Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Hui kun mun kädet tärisee! Oli pakko (kun oon pakkomielteinen) tehdä uusi testi ja KYLLÄ siihen tuli haalea hamu mutta tummempi kun aamulla! Mutta haalea se on vieläkin.. Pitänee nyt malttaa pari päivää ja testailla uudestaan joten en siirry vielä plussanneisiin enkä haamuilijoihin.. Voi kun se vahvistuisi!!

Toi testi on netistä tilattu David pregnancy test ja herkkys 10.. Ei mulle ole tullut noin selkeetä haamua, ei edes viivan paikkaa aiemmin tullut ja oon kuitenkin noilla testaillut paljon. Kymmenen mulla noita oli ja nyt enää 2 joten noista on jo vähän kokemusta.
 
käyn päivittäin lukemassa kirjoituksianne ja tsemppaamassa itseäni!

Eilen otettu Cytotec-tyhjennyslääkkeet ja olen s-lomalla ja kokoan samalla itseäni uuteen yritykseen. Tilasin äsken o- ja r-testejä.

G: kauanko teillä meni keskenmenon jälkeen ekoihin menkkoihin? Oliko helppo tunnistaa menkat muusta vuodosta?

Onnea haamuileville!
 
Sisko paukahti äsken tänne clearbluen digitaalisen testin kanssa ja pakotti tekemään sen ja tulos:

Raskaana 1-2 :D:heart: Meen torstaina verikokeisiin varmistaan raskauden ja vien varmuudeks pissanäytteen tulehduksen pois sulkemiseks.
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 7.9


HAAVEISSA ESIKOINEN



Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 8/26-28
durasel.....................KM 03/10..........................KP 17/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 21/25-30
Sanmar82................KM 05/10...........................KP 27/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09.....................KP 29/27
An-nie......................KM 08/10...........................KP 35/30-35
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10...KP 56/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
Anna-79...................KM 08/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10................KP 4/26-34
Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 12/26-33
Minsku82.............KM 07/10..................................KP 15/29
Nallekarkki...........KM 06/10..................................KP 16/28
Linnea82.............KM 12/08..................................KP 18/31
jiinas....................KM 04/10................................KP 28/27-32
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10.......................KP 34/26
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10
Dino80................KK 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10.......KP 2/21-26
Unicco..................KM 07/07, 03/09.......................KP 8/35-50
Muutosta.............KM 03/10.................................KP 12/28
Oltermanni...........KM 04/10................................KP 17/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10.....................KP 17/25-28
Helinäkeiju10.......KM 07/10.................................KP 25/?
Ruttuinen Rusina KM 07/10...................................KP 29/
Champion............KM 04/10..................................KP 32/28-31
nepula.................KM 07/10..................................KP 34/28-32
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
Blanco.................KM 05/00, TM 08/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 11/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10........................KP 23/28-31
Vaavimasu..........KM 08/10
Barbamama35.....KM 08/10



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 24/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia,



 
Viimeksi muokattu:
Champion Mahtavaa! :heart: Eikö sulla tosiaan viimeksi eilen tullut tikkutestillä nega? Onneksi olkoon!!! Mullakin on digitesti kaapissa mutten uskalla testaa, kun tän aamun First Signal testiin (herkkyys 10mIu) tuli niiiiin hailu viiva : /

Anna-79 Mulla oli kierto tyhjennyslääkkeiden otosta 35 päivää ja huomasin kyllä koska tyhjennysvuoto kesti vain pari viikkoa niin siinä oli selvä tauko. Onnea uuteen kiertoon!
 
Viimeksi muokattu:
Ihana plussaryöppy tullut tänne parin päivän aikana!! Catalia ja Champion, Onnea hirmuisesti matkaan!!! :flower: Kerrottehan kun voin laittaa teidät plussalistalle, laitoin kuukauden jo valmiiksi. :) Ja Cappuccino, Sanmar ja nepula, toivottavasti viivat vahvistuu!! :heart:

Täällä ei enää paljon huonommin voisi mennä. Esikoisen kanssa on tosi suuria ongelmia, teini kun on... Ja koska ei ole mun miehen kanssa yhteinen, mies alkaa olla tosi loppu tilanteeseen. Saa nähdä, tuhoaako tää tilanne koko meidän parisuhteen. Sanomattakin lienee selvää, että taitaa mennä ovis tältä erää ohi kun ei juuri ole fiiliksiä sitä hyödyntää. :'( Mä alan olla niiiin loppu näihin kaikkiin vaikeuksiin, tuntuu ettei mitään hyvää tapahdu enää koskaan.
 
