Kiitos kyllähän se km kummittelee :/ mutta toivottavasti nyt menis kaikki hyvin! Testata pitää varmaan joka päivä@Hipiti toivottavasti viivat vahvistuu ja kaikki sujuu hyvin! pidän peukkuja sulle
Kiitos kyllähän se km kummittelee :/ mutta toivottavasti nyt menis kaikki hyvin! Testata pitää varmaan joka päivä@Hipiti toivottavasti viivat vahvistuu ja kaikki sujuu hyvin! pidän peukkuja sulle
Niinhän se on! Nyt kun vaan sais pidettyä ajatukset kasassano ei se mikään ihme oo että km kummittelee mutta ite oon aatellut et sit kun tuun raskaaks toisen kerran niin aion nauttia siitä taas niin pajon kun pystyn enkä stressata et menee kesken kuitenkin..vaikka se siellä takaraivossa kummitteleekin varmasti.. mutta mä en ite vaan voi vaikuttaa siihen et meneekö kesken vai ei.. ei se stressaaminen auta asiaa.. kesken menee jos menee niin se vaan on.. ja paskaahan se on jos niin käy...
Mulla oli tuollainen megakierto viime kesänä, vaikka ovulaatio oli ajallaan. Syy siihen ei selvinnyt koskaan. Aloitin lopulta Terolutit ja niitä ehdin noin 5 kpl syödä, kun menkat vihdoin jotain kp 45 alkoi. Tsemppiä! Tiedän kuinka raivostuttavia nuo kierrot on..kiitos tsempeistä! mutta plussaan en usko sillä huomenna jo oviksesta 3vkoa kyllä sen plussan jo pitäisi näkyä vaikka oliskin ollut myöhäinen kiinnittyminen.. oon niin satavarma jo tuosta kystasta kun mikä muukaan vois olla syynä sille et menkkoja ei näy. edellisen kystan aikana kuitenkin menkat tuli mut oli normaalia niukemmat..mut keltarauhaskysta on ihan eri taas kuin tuo follikkelikysta.. en tiedä auttaisko terolut kuuri nyt tähän et menkat tulisivat mut katotaan sitten mitä lääkäri neuvoo perjantaina.. en vaan jaksa uskoa et menkat alkaa ennen perjantaita...