Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Moikka.
Huomasinpa että mun nimeä ei enää listalla ole ollenkaan... Kuinkas usein pitää kirjotella jotta listalla pysyy, edes taustalla? Viimeksi kirjoitin noin viikko tai puolitoista sitten. Mut voi laittaa sinne taustalle edes, koska kyllä mä ihan joka päivä käyn lukemassa jutut, mutta kirjoittelu vaan jää vähemmälle...

Ikävä, että niin kovin moni joutuu tänne aina vaan uudelleen palaamaan. :hug:

Hirmuisen iso :hug: kaikille plussanneille.

(.) Nyt olikin ihan kamalan lyhyt kierto. Vain 24. Normaalisti on 30-32. raivostuttavaa!:kieh:
Meillä ollaan sairasteltu jälleen urakalla. Mä olen ainoastaan pysynyt terveenä. Alkaa vaan voimat loppumaan. Jospa ensi vuosi olisi helpompi.

terkuin viivi ja vagner
 
viivi ja vagner, anteeksi, olen varmaan vahingossa deletoinut Sinut sieltä. :ashamed: Palautin saman tien nyt takaisin omalle paikalle. :) Lähinnä yritin poistaa sellaisia, joiden en muista moneen kuukauteen kirjoittaneen lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!

omituiset alapäävaivat jatkuu, onneksi vähän helpottaa nyt taas, mutta eipä tuosta viimeisestä hiivalääkityksestä ollut kyllä mitään hyötyä, enemmän haittaa vaan :O eli nyt odotellaan gyneä ja jos sais oikeesti jotain apua tähän...

viime viikolla tein siis negatiivisen testin, mutta kyllä aion testata heti uudelleen, kun tilaamani testit saapuvat. oon saanut nukuttua omituisen hyvin, se oli huomattavissa raskauden aikana kesälläkin, ja hikoilen kauheasti nukkuessani... muuten ei taida olla mitään "oireita"... mutta vähän jännittää kyllä...

An-nielle ja muillekin plussaonnea! :)
 
An-nie Lämmöt nousevat oviksen jälkeen n. 1-3vrk sisällä ja pysyvät ylhäällä uuden kierron alkuun saakka!
TAI.. esim. niin kun miulla: Laskevat pari päivää ennen uuden kierron alkua pikkasen. Nousevat kuitenkin melkeinpä sitten heti takaisin samoihin lukemiin, pysyäkseen siinä koko vuodon ajan. Sitten vasta laskevat taas alas normilukemiin kun vuoto loppunut.

:attn:..mie esim. tiedän siitä tärpin käyneen, ettei tuota "laskudippiä" alespäin tule, vaan lämmöt pysyvät aika tasaiseen ylhäällä..:heart:(kahdessa alkaneessa raskaudessa näin)

Seurailen itse lämpöjä päivittäin ja joskus usiamman kerrankin mittailen.(kohta 19kk seuraillut)
Aika hyvin olen jyvällä lämmöistä eri kierron vaiheissa ja pystyn myös ovuloimattoman kierron(melkein 100% varmuudella)niistä arvioimaan - silloin miulla lämmöt vain sahailee, eivät pysy kunnolla ylhäällä!


Lämpöihin vaikuttaa niin moni asia, että vaatii hieman pe-reh-ty-mis-tä jos haluaa esim. Ovista&raskautta niistä tutkailla..vaan sen oppii kyllä:)

Tärppionnea&plussatuulia kaikille!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tiedosta murmur! Täytyy siis toivoa ettei lämmöt laskisi tästä... :) Minä tyhmänä kuvittelen jo kaikenlaista oiretta, ja samalla vahvasti epäilen että mielen tuotosta on vain nämä mahan nippailut sun muut, eikai niitä tässä vaiheessa pitäisi vielä ollakkaan. :ashamed:
 
Hieman omaa napaa...

Jokseenkin on olevinaan omituista tunnetta kohdun seutuvilla ja rinnat painavat ja nännit kosketukselle herkemmät :confused: Kävi jo mielessä, että kävelen apteekin kautta töihin huomenna ja teen testin vaikka menkat pitäis alkaa loppuviikosta. En tiedä maltanko olla testaamatta? Sitä odottaa innolla kahta viivaa, mutta siitä alkaa huoli ainakin sinne rv 12 asti.. Voi kumpa, voi kumpa :heart:
 
Sori nyt on pakko tulla kiukkua purkamaan. Olin 99% varma, että nyt on tärppi käynyt, teinpä testin ja täysin tyylipuhdas nega. Kyllä ärsyttää. Vaan kerran aikaisemmin olen ollut varma ja silloin tosiaan tärppi oli käynyt. Nyt löytyy täysin samat oireet, eli rinnat muuttuneet koviksi palloiksi, täysin kuivaa, seksi tuntuu aivan älyttömän mahtavalta, janottaa, huimaa, lämmöt 37,2-37,4. Ainut mikä puhuu tädin puolesta on hidastunut aineenvaihdunta. Muuten nuo kaikki voi kyllä kuvitella, mutta nuo lämmöt nyt ei pitäisi itsestään nousta ja kipeänä en ole. Clomit siis aloitettava viikonloppuna. Neljä kiertoa niitä on, mutta en taida syödä kuin tuon kaksi kiertoa minkä kävin hakemassa. Sitten on siirryttävä ehkäisyyn (vaikka eipä sitä ennenkään ole tarvinnut :D), ihan oman mielenterveyden takia.
 
Hei kaikille!!!

Vitsit mä olen unohtanu millon se mun ovis olikaan!!!
Merkkailen yleensä kolmeenkin kalenteriin millon mihinkin ja nyt en ole varma että oliko se 2pv tätä kuuta vai 28pv viimekuuta!!!
Siis jos oli viimekuun puolella niin sillon olis menkat jo myöhässä, mutta jos vasta 2pv niin sittenpitäsi tossa to paikkeilla alkaa menkat..
Ukko tossa eilen sano että "Aino ja Emilia ois kaksosille hyvät nimet"
Ihan niinku oottasin jo ja vieläpä niitä toivomiani kaksosia!!!
Mutta meillä on siihen varmaan aika pieni mahis..
No joka tapauksessa täällä odottelen ettämillon viittis testata ja haen kyllä apteekin oman testin sittten vaikka onkin noita mammaksin liuskoja jäljellä.. Jotenkin en luota niihin..
No.. Ei auta ku malttaa oottaa ja testailla mitä sielä tapahtuu..
Tsempitykset kaikille!!!
 
Ei uutta tietoa. Keskenmenosta on nyt 27 päivää. Olo on.. Noh hetikittäin oon ihan varma et olen taas raskaana, kun hikoiluttaa, väsyttää, rinnat on taas tosi kipeät ja menkkajuolintaa kin on taas + alaselkä vihlontaa ja sit niitä repäsykipuja. Toissapäivänä sellainen tuli yskiessä keittiän tuolilla..

Mut sit taas kaikki voi olla ihan vaan tuleviin menkkoihin liittyvää. Oon varma et oireiden perusteella menkat saattais tulla nyt tällä viikolla paitsi jos oon raskaana. Tekis mieli hakea testi mutta kun ei oikein olisi varaa niihin kalliisiin ja tilasin netistä muutaman halvan mutta en tiedä koska ne tulee. Mulla on pieni aavistus et ovulaatio olis ollut kiertopäivillä 18-19 joten nyt olis vasta dpo 7-8 mutta en siis ole varma asiasta. Voi myös olla et ovulaatio oli sillon 14-15 jolloin gyne veikkasi et saattais olla päällä kun vasenta munasarjaa vihloi. Tiedä sit..

Kauhea piina mut ei viitsis turhaan testata ja itseensä masentaa. Kyllä mä oon päättänyt et jos joku tuolla matkassa on niin olen siitä onnellinen ja toivon viimeiseen asti et se siellä pysyykin vaikka toivoa ei paljoa annettu. Voihan olla et joku ihme sattuisi vaikka pitäähän tässä olla realistinen.

Huomenna testaan joka tapauksessa kun menen akupunktioon ja toivon et ne mun testit tulis huomenna niin ei tartte mennä sit ostaan apteekista.

Sori omanapaisuus.. Oon flunssassa ja saikulla tällä hetkellä ja olo on hirmusen levoton. On niin kaamea naamasärky kun on poskiontelon tulehdus ettei meinaa silmiä saada pidettyä auki kun sattuu valot niihin. Onneksi sain eilen jo päivystyspakkauksena tota antibioottia kun oli ontelot niin täynnä.
 
