~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

[url=http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/my-pregnancy-test198250]Pregnancy Test Gallery - Image #198250 | Countdown to Pregnancy[/URL]

Tänään sävyä muokattu, että näkyisi kun kamera ei oikein noita vieläkään tallenna... Omaan silmään livenä näkyi, mutta sitten ilman muokkausta ei kameran kautta! Mitä te olette mieltä?
Olo ainakin viittaa että joatain tapahtuu, tissit tod.kipeät ja krapulainen olo pelkästä kahvista :/ Jano ja väsy ja vessassa saa juosta...

• Tykkää
Reactions: Maikkki
Moikka! mä oon seurannut tätä ketjua jo vuosia, mutta nyt uskaltauduin kirjoittaa kaivatessani vertaistukea. ekan keskenmenon koin vuonna 2009, jolloin ekaa kertaa aloin kaksplussan keskusteluja seuraamaan. Mulla on raskauksia takana 6, joista on syntynyt 2 lasta.

Aloitimme kolmannen yrityksen marraskuussa 2011. Positiivisen raskaustestin tein tammikuussa 2012. Raskaus todettiin viikolla 10+ keskeytyneeksi viikolla 6+. Olin tästä lähes varma koska pahoinvointia ei ollut yhtään ja onnistuneissa raskauksissa olen ollut todella huonovointinen. Kävimme yksityisellä viikolla 6+ jolloin näkyi alkiolla heikko syke, mutta kunnalliselle otettiin ultraan vasta viikolla 10+. Kohtu tyhjennettiin lääkkeellisesti, ja sain vielä kohtutulehduksen samaan syssyyn. Toukokuussa 2012 tein taas positiivisen testin, joka tuli ulos spontaanisti viikolla 5+ äitienpäivänä. Yritimme ja yritimme, mitään ei tapahtunut. Tilanne meni hiukan ahdistavaksi, joten päätimme pitää taukoa vauvan yrityksessä. Tuli uusi talo ja tontin pihatyöt, jotka veikin vauvahaaveilua vähän taka-alalle.

Tämän vuoden elokuussa aloitimme vauva-projektin uudestaan. Reilu 3 viikkoa sitten tein positiivisen raskaustestin ja päätimme, että tämä syntyy heinäkuussa, ei voi olla niin huonoa tuuria että menee taas kesken. Odotin raskausviikkoa 6, jos pahoinvointi alkaa kaikki on hyvin. no se ei alkanut ja tiesin, että se ei tiedä omalla kohdallani hyvää. Keskiviikkona marssimme yksityiselle, jossa aina olemme käyneet. Sanoin miehelle, että tuulimuna on kokematta eli varmaan se on se. Ja sehän se olikin. Keskiviikkona alkoi jo rusehtava vuoto, joka on nyt muuttunut vähän runsaammaksi. Ultraava lääkäri kehoitti odottamaan että tulee ulos itsestään koska viimeksikin lääkkeellinen sekoitti kiertoni yli vuodeksi. Ja nyt kun keskenmenoja on 3 peräkkäin, lääkäri laittoi lähetteen tutkimuksiin julkiselle puolelle.

Nyt vaan jännittää tuleeko kaikki ulos itsestään... Lääkärin mukaan raskauspussi vastasi kokoa 5 vaikka viikkoja kuitenkin oli 7+1. Hänen mukaan vuoto ei tule olemaan mitään järkyttävää, mutta silti mietityttää. No olen päättänyt, että jos vuotoa ei omasta mielestä tule tarpeeksi niin soitan ja vaadin päästä naistenpolille ultraan. Tai jos vatsakivut tulee sietämättömiksi. Lääkkeelliseen en haluaisi enään joutua.

Huh olipa stoori, toivottavasti joku jaksoi lukea :)

Tää palsta on ollut vuosien varrella todella tärkeä sivusta seuranneena. Kaikki ymmärtää sen tuskan, jota ei pysty käsittämään ilman kokemusta.

Tää on monta kertaa koettu, mutta en ole mitään kiertopäiviä ajatellut heti km:n jälkeen. Eli eilen alkoi runsaampi vuoto ja kivut niin eilinen on kp 1 vai??

Mä en nyt ymmärrä miten tän saa punaiseksi, mutta jos MiNalo tämän näkee niin jos pääsisin listalle mukaan?
Susan86__27__KKM 7/09, KKM 03/12, KM 5/12, TM 11/13___KP 2/25-28

Viimeksi muokattu:
Pyh ja pah.. Tässä tulee taas ihan omanapainen päivitys..
Täällä on tänään kp 1. Eipä tarvinnut kauheesti testejä tehdä. :( Eilen tuli päivällä vähän rusehtavaa vuotoa mutta se loppui sitten siihen. Lasken siis tämän päivän ensimmäiseksi kiertopäiväksi kun normaali vuoto alkoi.

