Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Kiitos hirmusti ihan kaikille onnitteluista :heart:

Nepulalle hurjasti onnea plussasta!! Arvasin, että kyllä se haamu sullakin vielä plussaksi muuttuu ;)

Meillä on kyllä lasketut ajat lähekkäin kun kaikki ollaan plussattu melkein samana päivänä :D
Tätä minäkin tässä naureskelin, että hauska sattuma, kun plussattiin kaikki niin samaan aikaan :D

Kaipa minäkin nyt uskaltaudun siirtyä plussanneisiin ja menen kurkkimaan odotuspuolta. Eilen oli ihan pakko :)ashamed:) tehdä taas yksi puikkotesti ja kyllä siihen ihan selkeä plussa tuli, tosin ei mikään tumma, mutta ei kai se näillä päivillä vielä kovin tumma voi ollakaan..Silti edelleen hirvittäää, kun ei kauheasti "olojakaan" ole, mutta yritetään nyt nauttia tästä silti.

NoBlood mulla oli km 05/10, eli ajallisesti siitä on jo 4kk, mutta tää plussaus oli vasta yk2. Nopeammin kyllä tärppäsi kuin eka plussa jota tehtiin 6kk. Toivon, että plussapuhuri löytää tiensä sinnekin!

Imoenille onnistunutta parisuhderisteilyä ;)

Toivotaan, että syyskuun aikana puhaltaa vielä toinen samanmoinen plussapuhuri ja ensi kuussa vielä hurjempi! Toivon teille jokaiselle plussaa ja toivottavasti nähdään tuola toisella puolella eikä enää ikinä km merkeissä :wave: Tästä ketjusta on ollut ainakin itselle paljon henkistä tukea, kiitos :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Vaavimasu Pidetään peukkuja, että teillä olisi touhuilut onnistuneet eli kohta näyttäisi plussaa! =) Itse lueskelin nettipalstoilta kokemuksia heti keskenmenon jälkeen raskautumisesta ja niiden pohjalta päättelin, että kun itsellä tyhjennys kävi suhteellisen helposti, niin emme jaksa odotella niitä kuukautisia ennen yrityksen aloittamista. Jos oma kroppa on valmis uuteen raskauteen, niin silloinhan se saattaa tärpätä, mutta jos ei, niin sitten seuraavassa kierrossa uutta yritystä. Ja onhan se laskettu aika siinä tapauksessa heti alusta alkaen helpompi määritellä, jos on menkat olleet.

NoBlood ja Ruttuinen Rusina :hug: ja toivon todella teille myös plussatuulia. Varmasti lannistavaa lukea täällä muiden onnistumisista, kun itsellä epätoivo meinaa iskeä. Itsekin jo vähän pelkään, että mitä jos nyt ei tärppääkään yhtä "helposti" kuin edelliset raskauteni...

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille - käytetään se tehokkaasti miestemme kanssa, jos sattuu olemaan suotuisat hetket kuukaudesta! Ja voihan sitä toki muutenkin... ;)
 
Vau mikä plussasade täällä on ollut :flower: Oikein paljon tarrasukkia matkaan kaikille!

).( Kohta menee kyllä hermo, taas tuhrutteli pari päivää ja sitten loppui taas kuin seinään (sama homma siis kuin reilu 2 vkoa sitten). Mulla varmaan alkoi sitten vaihdevuodet kun ei tätiä näy eikä kuulu :kieh: Pitäisi varmaan heittää hanskat tiskiin tän homman kanssa...

Plussapuhureita kaikille :whistle:
 
täällä kans odotellaan tyhjennysvuodon (Cytotec maanantaina) loppumista, niin vois alkaa hiukan harjottelemaan ja ihan ilman kortsua. Harjotella pitää, koska edellisestä kerrasta on kuukauden verran (ensin kovat vatsakivut, sitten huonot tulokset ultrasta ja suru)... :ashamed: Kauankohan tätä vuotoa oikein kestää? Toivottavasti ei paria viikkoa enempää!
 
voi täällähän on tuttuja, pahoitteluni Barbamama35 :( :hug:

Anna79: mulla kesti 2 viikkoa tyhjennysvuoto.

mutta onnea kaikille plussanneille, nepulalle ainakin! :) :) Ja jokaiselle tarrasukkia ja jeesusteippiä (sillähän pysyy kaikki! :D) matkaan! :D

mä tulin hehkuttamaan, että eilen alkoi menkat!!!!!!!!!! ekat oikeat km jälkeen! en oo ikinä ollu menkoista näin onnellinen, mä oon ihan kamalan hyvällä päälläkin! :) :) :)

kohta päästään yrittämään! :) kuhan vaan hiivatulehduskierre saadaan poikki, voi että miten sen kanssa voi hermot mennä :headwall:

Eli mut saa laittaa varmaan listoille, km 7/10 ja kiertopäivä on 2/ihan mitä vaan 30-75 väliltä :confused: muoks: ensimmäistä yritetään.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa mikä määrä plussia!!:heart::heart: onnea jokaiselle!

