~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Kuulostaapa odella oudolta Mimmiina!! Mut eikös jossain amerikassa joku nainen saannu tässä vuosi pari sitte kaksoset joilla oli eri isät..? vai muistanko omiani..
Millonkas sulla siis oli keskenmeno ollu? et siis onko mahdollista et on vielä jääny jotain sinne? en nyt yhtään muista, sori. Toivottavasti nyt selviää pian mitä siellä oikeesti on.

Ovulaatio, mulla on aika monesti kipua vain toisella puolella, mut tässä kierossa en selvästi osannu erottaa kummasta irtos, tosin lääkäri sen kerto mulle kummassa kasvaa folliikkeli, joten tiedän siitä.

emotar,pahoittelut! jaksuja koetukseen!

toivottavasti ei jäänyt kovin paljoa sanomatta ja huomaamatta, pahoittelut muillekkin jos uusia oli tullut!

Nyt on jotenki tosi jännittynyt fiilis, kauheena toivoo mut sit pelottaa et taas pettyy pahemman kerran.. no ens viikolla selviää se. oireita on kovasti, mut ne selittyy lääkkeillä, joten niistä ei voi tulkita mitään. paitsi en kyllöytäny lisääntyvää virtsaneritystä haittavaikutuksista, et voisko vähä olla toiveita... hui. en ala spekuloimaan ku pelottaa et tippuu korkeelta ja kovaa taas.no mut semmosta, jännittää siis.

mahdottomasti kyl ihmiset plussannu koko ajan, jospa tässä jossain vaiheessa itekki pääsis kyytiin! koittakaa nyt ottaa hihasta kiinni ;)
 
  • Tykkää
Reactions: pauliinak
No huhhuh mikä toi kaksosjuttu on! Hahaha, en oo kyllä tollastakaan tullu ajatelleeks että vois oikeesti tapahtua! :LOL:

Uusille tervetulotoivotukset! :flower:

Mä jotenkin kauhulla aina katson tota meijän listaa, muistan aina kun kesäkuussa ilmoitin itseni tänne ja roikuin siellä listan hännillä, noh nyt ollaankin siinä ensimmäisten joukossa, edelleen täällä roikkumassa. Eiköhän nyt alkais oleen aika siirtyä plussaneisiin niin mun kun meidän kakkien, etenkin täällä jo vaikka kuinka kauan roikkuneiden, että vinkvink ;)

Mulla oli mielenkiintoinen puhelinkeskustelu lääkärini kanssa. Valitin tällä kertaa sitä kuinka nyt keltarauhahormonin avulla aikaan saadut menkat on kestäneet vain sen reilun vuorokauden ja vieläpä niin niukkoina. Sinne se on sorkittavaksi mentävä taas, ja estrogeni aloitettavaksi vielä tähän lisäksi. Kohdun limakalvo kun ei meinaa itsellään paksuuntua niin mitäpä sieltä voisi edes sen enempää vuotaakaan pois. Huhhuh tätä paskaa jos ihan suoraan sanon, ei oo helppoo tehä vauvaa tälläsenä :'(
 
eveparadise,jaksuja!no täällä se limakalvo vuotaa samantien pois eikä siihen sillon mikään tartu kiinni.. :( mäki muuten huolestuneena seurannu et oma nimi nousee ylöspäin koko ajan ja kohta ollaan jo etupäässä.vaikka en nyt ookkaan ollu ku kaks kiertoa vasta listoilla.
mut toivottavasti uudet lääkkeet auttaa pian!
 
Millamaria14, joo, siis mulla on takana kkm, tyhjennys aloitettiin lääkkeillä 1.10, mutta vasta 14-15.10 tuli matskut ulos ja on todella todennäköistä, että se se "rakkula mikä lie" oli jäämiä tuosta. Lähinnä ihmettelen sitä, että miten lääkäri voi samaan aikaan kertoa, että näyttäisi kohta olevan ovulaatio ja että "voi olla että on jäämää keskenmenosta mutta voisi olla myös vaikka uusi raskaus tai ihan vaan jotain nestettä". Ja siis joudun uusiin verikokeisiin, koska saman päivän aikana tehdyn verikokeen mukaan raskaushormoni 26 ja haluavat tarkistaa josko se nousee (eli olisin raskaana). Muakin arvo kiinnostaa, mutta lähinnä siksi, että haluaisin sen laskevan, kun en todellakaan voi olla raskaana...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 14.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 14/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 7/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 10/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 34/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 51/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 21/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 11?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 28/29
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 19/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 4/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 42/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 12/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 26/30



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 12/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 30/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 25/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 4/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 17/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13________________________KP 3/28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 22/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP ?/?