Heippa kaikille! Ite oon tosi epäsäännöllisesti käynyt nyt täällä. Tuo keskenmenosta toipuminen fyysisesti sekä henkisesti on vienyt voimia. Mulla siis todettiin tuulimuna ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 8. syyskuuta, joka ei onnistunut täysin vaan jouduin vielä kaavintaan 12. syyskuuta. Vuotoa ollut sieltä asti päivittäin ja kävinkin reilu viikko sitten vielä synnytysvastaanotossa tarkistuttamassa onko kaikki ok kun vuoteli ja kun sinne osastolta ohjattiin. Sain kahet antibiootit vaikkei tulehdusta juurikaan ollut ja vielä jälkitarkastus ajan 2 kk päähän..
Kaavinnasta tuli eilen se 4 vkoa ja lauantaina alkoi ilmeisesti kuukautiset :) !!! Aivan sen kaltaista se ainakin on. Oon niin onnellinen että ne alko, kun tuo km jälkeinen tila alkoi tuntua niin toivottomalta ja nyt vihdoin tuntuu taas että kroppa alkaa pelittää. Raskaustestinkin tein lääkärin ohjeen mukaan, kun pitää olla nega ennen ku yrittää uutta raskautta ja se oli nega :) Nyt olis sitte yk 1 ja kp 3/?
 
Championille kovasti onnea tutkimuksiin! :)

Mulla on ollut nyt parina päivänä alavatsa kipeä, en nyt nippailuksi kutsuisi kuitenkaan... vähän toivon, että oireet ois Sitä, mut ei ne varmaan oo :( Hiivalääkityksen jälkeen ei oo olo mihinkään muuttunu, valkkarikin on ihan yökkö-kokkareista! :O Et se siitä lääkityksen avusta sit... tosi kovasti masentaa tää tilanne, vaikka yritän ajatella, ettei mitään vakavaa oo, mutta kyllä se silti huolestuttaa ja varsinkin pännii tää jatkuva pieni vaiva... :( Ja kyllä vähän pelottaa mitä se gyne sanoo keskiviikkona... :'(

Orkidealle onnittelut menkoista! Muistan miten ilonen mä olin, ne oli elämäni iloisimmat menkat :D :D

Nyt tarkistamaan postilaatikkoa, jospa ne testit ois jo tullut... Toivottavasti Mammaksi-testit on ok.

Aurinkoista päivää kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin tulla listalle takas.. :wave:
Syyskuun lopulla olen viimeksi kirjotellut, mutta nyt olen vaan lueskellu.. :ashamed:
Tässä kun ei omaan napaan oo ärsytystä kummempaa kuulunut, ku edelleen tätiä odottelen saapuvaksi jotta mekin päästään taas tositoimiin.

Onnittelut plussanneille! :flower:

Ja halaus teille jotka ovat taas keskenmenon joutuneet kohtaamaan! :hug:

Muuten Champion repäisykipusi kuulostavat ihan sille että on taas kyytiläinen matkassa! Jos näin toivotaan että nyt kuitenkin pysyisi matkassa!

Orkidea88 Onnittelut! Lähetä se täti meillekkin!

+++++++tuulia! PYSYVIÄ..!!!
 
hei
ON:Mä menen ensi vko.lla matka tunnehypnoosiin..On siitä keskenmenosta ja lapsuudesta jäänyt tunne lukkoja..jotka täytyis saada auki:eek: saas nähdä kui siin käy..tuleekohan musta suoraan puhuja :rolleyes:aika arvokas se on mutta jotain on tehtävä,mä kokeilen kaikkee,huomen saan reikihoitoo ukon kummitädiltä:cool:
Muutosta,Champion,Vaavimasu ei muuta kuin testaamaan sitten kun se on ajankohtaista,mä pidän peukkui:heart:
Mariel85:hug:
Nyt sit vaan paljooooon plussiiiii lokakuullee jeah++++++++++..peitot heilumaan:p:kiss:

Mä uskon että kaikki ketkä tälle palstalle tulevat,saavat onnistuneen raskauden kun sen aika on jep!!:wave::attn:
 
Championille onnea tutkimuksiin!

NoBlood Jospa parin päivän odottelun jälkeen kokeilet uudelleen, eihän sitä tiedä vaikka tulos vielä muuttuisi... :)

Mulla on tunne. Joku pienenpieni taitaa yrittää kiinnittyä. :xmas: Ei kai näitä nippailuja voi vaan kuviella? Eihän? No, testaamiseen on matkaa vielä 8 päivää, ellei täti yllätä sitä ennen...
 
moi

Champion: Onnea tutkimuksiin ja toivottavasti vastauksia alkaa löytyä ja helpotusta oloon!

Mariel: tervetuloa, :hug:

Durasel: Itse soitin km:n jälkeen ystävän suosituksesta eräällä ihmiselle, joka osaa nähdä/tuntea/ymmärtää jotain mitä kaikki ei. Oli apua ja ennenkaikkea sai samalla purkaa ja kuulostella itseään. Hän osasi myös pukea osittain sanoiksi omat tunne tilani. Parin viikon päästä olisi ihan oikea tapaaminen.

