Annielle tsemppiä testailuun! Ja plussaonnea! :hug: Mä olen ymmärtänyt, että toiset lopettaa heti ratsastuksen ja toiset jatkavat niin kauan kuin tuntuu hyvältä, kai sekin on vaan sellanen riski mikä pitää tiedostaa, mutta eihän sitä missään kokonaan ole kielletty käsittääkseni. Mä miettisin tossa raskauden aikana sellasta, että kun aina puhutaan "mikä tuntuu hyvältä" niin mistä sitä tietää tuntuuko esim raskaan esineen nostaminen hyvältä ENNENKUIN sen on tehnyt ja sitten huomaa, että au! mahaan sattuu ja sitten voikin olla jo myöhäistä...? Mulle kävi nimittäin niin, nostin koirien ruokasäkkiä ja se sattui mahaan tosi ilkeesti, eihän se varmastikaan aiheuttanut mun keskenmenoa, mutta joka tapauksessa, en voinut tietää etukäteen, että se ei tunnu hyvältä....
Minttu81: tänään gyne sanoi mulle, että "näköjään se raskautuminen onnistuu kummallisillakin kierroilla, että ei me kaikki mennä oppikirjojen mukaan"
Eli uskoa onnistumiseen sullekin!
(mä siis sain plussan kesällä kp 57, sitä edellinen kierto oli 75 )
Danjuska: koitan nyt vähän ruokavaliotakin säädellä, mutta kun mulla ei ole ollut ennen hiivaongelmia näin paljoa, nämä tulivat 2 kk sitten antibioottikuurista. Ja oireet eivät ole olleet ihan tyypillistäkään hiivaa, joten oon ollu ihan stressaantunu tästä epätietosuudesta ja kummallisista oireista.
Eli tänään gyneltä sain melkeen puhtaat paperit
Kyseessä ei siis ole hiiva, ehkä sekafloora tai -bakteeri, ja sain neuvon ensin kokeilla Vagi-C:tä ja Gynolactia, sitten jos oireet taas palaavat niin sitten haen reseptilääkkeen Flagyl comp. Ja miehelle gyne kirjoitti sen hiivalääkkeen, varmuuden vuoksi.
Papa otettiin myös, siitä sitten näkee kanssa onko bakteeritulehdus vai ei. Tilanne ei siis ole niin paha kuin mitä pelkäsin!
Kunhan nyt saadaan oireet pois vihdoin niin olen onneni kukkuloilla!
Ja jatkossa voin kuulemma käyttää yhä bepanthenia yhdynnän jälkeen ja samoin Gynolactiakin ehkäisemään tulehdusta ja ärsytystä
Tosi rento ja mukava gyne, ja toivotti sitten tervetulleeksi alkuraskauden ultraan jos sinne asti pääsen joskus taas
En siis ole testannut vielä uudestaan, kun ne tilaamani mammaksi.fi testit eivät ole vieläkään tulleet :kieh:
Kävin myös äidin luona ja siinä vähän tuntui pahalta... Äiti kaivoi kaapista mulle jotain muovikassia, ja siinä muovikassissa oli lasten lakanoita, joita hän oli kesällä varastoinut ja pessyt jo meitä varten...
Laittoi ne vielä talteen kaapin perukoille, toivottavasti niille saadaan pieni käyttäjä pian.
Hjannah: :hug:
Sanmar: tuttua! ihmiset on TOSI tökeröitä ja jotkut jopa tyhmiä kommenttiensa kanssa! Mä ainakin tiedän kenelle en kerro jos tulevaisuudessa tulee keskenmenoja...
Koita olla välittämättä noista kommenteista, vaikka tiedän miten vaikeaa se on! Ja tottakai purat tunteita täällä! :hug: Muakin pelottaa toi mahdollinen tuleva raskaus, että miten kovin silloin stressaa ja pelkää kaikkea... km jälkeen itkin paljon sitä, että en voi enää koskaan olla samalla tavalla "onnellisesti" raskaana
Championille onnea hauvavauvaelämään! :heart: Pennut on maailman ihanin ja suloisin asia!!! (huomaa hyvin, ettei mulla ole vielä omia lapsia
)
Muistui mieleeni myös eräs asia mitä kätilö sanoi mulle sillon äippäpolilla keskenmenon todettuaan: Heti saa alkaa yrittämään uutta raskautta, mutta että yksi kierto olisi hyvä odottaa sen takia että on helpompi sitten määrittää uuden raskauden kesto,
mutta myös sen takia, että vaikka kohtu on km jälkeen erityisen vastaanottavainen uudelle alkiolle niin kohdun pinta on myös niin "ohut", että ei pysty kunnolla kasvattamaan alkiota ja uuden km vaara on suurempi. Jotenkin näin se meni, ymmärrettävästi mun muistikuvat tuosta päivästä on vähän hatarat. En tiedä sitten mikä on totuus, mutta noin mulle on kerrottu.
Kaikille hirmuisesti plussatuulia, eikös ne sovi hyvin kun muutenkin on niin kovin tuulista nyt