Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

no ei se mikään ihme oo että km kummittelee :( mutta ite oon aatellut et sit kun tuun raskaaks toisen kerran niin aion nauttia siitä taas niin pajon kun pystyn enkä stressata et menee kesken kuitenkin..vaikka se siellä takaraivossa kummitteleekin varmasti.. mutta mä en ite vaan voi vaikuttaa siihen et meneekö kesken vai ei.. ei se stressaaminen auta asiaa.. kesken menee jos menee niin se vaan on.. ja paskaahan se on jos niin käy...
 
no ei se mikään ihme oo että km kummittelee :( mutta ite oon aatellut et sit kun tuun raskaaks toisen kerran niin aion nauttia siitä taas niin pajon kun pystyn enkä stressata et menee kesken kuitenkin..vaikka se siellä takaraivossa kummitteleekin varmasti.. mutta mä en ite vaan voi vaikuttaa siihen et meneekö kesken vai ei.. ei se stressaaminen auta asiaa.. kesken menee jos menee niin se vaan on.. ja paskaahan se on jos niin käy...
Niinhän se on! Nyt kun vaan sais pidettyä ajatukset kasassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
DPO20...oli pakko uitella pc liuska vaikka tiesinkin et nega tulee ja negahan sieltä tuli.. seuraavan kerran uitan testiä keskiviikkona..ja perjantaina ultraan ellei menkat saavu mut en kyl jaksa uskoa et menkat alkais kun ei ole tähänkään päivään mennessä näkynyt.. ihan sanonko mistä tää tilanne.. en tajua missä mun menkat :cry: onpas aika moinen keltarauhanen kun jaksaa siellä munasarjoissa porskuttaa eikä surkastu ollenkaan.. nyt on jo kp35..
 
Tänään tuntemuksien mukaan dpo3 ja valkovuotoa tulee ihan hirveesti.. Rinnat kipeyty pariks päiväks ja nyt ei taas tunnu oikeestaan mitään.
Hirvee päänsärky ollu kokopäivän ja se osasyynä mun törkeeseen vitutukseen!

Lääkäri huomenna väsymyksen takia. Ainakin pyydän lähetteen kilpparit mittauttaa.
Tiistaina olis sitte lähihoitajakoulutuksen soveltuvuuskokeet aikuispuolelle. Vähä jänskättää! (y) Vähä pitäny harjotella laskemista :whistle:
Saa nähä miten tää mun väsymys vaikuttaa, pääseekö sisään vai ei..
 
Hipiti: Onnea!! Yritä nauttia raskaudesta! Helpommin sanottu tietysti...

Kinder_kitty: Tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto että joskus se keltarauhanen ei surkastukaan vaan alkaa keräämään nestettä mutta en tiedä voisko se pitkittää kiertoa... Jännäilen itsekin sun tilannetta että kuinka käy.. Toivotaan että raskaus olisi alkanutkin..

Täällä olis dpo4 kait? Ero edelliseen kiertoon se että nännit on pysyneet arkoina vaikka viime kierros arkuus hävisi parin päiväm jälkeen.. Hmm kunpa olis jotain tapahtunut..
 
@pavi mä oon ite nyt alkanut kans epäilemään et mun keltarauhasesta on tullut kysta.. juuri luin jostain et keltarauhaskysta usein viivästyttää kuukautisia.. voi piip oikeesti jos se on kysta..kun se saattaa vaikuttaa niin etten saa alottaa letrozoleja ennen kuin kysta pienentynyt yms jos siis joskus alkais se uus kierto..koska saattaa häiritä.. juurihan multa löyty syyskuun seuranta ultrassa vasemmalta puolelta follikkelikysta..joka siis tuli siitä että munasolu ei ollutkaan irronut munarakkulasta..kysta oli siis elokuun aikana ilmestynyt.. ekalla klinikka käynnillä kystaa ei ollut ja eka käynti oli 4.8 ja silloin ultrattiin..ja eka seuranta ultra oli siis 26.9 jossa katottiin miten letrot toiminu.. tossa vielä linkkiä mistä siis luin noista kystista http://metku.net/~pesu/artikkelit/kysta.php
 
