No ompahan nyt mihin pissiä! Saat pystyttää tien viereen testien myyntikojun kun plussaat ens kierrosta.Ei hitto, tein mamin testille vahingossa tilauksen pariin kertaan, luulin ettei eka mennyt kun olin vaihtamassa maksutapaa ja joku meni mönkään ja sit tein tilauksen uudestaan ja päätin ottaa vähän vielä isomman määrän testejä.... katsoin sähköpostin niin molemmat tilaukset menivät perille, eli testejä saapumassa yhteensä 54kpl... nyt meinaa on mihin pissata
Saahan sita yrittää olla testaamatta. Melko usein käy juurikin näin että repsahdetaan testaamaan, kuten minä, vaikkei kyseessä nyt raskaustesti ollutkaan..tupuna oon pahoillani. Voimia.
Armadillo voi harmi että pitää kuseksia tikkuun usein Hieno asenne sulla uuteen kiertoon. Voisit kyllä parin viikon päästä vetää kunnon hömpsät ja vahingossa tulla paksuksi Eikös se niin aina onnistu, kun puolihuolimattomasti vahingossa sutaisee ja aamulla ei muuta muistikuvaa kuin että on röörit täynnä
minttumar mulla käy varmaan yhtä hyvin itsekurin kanssa kuin sullakin... yritän kyllä nyt ihan oikeasti olla testaamatta. Toivon että jos vuoto on alkaakseen niin alkaa sitten kunnolla eikä mitään kahden viikon tuhrua kemiallisesta johtuen ja sitten vielä kunnon vuodot päälle.
Ihanan raikasta perjantaita kaikille!
Mulla yli 3 viikkoa tyhjennyksestä ja tosi vahva plussa. Hoitajakin sano ettei kannata tehdä r-testiä kun ne niin herkkiä... että näin....Hanttaaa!! Testiää...
Kuulostaa lupaavalle.
Itsekurista... Mitä se on. Mä niin oon luvannut itselleni monen monta kertaa, että testiä vasta aikaisintaan silloin ja silloin. Vaan hah... Aina oon lupauksen itselleni pettänyt.
Huoh... 8.päivä tyhjennyksestä.
Tää aika on tylsää.
Tekasin huvikseen r-testin olisko haalistunut. No eipä oo ei haalistunut viimeisimmästä plussasta minkä tein ennen tyhjennystä. Aikaslailla samalaiset viivaset.
Eikös tuon jo luulis haalistuvan edes vähän?
Kuvan olis voinut ottaa, mut viskasin jo roskiin.
Turhaanpa mä tietty testaan. Kun on se verikoekin kuun lopussa.
Mä vaan edelleen ihmettelen miten vähäisellä vuodolla tyhjennys muka voi onnistua. Ei siis ollut mitenköän runsasta ja kivuliastakaan.
Ultrassakin näkyi, että olis tyhjentynyt... tai sanoi että tyhjälle näyttää, sikiöpussia ei ainakaan enää näy ja mittas limakalvon, en muista nyt mitä paksuudeksi sanoi... Voit lähtee kotiin.
Ääh... Juu turhaanhan mä tuon testin tietty tein, kun verikoekin tulossa.Mulla yli 3 viikkoa tyhjennyksestä ja tosi vahva plussa. Hoitajakin sano ettei kannata tehdä r-testiä kun ne niin herkkiä... että näin....
Ei oo vielä alkanut. Nyt keskenmenon 3 viikkoa ja viisi päivää. Soitin lääkäriin eilen niin sano että ens viikolla sulla varmaan alkaa menkat. Kysyin että entä jos ei niin sanoi että ei haittaa voi mennä 5 viikkoakin. No mä meen yksityiselle ultraan tiistaina kun ärsyttää kun ei kunnan kautta pääse edes verikokeisiin hcg mittaukseen....Ääh... Juu turhaanhan mä tuon testin tietty tein, kun verikoekin tulossa.
Alkoiko sulla miten menkat tyhjennyksen jälkeen?
Mulla on kai kans menossa/loppumassa tosi niukat ensimmäiset menkat. Kävin neuvolassakin tässä ja siellä hoitaja sanoi että luultavasti hormonikierto on taas käynnistynyt, mutta limakalvo ei vaan ehtinyt vielä tyhjennysvuodon jäljiltä paksuuntua kovin paljoa ja sijsi vuotaa niukasti.Haavekesälle tsempit! Aika omituista toimintaa. Itse opin ainekin omalla kohdalla keskenmenoa ennen sen että siihen omaan intuitioon pitää luottaa ja vaatia tarkkailua sen mukaan. Aion täällä joskus jos neuvolan asiakas vielä olen, sanoa asiasta. Suuren surun ja huolen alle jätettiin ihan yksin vaikka olisi voinut ja pitäny ultrata jo sillon. Jossittelu ei auta enää eikä mikään varmasti olis pelastanu sitä raskautta mutta mua olis pitäny kuunnella enemmän ja ottaa tosissaan eikä jättää vaan yksin murheitteni kanssa.
Kävin tänään antamassa verikokeen ja tulos tulee kai kahden aikaan. Mutta tosi niukka menkkavuoto on alkanut että ehkä tää ainekin on selvä peli. Millaisia menkkoja teillä muilla ollu keskenmenon jälkeen heti? Niukkoja vai runsaita? Kivut vai ilman?
Onnea plussasta!Huomenta! Täällä yks malttamaton "En varmasti testaa liian ajoissa!". Tällä kertaa ei tarvinnukkaan pettyä testitulokseen, eikä sen puoleen kyllä tiirailla viivoja nenä kiinni tikussa ja hehkulampussa. Tuloksena vaalea, mutta selkeästi punertava viiva. Ja nyt menossa dpo 10-11 ja kp 29/28.
http://aijaa.com/k8VBDW
Nyt jännitetään, lähteekö viiva vahvistumaan vai jääkö tämäkin kemialliseksi. Toiveet on kyllä korkealla tämän raskauden suhteen, sillä aiemmissa tärppikierrossa ei ole tullut oksettavaa oloa. Tässä kierrossa sitä on ollut lähes päivittäin.
Haavekesä Voimia! Toivotaan että alkaisivat nyt pian, niin pääsisit uuteen kiertoon. Ikävät toimintatavat terveydenhuollossa teillä päin.