Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Hei kaikki!
Täälläkin yksi kolmannesta kuumeileva. :) Kkm 3/16

Kierrot on ollut nyt n. 33-35 päivää, kuukautiset kestäneet yli 10 päivää :s
Viime kierto taisi olla ovuloimaton.

Outo kierto ollut taas. Alamahatuntemuksia on ollut melkein koko ajan, menkkajomottelua on melkein joka päivä. Alkoi heti kun kuukautiset loppui..
Kp17 ja 20 on pyyhittäessä ollut veriviiru valkovuodossa, mitähän se on? Parissa aiemmassa kierrossa olen tuntenut ovulaation selvästi, viime kierrossa sitä ei tullut. Tässä kierrossa paljon kaikenlaisia tuntemuksia, mutta selvää ovulaatiota en ole tuntenut. Kp 19 nippaili vasemmalta ja se hyödynnettiin varalta, jos olisi ovis

Nyt menossa 24/33-35

Plussatuulia kaikille
Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan saamaan vertaistukea ja kuumeilemaan! Meillä onkin ollut keskenmenot samassa kuussa. Millä viikoilla siulla keskenmeno todettiin, jos saa kysyä? Miulla keskenmeno alkoi spontaanisti rv 10+5 vuodolla ja kivuilla. Ultraaja epäili, että kehitys keskeytynyt jo useampi viikko takaperin.

Veriviirut valkovuodossa on miulla olleet todennäköisesti kiinnittymisvuotoa. Jokaisessa kolmessa raskaudessa miulla on sitä ollut, vaikkakin kaksi päättynyt jo huonosti. Nyt menossa kolmas raskaus, jossa verensekaista valkovuotoa tuli yhtenä päivänä, kp 22/28, ja LH-huipun bongasin ovulaatiotesteillä kp 17 ja kp 18.

Plussatuulia sinulle! :love:
 
Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan saamaan vertaistukea ja kuumeilemaan! Meillä onkin ollut keskenmenot samassa kuussa. Millä viikoilla siulla keskenmeno todettiin, jos saa kysyä? Miulla keskenmeno alkoi spontaanisti rv 10+5 vuodolla ja kivuilla. Ultraaja epäili, että kehitys keskeytynyt jo useampi viikko takaperin.

Veriviirut valkovuodossa on miulla olleet todennäköisesti kiinnittymisvuotoa. Jokaisessa kolmessa raskaudessa miulla on sitä ollut, vaikkakin kaksi päättynyt jo huonosti. Nyt menossa kolmas raskaus, jossa verensekaista valkovuotoa tuli yhtenä päivänä, kp 22/28, ja LH-huipun bongasin ovulaatiotesteillä kp 17 ja kp 18.

Plussatuulia sinulle! :love:

Keskenmeno todettiin np-ultrassa rv13. Pikkuinen vastasi viikkoja 7+4 :(

Voi olisipa kiinnittymisvuotoa <3
Minulla on neljä raskautta takana(joista kaksi ihanaa lasta) ja aiemmin ei ole ollut ylimääräisiä vuotoja.
Noh, ei auta kuin jännityksellä odotella.. :)
 
Kopsaan törkeesti saman tekstin kun toisestakin keskustelusta, sen verran pitkä teksti etten jaksa kirjottaa uudelleen:

Törkeesti vaan omaa napaa tällä kertaa. Kun nyt tässä toivun tästä kp 1:stä ja haluan käydä taistoon vielä isommalla energialla.
Elikkäs kertokaa kaikki kikat millä voisi raskautua helpommin/paremmin/varmemmin?? greippimehu, foolihappo ja d-vitamiini käytössä tällä hetkellä. Sama kuin ovistestit, eli ainakin puuhaillaan oikeana ajankohtana, mutta se ei nyt tosiaan tunnu riittävän. Ja ovuloinkin jopa nykyisin.

Sitten toinen asia joka mietityttää ja haluaisin kokemuksia jos teillä on sellaista jaettavaksi. Jos tästä nyt lähtisi lapsettomuusklinikalle/gynelle hakemaan apua tähän tilanteeseen. Ja ajatellaan näin, että meillä vikana olisi vain mun pcos, joka nyt ihan ok koska ovuloin ja kierrot on tasaantunut. Mutta tuntuu että saan keskenmenoja ja kemiallisia aina jos raskaudun. Niin mitä hoitoa ne meille voisi antaa, eihän kauhen isoihin hoitoihin ruveta jos kaikki on suhteellisen ok. Onko jotain lääkettä tms millä voi tehostaa ovista ja että kiinnittyminen tapahtuisi paremmin, tai ainakin ettei heti menisi raskauden kesken??
Tätä kysyn siksi, että tietäisin vähän mihin varautua rahallisesti kuin henkisestikin.
 
Tässä nyt pohdiskelee. .et kauankohan kestää et se kohdunkaula sulkeutuu, maanantaina kaavittiin.
Seksiä sais harrastaa kun vuoto loppuu...Mutta kun vuotoa ei kaavinnan jälkeen ole tullut..mistäs sen nyt tietää
 
Johan kuulkaas pomppas! Tikkuun hiipi haamu!!!!!!!!:love:

Mä en nyt oikeesti tiedä kuinka päin täällä olisin:ROFLMAO:......lapset katsoo my little ponyä ja mies on satojen kilometrien päässä.......onneksi saan teille kertoa!

Siis meillä oli viimeksi keskenmeno tammikuussa ja viikkoja oli 12 kun alkoi vuoto.:( Sen jälkeen jos olen ehtinyt tikkua huilutella niin pelkkiä negoja tullut! :(

Kp33 ja mulla piiiitkä ja ei-selvä kierto joten en nyt tiedä missä vaiheessa ollaan:ninja:.....testaan parin päivän päästä uusiksi ja toivon silmät, varpaat ja sormet ristissä että haamusta on tullut kunnon kanssa matkustaja!(y)
 
Heippa kaikille! Mahtaiskohan vielä mukaan?
Olen 34v yhden lapsen äiti ja toisesta haaveilen. Kohdunulkoinen raskaus todettiin toukokuussa, mikä keskeytettiin metotreksaatilla. Oli aika kova paikka, sillä eka on saatu alkuun hedelmöityshoidoilla(icsi) monien yritysvuosien jälkeen Mutta jokin mahdollisuus kai on kun olin luomusti raskautunut. Järjetöntä sinällään, että kaikesta p%#**ta huolimatta tulin toiveikkaaksi että voisin saada vielä vauvan(ei järki paljon vissiin päässä viihdy kun tunteet ottaa vallan:oops:)
Tätä keskustelua olen jo pari kuukautta seuraillut, joten mukava olisi päästä mukaan
Nyt menossa kp3, kierto 32-35.
Plussapuhureita kaikille!
 
Johan kuulkaas pomppas! Tikkuun hiipi haamu!!!!!!!!:love:

Mä en nyt oikeesti tiedä kuinka päin täällä olisin:ROFLMAO:......lapset katsoo my little ponyä ja mies on satojen kilometrien päässä.......onneksi saan teille kertoa!

Siis meillä oli viimeksi keskenmeno tammikuussa ja viikkoja oli 12 kun alkoi vuoto.:( Sen jälkeen jos olen ehtinyt tikkua huilutella niin pelkkiä negoja tullut! :(

Kp33 ja mulla piiiitkä ja ei-selvä kierto joten en nyt tiedä missä vaiheessa ollaan:ninja:.....testaan parin päivän päästä uusiksi ja toivon silmät, varpaat ja sormet ristissä että haamusta on tullut kunnon kanssa matkustaja!(y)
Apua!!! Ei voi olla totta! Tai siis voi! Kun se on sitä itteensä! :love::love::love: Et varmasti malta olla testaamatta huomenna tai jo tänään uudestaan! :ROFLMAO:

Tsemppiä nyt että tulee vahvat viivat jo heti huomenna! :love:(y)
 
Tänne on taas tullut paljon uusia mukaan. Tervetuloa saamaan vertaistukea ja toivottavasti keskustellaan pian ketjussa "keskenmenon jälkeen plussanneet".

Meillä kaikilla on vielä toivoa, vaikka siltä ei aina tunnu. Jotkut meistä kokevat pettymystä pettymysten perään ja jotkut taas käyvät täällä vain pikaisella visiitillä. Jokainen suree ja iloitsee omalla tavallaan. Täällä iloitaan kukin vuorollaan vuodoista ja plussista ja negoista. Ja sitten välillä taas surraan.

Onneksi näistä mitään ei tarvitse yksin kokea. Täällä on mahtava tukijoukko kantamassa eteenpäin, kun itse ei jaksaisi tallustaa. Kukin kirjoittaa juuri sen verran kuin itsestä tuntuu.
 
Ninnananna! Ihanaa!!! Haamulle vahvistumisia!

Omanapaa... Testi eilen vielä selkeä haalea viivanen/haamu.
Ovis testi nega, mut lähellä plussaa.
Mut ovisoireita alkanut. Nippailee oikealle alas masua, valkivuoto/limainen kirkas vuoto lisääntymään ja nännit alkoi kipeytyä. Niin kun mulla oviksen aikaan ja sen jälkeen.
Kroppa vaan sekaisin. Olettaisin näin, kos eipä ovis voi ainakaan tehdä tuloaan tai olla ennen, kun r-testi on negaa.

Tuommoinen oli r-testi eilen.
 
Viimeksi muokattu:
minttumar kiitos :)
Jutska kiitos :)
ninnananna onnea haamusta :love:

Ikävä kun uusia tulee tänne, mutta tervetuloa silti. Vertaistuen saaminen on hyvin tärkeää näin isoissa asioissa. Ei kukaan saa jäädä yksin <3 <3

Tilasin juuri maca.kapseleita, gelee royale kapseleita ja mama vitamiineja. Ei se ota jos ei annakaan :LOL:
Sellanen olo että mä en tosiaan luovuta, tässä ei oo montaa vuotta aikaa tehdä muksuja. Ja mehän niitä myös saadaan!!! mutta silti yritän sellasen pakonomaisen yrittämisen lopettaa, otetaan nyt vaan kaikki keinot käyttöön mistä ei haittaakaan voi olla ja katse kohti tulevaisuuteen pilke silmäkulmassa. Yrittämistä hymyssä suin, eikä hampaat irvessä :p
 
Johan kuulkaas pomppas! Tikkuun hiipi haamu!!!!!!!!:love:

Mä en nyt oikeesti tiedä kuinka päin täällä olisin:ROFLMAO:......lapset katsoo my little ponyä ja mies on satojen kilometrien päässä.......onneksi saan teille kertoa!

Siis meillä oli viimeksi keskenmeno tammikuussa ja viikkoja oli 12 kun alkoi vuoto.:( Sen jälkeen jos olen ehtinyt tikkua huilutella niin pelkkiä negoja tullut! :(

Kp33 ja mulla piiiitkä ja ei-selvä kierto joten en nyt tiedä missä vaiheessa ollaan:ninja:.....testaan parin päivän päästä uusiksi ja toivon silmät, varpaat ja sormet ristissä että haamusta on tullut kunnon kanssa matkustaja!(y)
Ihquuu Ninnis! Maanantaina testataan vahvat viivat!!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Hei puhutaanko hetki limasta et voin sitten muutaman päivän päästä tippua vielä korkeammalta kuin mitä nyt tippuisin ilman kuviteltuja raskausenteitä?
Mulla tulee siis sellaista limatulppamaista limaa? Vähän samanlaista kuin ovislima, mutta sitkeämpää, paksumpaa ja ei kirkasta. Merkki pian alkavista kuukautisista vai matkustajasta? Kokemusta anyone?
 
Miten teillä on päivän aikana nuo haamut muuttuneet?
Aamulla tuo haamu tuli siis hissun kissun testiajan aikana ja hailakka viiva jäi näkyviin.
Kun tuossa viiden tunnin päästä kävin kurkkaamassa niin haamusta ei tietoakaan vaan aivan selvä viiva että sokeakin näkee:geek:.
Yksi testi olis jäljellä jonka ajattelin huomenna tehdä ja haen sitten lisää........pitäähän sitä nyt testailla kunnolla;):whistle::)
 
Miten teillä on päivän aikana nuo haamut muuttuneet?
Aamulla tuo haamu tuli siis hissun kissun testiajan aikana ja hailakka viiva jäi näkyviin.
Kun tuossa viiden tunnin päästä kävin kurkkaamassa niin haamusta ei tietoakaan vaan aivan selvä viiva että sokeakin näkee:geek:.
Yksi testi olis jäljellä jonka ajattelin huomenna tehdä ja haen sitten lisää........pitäähän sitä nyt testailla kunnolla;):whistle::)
Onnea haamusta! Varmasti yksilöllistä, että kuinka nopeaa tummenee. Mutta usein menee koko ajan vähän eteenpäin..
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Miten teillä on päivän aikana nuo haamut muuttuneet?
Aamulla tuo haamu tuli siis hissun kissun testiajan aikana ja hailakka viiva jäi näkyviin.
Kun tuossa viiden tunnin päästä kävin kurkkaamassa niin haamusta ei tietoakaan vaan aivan selvä viiva että sokeakin näkee:geek:.
Yksi testi olis jäljellä jonka ajattelin huomenna tehdä ja haen sitten lisää........pitäähän sitä nyt testailla kunnolla;):whistle::)
Liuskat on sitten syvältä. Mää tässä joku päivä tein samasta paketista testit ja toinen antoi hailurat ja toinen vahvat. En ole vieläkään saanut tasavahvoja viivoja mutta viivat näkyvät selkeästi.

Dippaan noihin liuskoihin jotta voisin näemmä nostaa ressin määrää itelläni. Ihan pönttöähän tää on. Sunnuntaista oon tehnyt testejä, puikkoja, liuskoja, digejä, 1-3 päivässä. Onneksi ne kohta loppuvat ja tiistaina meen ottaan hcg:n. Liuskoja on varmaan 6 ja digejä 2. Viikkonäytöllisen aattelin jättää hcg:n ja ultran väliin.