Onnea plussasta Champion! :heart:

Anna-79 Täällä on kp 35 keskenmenon jälkeen ja ei vielä menkkoja ole tullut. Jos ovistestiin on luottaminen, ovis tapahtui mahdollisesti viime viikolla...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea superextra paljon plussanneille ja haamuilijoille!

Kunpa joskus itsekkin... Liikaa on piinapäiviä vielä jäljellä ja tietäähän tuon jo valmiiksi ettei sieltä plussaa tule nytkään kun ei aikaisemminkaan.
 
Iltaa naiset!

Champion Mä jotenkin uskalsin tätä tietoa odottaakin :whistle: Onnea, onnea! Ihanaa!

Ja vielä Sanmar82 ja Cappuccino nyt kärsivällisesti viivojen tummumista vaan odotellaan. Saatiinpahan kuitenkin plussia nyt tännekin!

Vaavimasu Enkelireiki kuulosti minustakin mielenkiintoiselta, eikä lainkaan hölynpölyltä.

Voimia ihan hurjasti Anna-79. Ei voi muuta kuin uuteen yritykseen vaan suunnata.

NoBlood Niinhän se on, että pessimisti ei pety (ai ei vai?), mutta kuitenkin jokaisessa uudessa kierrossa on uusi toivo. Koita kaivaa jostain pikkuisen positiivisuutta, jookos? Saat varmasti vielä plussan sinäkin :hug:

Imoen Rohkea rokan syö! Ja nyt uhmaan kaikkia lakeja ja uskaltaudun plussanneisiin silläkin uhalla, että sieltä joutuisin palaamaan häntä koipien välissä. Nyt yritän kaikin keinoin uskoa tähän ja siirryn siis toiveikkaana plussalistalle.

ON: Siitäpä pääsenkin kivasti aiheeseen. Tottahan toki mä olen tänään testaillut :ashamed::saint:. Ihan vaan siltä varalta, ettei plussaa enää tulisikaan tai viiva olisi jotenkin kummasti ihan haalea :O. Mutta kyllä piirtyi samaan herkkään testiin hieman tummempi viiva ja Clearbluen plussatestiin vahva pystyviiva. Tuota testiä olen itsekin kritisoinut, mutta halusin silti nähdä minkä vahvuinen viiva siihen tulisi. Hieman ihmetyttää kun edellisessä plussassa vuosi sitten en tosiaan saanut dpo 13 vielä minkään sortin viivaa, vasta dpo 15. Ja nyt ihan kunnon plussa jo pp11. Jaiks! Pelottaa, jos jotain on vialla ja nousee sen takia hcg roimasti jo alussa. No, en voi ruveta niitä pähkäilemään. Pakko yrittää jaksaa uskoa hyvään.

Illanjatkoja naiset!

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja jaksuja vaiheisiinne!
 
oooooo mite paljon tänne haamuilijoita/plussanneita ilmaantunut :D Onnea kaikille ja toivotaan kovasti että pikkuiset saatte syliin asti!!

Barbamama: Mikäs sinun vointi??
Itse jouduin kaavintaan viikko lääkkeellisestä kun ei ollut tyhjentynyt kunnolla. Oireita oli kivut ja pahanhajuinen vuoto. menkat alkoi muistaakseni pari kk kaavinnan jälkeen.

Imoen: :hug: ja jaksamista teinin kanssa. Itsellä ei kokemusta, mutta siskollani oli todella paha teini-ikä/aikuistumisvaihe ja näin mitä se äidille teki.. Ja vaikutti se myös meidänkin elämään.

Anna: :hug:

NoBlood: Itsellä niiiiin samat fiilikset..

