Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

''Mulle on jossain vaiheessa tytön odotuksen aikana tehty vauvaennustus, jonka mukaan meille syntyy kesäkuussa 2011 poika, joten se olis sit ens kierron tärppi''

Mulle taas tammikuussa 2012 kaksospojat. Sinne on vaan niin pitkä aika, että toivon sen olevan ihan hölynpölyä. Toisaalta se kävis sillä viisiin, että me joudutaan ihan rankimpiin hoitoihin ja siirretöön kaksi alkiota yhtä aikaa. Valitettavasti uskon kaikkiin ennustuksiin jne, mutta nyt todella todella toivon aikaisemmin haikaran meille löytävän.
 
Voi hyvät hyssykät!

Pahoittelut ja :hug: Harhaanjohtaja negasta ja muillekin tarvitseville!

Muutosta Täällä peukut pystyssä!

Cappuccino voisit ruveta jo piirtämään sitä plussaa siihen testiin...

ON: Siis mitä minä olen mennyt tekemään? Noh, tietenkin raskaustestin. :headwall: Tänään siis pp11 ja viiva tuli First signal herkkään testiin ja ei muuta kuin digit esiin ja siihenkin teksti "Raskaana 1-2". Hämmennyksissä olen. Tuntemukset oli niiin vahvasti nyt jotenkin raskaanaolemiseen, että pakko oli testit tehdä. Olen tehnyt testin jo aiemmin testatakseni Pregnylin (5000IU) katoamista ja pitäisi varmaan uskoa sen perusteella, että tämä on oikea plussa. Kuitenkin mietityttää, että jospa se silti vielä näkyy testissä...

En osaa ajatella yhtään mitään. Toljottelen vaan noita testejä ja kuvia niistä. Voisiko nyt vihdoin olla tärpännyt? Meillähän esikoinen on nyt 2v7kk ja viime vuoden toukokuuta taisi olla kun aloitettiin pikkukakkosen yritys. Yk3 tuotti plussan elokuussa-09 -> myöhäinen km (rv21+0) 01/10. Sen jälkeen tämä on yk4. Ja eka klinikkainssi koti-inssien jälkeen.

En suinkaan täältä uskalla mihinkään vielä lähteä, jos sallitte mun vähän hengähtää tällä puolella, vaikka käyn varmasti kurkkimassa jo odotuspuolta :ashamed: Enkelipojan odotuksessa en jostain syystä kirjoitellut millekään palstalle, vaikka esikoisen aikaan kyllä. Liekö ollut itsesuojeluvaistoa tuolloin? Lueskelin kyllä ahkeraan, mutten uskaltautunut kirjoittelemaan. Nyt teen senkin asian toisin! =)

Voi vitsi, ihan kauheesti kaikille tsemppiä ja uskoa tulevaan! Ihanaa kun täällä on saanut vertaistukea, vaikka kirjoittelu onkin hiljaisina kausina jäänyt vähemmälle!

-Catalia
 
Moi!
Nebula: Mä mietin ihan samaa eli osaakohan sitä edes iloita, jos nyt enää tulee raskaaksi, kun keskeytyneet raskaudet pudotti niin korkealta ja kovaa..
Catalia: Onnea, Onnea, Onnea!!!!!!!! Toivottavasti pikkuinen tarrautuu lujasti kiinni!

ON: Täti kurvasi odotetusti kylään la. Ja itku pääsi.. Kyllä ihminen on tyhmä kun toivoo viimeseen asti epätoivoisesti ja sitten aina putoaa korkealta. :( Joten jos seuraava päivittäjä laittas mulle kp 3. Yrityskerta 14 starttaa....

Plussatuulia!!!
 
Juuri näin se tuntuu olevan, vaikka plussan sainkin... Toki olen iloinen plussasta ja haluan uskoa, että loppuun asti mennään. Mutta tuskin ainakaan ennen rakenneultraa pystyn ihan täysillä nauttimaan mikäli sinne asti päästään. Siellä ne huonot uutiset viimeksi lävähtivät päin naamaa. On tää vaan hullua huolehtimista koko yritys.