Tästä kierrosta mennään sitten taas inseminaatioon ja toivotaan, että toinen kerta myös tärppäisi ja saataisiin lapsi syliin asti. Toisaalta hirvittää kun toiveet on tosi korkeella.. Tuskinpa se inssikään joka kerta tärppää..

Minut vois ottaa pois piinailijoista ja päivittää KP 1/30-32

Viimeksi muokattu:
KP 30/29-37 eli vikat menkat 18.10.. nyt jos mentäis 29 kiertopäivän mukaan mun menkat olis myöhässä 1 päivän! Tein testin digi clear blue mutta not pregnant, tuleeko teille välillä semmoinen v*tun masis että inte gravid, not pregnant, negatiivinen, haamujen haamu, turha lupaus, ei raskaana! :( olen ainakin itse itkenyt tänään koko päivän ja illan.. kaverit ja tutut ne vaan pullahtaa paksuksi ja jotkut niistä jo synnyttääkin lähipäivinä, ihan hirveetä :( koen että mussa on vikaa ja paljon, tunnen oloni niin tyhmäksi, siksi mä tulinkin tänne koska kaipaan vertaistukea ja helpottaa ehkä prosentin lukea että muilla on samanlaisia kokemuksia.

Susan86: Tervetuloa joukkoo näkyväksi! Aika lohduton on tuo sun rivisi. Miten se onkin niin, että sitä jotenkin aavistaa edeltä, et "tätä ei oo vielä koettu"? Mulla itsellä siis KKM, 2 ennen aikaisesti syntynyttä ja KU. Ja täytyy sanoa, että viimeisimmän kohdalla oon monesti manannut, et pitääkö just mun vielä tämäkin kokea. Ilmeisesti pitää. Toivottavasti pääset pian julkisella tutkimuksiin tai sitten nyt olisi jo sen onnistuneen raskauden vuoro.

Carolina30+ musta kyllä tossa näkyy pikkuinen haamu!!:) Toivotaan parasta!! Ootko testaillu vielä tänään??

Täällä vähän sama tilanne. Ei mitään hajua missä vaiheessa kiertoa mennään, eilen aamulla kuitenkin oli testattava niiden 4 ovisplussan takia ja negahan se siis oli. Eilen iltapäivästä alkoi kuitenkin ihan hirveä pahoinvointi ja pakkohan se oli kaupasta hakea vielä muutama testi :D iltapisusta nega ja aattelin etten aamulla testaa. Aamulla ei eka ollutkaan paha olo kunnes erehdyin ottamaan kupin teetä ja johan pääsi juosten halailemaan pönttöä. Vatsa ei oo yhtään kipeä eikä mitään muuten, en tiiä sit onko vatsatautia vai sitä toista, apua! :S Tein sit vielä aamulla viimeisen pregcheckin niin hitto onnistuin jotenkin möhlimään sen!! Niin ettei siitä pohjasta tullut ihan sellaista valkoista. Silti päätin sitten tihrustaa sitä ja toinen viiva siihen ilmeistyi, tooosi haamu kyllä! En sitten tiiä onko siitä kun möhlin testin vai mistä mutta ihan oikeessa kohtaakin se on. Apua. Tänää pakko hakea vielä yksi testi ja testata huomenna. Sit saa kyllä olla, sen verran saanu taas rahaa kulutettua noihin ja luultavasti vielä ihan turhaan :D

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Maanantai 18.11.2013

Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 18/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 11/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 14/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 38/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 55/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 25/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 15?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 3/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12______________________KP 32/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 23/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11___________________KP 19/29?

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 8/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 46/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 16/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 2/30

sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 16/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 34/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13_____________________KP 29/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 8/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 21/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 7/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 4/25-28

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 26/27

Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 5/28-32

millamaria14 dpo 7
Miminda dpo 7
KoiKoi dpo 3

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Viimeksi muokattu:
[url=http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/my-pregnancy-test198663]Pregnancy Test Gallery - Image #198663 | Countdown to Pregnancy[/URL]

Miksi noi ei voi näkyä kuvassa mitkä näkyy livenä :headwall: Tää alkaa oleen tuskallista testailua,kun nyt todella enemmän kuin yhdessä ollut viivaa jo heikosti näkyvissä.
Oireet on kohillaan kyllä, noita tissejä ei meinaa kestää ja olo on kuin olis kooajan krapulassa ja janottaa ja suu ihan kuiva... alhaalla ei niinkään kuivaa kyllä ole...

carolina30+, ehkä tosta jotain näkyis kun kääntelee konetta sylissä.. tuskatuttavaa! ja tosiaan kameran kuvissa ei sitte näy yhtään sitä mitä livenä. onko sulla ketään kelle näyttää siellä? mikä dpo ois menossa jo?