kiitos tsempeistä! mutta plussaan en usko sillä huomenna jo oviksesta 3vkoa kyllä sen plussan jo pitäisi näkyä vaikka oliskin ollut myöhäinen kiinnittyminen.. oon niin satavarma jo tuosta kystasta kun mikä muukaan vois olla syynä sille et menkkoja ei näy. edellisen kystan aikana kuitenkin menkat tuli mut oli normaalia niukemmat..mut keltarauhaskysta on ihan eri taas kuin tuo follikkelikysta.. en tiedä auttaisko terolut kuuri nyt tähän et menkat tulisivat mut katotaan sitten mitä lääkäri neuvoo perjantaina.. en vaan jaksa uskoa et menkat alkaa ennen perjantaita...
 
kiitos tsempeistä! mutta plussaan en usko sillä huomenna jo oviksesta 3vkoa kyllä sen plussan jo pitäisi näkyä vaikka oliskin ollut myöhäinen kiinnittyminen.. oon niin satavarma jo tuosta kystasta kun mikä muukaan vois olla syynä sille et menkkoja ei näy. edellisen kystan aikana kuitenkin menkat tuli mut oli normaalia niukemmat..mut keltarauhaskysta on ihan eri taas kuin tuo follikkelikysta.. en tiedä auttaisko terolut kuuri nyt tähän et menkat tulisivat mut katotaan sitten mitä lääkäri neuvoo perjantaina.. en vaan jaksa uskoa et menkat alkaa ennen perjantaita...
Mulla oli tuollainen megakierto viime kesänä, vaikka ovulaatio oli ajallaan. Syy siihen ei selvinnyt koskaan. Aloitin lopulta Terolutit ja niitä ehdin noin 5 kpl syödä, kun menkat vihdoin jotain kp 45 alkoi. Tsemppiä! Tiedän kuinka raivostuttavia nuo kierrot on..

Nyt on tullut semmoinen vaihe, että välttelelen vauvaperheitä ja pelkään, että kuka kohta taas kertoo vauvauutiset. Oma epäonnistuminen tässä vauvaprojektissa tekee niin kipeää..
 
@Jutska okei, mulle klinikalta sanottiin että ei vielä aloteta teroluteja vaan katsotaan ensin ultralla.. jokin täytyy olla pielessä kun ei se keltarauhanen surkastu tuo kysta sopisi aika hyvin tähän tilanteeseen kun normaali keltarauhanen toimii sen 14+2pvää ja mulla on jo 20pvää oviksesta..niin ei se keltarauhanen voi olla normaali..no katotaan sitten perjantaina mikä on tilanne jos sinne ultraan asti pääsen..

Tsemppiä sulle myös! tiedän niin tuon et kukahan seuraavaks kertoo vauva uutisia itekkin olen niitä ruvennut pelkäämään...
 
Selittäkääpä noviisille.Kun kyseessä on kkm ja lääkäri sanoi että heti voi yrittää uudelleen niin missä vaiheessa voi ovista odotella? Minulla siis tyhjentyminen alkoi keskiviikkona(16.11).Kyseessä siis lääkkeellinen tyhjennys.
Kun jotenki minun kaaliin ei mene että jos lääkkeillä pakotetaan kroppa johonki niin näinkö kierto muka alkaa ekasta vuotopäivästä uudelleeno_O
minulla on tuo kierto aina ollu sekava,jotain 30-39pv.
 
Täällä käänty kierto teilen kp1 :( Mutta jotain lohdullista, tasan 30vrk keskenmenosta. Harmittaa pirusti, vaikka sen tiesinkin, enkä muistanu, että nää menkat on näin persiistä..

No nyt odotellaan vuodon loppua (jälleen!) ja sitten uuteen yritykseen, josko sais sitten kivan etukäteis joululahjan..

muoks.
ja Hipitille viivojen vahvistumista <3
 
Onnea Hipiti :)

Pahoittelut uusista kierroista Haavekesä ja Naadis!

Mikäs tilanne Kinder_Kittylla?

