Heissan!
Täällä on hieman sekavia tunteita kunkävin eilen enkelireikihoidossa..
Mistä ihmeestä ne voi tietää nuo asiat..
Siis kaikki loksahteli kohdalleen kun se kertoi mitä tunsi...
Minun vierellä on kuulemma tyttölapsen sielu ja se sielu ei ole mikä tahansa vaan minun sisko.... Kysyi että onko minulla ollut kaksosta tai äitilläni keskenmenoja tai kuollutta lasta.. No onhan äitini synnyttäny kuolleen tytön ennen minua..
No nyt se tyttösielu kuulemma odottaa sopivaa kehoa itselleen ja siksi olisi mennyt edellinen kesken kun keho oli pojan...
Ja sanoi että joko olen jo raskaana tai tulen hyvin pian raskaaksi.. Kuulemma kuhina oli käynyt kohdussa ja munasarjoissa
Kommentoin vaan että kuhinaa sinne on yritettykki saaha
Oltiin tosiaan lauantaina jo sitten kaksikin kertaa peräkkäin ja ukkeli sanoki että tottakai tulin jo raskaaks
Tänään on sitten heti herättyäni ollut vähän niinku oviskipuja tms että tänään sitten vielä varmistellaan
Hoitaja oli ihan varma tosiaankin että nyt se tyttö tulee ja saan se siskoni sielun elämään..
Kuulostaa ulkopuolisille ehkä jotenkin hölynpölyltä, mutta jos tietää esim minun pakkomielteeni siskoa kohtaan kun en sitä koskaan saanutkaan ja kaiken muun tähän liittyvän, niin tätä ei voi kun uskoa.. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan enkelireikiä!!! Minua se rauhoitti ja on kaikin puolin helpompaa.. Monet asiat hän tiesi ja osasi sanoa.. Ja olo oli heti eilenkin lähtiessäni keveämpi.
Joten nyt jännitellään että joko se plussa heti tärppäis.. Lauantaina tein tosiaan aamulla raskaustestin ja kun siihen ei sitä viivaa ilmestynyt niin päätin että nyt alko yrittäminen...
Pakko koittaa pikasesti kommentoida tota possupiikkiä...
Minä lueskelin kaikki maholliset sivustot jotka sittemmin oli kummasti hävinnyt netistä...
Mm ainesluettelosta selvitin että muutamissa aineissa oli aika vaarallisia juttuja tutkittu...
Oli just joku aine joka aiheutti laspille aivovaurioita ja joku aine oli tutkimuksissa yhdistetty autismiin ja joku alzheimerin tautiin jne jne jne...
Tosi paljon kaikkea paskaa..
No nyt niitä alkaa pikkuhioljaa tulla esiin ja minä kun niiiiiin yritin saarnata sitä piikkiä vastaan joka paikassa... Mutta eihän suomalainen usko ennen ku näkee
Ja mikä ihme se oli että suomessa suositeltiin raskaana oleville ja muualla oli kielletty raskaana olevilta....??
Kaikki oli niin hämärää että meillä ei kyllä kenellekkään sitä piikkiä törkätty eikä törkätä tästä eteen päin mitään muutakaan ylimääräistä!!!
Mutta nyt pitää alkaa laittaan muksut valmiiks ja lähtä töihin..