Pyllerölyllerö tervetuloa saamaan vertaistukea. Pakko sanoa, että sovit hyvin joukkoon (vaikka en tänne ketään toivokaan), kun noin hienosti kuvailit asiat ja eritteet. Anteeksi kun revin heti mustaa huumoria kipeästä asiasta
Mää olen 37 v. ja ollaan yritetty viime marraskuusta. Pillereitä söin v. 1997-2015. Plussasin jo kolmannesta kierrosta, mutta se meni kesken 3/2016 (todettu 10+1, mennyt kesken 7+5). Tyhjennys oli polilla. Ovis tuli n. 2,5 viikkoa siitä kun tyhjennys oli ollut, eli vuoto loppui ennen sitä. Kuljin kuitenkin 5 viikkoa joku rätti housuissa, kun ennen tyhjennystä alkoi pieni tuhruvuoto.
Kemiallinen oli 7/2016 ja siitä vuodin 19 päivää. Eilen pongasin yllätyksenä hymynaaman ovistestiin. En odottanut että tulisi näin pian. Mutta en usko että tästä kierrosta mikään tärppi käy. Mulla on tullut sellainen peräsuoliveto kolme kertaa n. 12 h hymynaamasta ja niistä kahdella kerralla oon raskautunut. Nyt ei sellaista tullut.
Viime viikolla sain lähetteen lapsettomuuspolille ja odotan sieltä kutsua. Oon tikuttanut kaikki ovikset ja r-testejä on tullut tehtyä ihan liikaa.
Toivottavasti sulla on vain pikainen käynti täällä
Rouva Pii Poo härttilääri, nyt kuulostaa enemmän kuin lupaavalta! Tsemppiä tuleviin päiviin, epätiedossa eläminen on yhtä tuskaa.
Armadillo mää en näe viivaa, mutta määhän en näe koskaan liuskatesteissä mitään, koska mulla on asennevika niitä kohtaan
Tsemppiä viivailuun! Kyllä sieltä nyt kunnon plussa saisi tulla
minttumar kiinnittymisvuoto voi Googletuksen mukaan tulla noinkin aikaisin. Mää olen Googlettanut viime marraskuusta koko netin läpi ties mitä asioita. Ihan tajuton tuntimäärä tullut istuttua koneella. Enhän ole ainoa? Ja toki netin maailmaan kannattaa luottaa
hantta81 saisi sullekin se plussa jo tulla. Voimia
Niin ja mitäs omaan elämään, ei mitään muuta kuin tänään dpo0. Mää en aio laskea yhtikäs mitään päiviä. Oon vaan ja elän normaalia elämää (menikö läpi... kaapissa odottaa 4 digiä
)