Täällä vuoto vaan jatkuu ja jatkuu, rupee hermot menemään.Tietää aina että kierto menee pidemmän kaavan mukaan jos on tällänen megavuoto:kieh:

Oon aloittanut lihotuskuurin, tää vuoden mittanen imetys on kuihduttanu mut kasaan, ja epäilen että alipaino vaikuttaa nyt raskaaksi tulemiseen.Lisäks juon greippimehua, syön raskaus&imetysmultivitaa, ja yritän pitää stressin poissa touhuilemalla kaikkea..ei oo tullut koneellakaan istuttua kun on ulkoillut ja sisustanut kotia:D mulla on tää syksy aina sitä aikaa kun tekee mieli kotia laittaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Voi että...nyt tuli kahteen eri testiin oikein haamujen esiäiti...takana nuo 2 varhaista km keväällä ja heinäkuussahan mulla oli kai kemiallinen. Eli nyt se piina vasta alkoi. Jokohan neljäs kerta toden sanoisi...? Miten päin tässä nyt pystyy olla seuraavat päivät...voi kunpa kunpa...
 
NoBlood meillä oli virallisesti toinen yrityskierto kun tärppäs. mullahan venyi toi keskenmenon jälkimaininki kauhean pitkäksi kun jouduin 2kk sen jälkeen vielä kaavintaan. MUTTA kaksi edellistä onnistunutta raskautta on lähtenyt alulle heti joten vähän odotinkin että nyt voisi käydä samalla tavalla. Vaadi sisukkaasti vaan tutkimuksiin ja valehtele vaikka jos on tarpeen. Kyllä te SAATTE sen vauvan vielä :hug:

Oltermanni sulle mä erityisesti toivon kaikkea hyvää ja toivon et asiat menee kuten toivot. Vaikka eipä sitä voi elää niin ettei voi raskaaksi tulla kun on työpaikka koska tiedetään kyllä ettei se ole niin helppoa. Onnea kuitenkin siitä työpaikasta, tekee mulle ainakin hyvää päästä töihin nollaamaan aivoja kotiasioista toisinaan :)

Dino80 kysy jos saisit jotain kiertoa tasaavaa lääkettä. En tiedä siis mitä se on mut kaveri raskautui 1,5 vuoden yrityksen jälkeen heti kun oli sellaista syönyt!

Tömpsis onnea menkoista ja plussatuulia tähän kiertoon :D

Koralli73 mää niin peukutan sulle et siellä olis sitkeä sissi matkalaisena :wave: (kuulostipa teiniltä :) )

Taaperotx5 ei muuta kun testaamaan :D

(.) mää en malta pysyä poissa täältä kun tästä tuli niin tärkee palsta :ashamed: Ja jotenkin vaikka yritän olla positiivinen niin en hetkittäin uskalla luottaa et kaikki olis hyvin.. Noh kurkin teitä salaa täällä jos vaikka meidän plussapuhuri jatkuis ja pääsette kaikki heti pois tältä palstalta et saan teidän tukijoukoiks tonne odotuspuolelle :D
 
Viimeksi muokattu:
''NoBlood meillä oli virallisesti toinen yrityskierto kun tärppäs. mullahan venyi toi keskenmenon jälkimaininki kauhean pitkäksi kun jouduin 2kk sen jälkeen vielä kaavintaan. MUTTA kaksi edellistä onnistunutta raskautta on lähtenyt alulle heti joten vähän odotinkin että nyt voisi käydä samalla tavalla. Vaadi sisukkaasti vaan tutkimuksiin ja valehtele vaikka jos on tarpeen. Kyllä te SAATTE sen vauvan vielä''

Siinäpä se onkin kun kuulema kaikki on tutkittu jo ja vikaa ei löydy. Silti jonkun on pakko olla vialla koska ei ole normaalia, että kaksi tervettä nuorta ihmistä ei onnistu saamaan lasta. Jossain on pakko mättää. Tekisi mieli käydä hakemassa pillerit siksi aikaa kun saadan ne clomit, mutta sitten tuskin saataisiin clomeja jos mulla olisi ehkäisy.
 
moikat

vautsi vau miten paljon täällä on plussia tullut! Onnea jokaiselle!! jatkukoon tämä puhuri :D

Harhaanjohtaja: Ite yritän kans pysytellä poissa koneelta, ettei tulis yhtään enempää ainakaan stressattua ja ajateltua asiaa..
Mulle iskenyt kans ihan hirvee kodin laitto vimma :) alkuviikosta tapetteja kattelemaan ;)

Koralli: toivotaan että haamu alkaa vahvistua!

