Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Tsemppiä tyyppinen! Itekin sain eilen kuulla kahden miespuolisen kaverin odottavan perheenlisäystä. En oo vielä pystynyt onnittelemaan (onneksi ei siis livenä tullut tää tieto).

KolmasKerta3 mulla tuli toisesta raskaudesta jo muutama päivä oviksen jälkeen ihan selkeitä oireita. Esim. ihan yhtäkkinen huimauskohtaus, jollaista ei ole ikinä ennen ollut. Eikä siis sellainen, jossa silmät sumenee, vaan enemmänkin huone pyöri. Aloin heti epäillä että jotain on meneillään ja oireet vahvistui siinä päivien aikana. Ei tosin hyvin päättynyt sekään raskaus, mutta tuskin oli mitään yhteyttä tuohon oireiden aikaisuuteen.

ON: Mulla on nyt kp18 menossa eikä ovisplussaa näy. Viime kierrossa tuli plussa just kp18 ja sitä edellisessä venähtäneessä kierrossa plussa näkyi sattumalta tikuttaessa joskus kp23. Eli taitaa heittää nyt tämäkin kierto. :poop: Mulla oli ennen toista keskenmenoa kierrot 29-30 pv, mutta nyt saattaa pidentyä viisikin päivää. Vähän ärsyttävää! Ite epäilen, että ekasta keskenmenosta alkanut painonnousu on nyt vaikuttanut tähän ja lääkärikin suositteli laihduttamista. Jotain 10kg ylipainon puolella tällä hetkellä, että eipä toikaan nyt ihan hetkessä lähde.
 
Jutska, saanko kysyä minkä ikäinen olet? Pahoittelut viimeisimmästäkin menetyksestä, samassa veneessä ollaan. Eikös sullakin ole nyt 2km ja 1tm vai muistanko väärin? Mulle ei mitään tutkimuksia kukaan ees ehottanu tollasen km historian myötä. Ehkä siksi että olen jo 39. Toisaalta mies ei ainakaan mitään tutkimuksia haluakkaan. Omien munasolujen kunto kyllä mietityttää. Ja kun helmikuun tm yhteydessä lääkäri löysi polyypin kohdunsuulta ja mukamas myoomankin. Myooma hävisi kuitenkin, toinen lääkäri sano että saattoi olla myös raskauden aikainen suonikohju kohdussa, yök. Lokakuun km yhteydessä oli kovastikkin suonikohjuja näkyvillä ultrassa. Mutta tm jälkeen Kysin lääkäri ei nähnyt mitään myoomaa ja polyyppi kuulemma harmittoman pieni. Jotenkin mietityttää ettei tuolla kohdun seudulla vaan olisi mitään hämminkiä, nyt jos ei tärppää niin ehkä gynelle puhjaudun. Mulla oli 2010 pahalaatuinen solumuutos, joka löytyi synnytyksen jälkeen papassa, hoidettiin polttamalla ja sen jälkeen ollu papat puhtaat. Välillä näitä miettii.

Nyt dpo8 ja kahvi jäi taas juomatta. Hmm.
 
Kiitos tsempeistä. Nyt ne tulee tarpeeseen ehdottomasti. Eilen illalla koski kohtuun kuin ois puukolla viilletty! Ikinä oo ollu menkkojen aikaan tuommosta kipua. Luulin jo et pitää EA:han suunnata.
Fujin, onnea plussasta. Eiköhän se viiva vahvistu, on vielä aikaiset testipäivät saada vahvoja viivoja.
 
Voi pylly!!! Tein testin aamulla ja negahan se oli :( koskahan sitä oppis luovuttamaan eikä jatkais testien tuhlaamista... Tulis nyt ne menkat jo!! Vieläkin huonommat mahikset tärpätä ku käytössä on vaan vasen johdin.. Ja sit jos ovista ei tule ollenkaan.. Montakohan vuotta tätä jaksaa.. En kyllä ole vielä valmis hoitoihinkaan.. Tällasia mukavia mietteitä sunnuntai päivään!
 
Jutska, saanko kysyä minkä ikäinen olet? Pahoittelut viimeisimmästäkin menetyksestä, samassa veneessä ollaan. Eikös sullakin ole nyt 2km ja 1tm vai muistanko väärin? Mulle ei mitään tutkimuksia kukaan ees ehottanu tollasen km historian myötä. Ehkä siksi että olen jo 39. Toisaalta mies ei ainakaan mitään tutkimuksia haluakkaan. Omien munasolujen kunto kyllä mietityttää. Ja kun helmikuun tm yhteydessä lääkäri löysi polyypin kohdunsuulta ja mukamas myoomankin. Myooma hävisi kuitenkin, toinen lääkäri sano että saattoi olla myös raskauden aikainen suonikohju kohdussa, yök. Lokakuun km yhteydessä oli kovastikkin suonikohjuja näkyvillä ultrassa. Mutta tm jälkeen Kysin lääkäri ei nähnyt mitään myoomaa ja polyyppi kuulemma harmittoman pieni. Jotenkin mietityttää ettei tuolla kohdun seudulla vaan olisi mitään hämminkiä, nyt jos ei tärppää niin ehkä gynelle puhjaudun. Mulla oli 2010 pahalaatuinen solumuutos, joka löytyi synnytyksen jälkeen papassa, hoidettiin polttamalla ja sen jälkeen ollu papat puhtaat. Välillä näitä miettii.

Nyt dpo8 ja kahvi jäi taas juomatta. Hmm.
Olen 34-vuotias, joten ikää ei pitäisi vielä olla liikaa. Tosin mun mies on jo 41. Epäilen, että vika on kuitenkin mun munasoluissa tai sitten hormoneissa, koska mulla on Pco-tyyppiset munasarjat. Jostain olen lukenut, että pco saattaa aiheuttaa keskenmenoja, jopa toistuvia. Takana on nyt siis yksi tm ja 2 km. Kaikki nämä peräkkäin. Mullekaan ei kukaan ehdottanut tutkimuksia. Itse vaadin niitä ja pyysin neuvolan terkkaria tekemään naistenpolille lähetteen. Aika pian pääsikin sitten lääkäriin ja tutkimukset aloitetaan, jollen taas ole raskaana. Ovulaatio oli viime viikon lopulla ja me ei oltu mitenkään selibaatissa silloin. En kyllä tällä kertaa enää toivo raskautumista.

Toivottavasti sulla tuo kahvijuttu kuitenkin tarkoittaisi raskautta! Muutaman päivän kuluttua voi jo haamu näkyä testeissä. Toivotaan parasta! (y)
 
Mitähän kipuja nämä nyt voi olla?. Sattuu oikealle puolelle alavatsaa. Pistää ja todella paljon vihlasi kun nousin kyykystä. Ens pe 4 viikkoa kaavinnasta, 2viikkoa sitten tarkistettu että kaikki pitäis olla hyvin. Ei mitään erityistä vuotoa. Eli ens pe pitäis menkat alkaa jos tasan 4 viikon päästä kaavinnasta alkaa....
 
Haavekesä, jos sulla on ovis? Kivut vois olla sitä kenties.. oisko sulla ovistestiä ni vois kokeilla? Voitais muutenkin sopia, että päästäis yhdessä kesävauvoja odottaa kun molemmat sillon helmikuisista tiputtiin pois, eikö?
Ehkä hormonimyrsky alkaa laantua kun alan nähdä taas pilkahduksen toivoa uutta kiertoa ajatellen enkä vaan masistele menetettyä kiertoa. Ihanaa olla nainen kun hormonit vie ihan 6-0 koko ajan. Muilla samaa?
 
Haavekesä, jos sulla on ovis? Kivut vois olla sitä kenties.. oisko sulla ovistestiä ni vois kokeilla? Voitais muutenkin sopia, että päästäis yhdessä kesävauvoja odottaa kun molemmat sillon helmikuisista tiputtiin pois, eikö?
Ehkä hormonimyrsky alkaa laantua kun alan nähdä taas pilkahduksen toivoa uutta kiertoa ajatellen enkä vaan masistele menetettyä kiertoa. Ihanaa olla nainen kun hormonit vie ihan 6-0 koko ajan. Muilla samaa?
Juu sitä mäkin mietin jos ovis olis... ei oo vaan ennen ollut kipuja. Juu olis ollut helmi/maalis vauva. Mut en ollut helmikuisissa. Juu kesävauva olis ihana meidän tapauksessa kyllä varmaan menee heinäkuulle mahdollisuudet edes. Me ei kyllä olla käytetty ehkäisyä kun sanottiin että annetaan neuvo pitää taukoa yksien menkkojen verran, mutta ei ole pakko. Noh ei noita kertoja kyllä ole montaa ollut joten vois sanoa että taukoa on....mä niin toivon että pe alkaa menkat...
 
Kp 31 menossa, tein rtestin ja se näytti 2 viivaa. Ei oo todellista! En uskalla iloita. Jos se nytkin menee kesken ennen ku ehdin neuvolassa edes käydä. Ristiriitaiset tunteet. Ymmärrätte varmaan, Onnellinen mutta hyvin varautunut. Mulla ei ole mitään oireitakaan, muuta ku, että menkat ei oo alkanu.
 
Onnittelut plussanneille, täällähän on tullut paljon hyviä uutisia:) Mulla pelottaa etten ikinä pääse siihen joukkoon.. Yritän pitää olon stressittömänä ja kaikkea mutta jotenkin painetta luo myös aika ja tulevat synttärit ja kaikki. Anteeksi nyt napina.. ehkä tämä johtuu myös siitä että tajusin yritystä tulevan tässä kuussa neljä.vuotta täyteen..
 
Ripsi83, onnea! Ihania uutisia!

haaveilija-31 & virvatulia, paljon tsemppiä. Pakko uskoa, että teillekin se plussa vielä suodaan. Vaikka tiedän kyllä täysin noi fiilikset kun tuntuu siltä, että kaikki muut raskautuu ja itse on ikuisesti siinä plussan odottajien joukossa.
 
Noniin seuranta ultra takana! joo mulla on vasemmassa munasarjassa reilu 6cm:n kysta (n)o_O seurataan...pitäis hävitä ittestään... ihmekös viimekierrossa jomotteli vasenta puolta... jos kipu yltyy tosi kovaks niin päivystykseen...ikinä ollu tämmösiä.. mutta jes oikeella puolella oli yks johtofolli joka oli 13mm-14mm ja perjantaina pistän irrotuspiikin! (y) limakalvokin oli 9,5mm! (y)
 
Onnittelut plussista!

Mulla taas tänään ovistesti oli plussa! Kp20, eli oli jo aikakin! Woohoo! :) (y) Nyt on hommailtu joka päivä jo muutaman päivän ajan ja sitä ennen joka toinen päivä. Nyt vielä loppurutistus niin ei jää ainakaan omasta aktiivisuudesta kiinni!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Onnea Ripsi83 ja Fujin! :love:

Täällä tänään saatu vahva ovis +! Kahtena edellisenä päivänäkin viivat oli jo melko vahvoja, muttei minusta ihan kontrollin vahvusia. Eilisten olojen perusteella arvelin kuitenkin oviksen olleen eilen, mutta nyt tais omat tulkinnat olla pielessä. Täytynee tänään laittaa vielä peitto heilumaan! Sitten eikun jännäämään :rolleyes:
 
Mä palaan tänne kun täältä poistuin kuun alussa.. Tässä kopio toisesta ketjusta:

Kävin eilen hcg.n mittauksessa ja tulos oli yli 44000. Kävin ultrassa jossa todettiin kaksoisraskaus mutta tuulimunaa eikä sykettä löytynyt kummastakaan pussista. Maanantaina kaavintaan. Kolme vuotta ja kolme keskenmenoa plus kemiallisia. Ei jaksa enää uskoa mihinkään...
 
Mä palaan tänne kun täältä poistuin kuun alussa.. Tässä kopio toisesta ketjusta:

Kävin eilen hcg.n mittauksessa ja tulos oli yli 44000. Kävin ultrassa jossa todettiin kaksoisraskaus mutta tuulimunaa eikä sykettä löytynyt kummastakaan pussista. Maanantaina kaavintaan. Kolme vuotta ja kolme keskenmenoa plus kemiallisia. Ei jaksa enää uskoa mihinkään...
Voi ei! :cry: Olen niin pahoillani. Ja tiedän todella, miltä tuntuu sen kolmannen epäonnistumisen jälkeen. Olo on toivoton ja se on kyllä vieläkin sitä, vaikka keskenmenosta on aikaa jo viikkoja. Elämä kuitenkin voittaa ja monet iloiset asiat auttavat jaksamaan. Jaksamisia raskaassa tilanteessa!
 

Yhteistyössä