Heikura79, pahoittelut keskenmenosta. Mä luulen, että km:n jälkeen oviksen ajankohta on ihan sattuman kauppaa (jos edes ovuloi ennen menkkoja). Olen törmännyt tarinoihin, joissa ovis jo tyyliin 2 viikkoa tyhjennyksestä ja sitten siihen toiseen ääripäähän. Että mene ja tiedä! Testaaminenkin melkoista hakuammuntaa. Mutta toivottavasti oviksen bongaat! Aiotteko siinä tapauksessa yrittää heti uudestaan?

Omaa napaa; jälkivuoto vihdoin loppui joku hetki sitten, kesti kaiken kaikkiaan kuukauden ja pari päivää. Nyt taitaa olla menossa kp 35 tyhjennyksestä ja odotan vaan uuden kierron alkua. Tuskin ovulaatiota on tapahtumassa (tai eihän sitä koskaan tiedä..). Eilen tein r.testin ja vielä haamua näyttää. Toivottavasti tällä viikolla jo nega tulisi!
 
Kinder_Kitty Äh! :( Tässä tilanteessa on kyllä pahinta, kun kierto alkaa sekoilemaan. Varsinkaan jos syy ei ole selvillä.

Onnittelut plussasta Hipitille!

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :(

Mulla taisi olla ovis tuntemusten mukaan tänään. Testasin rfsu:n testeillä ja eilen oli viivat vahvimmillaan, mutta ei tasavahvat. Viime kierrossa testasin sekä digillä että noilla rfsu:n liuskoilla ja liuskassa jäi testiviiva aika haaleaksi, vaikka digi näytti plussaa. Eli positiivista on ainakin nyt se, että ovisplussa tuli jo kp17! (y) Ei oo tainnut tulla näin ajoissa sitten ekan (keskenmenneen) raskauden vuosi sitten. Ehkä toi vehnänalkioöljy on tasannut kiertoa. Mutta nyt sitten jännäillään taas!
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
MamaBoo
Mielenkiinnosta kyselen että
miten olet syönyt tuota vehnänalkioöljyä? Oletko ihan siltänsä pystynyt syömään? Pitäis saada tuo kierto tasaantuun joten uusia keinoja siihen otetaan mielellään kokeiluun. Mulla nyt kp20 eikä ovista ole vielä ollut..
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Aamupalan yhteydessä otan teelusikallisen. Ei se mun mielestä mitenkään erityisen pahaa ole. Syön tai juon siihen päälle jotain niin ei oo ollut ongelmia. Tää on nyt toinen kierto jossa vehnänalkioöljy on ollut käytössä ja ainakin toistaiseksi kaikki epämääräiset tiputtelut on pysyneet poissa.
 
Heips, kirjoittelen taas pitkästä aikaan vaikka ei mulla mitään uutta ole. 8 viikkoa tuulimunasta eikä menkkoja näy. Ensi viikolla käynnistän menkat sitten primoluteilla. Edelleen odotetaan erilaisia kokeita ennenkuin mennään hoidoissa eteenpäin eli odottamista.

Hipitille paljon onnea plussasta ja muille toivottelen jaksamista! Luen kuulumisia päivittäin mutta kirjoitan sitten aktiivisemmin kun jotain alkaa tapahtumaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Noniin huomenna olis ensimmäisen tikun uittelun vuoro heti aamusta vaikka tuskin se vielä mitään näyttäis kun vasta dpo9 mut en malta odottaa... Olikos muita piinailijoita? Mites hantta81 kuuluu??

Tänään on ollut koko päivän menkkajomotusta ja ihan selvästi havaittavaa.. Mitä lie sekin on?? Voisko olla kiinnittymistä.. Muistaakseni oli kyl viime kierrossa samaa..

Mietin tossa että jos oon raskaana vielä joskus niin miten ihmeessä selviän järjissäni ekaan ultraan! Onneksi pääsee varhaisultraan historian takia mut mä tuun oleen niin paniikissa ja sit odottaa vaan siinä maatessa et koska se lääkäri sanoo et " joo ei täällä kyllä mitään raskausmateriaalia oo"
Mun täytyy kehitellä joku selviytymis strategia että pääsen järjissäni siitä yli.. Onko muilla samoja fiiliksiä?
 

Yhteistyössä