mä tässä mietin et millon saan testata :) kaivoin jo kaappiin valmiiks testin. mut ehkä ei vielä huomenna kannata :D

Millon Miminda sä meinasit testailla? mulla ois näillä näppäimillä ku pitäis vuoto alkaa, mut mulla on vielä tässä 2 nappia jälellä, mikä varmaan siirtää mahdollista vuotoa siihen et ne on lopetettu. mut sehän onki jännää ku viimen ku noita lääkeitä käytin, niin tuli niukat menkat enkä testannu ja sitte seuraavana kuukautena ku ei enää tullu menkkoja niin olinki ollu raskaana jo koko ajan. eli tuli ns valemenkat ilmeisesti niiden hormoonien takia. joten vähä sillai et pieni vuotokaan ei kai sit poissuljettua. joten pakkohan sitä on testata alko eli ei. tänään sunnuntaina dpo 8 menossa, et odotanko vielä kaks päivää vai kuinka? varmaan pakko, ei kai nyt vielä mikään mitään näyttäis kuitenkaan..

millamaria Mulla jo dpo10 ja oireita kyllä vaikka kuinka joista vahvin on todella kipeät tissit a krapula 24/7 ja suu kuiva, pissattaa, janottaa, väsynyt olo kokoajan, päänsärky ja ihmeellinen nipistely ja kaasut ja turvoksissa ja "täynnä"...

Apuanne/mielipiteitä kaipailen. Tänään olisi keskenmenosta laskettuna kp 20/28-30, mutta sain r-testiin haamun. (pakko oli testata, kun on niin outo olo) Mitenköhän tuo ovis nyt on sitten ollut, jos olisinkin uudestaan raskaana? Voisiko se mennä sen "normaalin" kierron mukaan? Raskaushormoonia edellisestä raskaudesta ei pitäisi olla, labrassa kävin tarkistamassa arvot tyhjennysvuodon loputtua.

Madeia mikä sulla oli noissa labratesteissä se hormonin määrä eli kuinka alhaalla arvot oli? Mulla haamu tuli vielä kun HcG 26. Mutta siis eikös sitä tosiaan voi raskautua ihan heti keskenmenonkin jälkeen, toivotaan, että siitä ois kyse:)!

Osaatteko sanoa, onko normaalia, että jälkivuoto on melkein loppunut ja sitten alkaakin taas vuotaa enempi? Nyt menossa 18 päivä vuodon alkamisesta.. luulin jo, että vuoto alkaisi loppumaan ja pääsisi noista räteistä eroon.. mutta mitä vielä :headwall:

Ja näyttää pahasti siltä, että kun tää vuoto jatkuu ja jatkuu vaan, niin saa heittää pyyhkeen kehään joulukuun pas.ia ajatellen :'(

Muoks* Jälleen pyydän anteeksi omanapailuani.. :(

Viimeksi muokattu:
Osaatteko sanoa, onko normaalia, että jälkivuoto on melkein loppunut ja sitten alkaakin taas vuotaa enempi? Nyt menossa 18 päivä vuodon alkamisesta.. luulin jo, että vuoto alkaisi loppumaan ja pääsisi noista räteistä eroon.. mutta mitä vielä :headwall:

Ja näyttää pahasti siltä, että kun tää vuoto jatkuu ja jatkuu vaan, niin saa heittää pyyhkeen kehään joulukuun pas.ia ajatellen :'(

Muoks* Jälleen pyydän anteeksi omanapailuani.. :(
Mulla teki samaa, välillä näytti että loppuu ja lorahtiki taas sitte kunnolla ja tällä tyylillä mentiin 7viikkoa kunnes sitte vihdoin loppu.. Toivottavasti sulla rauhottuu eikä tarvi vuodosta kärsiä niin pitkään, mutta ihan normaalia se valitettavasti on.

Nipsu74, mulla teki myös noin vuodon lopussa et luulin jo et loppu ja seuraavana päivänä alkoki runsaampana uudestaan ja taas hiipu ja taas uudestaan ja taas hiipu.. melkeen oli viikko semmosta, meinas hermot mennä :) Mulla oli siis kaavinnan jälkeen toi tilanne, vuoto tosin kesti vaan kaks viikkoa.

Madeia, Toivotaan parasta! Kyllä kuulemma jotku plussaa hetiki, mut kannattaa varmaan tota kysellä sit tarkemmin vielä neuvolasta tms.

