Tropicanan greippimehua juon. Se on parasta oman kokemuksen mukaan.Teetkö itse, vai minkä valmistajan mehua käytät? Ensi kiertoa varten jos kävis kohta jo ostamassa kaappiin täytettä
Ihan selkeä alussa toi mielestäni! Onnea!Tuossa kuva tännekin.. en tiedä, en jaksa uskoa.. äh. Vaikea uskoa..
Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen. 5viikkoa vuotoa, 4 viikkoa kirkasta verta ja sen jälkee enemmän j vähemmän.. Silti edelleen kaikki hyvin.. Nyt menos 11+4.. Mutta keskenmenon pelko on kyllä edelleen kamala :/ mutta ei vuodot aina tarkota huonoa!http://aijaa.com/Are85I
Aamulla säikäytti, pyyhittäessä tuli hieman vaaleanpunaista..Lienee edellisillan seksistä johtuvaa..mut Sepä se kun ei voi tietää. Tänään iltapäiväliä taas uusi testi..Ihan hyvältä näyttää. Mä olin niin päättänyt etten testaile uudelleen, ainakaan viikkoon...mut tää keskenmenon pelko on kamalaa.
Voi ei! Siis eikö noin selvä viiva tarkoittanutkaan raskautta Aivan käsittämätöntä! Oletko vielä testaillut?Kiitos onnitteluista, mutta kyllä se nyt tosiaan tais olla vaan joku vittuilu viiva.. rsfu:n testi tänä aamuna ei olis negatiivisempi voinu olla..
Tultiin kovaa ja korkealta alas, hetken saa taas keräillä itseään..
Onnea Jutska!! Toivottavasti pääsette nyt maaliin saakka!Onnea plussanneille! Täällä kans keskenmenon pelko kova, mutta eilen ultrassa nähtiin hyvin kasvanut sikiö. Ultran mukaan viikkoja 8+4, mutta mun laskujen mukaan 8+1. En siis ymmärrä, miten voi olla isompi... No, kuitenkin ajattelin uskaltautua nyt vihdoin ja viimein laittamaan tänne tiedon, että minut voi siirtää plussanneisiin. Tiedoksi @Fujin , että jos voisit lisätä. Muille toivon kovasti kaikkea hyvää, sinnikkyyttä ja voimia yritykseen! Käyn täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia.