Siis ei kai se mikään pakko ole. Esikoinen sai alkunsa het kaavinnan jälkeisestä kierrosta. Ei siis yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulla.Mä nyt masennan taas keskustelua ihanien plussa uutisten jälkeen, mutta pitääkö kaavinnan jälkeen aina pitää taukoa yrityksessä kunnes menkat alkaa? Ei oo terolut siis aloittanut mitään vuotoa joten kai sitten kaavinta edessä. Eilen tuli ihan hitusen vähän punertavaa vuotoa mut siihen jäi.
Tosin se raskaus oli vuotoja ja ennen aikaisia supistuksia koko raskaus ja keskosvauvan syntymä. Mutta mä en oikeen usko, että vaikean raskauden syy kuitenkaan oli heti kaavinnan jälkeen raskautuminen.
Haavekesä! Ootko sä muuten tehnyt milloin viimeeksi raskaustestiä? Milloin sait negan? Olitko sä saanut jo negan raskaustestiin,kun aloitit terolutit?
Ääh, ei haalistu tuo viivanen ei täällä. Samanlainen, kun viimeeksi, jopa selkeenpi. :-o Mut tää oli kyllä eri aikaan vrk:sta tehty ja pidemmästä pissasta tää tämän päivän, mut kuitenkin. Voisi jo tulla nega. Ylihuomenna verikoe.
Ja mitä hittoo tää mun tissikipu (lähinnä nännit) on??
Ovisoireita oli ja meni. Vähän juilii oikeelle alamasua, mut OVIS ei voi olla mitenkään ollut tai tehdä kai tuloaankaan, kun raskaustesti näyttää vielä selvää haaleeta viivaa (pystyy tallentaa kameralla hyvin)
Tää on niin tympeetä, tylsää... Tahtois päästä jo uuteen yritykseen.