu ei kauan tästäkään. Viikkoja ilmeisesti olis varmaankin ollut n. 6+2 ja tässä se todettiin. yk1 tärpättiin 2 kertaa ilmeisesti ja molemmat kesken. Toinen rv 6+5 ja tämä varmaankin n. 6+2. Kolmas keskenmeno mun piikkiin. Täytynee oottaa sinne lokakuun loppuun ja jos pääsis sit ultraan tarkistuttaan että tyhjenikö kohtu kokonaan... Eli voi laittaa listaan km 10/10 ja 9.10 siis kp2. 8.10 yön aikana täti kipitti kylään ja erittäin kivuliaana ja runsaana. Illan plussan ja vuodon runsauden ja kipujen vuoksi kyllä pidän tätä keskenmenona nyt.

Miehen kanssa riidelty ja nyt olikin sitten pakko ottaa omaalomaa tai pää räjähtää, maanantaina koulusta lintsaaminen ja oman loman vietto nuuksiossa perheen parissa...
 
Voi Dark91 :hug: Suosittelen et menet nyt yksityiselle lääkärille jossa todetaan jälleen keskenemno ja neuvottelet apulääkkeiden saamisesta. Jos sillä saisi pienen matkassa pysymään.. Miehet harvoin pystyy ymmärtämään mitä nainen keskenmenossa kokee kun raskaus ei ole konkrettinen miehelle, näin ainakin oma mies sanoi kun oli enemmän pahoilaan siitä ettei pystynyt suremaan ja tietämään miltä musta tuntui kun keskenmneosta..

Tänään tuli sitten lopullinen plussaviesti kaverilta. Teki mieli itkeä kateudesta mutta kyllä mä oikeasti olen hurjan onnellinenkin sen puolesta :) Meillä oli suunnitelmissa että oon kotona kun esikoinen menee kouluun mut ehkä olenkin sit kotona kun kuopus menee kouluun ja näin ollen olis ehkä varaa sit olla kotiäitinäkin hetken aikaa :)

Taas oli kuolettavan kovia repäisykipuja yöllä kun heräsin ja venyttelin. Jos tuolla on joku tuolla mahassa niin sit se on ainakin tukevammin kun kemiallisessa. Kunnon raskauksissa noi repäsykivut on olleet tosi kipeitä mut kemiallisessa lievempi eikä niitä tulut kun ehken kerran. Rinnat on kipeät ja turpeat ja kainalot on märkänä taas koko ajan vaikka yleensä en hikoile. Saa nähdä.. Tosi ristiriitainen olo tästä kaikesta vaikka nyt pitäisi olla onnesta soikeana jännäilemässä onko raskausoireita vai ei :ashamed:

Juotiin mun ystävän kanssa kuoharia eilen ja sekin kyllä teki hyvää :) Lopetin pari päivää sit kipulääkkeet ja katson kuinka pahaan kuntoon mää tässä menen ja ihan varmuudeksi jos nyt on kuiteskin se tärppi käynyt kun tota mobiccia ei saa raskausaikana syödä. Toistaseksi olen kestänyt hyvin vaikka selkä olikin tosi kipeä eilen ja alaselkää särkee ilkeesti. Mut nyt on jo parewmpi päivä. Pitää mennä pitkälle kävelylenkille josko helpottais :) Hain myös gyno lakt kuurin kun on ollut toa tulehduksen poikasta koko ajan jos toi alapää vaikka hiukan tasaantuis. Mut eipä toi vuoto ole nt haissut mut ainakin se on sellainen ehkäisevä kuuri.

Maanantaina selviää monta pentua meidän koira saa <3
 
LAUANTAI 9.10


HAAVEISSA ESIKOINEN



Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 2/
durasel.....................KM 03/10..........................KP 3/24-28
An-nie......................KM 08/10..........................KP 24/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 25/25-30
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 31/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 33/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 40/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10....................KP 17/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10............KP 22/26
Linnea82.............KM 12/08...............................KP 50/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 6/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10.........KP 9/28
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 10/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 10/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 20/26-28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 21/?
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 32/30
Rhiannon...........KU 12/09
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 14/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc



 
Champion kovasti siulle jaksuja:hug:
..ja jos pieni pesää on tekemässä masuun, paaaaaljon hälle voimasätehiä!!!:heart:

Dark91 voihan surku, pahoitteluni km:sta:hug:
..ja voimia kovasti uuteen kiertoon!!:heart:
Ps. Kannattaisiko kuitenkin käydä ennen kuun loppua tarkastuttamassa, että kohtu varmasti tyhjentyy sitten kunnolla?!
 
Dark91 voi eiiiii!!! Niin epäreilua taas. Lämmin :hug: ja jaksuja sinne! Oon tosi pahoillani.