Yksilöllistä se on miten hcg:n määrä nousee, kun taulukoita katsoo. Järkevintä olis testata joka 3 päivä, mutta... mää en ainakaan siihen pysty :LOL:

Tänään dpo17 jos hedelmöitys on tapahtunut silloin kun pystyn. Menkat olisi pitänyt alkaa dpo8-9. Nivusia kiristää mukavasti ja pientä etomista ollut, mutta ilomielin otan paljonpaljonlisääkaikkiaihaniaoireita :love:

Plussaa kaikille tämän päivän myrskyn mukana! Paitsi niille jotka haluavat päästä uuteen yritykseen!
 
Tarkennuksena sen verran että siis vasta yhden testin olen tehnyt ja sitä käynyt usein kurkkimassa päivän aikana:whistle:
Elä ny käy kurkkiin sitä kun ei niistä ole mihinkään ja ei ne ole luotettavia sen tietyn ajan jälkeen! :LOL: Uutta kehiin! Yleisö vaatii! Pidättelet ja kusaset!

Haaveilija kyllä teillekin vielä pieni suodaan. Ja mun mielestä yrittämisessä ei ole mitään pahaa. Terkka mulle on pari kertaa siinä sanonut ja sanoin, että kyllä tän asian hoitaa jokainen niin kuin itse haluaa. Mää tikutan ovikset, oon niin wanha ja mun töistä johtuen me ei aina edes nähdä miehen kanssa. Jäisi tilaisuus hyödyntämättä, jos ei järjestele. Ja pikaisethan ennen töitä on ihan kivat :LOL:

Mää oon syönyt vehnänalkioöljyä jostain hmm... tammikuusta, välillä oli taukoa. Lisäksi macaa meni yksi kierto josta tuli kemiallinen, sen jälkeen en oo sitä käyttänyt.

Tsemppiä! :love:
 
Elä ny käy kurkkiin sitä kun ei niistä ole mihinkään ja ei ne ole luotettavia sen tietyn ajan jälkeen! :LOL: Uutta kehiin! Yleisö vaatii! Pidättelet ja kusaset!

Haaveilija kyllä teillekin vielä pieni suodaan. Ja mun mielestä yrittämisessä ei ole mitään pahaa. Terkka mulle on pari kertaa siinä sanonut ja sanoin, että kyllä tän asian hoitaa jokainen niin kuin itse haluaa. Mää tikutan ovikset, oon niin wanha ja mun töistä johtuen me ei aina edes nähdä miehen kanssa. Jäisi tilaisuus hyödyntämättä, jos ei järjestele. Ja pikaisethan ennen töitä on ihan kivat :LOL:

Mää oon syönyt vehnänalkioöljyä jostain hmm... tammikuusta, välillä oli taukoa. Lisäksi macaa meni yksi kierto josta tuli kemiallinen, sen jälkeen en oo sitä käyttänyt.

Tsemppiä! :love:
No eihän tota voi olla kurkkimatta:whistle:. Pitää nauttia joka sekunti siitä kun/jos on raskaana......teen aamulla uuden testin. Ei onnistu kolmen päivän välein....ehei......
 
virvatulia Pahoittelut kokemastasi. :( Tervetuloa mukaan mahtavaan vertaistukiryhmään! Toivottavasti teillä tärppää pian. :)

ninnananna Mitäs ihmettä täällä onkaan tapahtunut, kun ei päivään ole käynyt lukemassa?! Onneksi olkoon plussasta!!! :love::love: Viivalle vahvistumisia ja toivotaan että nappaa oikein tiukasti kiinni! (y)(y)

haaveilija-31 Miulla oli viime kierrossa käytössä aikamoinen arsenaali jos jonkinlaista pilleriä... :ROFLMAO: Mama-vitamiinien lisäksi foolihappo, biotiini, kalsium, sinkki, e-vitamiini/vehnänalkioöljy, d-vitamiini, omega-3, magnesium, seleeni, c-vitamiini ja maca-jauhe. Noista uutena viime kierrossa oli maca-jauhe, muita syönyt jo pidempään. :)

Omanapa Viikko ja kaksi päivää vielä ultraan.. Odottavan aika on pitkä.. :cautious: Eilen tuli kerran pyyhkiessä hitusen oranssihtavaa valkovuotoa, mutta koska se ei ollut kirkkaanpunaista verta, eikä mukana ollut kipuja, niin en osaa siitä säikähtää. Kaikki menee nyt tällä kertaa hyvin, ja saan vihdoinkin sen oman palleroisen huhtikuussa syliin asti. :love: Tänään rv 6+1.
 

Yhteistyössä