Jep jep eli kai se alkas kierron keskiväli olla ohi... oviksesta ei hajua.. näinä päivinä yleensä ollut kamalat kivut alamahalla.. nyt ei mitään.. aikasempina päivinä vain repinyt.. vähän meinaa nyppiä, mutta no, menee miten menee.. eipä tähän voi enää itse tämän enempää vaikuttaa.

sanokaas te jotka ovista tikuttelette, onko joka kierrossa säännöllinen vai onko pävienkin eroja??
 
heippa!

täällä ollaan vähän jo positiivisimmissa merkeissä. En ole vaan jotenkin pystynyt tänne tulemaan. nyt kuitenkin rohkaistuin. kiertoni mukaan mulla olis pitänyt alkaa menkat viime la. vuoto km:sta loppui pe. ja nyt en tiiä yhtään mistä alan uutta kiertoani laskemaan. osaisiko joku auttaa?? kun oli taas oltu lääkräissä niin viisaita, että ei oltu laitettu gynen lähetettä eteenpäin enkä ole sinne vieläkään päässyt!!!! tänään soittelin sitten kaikki tämän kaupungin sairaalat läpi, että sain edes jotain havaintoa että näin on käynyt!! KYLLÄ KETUTTI!! no nyt toivon, että sinne pääsen ja äkkiä. mitään kipuja ei ole ollut joten toivon parasta!
 
Pitkästä aikaa teidän kuulumisia tulin kurkkimaan :wave: ja hyviä uutisiahan täällä näytti olevan. Onnittelut kaikille plussanneille :flower: ja toivottavasti plussat pysyy testeissä ja pikkuiset jaksavat masuissa kasvaa :hug:

Tsemppiä kaikille ja oikein plussarikasta syksyä!

Täällä alkaa tammikuussa plussattu raskaus lähenemään eräpäivää LA 19.9
-eeva-
 
Ja tärkein unohtui edellisestä viestistäni...:ashamed:

Kiitos kaikille onnitteluista! Jotenkin sitä ei uskonut itse saavansa joskus olla onniteltavana. Tuntuu hurjan hyvälle ja lämmittää mieltä kovasti!
 
Sanmar ja Cappuccino, mä niin olen hengessä mukana ja peukut pystyssä meidän kaikkien haamujen voimistumisesta!!

Champion, ONNEA!!

Imoen, ikäviä nuo perhehuolet, jaksamisia sinne!!

Mä oon täällä ihan tulisilla hiilillä, ravaan vessassa vähän väliä kattomassa, onko menkat alkanu, ihan vainoharhaseksi oon jo tulossa...

Mulla oli Apteekin raskaustesti, apteekkitäti kun sano, et kaikki ne on luotettavia. Tossa oli et 5 min sisään tulee vastaus ja sit ei enää ois luotettava. Mä unohdin käynnistää kellon heti, kun rupesin testaan ja haamu ilmesty vasta n. 5 min kuluttua. Eli en tiiä, oliko se sit luotettava. Ja tosiaan roskiksessa kun testi oli ollu muutaman minuutin, niin hailuhaamu näkyi kyllä.
Mulla ei oo muita testejä kotona, pitänee hu käydä ostamassa.
 
Onnea plussanneille ihanaa! :flower:

).( täälä toiveet erittäin korkealla, sillä oireet just samat ja samoilla päivillä kuin toukokuussa plussattuani.
Suru tulee mikäli plussaa ei tule. Nyt odottelen tuonne kp 30 ja sit testaan.
 
Champion onnea plussasta!! :heart:
Catalialle zemppiä odotuspuolelle! Toivottavasti nähdään sielä pian ;)
Imoen voimahali :hug: sinne. Toivotaan, että tilanne rauhoittuu.
NoBlood :hug:

ON: mitä tekee vauvakuumeinen hörhö kahden haamutestin jälkeen? No hakee lisää testejä tietysti :ashamed: Apteekista lähti mukaan matkaan first signal ja cearbluen perustesti. Molemmista sain 2,5h pidättelyllä haaleat viivat. Sellaiset ettei tarvinnut tihrustaa, mutta silti tooodella haaleita. Clearbluehun tuli testiviiva jopa hiukan ennen kontrolliviivaa :O First signaliinkin viiva tuli testiajan puitteissa. Voi kunpa sielä pikkuinen salamatkustaja nyt tarraisi kovasti kiinni!! En uskalla kyllä yhtään vielä iloita. Jos huomenna tuhlais vielä digitestiin ja JOS malttais odottaa torstaille (dpo14). Sillon olis meiän 1v kihlajaispäivä, joten mikä voiskaan olla parempi ajankohta saada se teksti "raskaana" siihen :D

Kiitos nepula ja muut peukuista! Niitä tarvitaan ;)
 
mitä tekee vauvakuumeinen hörhö kahden haamutestin jälkeen? No hakee lisää testejä tietysti
Tää oli niin kuin mun suusta tai näppiksestä tää juttu. Kyllä me ollaan hassuja oikeesti. Mulla lähti toi sama setti tänään mukaan. Ja kun sen itsekin tietää miten typerää niitä testejä on tehdä säkkikaupalla, mutta silti jokaiselle tekemälleen testille löytää kyllä oikeutuksen :whistle:

HelinäKeiju10 toivotaan myös plussaa kunhan testaat. Ja nebulalle haamuisen vahvistumista!
 