Tähtisilmä* dpo 12
Kirppu.81 dpo 11
millamaria14 dpo 5
Miminda dpo 5
KoiKoi dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Voi huoh... Oon varmaan viikon päästä seinähullu. Vessassa pelottaa että jospa sieltä vuotaaki verta, jokainen selän tai mahan nippasu saa karvat pystyyn ja huolehdin jopa sitä että jos on kohdunulkoinen ja mulle sattuis jotaki ku mies on reissussa :(

Koitappa tässä nyt sitte nauttia. Kuinka yleistä se oli että keskenmeno toistuu?
 
Viimeksi muokattu:
pippuri85:tossa on perhesuunnittelun kotisivuilta kopsattu pätkä.
"Todetuista raskauksista keskeytyy n. 12-15 %. Yksi keskenmeno ei vielä lisää keskenmenoriskiä seuraavassa raskaudessa. Mikäli naisella on kaksi perättäistä keskenmenoa, on kolmannen raskauden keskeytymisriski kuitenkin jo 20-40%, riippuen onko naisella ennen keskenmenoja ollut myös onnistuneita raskauksia. Kolmannen keskenmenon jälkeen puhutaan toistuvista keskenmenoista. Kun sydämen syke on havaittu (yleensä 6. raskausviikon jälkeen) on raskaudella 90 % todennäköisyys jatkua normaalisti."

Että miten sitte jos on yks kemiallinen raskaus ja yks keskeytyny keskenmeno, niin lasketaanko se jo et on kaks keskenmenoa, eikö? no itellä kyllä on kaks lasta, et kai vähä paremmat prosentit niiden puolesta.
mut siis eihän yks keskenmeno vielä tarkota kai jatkoa ajatellen mitään.

Mut ymmärrän kyl hyvin pelkosi!kohdunulkopuolinen raskaus kuulemma voi näkyä myöhemmin testissä ku normaaliraskaus(näin kertoi kaveri jolla on ollut kohdunulkopuolinen raskaus). Nyt jo pelottaa käydä vessassa vaikka ei oo raskaana vielä!

(.)Täällä tosiaan pelottaa kans toi vessassa käynti. Tuntuu et jotain tulee aina välillä, mut hirveesti valkkaria! yleensä ei oo ikään oviksen jälkeen näin kostea olo, mut en tiä sit johtuuko toiki lääkkeistä.. toivottavasti ei!
Täällä tais olla joku muuki jännäilemässä samoina päivinä,Miminda,mites siellä onko oireita?
 
Hei vaan kaikille! :wave: Paljon onnea plussanneille :kiss: ja pahoittelut uusille palstailijoille! :hug:

Täällä kp 14 menossa ja ovista en meinaa tikutella tässä kierrossa ollenkaan. Talletuksia on kuitenkin tehty ja tehdään.. ;) Ajattelin että tuolla makkarissakin piisaa energiaa paremmin kun ei liikaa yritä.. :) Tähän asti on meinaan hirveästi talleteltu sen oviksen aikoihin (varsinkin sitä ennen) ja sitten on ollut koko loppukuu ihan kuollutta sillä rintamalla kun kaikki mehut on mennyt jo heti alkuun. : / Jos nyt siis olisi vähän enemmän vipinää makkarissa oviksen molemmin puolin.. Ja mikä tietää, voihan siinä "ei liikaa yrittämisessä" olla jotain muutakin taikaa... ;)

Gelee Royaleja oon tosiaan napsinut tässä kierrossa ihan kp 1:stä lähtien. :) 1-2 päivässä. Macajauhettakin löytyy laatikosta, mutta siihen en oo oikein saanut itteeni innostumaan... Oonkohan kerran sekoittanut sitä pikkuisen johonkin ateriankorvikepirtelöön.. Ei ollut namia! :x :LOL: Edelleenkin mua kiinnostais se vyöhyketerapian testaaminenkin... Siellä kyllä jossain vaiheessa käyn jos ei tästäkään kierrosta tärppää. :)