Tömpsis:
Oletko kokeillut josko ruokavaliolla voisi vähän ennaltaehkäistä/helpottaa hiiva oireita?
Auttaako sulla jos haet lääkäriltä sen tabletin??

An-nie: Toivotaan että tunne on oikea :D

Itselle ei mitään uutta. hirmuinen palelu jatkunut jo viikon. Viime pe alamaha kivut alkoivat ja luulin jo että tulee yhtä lyhyt poikkeuskierto mitä viimeksi, mutta eipä ole vielä hanat auenneet. Viikonloppuna ois sitten normaalin kierron mukaan menkkojen hetki.. Kun en usko kuitenkaan että ovis kipuilua vois kp24 enää olla.. ellei ole tulossa vastineeksi ennätys pitkä kieto. Ärsyttäää kun väkisin tulee kuunneltua taas omaa kroppaa niin tarkasti ja sitten pettymys. Tosin on meillä tiedossa pikkujoulureissua ym. muuta mukavaa menoa että josko tällä erää ei harmita niin paljon sitten.
 
Huomenta! Täällä kp2, eilen illalla siis kurvasi täti kylään heti vyöhyketerapiakäsittelyn jälkeen kuin puskista... en tiedä oliko terapialla vaikutusta ku taas kohdun alueen pisteitä käsitteli, mut ei kummempaa oiretta menkkojen alkamisesta ollut ja aina ennen mulla on on vuoto alkanut heti aamulla kun olen sängystä noussut ylös... Mut taas kerran olen onnellinen että alkoivat, pääsee tästäkin pa..akierrosta eroon!!!! Jospa taas kerran saisi toivoa uutta, hedelmällistä ja suhtkoht normaalipituista kiertoa... Miten voikaan ottaa päähän tää homma et sen kevään keskenmenon jälkeen ei ole ollut varmaan yhtään normaalia kiertoa!!!!:headwall:
 
Hei taas kaikille! :wave:
Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu. Ovis pongattu ja myös hyödynnetty (toivottavasti onnistuneesti :D ). Tää pimeä aika vuodesta saa mut kulkemaan päivät kun unessa, oon niin väsynyt,|O, ja koko ajan on kauhean kylmä. Kotona voi sentään sytytellä kynttilöitä ja laittaa tulta takkaan, niin saa lisä valoa ja lämpöä, mut nää iltavuorot on tuskaa. Töissä palelen vielä enemmän ku työpiste on kahden ulko-oven välissä oleva aula-alue, joka on valaistu kylmillä loisteputkilla! Vielä tällä viikolla kaks iltaa töitä ja sit yks aamu, ehkä sen kestää!
Tuulista ja sateista syyspäivää kaikille!
 
Aamulla otettu verikokeet ja raskaustesti oli nega.. Otti ne verestä hcg:n mutta tuskin se on positiivinen kun herkkä testi näyttää negaa, en ole kysynyt tulosta vielä.

Tulehdusarvot oli 49 eli hiukan koholla mut luulen et johtuu tästä flunssasta.

Sen verran särkee mahaa ja häpyluun sivua et aika varma merkki tulevista menkoista ja muutenkin on ihan sellainen fiilis et raskaana en ole. Pelottaa kuinka kipeä sitä mahtaa olla kun ne menkat tulee kun kuiteskin reilu kahden kierron materiaali tuolla mahassa. Luulen et ne repäsykivut johtuu tosta edellisestä km:sta kun muistaakseni niitä oli keväälläkin keskenmenon jälkeen pari kertaa + raskauksien alussa.

MUTTA meidän koiran masussa oli viisi sykettä joten meille tulee ainakin viisi ihanaa vauvaa kuukauden päästä :heart:

An-nielle plussatuulia :)
 
Toivotaan An-nie että sun tunne on oikea! :heart:

Championille tsempityksiä tutkimuksiin!

Tätipahoittelut NoBlood ja Minttu81!

NoBlood: toivotaan, että olisit väärässä ja clomit kumminki tois sitä lisäboostia ovulaatioon ja sitä myöten tärppi tulisi.

Mulla on flunssa ja ääni menny ja korvat soi eikä oviksesta tietoakaan eikä sen puoleen nyt huvittaisi ees petitouhuja ajatellakaan. :x Toivottavasti flunssa helpottaisi ennen ovista.

Jaksuja kaikille!
 

Yhteistyössä