Täällä eletään jonkun sortin masisvaihetta taas.. tiedän että ei varmasti ainakaan tässä kuussa vaavi ilmoita tulostaan.. vaikka ei se ainakaan harjoittelun puutteesta voi johtua ;) ehkä ajotuksesta kai paremminkin..
 
SUNNUNTAI 12.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



tömpsis...................KM 07/10............................KP 4/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 13/26-28
durasel.....................KM 03/10..........................KP 22/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 26/25-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 34/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 40/30-35
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10...KP 61/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 9/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 17/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 20/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 21/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 23/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 5/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 7/21-26
Unicco..................KM 07/07, 03/09......................KP 13/35-50
Muutosta.............KM 03/10.................................KP 17/28
Oltermanni...........KM 04/10................................KP 22/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 22/25-28
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 30/?
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco.................KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 16/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 28/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 29/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Cappuccino, Champion, Sanmar82, nepula



 
Koralli, toivottavasti viiva vahvistuu!! :heart:

ON Risteilyltä palattu, ovistikut näytti jotain viivaa kp 15 mutta varmaksi plussaksi en voi laskea sitä kun ei ollut yhtä vahva kuin kontrolli. Sen jälkeen tosin viivat taas haaleni. Ihan sama juttu ku viime kierrossa. Noita on kyllä vaikea tulkita. Mutta samapa tuo, ainakin kp 15 ja 16 on hoidettu homma kotiin. :D Muutaman päivän tikutan vielä varmuuden vuoksi.
 
Ihanaa kun on tullut paljon plussia:heart::flower: Mulla oli eilen polvenlaikkaus,meni ihán hyvin.=)
Nooh nyt sit saa arvostella...niinkun jossain vaiheessa olen kirjoitellut että ollaan oltu varovaisii ton leikkauksen takii...:stick:eek:ltiin pari kertaa ilman ehkäsyy,eilen sit mies ihmetteli että miten haistan hänen hengityksestään kaljan hajun toisesta päästä huonetta..oli juonut kotikaljaa..(en tiennyt hänen juoneen mitään,venytteli jalkojaan lattialla)voiha se tietty olla että johtu niistä lääkkeistä mitä sain ennen leikkausta ja leukkauksen aikana..niin ja kohtuun on nippaillu,väsymystä on ollut jo 2 viikkoo...testiä ei kannata viel tehä,ku ei se näy.. kp.22 on nyt menossa..:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Champion kiitos :) Kyllä mää luulen, että meille se kolmas vielä jossain vaiheessa tulee...

Nyt on päätetty, että pidetään hiukan taukoa. jotenkin tämä stressaaminen väsyttää..ja kun noi työt nyt vasta alkoi. Katsotaan, jos talvella taas jatkettais yrittämistä..en kyllä varmaan mitään pillereitä hommaa mut jos vaikka varmoilla päivillä menis tän loppu vuoden :whistle: Katotaan...

Plussa tuulia kaikille.

Niin, mut voi siirtää taustalle, pois tuosta listasta...kiitos :)
 
durasel: ei se polvileikkaus haittaa, eihän? :) ja eikös sit just tulis plussa kun on joku tollanen "huono hetki" :D

Kiitos Champion! :) Täällä odotellaan harjotusten alkamista jo kovin ;)

Mitenkäs, mä mietin jo nyt kauheen paljon, sitä miten paljon tulen sit pelkäämään seuraavaa keskenmenoa :( Eli mietin ihan turhia nyt jo, mulla on sellanen paha tapa murehtia ties mitä :( Mutta, miten sitä uskaltaa harrastaa seksiä raskaana ollessaan, kun jäi sellanen pelko, että km johtui yhdynnästä - yhden kerran jälkeen alkoi vatsaa kouristelemaan ihan hirveästi, ja jotenkin sitä nyt sit olen syyttänyt keskenmenosta... :( Oletteko te miettineet, että uskaltaako seksiä harrastaa alkuraskauden aikana? (Voi kamala miten hysteerinen musta varmaan tuleekaan jos oon uudestaan raskaana! :headwall: )