Nyt on muuten helppo laskea kiertopäiviä tässä kuussa.. Kp 1 oli nimittäin 1.11. :D Ja tietysti katsoin jo että jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettuaika olisi 8.8. :D Kasi on mun onnennumerokin joten tiedä tuota vaikka kävisi flaksi... ;) :LOL:
 
Mariah33 Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :) Mulla vähän samankaltainen kierto, kp oli nimittäin 11.1.! ;) Ja mahdollinen la olisi siis 18.8. Vaikken kyllä tärppiin usko edes näin lähtökohtaisesti. :D Mut tosiaan, ompahan edes helppoo laskea kiertopäivät! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
No mulla on vähän samaa vikaa etten kyllä jaksa uskoa että se tästäkään kierrosta tärppää, mutta vähänkö olisin onnellinen jos tärppäisi ja päästäisiin vielä molemmat siihen samaan plussajunaan! :D Toivottavasti ensi elokuu on meidän kuu!! :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Koitin äsken vastata puhelimella ja lähetin vissin vahingossa kolme keskeneräistä viestiä. Kauheen kätsyä, kun mä en ainakaan onnistunut puhelimella muokkaamaan yhtäkään..:D Oli pakko avata läppäri ja poistaa ne aikaisemmat...

Millamaria14:Ihan kauheesti en ole päätäni viitsinyt vaivata oireiden bongailuilla. Mun mielestä viimekskään ei ennen plussaa, eikä ihan sen jälkeenkään ollut oikein mitään selkeitä oireita. Nuha on nyt jostain puskenut päälle, että kyllähän sen hyvällä tahdolla vois lukea oireeksi ;)
Alavatsaa on nippaillut silloin tällöin, mutta oon pistänyt ne syyskuisen synnytyksen piikkiin.

Jännän ristiriitainen fiilis muutes sen suhteen että kuuluisinko mä sittenkin tuohon toisesta haaveilevien listaan, vai esikoislistaan. Kun kyllä mä ajattelen että mun ensimmäinen vauva on tuolla pilven päällä ja käynhän mä hänen haudallaankin, niin onhan mulla jo yksi lapsi. Sitten taas toisaalta, kun en ole päivääkään vauva-arkea elänyt, eikä kotona ole yhtäkään lasta, niin tuntuisi olla hassulta tuossa toisesta haaveilevien listassa. Noh, samapa tuo käytännössä. Nyt toivotaan sitä ensimmäistä elävää vauvaa :) Peukut pystyyn. Piinapäivien tunnelma pikkuhiljaa tiivistyy...

Millamaria14: koska aattelit uskaltaa tikuttaa ekan kerran? Toisesta pinosta lueskelin että jokunen oli plussannut jo dpo9:n kohdalla. Aika huisia...Itse koitan odotella sinne kuukautisten alkamispäivään saakka. Helpommin tietysti sanottu kuin tehty, kun nuo r-testit tuolla vessan kaapissa kummittelevat.
 
pippuri85:tossa on perhesuunnittelun kotisivuilta kopsattu pätkä.
"Todetuista raskauksista keskeytyy n. 12-15 %. Yksi keskenmeno ei vielä lisää keskenmenoriskiä seuraavassa raskaudessa. Mikäli naisella on kaksi perättäistä keskenmenoa, on kolmannen raskauden keskeytymisriski kuitenkin jo 20-40%, riippuen onko naisella ennen keskenmenoja ollut myös onnistuneita raskauksia. Kolmannen keskenmenon jälkeen puhutaan toistuvista keskenmenoista. Kun sydämen syke on havaittu (yleensä 6. raskausviikon jälkeen) on raskaudella 90 % todennäköisyys jatkua normaalisti."
Kiitti tietopaketista.. netistä varmasti löytyy mutta en uskalla edes alkaa googlaan ku tietäähän sen että siellä on eniten näitä joilla on huonoja kokemuksia : / mulla on kans kaks onnistunutta raskautta, ilman keskenmenoja ja sitte niiden jälkeen meni kesken.

Kyllä minä ainakin mieltäsin kemiallisen keskenmenoksi, koska kyllähän se testissäkin näkyy ja nostaa HCG:tä.

En muistanu että villit unet alkaa jo tässä vaiheessa.. viime yönä olin Justin Bieberin kans :D (Yeah, in my dreams :rolleyes: ) en tiiä mistä on tullu ku ei muuten vedä kyllä puoleensa mitenkään, ja onhan se aika nuori vielä. Mutta lystiä meillä oli :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt sitten kp2/28-32.
Eilen vuoto alkoi itsekseen. Laitoin sit äkkiä avuks 4 Cytotecia, ja meni vajaa 3 tuntia nii kaikki raskausmateriaali oli tullu pois. Raskauspussi tuli ehjänä, sisällään alkio ja lapsivedet. Tuli myös joku 10cm pitkä suikale samankaltaista materiaalia. Sitte vaa hyytymiä ja verta.

Kipuja ei ollu. Paleli hulluna. Lämmittelin suihkun alla ja sit menin nukkuun kahen peiton alle. Nukuin kuin tukki. Yöllä ei ollu tullu vuotoa rättiin asti. Aamulla pönttöön lorahti hieman verta. Toivottavasti tästä selvittiin näin kivuttomasti.

Mietin että rupiaisinko jo täs kierros tikuttaan ovista, jos limat ilmestyy... Voishan niitä testejä kaiken varalta tilluuttaa. Myös greippimehun otan käyttöön, se mulla oli kokeilussa viimekski plussakierrossa. Muita poppaskonsteja en aio ihan heti kokeilla.

Netissä oli pitkä keskustelu, jossa tosi moni kertoi plussanneensa heti km-kierrosta, yksi jopa kaavinnan jälkeen. Mieki toivon että heti tärppää. :D

Mietin sitäki, että ku mun pitää viedä 5 vko:n kuluttua kusinäyte labraan, että tsiikaavat onko kaikki raskausmatsku poistunu ja hcg nollaantunu. Nii mitä jos onki jo uudestaan raskaana ja hcg:ta on siksi virtsassa... Ois kai se kamalaa ku uuen raskauen tyhjentäsivät pois. :O

No, testailen varalta kotona viikon välein että miten se hcg hiipuu pois. Tiiämpä sitte ite sanoa jos onki uus raskaus kyseessä. (Miten mää jaksanki olla näin yltiötoiveikas uuden raskauden suhteen... :eek: )

Emotar kp 2/28-32
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Anteeksi heti alkuun omanapaisuus, mutta..

Osaako kukaan sanoa, että kuinka nopeasti raskaushormooni poistuu tuulimunan jälkeen? Nyt vähän yli 2 viikkoa raskauden keskeytyksestä lääkkeellisesti, jälkivuotoa tulee niukasti edelleen (punaista kuitenkin), tein tänä aamuna r-testin, halusin tietää onko yhtään haalistunut viiva. No, tulos oli että toinen viivä oli melkein yhtä vahva kuin testi viiva.. mitä mitä.. onko nyt niin, ettei tyhjennys ole onnistunut? Vaikka tyhjennyksen alussa tulikin runsasta vuotoa ja klönttejä... Vai voiko hormooni tosiaan laskea näin hitaasti...? Lääkäri antoi ohjeeksi käydä labrassa r-testissä viiden viikon päästä keskeytyksestä, eli kolme viikkoa vielä. Mutta tein kuitenkin r-testin kotona jo nyt, ajattelin että näen missä mennään...

Entä ovis, onko niin, että ovulaatio tulee vasta, kun r-testi on negatiivinen? Ihmettelen vaan, kun oikealta puolelta nippailee nyt niinkuin oviksen aikaan nippailee. Vai onkohan minun kroppa iiiihan sekaisin... :(

Onko jollain kokemusta/ tietoa asiasta?
 