Ja äärettömän iso :hug: Sanmoc!!
 
Viimeksi muokattu:
Harhaanjohtaja Tsemppiä uuteen kiertoon!

Sanmoc Pahoittelut negasta! :hug: Kovasti toivon plussaa sulle, kun ootte yrittäneet jo kauan!

Catalia Onnea plussasta! Ihanaa!!! :heart: Tein sun käskystä testin et piirrän tikkuun vaikka viivan jos ei tuu ja arvaas :xmas: Haamujen haamujen haamu :heart: Eihän apteekin testissä oo viivan paikkaa..? Jotain haljua viivaa tuossa näkyy, pakko siis jatkaa empiiristä tutkimusta ja testata huomenna uudestaan :saint: Oisko tää nyt mun plussa?!
 
Catalia oikein paljon onnea plussasta!! =) Kiva, että joku aloitti syyskuun plussaputken! Paljon vaaviliimaa mukaan matkaan ja tottakai saat "roikkua" täälä vielä!

Harhaanjohtaja ja Sanmoc pahoitelut tädin tulosta :hug: Onnea ensi kiertoon! Jos Harhaanjohtajallekin tosiaan tulisi se kesäkuun 11 vauva ;)

Minttu81 toi on kyllä vauvan yrityksen ärsyttävimpiä puolia, kun jos lähtee johonkin reissuun ja menkat uhkaa tulla just reissun aikaan, niin sille ei vaan voi mitään. Kaiholla muistelee siinä vaiheessa pillerien hyviä puolia. Ei tarvis kun mutustaa uutta levyä naamaan, niin pysyis menkat poissa :D Mulla oli kesäloman aikaan sama homma ja kyllä otti päähän!!

Sikapiikistä en ottanut, mutta oon tullu aika skeptiseksi ko piikkiä kohtaan. Tuskin uskaltaisin ottaa, jos tässä raskaaksi vielä joskus tullaan.

Nebula samat fiilikset tääläkin, että uskaltaisiko plussasta iloita ollenkaan....kyttäilisin varmaan neuroottisena joka vessareissulla wcpaperiin jääneitä eritteitä, että alkaako taas tulla ruskeaa tuhrua (joka oli mulla km eka merkki) :LOL:

Täälä piinaillaan edelleen...aattelin tänään kipasta kauppaan töiden jälkeen hakemaan 2kpl:n liuskatestipaketin. Nyt ei oikeastaan ole mitään "oloja", mutta viime perjantaina (n. viikko oviksesta) oli päivällä ihan hämäriä nippailuja/vihlomisia/elohiirimäisiä fiiliksiä nivusen(?!) ja alamahan kohdilla. Niitä en edes voinu kuvitella, kun oli sen verran tuntuvia...mietin vaan, että oisko voinu olla kiinnittymiskipua vai vaan jotain ihan muuta tavallista...? Sopisi vaan ajallisesti tohon ovikseen :p

Zemppiä ja plussatuulia kaikille kanssa piinailijoille :whistle: !!
 
Catalia onnea plussasta :flower:

Sikapiikistä otin sen itse mutta mulla se ei vaikuttanut tietty tohon keskenmenoon joka oli huhtikuussa ja piikin sain marraskuussa.. Mut kaveri sai sen odotuksen alussa ja tuli keskenmeno pari päivää sen jälkeen.. Oon kuullut monta samaa juttua..

).( ei menkkoja, ei plussaa mut sain just suomennoksen mun magneettikuvista palstatohtoreilta :)
Lausunto oli "vasemman si-nivelen alaosassa vähäinen luuödeemi, joka viittaisi lievään sakroiliittiin"

Suomennos:

Luuödeema: Lieväasteinen luun rasitusmuutos

Sakroiliitti: selkärankareuma. Sakroiliitti voi myös liittyä kroonisiin suolistotuledustauteihin, kuten Crohnin tautiin tai haavaiseen paksunsuolen tulehdukseen. Usein näillä potilailla on myös oireita jossakin muussa nivelessä tai nivelten ulkopuolisia oireita, esim. tulehdus silmässä.

Ens viikolla lääkäri ja katsotaan jatkoa.. Sinne asti buranan voimalla jos ei plussaa tule.. Mutta missä on mun menkat?!
 
Kiitokset onnitteluista! Aika hiipien tässä mennään, mutta mennään kuitenkin. En voi jäädä märehtimään seuraaviksi vähintään 21 viikoksi, että mitäs jos tapahtuu jotain...

Cappuccino Hyvältä kuulostaa!!! Nyt vaan vahvistellaan sitä viivaa. Munkaan käsityksen mukaan Apteekin omassa ei ole mitään viivanpaikkoja. Mieluusti ottaisin ison joukon mukaani täältä odottajien puolelle.

Sanmar82 Sinnekin toivotaan kovasti plussaa!

Mihinkäs Championin menkat on kadonneet? Hyvä kuitenkin kun sait jotain selvyyttä magneettikuvista. Toivottavasti nyt jatko selkiäisi sitten pian!

Sikapiikistä Mä en oikein jaksa ajatella asiasta mitään mihinkään suuntaan, en kuitenkaan lähtisi kieltämään, etteikö sillä voisi olla vaikutusta raskauteen/sikiöön. Itse otin sen marraskuussa. En ajattele, että sillä olisi vaikutusta, vaikka pari päivää sen jälkeen nt-ultrassa lapsivesi oli jo sameaa (todettiin tammikuussa enkelipojan syntymän jälkeen, että sen takia kuvat olivat jo tuolloin huonolaatuisia) ja raskaus lopulta päättyi huonosti. Sen verran vaikutusta taitaa tällä koko rokotekeskustelulla olla vaikutusta, etten ottaisi rokotetta tässä raskaudessa. Nää on vaan tosi vaikeita asioita. Päällimmäisenä mielessä on kuitenkin se, että syksyllä tilanne oli se, että terveitä ihmisiä kuoli possunuhaan ja kyllähän se joka tapauksessa olisi ollut huonompi vaihtoehto. Tulipas avauduttua.
 
Nyt on pakko avautua tänne tänään jo kolmannen kerran: Tääläkin HAAMUILLAAN :eek:

Maailman haamuista haamuraisin viiva piirtyi testiin tuossa äsken =) Viivanpaikkakaan se ei ole, koska siinä on punertavaa väriä ja se piirtyi siihen ihan testiajan puitteissa. Mutta niin haamuinen se kuitenkin on, etten saanut siitä kunnon valokuvaa, vaikka kuinka yritin. Nyt sitten peikkona persuksissa on heti kemiallinen, kun oli niiiiin hailura. Pessimisti ei pety ;) Mutta nyt on kyllä siitä huolimatta toiveet korkeella!
 
:heart:Onnea CataliaMä vaan odottelen ens kieroo sit alkaa taas yritys:saint:joku ennustaja joskus sanoi mulle että pitää ottaa syksyllä rauhallisesti oman jaksamisen kanssa,kun kysyin miksi sanoi että lapsen takia en sit tiedä:rolleyes: ja toinen sanoi että ei kannata ennen suunnitella lasta kun on vaki duunipaikka...tosta en jaksa välittää lähihoitajille on kyllä aina töitä:D:wave:
 
Harhaanjohtaja: toivotaan todellakin, että ens kierrosta tärppää ja ennustus pitää paikkaansa!

Catalia: Onnea kovasti ja toivottavasti nyt pysyy kyytiläinen matkassa :)

Sanmoc, halaukset sulle!