Saitteko te tietää mitään selitystä keskenmenoon? Mulla todettiin siis sikiö kuolleeksi 12+1 np-ultrassa, sikiö vastasi 8+5... ja mua jäi vaivaamaan, että näkikö kätilö tai lääkäri sikiössä mitään epänormaalia. Olisivatko he sanoneet, jos siinä jotain outoa olisi näkynyt? Se tilanne oli niin outo, enkä oikein saanut mitään kysyttyä, enkä vastauksia niihin asioihin mitä kysyin. Kätilö tosin sanoi siinä jo, että uutta yritystä vaan heti ekojen menkkojen jälkeen, että ehkä se ei ainakaan mitään sellasta syytä nähnyt mikä estäisi saamasta lasta :)

Kaikille plussatuulia ja hyviä vointeja! :)
 
tömpsis: mulla oli tyttöä odotellessa tilanne, että seksi meinas aiheuttaa keskenmenon :/ siis ei se pelkkä seksi, vaan se että istukka oli kohdunsuun päällä, ja sit sekstailu sai aikaan vuotoa, joka aiheutti hematooman istukan reunana alle.Seksikielto sit lääkäriltä napsahtikin :D En usko että kuitenkaan kovin monella tilanne olis tuo, ja joka paikassahan toitotetaan että seksi ei aiheuta keskenmenoja. Mun keskeytynyt km todettiin suunnilleen samoilla viikoilla kun sulla, ja kehitys oli loppunut 8+6 viikolla. Mitään epänormaalia ei löytynyt ainakaan ultran perusteella, ja kuulemma ikävän yleistä tuo on että noin voi käydä. Myös me saatiin sama kehoitus sillon kätilöltä että uutta putkeen vaan, heti tärppäs--meni kesken ja seuraavasta kierrosta heti tärppäs tuo meidän prinsessa :)
 
Tömpsikselle tulin sanomaan että mulla meni aivan samalla tavalla homma.. viikkoja oli tosin tällä kertaa 10 ( nuorimmaista edeltävällä kerralla 12+ ) kun todettiin että pikkuinen ei elä kohdussa.. Mitään varsinaista selitystä ei annettu. "näitä kuulemma aina välillä sattuu", "eikä ole mitenkään harvinaista" ja "luonto korjaa toisinaan vialliset pois" :'( Joo-o.. ei silti paljon lohduta. Mutta uskon kuitenkin että ei jotunut mistään mitä teen, koska meillä kuitenkin 2 ihanaa, tervettä lasta ja molemmissa raskauksissa olen ollut ihan normaalisti. En ole yrittänytkään ymmärtää, miksi niin kävi kuin kävi, koska en varmasti saa niihin vastauksia.. vaikkakin edelleen pyöriikin välillä, että "miksi"? jaksuja :hug:
äläkä sitä leikkausta hätäile. vauva tulee jos niikseen on, enkä usko että siitä mitään haittaa olisi.
 
taaperot: testaa testaa testaa:D plussa sieltä tulee toivottavasti!

Mä ajattelin tänään käydä ovistestejä paketillisen.. Jos niihin vaikka sais edes plussan tässä kierrossa:kieh: tuttavapiirissä plussia satelee pillereistä huolimatta ja muutenkin, toivois että omalle kohdalle nyt sattuis kierto joka tuottais tulosta.
 
Täälläpä on hiljentyny..

Kaikkiako vähän masentaa.. :hug:

Onko kellään tietoa saako terolutit alottaa normaalisti kp15 kun kaavinnasta on 2 viikkoa vai täytyykö odotella luomumenkkoja?? Ne vois nopeuttaa uuteen yritykseen pääsemistä!
 
MAANANTAI 13.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



tömpsis...................KM 07/10............................KP 5/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 14/26-28
durasel.....................KM 03/10..........................KP 23/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 27/25-30
viirukissa..................KM, TM 07/09....................KP 35/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 41/30-35
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10...KP 62/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10.................KP 10/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 18/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 21/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 22/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 24/31
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10..................................KP 6/30
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 8/21-26
Unicco..................KM 07/07, 03/09......................KP 14/35-50
Muutosta.............KM 03/10.................................KP 18/28
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 23/25-28
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 31/?
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco.................KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 17/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 29/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 30/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, Cappuccino, Champion, Sanmar82, nepula



 

Yhteistyössä