Silvia Logo, mulla meinaa olla välillä aikasamanlaisset fiilikset... nyt parempi vaihe onneks menossa. Jaksamista! ja toivottavasti kierto normalisoituis pian! Meillä onkin ollut keskenmenot aikasamaan aikaan. Harmi tosiaan kun kiertosi on sekaisin, täällä se kyllä palautu heti normaaliksi. Oletteko kauan yrittäneet lasta? onko mahdollista päästä lääkärikäynnille asian tiimoilta? Itsellä nyt vuosi yritystä takana ja lääkärin juttusilla ja tutkittavana nyt käyty, yksityisellä tosin. auttoi kyllä henkisesti kun näki että kaikki oli suht ok, ja apua on saatavilla.

Carolina30+, ootko testaillu lisää vai pidätkö väliä?

mä tyhmänä tein testin, nega tietenki. eipä se nyt vielä mitään voiskaan näyttää... jospa odottelis nyt pari kolme päivää lisää. testitki näytttää kohta loppuvan. Oireena nyt on lisääntynyt valkovuoto, välillä tuntuu et menkat alkaa ja lorahtaa housuun, mut valkovuotoa vain tulee. sit pissalla on pakko käydä yöllä vai yötki ollu nyt aika lyhyitä. ja finnejä ei ehkä oo niin paljoa ku yleensä.. no se nyt ei mitään sano. ja mahassa on semmonen jännätunne, ehkä vois olla painontunnetta tms. niinku siellä jotain tapahtuis, tai ehkä vaan oon luulotautinen :D

Alkaa itsestäkin tuntua että mun kroppa elää ihan omaa "raskautta" kun ei noi viivat vahvistu testissä oikeen mihinkään ja dpo11 tänään... Töissä teki tänään mieli vain mennä vessaan oksentaan kun kuvotti niin pirusti, mutta onneks ei tarvinnut. Selkä alkoi taas särkemään enemmän ja parin tunnin (max.) välein saa käydä vessassa ja viime yönä puol 2 heräsin vessaan ja syömään.... :O tissit vaivaa kipujensa kanssa nukkumaan menoa ja nytkin tekis mieli mennä nukkuun, kun olen ihan väsynyt... Toivon todella että nyt olis sitä itseänsä ja jaksais kiinnittyä kunnolla ettei TAAS ole kemiallinen luvassa (hiukan se taas pelottaa kun ei vahvistu noi haamut tuosta, vai onko testi vika)

Voimia ja jaksamisia kaikille!
Täällä piti alkaa menkat viime viikon alussa, mutta ei ole vieläkään kuulunu, tällä hetkellä taitaa olla menossa 43/35, km jälkeen kierto palautui nopeasti 35 pv kiertopäivään. Nyt ekaa kertaa kierto on paljon yli... Onko muilla kierto pidentynyt jostain muusta syystä kuin raskaudesta? Testin tein pe ja se oli nega, joten ahdistaa tehdä uutta jos tulee sama tulos :/ Viime viikolla alkoi paha olo tunne ja jatkunut aina silloin tällöin (mutta testin jäljeen päätin, että taidan kuvitella)..

Madeia: Silloin kun sain km (heinäkuussa) lueskelin paljon keskustelupalstoja niin on kyllä ihan mahdollista tulla heti raskaaksi. Jotku jopa kirjoitti että nainen on todella hedelmällinen km jälkeen. Joten peukut pystyyn, että olisi onni käynyt! :)

Silvia Logo: Jaksamisia teille!

Minus, mulla on joskus menkat ollut myöhässä 10 päivää enkä ollut raskaana, MUTTA mulla on muutenkin hieman epäsäännölliset menkat (kierto 28-32 päivää) tai ainakin oli ennen ekan lapsen syntymää, jolloin oli myös tuo 10 päivää yli. Jospa testi ei ollut tarpeeksi herkkä ja ei siksi tullut positiivista...

Kiitos tervetulotoivotuksista sekä listalle mukaan pääsystä :flower:

Täällä vuoto ollut todella runsasta, onneksi! Ei tarvi miettiä tuleeko kaikki itsestään pois. Tänään sain myös kutsun naistenpolille ensi maanantaiksi. Onko jollain kokemusta toistuvien keskenmenojen tutkimuksista? Puhelimessa käskettiin vain olla pissaamatta tunnin virstanäytteiden takia. Enkä tajunnut kysyä mitä muuta siellä tehdään. Mietinkin töiden kannalta, montakohan kertaa siellä käydään. Jos jollain kokemusta, saa jakaa sen!

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Tiistai 19.11.2013

Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 19/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 12/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 15/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 39/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 56/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 26/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 16?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 4/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12______________________KP 33/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 24/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11___________________KP 20/29?

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 9/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 47/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 17/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 3/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 1/26-27

sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 17/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 35/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13_____________________KP 30/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 9/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 22/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 8/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 5/25-28

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 27/27

Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 6/28-32

millamaria14 dpo 8
Miminda dpo 8
KoiKoi dpo 4

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä