~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Emotar Pahoittelut palstalle joutumisesta, tsemppiä uusiin yrityksiin :hug:

Pippuri Selkee haamu minustakin, pidän peukkuja että vahvistuu! :heart:

Viivi__ Uutta matoa koukkuun, kyllä se siitä! :) :hug:

Täällä KP 29/29 eikä vielä menkkoja näy, aamulla taidan olla malttamaton ja tehdä testin :) Kauheesti on väsyttäny ja mitään en oo pystyny koko pvnä syömään ku oli niin huono olo (paitsi suklaata :whistle: ) Mutta en osaa/jaksa toivoa että olisin raskaana kun mulla näitä "oireita" on ollut ennenkin... Ja jos tosiaan aamulla testi näyttäiski että raskaana ollaan niin voi kamala sitä pelkoa mikä siitä sitten seuraa :( Noh aamulla ollaan viisaampia...
 
Huomenta!!

Pakkohan se oli aamullaki testata ja se näytti tältä image - Aijaa.com
Kyllä kai siellä vissiin jotaki tapahtuu, pelko on p*rseessä että kuinhan kauan tätä kestää, ei tässä uskalla iloita edes vahingossa :(

Muoks. Näkyypä huonosti viiva, luonnossa selvempi ja puhelimen kuvassa myös.

Muoks. Digi ilmoitti että raskaana 1-2.. Pakko kait se on uskoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä en kestä. Tännehän tulee Plussia kuin sieniä sateella. :) Onne Pippuri85 ja pauliinak!

Mä haluun kans raskaaksi ja sen Vauvan! Limoja bongailtu sittenkin, niukasti ja kipua oikealta puolelta, sittenkin. Pääasia, että homma toimiin. Pian pääsee jännäilee.
 
Onnea teille plussanneille! :)

Mulla ei oikein mene kauhean hyvin. Munasarjojen toiminnassa on sellaista ongelmaa että edes kokenut lääkäri ei oikein tiennyt mistä on kyse. Tämä kierto menee ainakin kankkulan kaivoon.

Ensimmäisen kerran tuli vahvasti mieleen ajatus että jäädäänkö me lopullisesti ilman lasta? Onnistuuko tämä ikinä kun ongelmia tulee aina vaan lisää ja lisää.. Kuinka kauan tätä haluaa edes jatkaa näin intensiivisesti kun pää ei kestä menossa mukana edes nyt..
 
evaparadise oon joo miettinyt et menisin kyllä gynelle tossa seuraavan kierron jälkeen. Haluun muutenkin nähä onko kaikki paikat kunnossa ton kaavinnan jälkeen ja näyttääkö kroppa toimivan suht oikein. Mulla on sellasta historiaa et jos vähänkin jotain hormonaalisia muutoksia tapahtuu (esim just tää kkm) nii voi kroppa lopettaa toimintansa kokonaan, mennä ihan sekaisin tai mitä vaan.. niinku varmaan aika monella muullakin:( Ja tsemppia sulle myös, luin vähän tota sun blogia, ei tätä surua vaan pysty ymmärtämään:(

Eilinen ilta meni sit niitä menkkoja itkeskellessä. Lämmöt tänä aamuna edelleen alhaalla mut ei oo vielä menkat alkanu. Kauheet selkäsäryt on niinku aina ennen menkkoja. Kai siinä yleensä pari päivää menee kun lämmöt laskee että ne alkaa. Ainoo mitä vähän ihmettelen on ku valkkaria rupesi sitten eilen yhtäkkiä tiputtelemaan. Sellasta ihan kirkasta ja välillä venyvääkin (sori ällöselostus:D) ja nyt sattuu perus menkkasäryn lisäksi oikealle puolelle vatsaan. Tietenki innostuin et mitä jos se oliski sittenki ovis nyt, mut testi ei näyttäny mitään.. no ootellaan.

Niin ja onnea plussanneille, ihanaa että joku plussaa koko ajan, kyllä me kaikki muutkin varmasti sitten vuorollamme!:)
 
Mahtavaa, lisää plussia! Onnea! :)

Olen yllättynyt omasta kovin seesteisestä olostani plussan jälkeen. On jotenkin luottavainen olo tämän raskauden kanssa. En ole osannut vielä pelätä kauheesti mitään. Ehtiihän sitä vielä panikoida. :D Uusi keskenmeno olisi toki musertavaa, mutta mennään nyt päivä kerrallaan eteenpäin.

Tsemppiä kaikille!
 
Helou!
Jee, täällä on plussailtu <3 onnea!

mä oon tehnyt taas yötä päivää töitä, joten en oo kerinny käyä kirjottelee saati lukemassa. nytkin töissä,mut rauhallisempi hetki niin kerkesin tänne :)

Mun r-plussa vahvistu sillo marraskuun alussa, oli lähes tasavahva kontrolliviivan kanssa. Lopetin testailun siihen :) meniki testejä iso liuta!hups :)

Kai mä voisin siirtyä tuonne plussanneisiin. jos menee taas kesken niin oonpahan ees käyny mutkan siellä. nythän mulla paukkuu kohta jo huimat 6viikkoa :D olot on ollu kamalta ja olen ollu niistä ilonen. ei haittaa yhtään vaikka jatkusivat aina loppuraskauteen asti kuhan sinne pääsis. Oon tässä uksinu et meenkö varhaisultraan vai en.toisaalta haluan tietää et kaikki ois hyvin,mut jos ei ookkaan niin haluan olla tietämättä ja "nauttia"(pelko aika kova niin en tätä olo nauttimiseks sano) tästä raskaudesta mahollisimman pitkään...no saa nähä mitä päätetään.

aion roikkua täällä vielö josko sen mulle suotte. en uskalla vielä lähtä odotusajan pinoihin. Edellisen raskauden aikan liityin elämäni ekaa kertaa ja heti meni kesken. saa nähä uskallanko nyt liittyä ollenkaan.

tsemppiä kaikille ja anteeksi omanapasuus!
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 13.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 13/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 6/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 9/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 33/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 50/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 20/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 10?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 27/29
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 18/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 3/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 41/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 11/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 25/30



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 11/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 29/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 24/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 3/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 16/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 21/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP ?/?



Tähtisilmä* dpo 11
Kirppu.81 dpo 10
millamaria14 dpo 4
KoiKoi dpo 0




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille :wave: ja kiitos onnitteluista :heart:

Jotenki on aika uskomaton olo, ei oikein sisäistä mutta silti pelottaa : / Kävin eilen neuvolassa Pojalle varaamassa 4-vuotis nvla aikaa ja tuli puheeksi kuulumiset ja kerroin että plussa oli tullu mutta on hyvin alussa vielä.. mutta neuvolatäti halusi antaa nvla ajan jo valmiiksi.. että se ois sitte 12.12 ja varhaisultra 2.12. Ensimmäinen virstanpylväs ois tuo 2.12, sitä ennen tuskin uskaltaa huokasta.. eikä vielä varmaan sen jälkeenkään |O huono olo oli aamulla ja väsymys painaa ja paleltaa JA SEKSI EI MAISTU YHTÄÄN :p.. r-testi piti myös tehä ja oli se viiva vahvistunu. Nyt se tikuttelu on sitte sitä että katotaan tummuuko viiva tarpeeksi :stick:sen uskallin käydä kattoon millon ois laskettuaika.. mutta vessa on tällä hetkellä pahin vihollinen, ja kahdessa loppuun menneessäkin raskaudessa veristä vuotoa on ollu joissakin määrin niin odotan sitä kyllä tässäkin raskaudessa, kunhan ei vaan päättyis samallalailla kuin kesäkuussa.

Pyörin täällä palstalla vielä pitkään, ja toivottelen kovasti plussaonnea kaikille :hug: loka -ja marraskuu on kyllä ollu hyviä kuukausia niin tulkaa kaikki perässä!!

MiNalo onko sulla ollu jo se lääkäriaika? Pitikö sen olla tällä viikolla?

VanillaLady Toivottavasti syy selviää, onneksi gynet tuntuu olevan yksityisellä puolella kokeneita ja varmasti jollakin tapaa saatte sen nyytin =)
 
Vaautsi, täälä on tullu niin huimasti plussia ! :) Tervetuloa odotuspuolelle ja muille myös paljon plussatuulia ja toivottavasti tuutte pian perässä! :) :heart:

Olen täälä käyny edelleen lukemassa teidän kuulumisia ja toivonu että mahdollisimman moni plussaisi :) MiNalolle Erityis tsemppaukset ja sulle niin isosti toivon plussaa! :heart:

Miwwi 18+2
 
Mulle voi päivittää dpo 0.

En nyt sit osaa sittenkään sanoa kummalta puolelta lähti. Tunsin toissa päivänä nippailuja oikealta ja tänä aamuna taas ihan tosi kovaa kipua vasemmalta. Parin viikon päästään sen sitten näkee.

Tunnetteko teistä kukaan kummalta puolelta munasolu irtoaa? Onko kipuja molemmilla puolilla vai vaan yhdellä puolella? Kyselen tätä, kun mietin oonko ihan kaheli. :) Mullehan puolella on väliä, kun olen vain toistorvinen.
 
^Sillon toukokuussa kun raskauduin niin siitä en osaa sanoa kumpi puoli oli ku kokoalavatsa oli tulessa mutta nyt vasemmalta, perjantaina juili vasentapuolta ja uskon että sieltä on tullu folli ku ultran mukaan siellä oli kaks :) oikeassa oli kans mutta oli vähän pienempi niin uskon että kipu piti puoleltansa paikkansa.. muutempa en ookkaa ovulaatioita tuntenu :D
 
Kiitos MiNalo kun olit minutki lisänny listalle. :) Vaikken ees punastellu.

Kiitos lohduttavista sanoista kaikille. <3

Tänään mulla oli se ultraus äitipolilla, ja 2 lääkäriä ultras todeten, että sykettä ei oo, ja alkion kokokin on pienentyny. Oli nyt 5mm.
Sain sitten heti nieltäväks pillerin, joka valmistaa kohtua tyhjennykseen. Sain myös tyhjennyspillerit, ne käytetään perjantaina. 4 viskataan alakertaan, ja siitä 3 tunnin päästä 2 laitetaan kielen alle. Enin tyhjennys pitäs tapahtua perjantaina, ja voi olla rajua, joten jonku aikuisen pitää olla koko ajan läsnä.
Siispä pe 15.11. ois ehkä kp1. :) Ja jos heti tärppäis (hah, turha toivo) nii la ois 21.8.14.

Lääkäri lohdutti, että oon kuitenki hyvin raskautuvaista sorttia, sanoi myös, että kun seukix raskaudun, nii mun ei kande mennä yksityiselle varhaisultraan, soitan vaan heille, nii he ultraavat. :)

Emotar toivoa tulvillaan kp -1/28-32 :D
 
Mulla ei ole koskaan ollu mitään tuntemuksia ovulaation aikaan mut täl viikol oli ma-ti ihan kauheen kipee alavatsa, mietin vaan mahtaako se olla semmosta kipua sitte ku ei pitäis menkkojenkaan olla alkamassa ja se oli vähän erilaista kipua. Tuntuuko ovulaatiokipu vähän ylempänä ku menkkakipu?
 
En kyllä tajua. Eilen vieläkin raskaustesti lievistä lievintä plussaa ja ovistestissä vahva plussa. Sairaalassa ultrassa näkyi joku pieni nesterakkula kohdussa, voisi kuulemma olla uusikin raskaus, mutta samalla vaikutti, että ois ovis kohta eli folliikkeli vai mikä lie oikealla puolella. Tähmiten vois olla samaan aikaan raskaana ja ovuloida!?!?!?! Tiedän, etten ole raskaana, kun testi näytti samanlaista plussaa jo vko sitten ja menkatkin oli välissä ja peittojakin heilauteltu niin vähän, mutta miten voi lääkäri sanoa, että vois olla raskaus ja kuitenkin näyttää ovulaatiolta myös. Perjantaina uus verikoe, jospa arvot nyt laskis nollaan jo. No jos nyt on ovulaation ajankohta, niin sitä olemme sentään yrittäneet hyödyntää.
 
Heippa kaikille! Onnea plussanneille minunkin puolesta!
Olen lukenut teidän juttuja jonkun aikaa ja ajattelin jos voisin itsekin liittyä ketjuun?
Minulla on kaksi lasta 7 ja 2 vuotiaat. Odotin kolmatta lasta onnellisena ja lapsi oli todella toivottu, mutta sain keskenmenon viikoilla 8 lokakuun alussa. Nyt vihdoin alkoi menkat kiertopäiviä oli 38 vaikka normaalisti 28. Nyt kp 2 menossa. Ja lupa on nyt yrittää kun kerta menkat alkoi. Keskenmeno tuli spontaanisti, avitettiin loppu materiaalia lääkkeillä. Kaavintaa ei tarvinnut tehdä.
Nyt toivotaan tärppiä kovasti, mutta kyllä se keskenmeno jätti pelon tuonne takaraivoon. En enää ikinä haluaisi kokea samaa enkä toivo, että kukaan muukaan joutuu.

Tärppi onnea meille kaikille ja tsemppiä!!:hug:
 

Yhteistyössä