Eilen oli tosiaan gyneaika. Kohtu oli tyhjentynyt kokonaan ja sielä oli uusi follikin kasvamassa. Kooltaan oli 13mm. En tajunnut kysyä millon ovista vois odotella...mutta ainakin jotain mun kroppa näyttää viime kerrasta oppineen, että osaa tyhjentää ittensä kerralla ja lähteä nopeasta uuteen kiertoon =) Mitään sen kummempia apuja ei vielä irronnut. Yritin kysellä, että voisko nää km:t liittyä siihen, että keltarauhanen toimis vajaalla, mutta kuulemma ei. Että jos keltarauahsen toiminnassa on vikaa, niin se vaikuttaa siihen, ettei raskaus edes ala tjsp. Tuntuu kyllä, että eri lääkäreillä on asioista niin eri mielipiteitä...*huokaus* Mutta käynnistä jäi muuten ihan positiivinen fiilis. Kilpirauhasarvoihin gyne kiinnitti huomiota, kun ne on ollu suht korkeet, mutta kuitenkin vielä viitearvoissa. Halus otattaa arvot vielä kerran ja jos edelleen suht korkeat, niin sitten kuulemma tässä tapauksessa vois harkita lääkitystä. Meen nyt alkuviikosta sitten otattamaan ne ja perjantaina kuulee vastaukset ja miten taas eteenpäin. Oisin saanu hyytymistekijätutkimuksenkin (sen verikokeen, jossa mitataan tromboositaipumusta yms.) mutta se ois kustantanu yli 400€, joten jätin sen toistaseksi väliin :O Tosin sitä ei ois voinu edes ottaa vielä, kun kuulemma noin 6 viikkoa pitäis olla edellisestä raskaudesta, että se kannattaa ottaa.

Välillä on sellanen fiilis, että "eihän tässä mitään, kaikki järjestyy ja ihan varmasti raskaus vielä onnistuu" ja hetken päästä saattaa olla fiilis ihan päinvastanen, että "kaikki on ihan syvältä, mikään ei onnistu ja vituttaa"... Saatiin kuitenkin "lupa" yrittää vaikka heti, kun uusi kk-kierto oli kerran lähtenyt alkuun ja kohtu siisti. Jos sais ton miehekkeen vaan mukaan projektiin, kun se on taas sitä mieltä, että pitäis pitää taukoa |O
 
SUNNUNTAI 10.10


HAAVEISSA ESIKOINEN



Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 3/
durasel.....................KM 03/10..........................KP 4/24-28
An-nie......................KM 08/10..........................KP 25/30-35
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 26/25-30
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 32/30-75
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 34/27
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 41/26-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10
Orkidea88................KM 09/10
Sanmar82................KM 05/10, 09/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 18/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10...........KP 23/26
Linnea82.............KM 12/08...............................KP 51/31
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 7/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 10/28
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 11/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 11/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 21/26-28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 22/?
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 33/30
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 15/31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc



 
Viimeksi muokattu:
Siivosin vähän meidän listaa, joten jos joku huomaa hävinneensä ja haluaa listalle takaisin, kertokaa. On niin pitkä tuo lista enkä muista monenkaan kirjoittaneen mitään kuukausiin.

Championille :hug:

Dark91, tosi ikävää. Voimia sinnekin! :(

Sanmar82, kuulostaa hyvältä tuo gynekäynti. On ainakin vähän taas eteenpäin, ja varmasti se raskaus vielä onnistuu! Miehet on kyllä välillä hankalia...

).( Pakko hehkuttaa, kun tänään sain selvääkin selvemmän ovisplussan!! =) Vaihdoin tähän kiertoon Davidin testit Fertestiin, kun Davideilla sain vaan jotain sinne päin viivoja aikaiseksi parissa edellisessä kierrossa. Nyt ei voinut erehtyä tuosta plussasta. Ja kaiken lisäksi se on myös hyödynnetty saman tien. ;)
 
Ovis on vissiin tapahtunut silloin tiistain tienoilla, ainakin lämmöt on nousseet 36,4 -> 36,9 ja nännit on kosketusarat, tai oikeastaan hipaisuarat. Tuota arkuutta en ole tainnut huomata kuin kerran aikaisemmin, ja tässä 5kk aikana kaikenlaisia tuntemuksia on kyllä tullut seurailtua ihan kiitettävästi! Tämän paremmin ovista ei voi hyväksi käyttää kuin nyt on käytetty, joten 10 päivän sisällä selvinnee tuleeko täti kylään vai oisko mullekin nyt viimein suotu plussa - joka myös pitäis?

Mites tää lämpöjen seurailu meni, laskeeko ne miten paljon ennen menkkoja (ja sitten pysyy ylhäällä jos pieni on matkassa)? :confused:
 

Yhteistyössä