Plääh. Tuhruttelu alko, ketuiks meni tämäkin kierto. Ja seuraavan oviksen aikaan ukko reissussa. Itkettää.
Mulla "loppui" keskenmenon jälkeen vuoto viime viikon tiistaina vuodettuani 21päivää. Sen jälkeen on välillä tiputellut vielä niin ettei ole tarvinnut suojaakaan käyttää, ei ihan joka päivä. Nyt sitten tänään, 1,5 viikkoa siitä kun viimeksi sidettä tarvitsin alkoikin taas vuotaa..? Vieläkö tää on tätä tyhjenemistä? Ei kai kyseessä vielä voi olla kuukautiset? Keskenmenon alkamisesta on 4,5viikkoa, tyhjennyslääkkeistä 3,5viikkoa. Loppuis jo.
What?? Onko uus raskaus voinu alkaa jo uudestaan? On kyllä jännät paikat..Ei tästä tuu mitään...mulla nyt raskaustesti näyttää raskaana 2-3 vaikka ei näyttänyt tuota edes sillon ku hcg korkeimmillaan ennen vuotoa...
Miksi menit päivystykseen? Oliko kipuja/vuotoa? Mitä mieltä olivat siellä?Jos joku on jaksanut mun juttuja lukea ni tänään päivystyksessä hcg 156..saapa nähä
Onks sua millon viimeks ultrattu?Jos joku on jaksanut mun juttuja lukea ni tänään päivystyksessä hcg 156..saapa nähä
Pitää ja nyt heti! Voi kun olisi sitä mitä me kaikki halutaan ja toivotaan!Tuhru loppui sitten lähestulkoon ennen kuin alkoikaan. Tästä innostuneena päätin, että kusaisen kuppiin, kunnes tajusin ettei mulla ole ainuttakaan r-testiä! Tein kuitenkin ovistestin, sehän helottaa kirkkaanpunaisena. Onkohan toi nyt sitten millään tapaa luotettava? Toimintaperiaatteen tiedän kyllä, mutta mutta... Vai pitääkö tästä nyt laukata lähikauppaan?