Uusi ilmottautuu ja purkaa heti tuntemuksiaan! Anteeksi siitä. :(

Juuri kuulin, että serkkuni on raskaana.. Yksin ja vahingossa. Kaikki on niin epäreilua. Yöllä kävin kauheat pelkokeskustelut itseni kanssa.. Jotenki iski varmuus, ettei meille suotaisi pienokaista, joka olisi niin kaivattu. Tuntuu typerältä, kun me vasta ruvettiin yrittämään uuden kumppanini kanssa pienokaista ja pelolle ei sinäänsä ole syytä..vielä.
Olen siis kokenut kaksi keskenmenoa "aiemmassa elämässäni". Molemmat tuulimunaraskauksia, mutta otin ne silti raskaaksi. Toinen huomattiin vasta np-ultrassa ja sillon oli jo ehtinyt iloita, että päästiin varmemmille päiville, kun viikko 13 oli jo alkanut ja keskenmeno ei ollut yhtään antanut merkkejä itsestään.
Keskeytyskään ei tietenkään mennyt helpolla, vaan lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Ja se epäonnistui niin pahasti, että yöllä kumppanini joutui soittamana ambulanssin ja pääsin kiirreellisenä kaavintaan. Hemoglobiini oli laskenut 140:stä 70:een. Sain 4 pussia verta.
Toinen tuulimuna todettiin onneksi jo varhaisultrassa yksityisellä. Se ei nyt enää ollut kovin paha, kun olinhan sitä osannut odottaa ja viikkojakin oli kertynyt "vasta" 7-8. Pääsin toiveestani suoraan kaavintaan. Tästä toivoin fyysisesti todella nopeasti.
Henkinen kamppailu ja surua pakeneminen sai minut lopulta romahtamaan ja lopulta myös tuolloinen parisuhde mureni käsiin.
Ensimmäinen tuulimuna keskeytettiin 03/2011 ja toinen 06/2011. Tulin molemmilla kerroilla ensiyrittämällä raskaaksi.

Nyt minulla on uusi elämä ja olen noista kokemuksista ns. selvinnyt. Uusi vakaa parisuhde ja toive yhteisestä lapsesta. Pillerit jäi viime kuun lopulla ja nyt mennään kp 16/29? yk 1 Ikää minulla on 24v (täytän pian 25v) ja mies on reippaasti minua vanhempi, joten kauhean monta yritysvuotta ei olisi niin sanotusti jäljellä..
Pelottaa suurempi riski saada uusi keskenmeno, kun kuitenkin kuulemani mukaan kaksi perättäistä tuulimunaa ei ole kovin yleistä.. Varsinkin kun vikaa ei ollut näkyvissä.
Myös nykyinen ylipainoni huolettaa.. Ja myös se huolettaa, että kuinka helpolla pääsen kehoni kanssa e-pillereiden lopetuksesta..
Eli täällä on tällä hetkellä vain huolia huolien perään ja tarkoitus oli vain antaa lapsen tulla jos on tullakseen. :D


Nipsu74: Itse sain negatiivisen testin n. 2viikkoa kaavinnan jälkeen. Menkat tulivat muistaakseni 5:n viikon päästä keskeytyksestä. Toisella kertaa muistakseni meni vielä nopeampaa, kun olin pienemmillä viikoilla ja kaavinta suoritettiin samantien. Apua tästä sinulle ei varmaan ole, kun itselläsi oli lääkkeellinen tyhjennys. Ovulaatiosta en osaa sanoa, kun en ole sitä oikeastaan koskaan itseltäni tunnistanut tai en ole tarkaillut ainakaan. Seksiähän ei saisi harrasta ennen vuodon loppumista ilman ehkäisyä.. Vai onko lääkkeellisen tyhjennyksen kanssa samat ohjeet kuin kaavinnan kanssa tässä asiassa?
 
Ellukana Juu, minulle annettiin myös ohjeet, joissa oli tuosta jälkivuodosta ja seksistä. Siis ettei saisi harrastaa ennen vuodon loppumista tulehdusvaaran takia. Eipä silti, ei kyllä itsellä tee mieli harrastella, kun on vuotoa..
Lähinnä tuota ovulaatiota siksi pohdin, että olen luullut ettei ovista tapahdu, jos raskaushormonia elimistössä. Ihmettelen vaan tuota nippailua tuolla munasarjan kohdalla... :confused:
 
Nipsu74: Mulla seurattiin hcg:n laskua KU:n yhteydessä. Arvo karkeasti ottaen puoliintui noin viikossa. Esim. 320->160. Meni useampi viikko ennen kuin nolliintu kokonaan. Sehän on tietysti yksilöllistä kuinka paljon ylipäätään raskaushormoonia on erittynyt.
 
Nipsu74 voi hyvin olla ettei hormoni oo ehtinyt vielä 2 viikossa laskea tarpeeksi ja siksi näkyy vielä r-testissä. Mulle sanottiin lääkkeellisen jälkeen että 4 viikon päästä testi ja jos positiivinen niin sit voi olla että tyhjennys epäonnistunut, niinkuin sit oli. Mut sulla voi toi ihan hyvin vielä laskea:)

Tarttisin nyt kipeästi neuvoa jos jollakin on kokemusta/tietoa. Olin ihan satavarma alkuviikosta että menkat alkaa koska ihan sellaiset oireet, mielialavaihtelut yms muut ihanuudet. No sit testasin kuitekin varmuuden vuoksi ovista ja ke aamuna pamahti selkeä plussa. Aattelin sit et no ehkä onki ovis vasta tulossa jee. Eilen en enää testannut, mut sit ollu sellaiset toispuoleiset selkäkivut vielä että tänään sitten tossa äsken oli pakko vielä o-testi tehdä. Tosi vahva viiva tuli, ei ehkä ihan o-plussa mutta silti! Mitäköhän tää nyt on:( Voiko ovis olla jotenkin "tiukassa" ja siksi testit näyttää noin?
On mulla noi kyllä joskus näyttäny tollai pari päivää peräkkäin plussaa ja sit alkanu menkat. Lämmöt kuitenki laski alkuviikosta, mut tänään aamulla nousi, ihan vähän kyllä vaan. Mä jotenkin niin arvasin että tässä kierrossa rupee toi ovis/mikä lie kenkkuilemaan, arghh menee hermot:attn:
 
eemiliah ovisplussa voi tulla myös jos on raskaana. itse sain keväällä ensin ovisplussan ja sitä ihmetellessäni tein samana päivänä myös raskaustestin johon siihenkin haamu piirtyi ja raskaana olin. Ootko siis testännu r-testillä jos kerran oot omasta mielestäsi kierron loppuvaiheilla? Muuten mulla on tosi vähän kokemusta ovistesteistä.
 
Taidanpa liittyä teidän joukkoon. Otan osaa km kokeneille, se ei todellakaan ole helppo pala.
Olen lukenut palstaa jo jonkun aikaa ja päätin, että tulen mukaan! Sain km 07/13 9+5 ensimmäinen raskaus... Nyt tullut kahdet menkat km jälkeen, kolmansia odottelen juuri - myöhässä ovat kolme päivää jo... Testinkin päätin tehdä jos olisin ollut onnekas ja se plussa olisi sieltä tullut, mutta negatiivinen oli tulos... Km jälkeen ovulaatiot ovat olleet kipeät, mutta nyt tämän kierron ovulaatio ei kertonut itsestään kivuilla... Nyt ei kai auta muu kuin odotella, mutta päivät tuntuu niin pitkiltä...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 16.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 16/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 9/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 12/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 36/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 53/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 23/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 13?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 30/29
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 21/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11___________________KP 17/29?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 6/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 44/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 14/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 28/30



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 14/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 32/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13_____________________KP 27/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 6/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 19/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13________________________KP 5/28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 24/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 3/28-32



Tähtisilmä* dpo 12
Kirppu.81 dpo 11
millamaria14 dpo 5
Miminda dpo 5
KoiKoi dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
evaparadise joo kokeilin tänään tehä r-testin mutta puhdas nega tuli.: / O-testinkin vielä tein ja edelleen plussaa näyttää. Nyt loppui sit testit nii ei voi enää testata. Tilasin kyllä viime viikolla lisää testejä netistä että kai ne alkuviikosta sitten jo tulee. Saa nähä onko silloin alkanu jo menkat, onko o-testi edelleen plussaa vai mitä tapahtuu. Menkka/ovis/mitkä lie oireet kadonnut eilisen aikana lähes kokonaan. Hmm. Piinaavaa:kieh:
 

Yhteistyössä