Cappuccino ja Sanmar82, haamuhan on plussa, eiköstä juu!! Pidän peukkuja pystyssä että nyt on tosi kyseessä ;D

ON: Menkat on nyt MYÖHÄSSÄ, ihan oikeesti, apua!! Testi kuumottaa tuolla kassissa ja en kyllä uskalla vielä tehdä sitä. Jos kierto kuitenkin ois km:n takia vähän heittelehtivä näin alkuunsa...? Raskausoireitakaan ei tunnu olevan, lähinnä naama kukkii niinku aina ennen menkkoja. Oon ravannu tänään vessassa ihan liikaa, ihan tarkistamassa että joko tulee verta vai ei. No eipä oo tullu viirun viirua :rolleyes: Taidan odottaa vaan, järkyttyisin niin pahasti, jos tekisin negatestin nyt. Kyllä tää epätietosuus on persiistä!
 
Ihania uutisia täällä :) Onnea plussasta ja haamuista!!! :flower:

).( Keskeytyksestä on nyt aikaa 25 päivää. Tänään alkoi taas kovat kivut alavatsalla. Näitä on ollut aina välillä ja olen ollut melko huolissani onkohan kaikki tullut ulos silloin tai onko joku tulehdus tms. No nyt sitten päätin jo, että heti aamulla soitan sairaalaan. En kestä enää odottaa paria viikkoa siihen jälkitarkastukseen. Pari tuntia meni ja kivut katosivat. Samalla alkoi ihan kunnon verinen vuoto. Kunnon jälkivuoto mulla loppui 1,5 viikkoa sitten ja sen jälkeen on ollut hieman verestävää ovismaista limaa. En enää ymmärrä mitään... Ei kai tää voi olla vielä menkat??? Yleensä kierto on ollut 30 päivää tms. Vai onko tosiaan joku tulehdus tms. mikä tätä aiheuttaa... Olen ihan pihalla. Ei kai tässä auta kuin soittaa sinne sairaalaan ja pyytää ultrausta. Hermot ei kestä enää tätä pähkäilyä ja huolta. En vielä laske tätä kp 1 ennen kuin näen jatkuuko vuoto ja onko tosiaan paikat palautuneet niinkuin pitäisi.... huokaus :confused:
 
Cappuccino ei tuo olekaan mitään maata kaatava juttu toi magneettikuvien tulos :) Mut siis selkärankareumalta nää mun vaivat alkavat vaikuttaa. Jos vaan oikein hoitaa itsensä niin ennuste tossa sairaudessa on tosi hyvä.

Nepula ei muuta kun testiä tekemään! Sori mää en ole hyvä tukemaan odottelussa :D

).( vai (.) ?? Ei menkkoja.. Sain tänään tosi selkeän viivan paikan testiin.. Ei tarvinnut paljoa tihrustaa ja sattais olla et se oli haamuista haamuin tulos eikä viivan paikka.. Noissa testeissä on saanut yleensä tosi paljon tihrustaa viivan paikkaa mut ei nyt.. Pitänee huomenna testata uudelleen jos se ei vaikka oliskaan viivan paikka.. :ashamed: Mut tietty hirvittää et jos oon raskaana et mitä jos onkin tuulimuna kun niin huonosti nousis hcg.. Mut kai se on normaalia et nousee hitaasti toisinaan? Mulla on vaan aina yleensä ollut tässä vaiheessa selkeet viivat testeissä.. Tietty on ettei ole hajua ovulaatiosta et sen puolesta en sano mitään..

Luin et 60% selkärankareumapotilailla oireet pahenee raskausaikana. Ennen keskenmenoa mulla oli tosi kovia alaselän kipuja joita luulin liittyviks supistuksiin. Mut ultrattiin ja selite oli et on taakse päin kallistunut kohtu.. Kivut oli aika koviakin ja johtuivat siis pahenneesta reumasta. Mulla on taas alaselkää vihlonut järkyn kovaa ja eilenkin piti kävellä ja venytellä selkää kun teki niin kipeetä. Uskalsin ottaa kyllä buranaa mut pitää hakea panadolia jos toi ns. "viiva" vahvistuu..
 
Voi onnea kaikille plussanneille, puhuri siis lähti puhaltaan. Jaa haamuilijoitakin oli useempi, toivottavasti viivat tummenee ja plussapuhuri jatkunee.

ON, täällä toinen piinaviikko alkaa. Kovin koitan olla ottamatta ressiä, niin pettymyksi täynnä kevät ja kesä :( Nyt kuiten muitakin projekteja käynnissä joten jos sais hiukan muutakin ajateltavaa. Pihahommia ja painonpudotusta.
 
Heissan!

Täällä on hieman sekavia tunteita kunkävin eilen enkelireikihoidossa..
Mistä ihmeestä ne voi tietää nuo asiat..
Siis kaikki loksahteli kohdalleen kun se kertoi mitä tunsi...
Minun vierellä on kuulemma tyttölapsen sielu ja se sielu ei ole mikä tahansa vaan minun sisko.... Kysyi että onko minulla ollut kaksosta tai äitilläni keskenmenoja tai kuollutta lasta.. No onhan äitini synnyttäny kuolleen tytön ennen minua..
No nyt se tyttösielu kuulemma odottaa sopivaa kehoa itselleen ja siksi olisi mennyt edellinen kesken kun keho oli pojan...
Ja sanoi että joko olen jo raskaana tai tulen hyvin pian raskaaksi.. Kuulemma kuhina oli käynyt kohdussa ja munasarjoissa :LOL:
Kommentoin vaan että kuhinaa sinne on yritettykki saaha :LOL:
Oltiin tosiaan lauantaina jo sitten kaksikin kertaa peräkkäin ja ukkeli sanoki että tottakai tulin jo raskaaks :LOL:
Tänään on sitten heti herättyäni ollut vähän niinku oviskipuja tms että tänään sitten vielä varmistellaan :D
Hoitaja oli ihan varma tosiaankin että nyt se tyttö tulee ja saan se siskoni sielun elämään..
Kuulostaa ulkopuolisille ehkä jotenkin hölynpölyltä, mutta jos tietää esim minun pakkomielteeni siskoa kohtaan kun en sitä koskaan saanutkaan ja kaiken muun tähän liittyvän, niin tätä ei voi kun uskoa.. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan enkelireikiä!!! Minua se rauhoitti ja on kaikin puolin helpompaa.. Monet asiat hän tiesi ja osasi sanoa.. Ja olo oli heti eilenkin lähtiessäni keveämpi.
Joten nyt jännitellään että joko se plussa heti tärppäis.. Lauantaina tein tosiaan aamulla raskaustestin ja kun siihen ei sitä viivaa ilmestynyt niin päätin että nyt alko yrittäminen...


Pakko koittaa pikasesti kommentoida tota possupiikkiä...
Minä lueskelin kaikki maholliset sivustot jotka sittemmin oli kummasti hävinnyt netistä...
Mm ainesluettelosta selvitin että muutamissa aineissa oli aika vaarallisia juttuja tutkittu...
Oli just joku aine joka aiheutti laspille aivovaurioita ja joku aine oli tutkimuksissa yhdistetty autismiin ja joku alzheimerin tautiin jne jne jne...
Tosi paljon kaikkea paskaa..
No nyt niitä alkaa pikkuhioljaa tulla esiin ja minä kun niiiiiin yritin saarnata sitä piikkiä vastaan joka paikassa... Mutta eihän suomalainen usko ennen ku näkee
Ja mikä ihme se oli että suomessa suositeltiin raskaana oleville ja muualla oli kielletty raskaana olevilta....??
Kaikki oli niin hämärää että meillä ei kyllä kenellekkään sitä piikkiä törkätty eikä törkätä tästä eteen päin mitään muutakaan ylimääräistä!!!
Mutta nyt pitää alkaa laittaan muksut valmiiks ja lähtä töihin..
 
Ihanaa kun alkaa plussasade:heart:

Toi mun ukkoni oli eilen illalla aika ihana kun sanoin että niin ne vaan menkat alkoi..Totes mulle että mitä ne nyt meni alkamaan, ja että nyt pitää sit emännän antaa enemmän kunhan menkat ensin loppuu:LOL: olin kuulemma selkeesti liian vähän ollut halukkaana vauvantekoon:D meillä oli melkosen levotonta tossa useemman viikon kun kuopus ei meinannu haluta nukkua, oli vieressä tai muuten vaan valvotti ja mä oikeesti olin TODELLA väsynyt. Nyt alkaa neidille unet taas maistumaan, joten jospa tässä sit jaksais harjotella kovasti:rolleyes:

Eipä tässä muuta kuin aloittelemaan uutta päivää taas..Heippa kaikille:wave:
 
että tulipahan testattua tää aamuna, oli nega :( Itteäni kiusatakseni menin vielä uudestaan kurkkaamaan tulosta sen sallitun 5 min jälkeen ja silloin siinä näkyi extrahailu haamuviiva. Kiva juttu, kärsimys jatkuu, menkkoja ei näy vieläkään...
 
JEEE! Kylläpä meitä haamuilijoita on täälä jo monta! Voi kunpa kaikkien haamut muuttuisivat vielä kunnon plussiksi :whistle: Plussatuulia Cappucinon, Championin, nepulan suuntaan! Millä testillä Champion testasit, kun sanoit että oot niistä testeistä aikaisemmin erottanu viivanpaikan, kun kunnolla tihrustaa?

Itse olin *tyhmätyhmätyhmä* ja menin aamulla tekemään toisen testin. Tulos yhtä hailuran hailukka naurettava viiva kun eilenkin! Eikös aamupissasta pitäis kuitenkin saada tummempi viiva kuin 3h pihdatusta iltapäiväpissasta?? :(

vaavimasu kuulosti aikas mielenkiintoiselta toi enkelireikihoito! Itsellänikin kun on enkelipikkuveli, niin pisti ajatukset rullaamaan sen tiimoilta... Onko toi hoito kallistakin?

Barbamama35 voishan nuo olla ihan hyvin jo menkatkin, kun keskeytyksestä kuitenkin jo 25 päivää. Kierto voi heitellä km takia. Nuo mahakivut ja niiden jälkeen alkanut vuoto kuulostavat kovinkin tutilta. Itselläni ei tehty keskeytystä, vaan oli spontaani km. Mutta mulla tuli varsinaisen km vuodon jälkeen 3 kertaa uusi vuoto, ja joka kerta se alkoi kovilla mahakivuilla, jotka loppuivat vuodon alettua. Mulla se johtui hitaasta hcg:n laskusta, kun kysyin asiasta gyneltä. Mutta ilman muuta kannattaa soittaa sairaalaan jo oman mielenrauhankin takia, varsinkin jos näyttää siltä, ettei vuoto olekaan menkat. Iteskin mietin mielessä vaikka mitä tulehduksia, kun kivut olivat välillä sellaisia, että kävellessä tuntui kun koko mahan sisältö olisi "irrallaaan".
 
Champion ja nepula muakin kiinnostaa millä testasitte?! Voihan se olla et mun haamu ois toisen viivanpaikka..? Me varmaan tulkitaan tuloksiakin erilailla. Jospa ne siitä haamuksi muuttuisivat :)

Sanmar82 Samma här :ashamed: Mulla ei tuossa kemiallisessa raskaudessa viivat tummuneet ekan viikon aikana melkein lainkaan. Digitestissä viikot vaihtui kyllä parin viikon odottelun jälkeen, mutta oon kans tuon takia ihan hermoheikko! Nyt mietin et pääsisikö johonkin keltarauhashormonikokeisiin ettei vaan johtuis siitä :/
Toisaalta voi olla et esim. 4 päivän kuluttua meillä molemmilla näkyy testissä jo selvä viiva, eikös niin! Mä haluun!!! Mulla on muuten jo selkeä raskausvatsa :p Siihen riittää katsos pelkkä luulo siitä et on raskaana ja pussi sipsejä ja vielä suklaata :LOL:
 

Yhteistyössä