Hurjasti onnea plussasta Champion!!!:flower::heart:

Imoen: :hug: uusperheellisenä tiedän että aina ei todellakaan helppoa ole. Mä toivon että saatte tilanteen rauhoittumaan ja sitten ratkeamaan!

Omaa napaa.. ei oo todellista kuinka runsaat menkat voi ihmiselle tulla:stick::kieh: loppuisivat äkkiä! Ei oo näin runsaat olleet tytön syntymän jälkeen vielä kertaakaan.Sattuu ja suututtaa ja ottaa päähän!!Mutta eipä tässä muu auta kuin laittaa eskarilainen valmiiksi uutta päivää varten, ja pikkuneiti rattaisiin aamu-unille. Viime yönä taas kerran valvottiin, ja piti lopulta luovuttaa ja ottaa viereen. On se vaan jännä, kun sillon jos tyttö ottaa kolmet unet päivällä niin nukkuu yöllä, mutta jos iltatorkut jää välistä niin sit valvotaan:kieh:
 
Oi miten paljon on Plussia ja haamuja on ilmaantunut. Onnea hirmuisesti, toivottavasti pikkuiset jaksavat mukana loppuun saakka ja haamut vahvistuvat.

Täällä funssa vieläkin vaivaa ja töissä pitäisi jaksaa käydä. Esikoiselle on ilmaantunu "ihanat" esimurkku oireet ja kahdella nuoremmallaki on uhmat päällä. Eli meillä ei ainakaa rauhallista ole.:headwall:

Meidän perheen uusi tulokas 13-viikkoinen koiravauvakin vaatii osansa, joten kauheasti en ole kerinnyt tänne kirjoittelemaan, lukemassa olen kuitenkin käynyt. Kunhan tässä opin pitkän kotona olo aikani jälkeen järjestämään kaikkien menemiset, työ- ja kotihommat sekä koiran koulutukset niin eiköhän mulla taas jossain vaiheessa ole aikaa myös tänne enemmän kirjoitella. Vaikka aika on nyt kortilla niin emme silti aijo vauvahaaveista luopua, vaikka sellaisia kommenttejakin oon kavereilta kuullut, et meijän kannattas kuulemma vauvahaaveita toppuutella!

Oikein paljon plussatuulia teille kaikille (ja ehkä myös minulle) puhaltelen! ++++++++++++++++++++++++++++:whistle: Heippa taas tältä erää!:wave:
 
Kyllä mä Cappucino tossa selkeän viivan nään, vaikkakin haalean! :heart: Ei auta muu kun odotella ja testata huomenna tai ylihuomenna uudestaan. Tosi lohduttavaa, tiedän ;) Toi viiva on aika samaa luokkaa, kun mun viivat. Tosin en oo tolla apteekin omalla testannu.

Mutta kovasti täältä puhaltelen viivalle vahvistumista :whistle: Samoin kuin meille muillekin haamuilijoille!
 
Cappuccino, munkin mielestä siinä on viiva!! Mulla on meinaan ollu itellä samanlaisia edellisissä raskauksissa :)

Kävin tänään ostamassa 2 uutta testiä, huomenna testaan. Mutta nyt rupee itseasiassa r.oireitakin tuleen, tänään on ollu tissit kipeet (jee!) ja oon aivan tolkuttoman väsy, itseasias jo kolmatta päivää (eilen illalla nukahdin kesken satukirjan lukemisen sohvalle!). Tänään laitoin esikon päikyille ja kuopuksen tunniksi pinnikseen leikkiin, makasin itte horteessa sohvalla... Jospa huomenna testi olis selkee plussa!

HelinäKeiju, toivottavasti sullakin tärppää!!! Pidän peukkuja!
 

Yhteistyössä