~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

MiNalo Kiitokset hyvästä yrityksestä, mutta siitä ei taida tällä kertaa olla apua. Tässä on kuva, huonossa valossa otettu, molemmat PC-liuskalla tehty. Alempi eilinen ja viimeksikin digi näytti dpo13 2-3, vaikka mitäpä väliä, kun kesken meni sekin...
 
Oon vähä pihalla itteni kans :D Tikuttelin kuitenkin tässä ovista ja tänään se plussa pärähti! Näin myöhään! Laitetaan nyt sit dpo. -1 Eihän tässä mitään kuiten tapahdu kun loppuosa kierrosta jää näin lyhyeksi :(
 
Viivi__: Onnea, kyllä siinä kaksi viivaa on!

Hah, kävin lääkärissä ihan muista syistä ja sain akupuktiokäsittelyn. Lääkäri vain kommentoi, et tällä voi olla positiivinen vaikutus raskautumiseen. Toivottavasti hänellä oli selvännäkijänkin vikaa. Ovista odottelen kovasta, todella kovasti...
 
Minulla on pidemmän aikaa ollut kellontarkkuudella kierron pituus 26 ja vuoto alkanut 26. päivänä aamulla kello kahdeksan. Ihmeellisen tarkkaa. Minut voisi siirtää taustalle kun en pysty nyt aktiivisesti kuumeilemaan. Ja elämässä kaikenlaista meneillään, että hellitän hetkeksi tai kokonaan vauvahaaveet. Just nyt pitää huokaista. TSEMPPIÄ kaikille, ja onnittelut plussanneille :heart: Seuraan palstaa kuitenkin jatkossakin..
 
Koikoi Monihan käyttää akupunktiota lapsettomuuteen hoitona :) Siitä löytyy googlen kautta paljon infoa. :) Toivottavasti tärppää sulla tästä kierrosta.
Mä oon kirjoitellut tosta akupunktiosta täällä joskus. Ystävä raskautui hoidon jälkeen ja minä myös! Tosin meillä ei ollut niin pitkää yritystä takana, mutta niinpä vaan akupunktiohoidon jälkeen seuraavasta oviksesta tärppäsi. Vink vink ;)
 
ON: Mun oli pakko tulla tänne vaan "purkautumaan"!!! JÄNNITTÄÄÄ!!! Ensimmäinen tiedossa oleva ovulaation käsillä keskenmenon jälkeen ja jännittää hulluna! Meillä ei ekassa ollut mitään ongelmia raskautumisen suhteen vaan olin ekalla yrittämällä jo paksuna, ja nyt jännittää oliko se vaan "aloittelijan tuuria" vai raskaudunko yhtä helposti uudelleen ja mitä se sitte tuo mukanaan. Tänään 15. kiertopäivä, aamulla ei ainakaan ollu vielä aamulämpöjen mukaan (mistä näen aina ihan selvästi irtoamisen) irronnut, mutta pari päivää on juilinut vasemmalta puolelta että josko se sieltä olisi irtoamassa, saa nähdä. JÄNNÄÄ ON! :)
 
Viivi__ IIIIIIK! Sullakin viiva siellä, selvästi näkyy! Vahvistumisia sille! :heart:

Maikkki Tärppionnea sinne kovasti! :)

Se on kuulkaas nyt niin et digi ilmoitti tänään illalla "raskaana 2-3" Ihan huikee tunne!! Voitte vaan kuvitella miten hyvältä tuntuu viimein saada se plussa yli vuoden tauon jälkeen! Jospa tää neljäs kerta nyt ois oikeesti se, mikä tuo meille sen oman pikku ihmeen! :heart: Toivon sitä niin paljon että sattuu.

muoks. Pitäisköhän mun nyt sitten sanoa et tänään on rv 4+0! :heart:

Heti tuli laskuvirhe, tänään on siis rv 3+6! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä kävin liittymässä jo odottajien ketjuun! Aattelin et tällä kertaa meen täysillä tulta päin! :D Ei siitä stressaamisesta oo ikinä seurannu mitään hyvää, joten nyt kokeillaan eri taktiikkaa! Jatkan vielä täällä tuota listan päivittämistä, mutta voisiko joku ihana ottaa sen viitan harteilleen jatkossa? Kiitos, kiitos, KIITOS teille kaikille ku ootte kestäny mua ja auttaneet mua ja tsempanneet mua ja nostaneet mut ylös pohjamudista! :heart: Ootte jokaikinen ansainneet plussanne ja sydämestäni toivon, että saatte sen mahdollisimman pian.
Ja pakko sanoa hiljaa kuiskaten, että toivottavasti en joudu tänne enää palaamaan..
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Perjantai 6.12.2013



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 8/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 29/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 32/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 15/28
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 5/29
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 20/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 15/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 15/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 15/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 9/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 10/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 20/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 18/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13______________________KP 7/?



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 34/34
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 19/30
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 11/28
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 25/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 22/25-28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13_________________________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 23/28-32



sydäntähti dpo 15
Tähtisilmä* dpo 7
Kirppu.81 dpo 0




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
Silvia Logo
eemiliah
sapu




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla jo hieman vahvempi oli viiva :) Oon niin onnessani, että eka kunnon kierto km jälkeen ja tärppäsi. Nyt vain toivon, että kaikki menee niinkuin pitääkin. Huomenna tai sunnuntai aamusta digin tekoa. Paljon tsemppejä kaikille kuumeilijoille ja paljon plussatuulia :heart:
 
Onnea Viivi__! :)

evaparadise Kiva jos otat listan päivittämisen haltuusi! :) Joko huomisesta alkaen? Mä oon kato ihan hullu, meen eteenpäin ku höyryjuna! :D Ja todella toivon ettei sun tarvitse viipyillä tässä ketjussa yhtä pitkään kuin minä oon joutunu.
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
IHANAAA Viivi__ ja MiNalo!!! <3 <3 <3

Ihmettelen kun ei vissiin vieläkään ole ovis ollut, lämpöjen mukaan ainakaan. Ovistestit ei taida ehtiä mulle niin että kerkeisin mittaamaan, postissa jumittavat jossain.. :(
Mutta kun nyt ei tarkkaan tiedetä millon h-hetki on niin ollaan sit heiluteltu peittoja vähän väliä, varastoon. :D Oi mä niin toivon et saisin kans jo siirtyä plussalistaan!!!!!
 
Miten teillä muilla on kierrot menneet keskenmenon jälkeen?
onko reistannut paljon?
mulla on nyt toka kierto kkm:n jälkeen, kp29 menossa. Ekat menkat tuli 6viikon jälkeen ja nyt ei ole mitään oloja mihinkään suuntaan.
testannut en ole kun ollaan täällä Teneriffalla vielä tiistaihin asti ja yksi testi oli apteekissa 12€ joten jätin ostamatta.

mulla lensi sunnuntaina laatta, yrjösin kaiken mitä olin syönyt ja hirveä paine mahassa koko loppu illan. Mies ja lapsi söivät samaa ruokaa eikä heillä ollut mitään ongelmaa.
tänään siis kp29/33-33,luomuna tosin kierrot olleet n.24 päivää ja clomiavusteisena n.tuo 32-33. Ja nythän en ole clomeja käyttänyt,eli periaatteessa siis 29/24
 
miss_piggy
Hipsunpöpsy:Mulla ei meinannut kkm:n jälkeen menkat tulla ollenkaan joten käynnistin ne kp 67 teroluteilla. Ja sitten sen jälkeen aloitinkin clomit joista heti tärppäs :) Kaiketi voi olla pidemmän aikaakin kierto sekaisin keskenmenon jälkeen, kun kroppa hakee sitä omaa rytmiään taas.

Kiva nähdä miten moni täältä on plussannut, toivottavasti tuutte loput pian perässä :)

miss_piggy ja poitsu 31+0
 

Yhteistyössä