Syssy^^ Ihanaa, nyt jännitellään sit sun puolesta, ja muiden jotka jännäilee!!!
Nipsu74 on niin tuoreessa muistissa koko tuo ruljanssi (alle kaks viikkoa sitten sama tilanne oli mulla), suruaikaa se vaatii ja läpikäymistä!! Toivon sullekin parasta ja että seuraavissa olis sitte jo ihan kunnon munasolu ja tärppäis heti!! <3 Jaksuja ja :hug:
VanillaLady ne aamulämmöthän menee niin että kuukautisten alkamispäivästä ovulaatioon asti ne on alhaalla, ja pari pvä ennen ovulaatiota laskee vielä hiukan, ja ovulaation jälkeen nousee 0,5-1 asteen korkeemmalle, jossa pysyy sitten seuraaviin menkkoihin saakka, ellei tule raskaaksi jolloin lämmöt jää ylös. Ja nämähän on mitattava aamulla heti silmät avattuaan ENNEN sängystä nousua. Mulla ei kiinnittymisen jälkeen noussut enää enempää vaan pysyi aika samassa niin kauan kun jaksoin mittailla. Nyt ajattelin alkaa uudelleen aamulämpöjen mittailun niin tietää vähän millon alkaa kierrot ja muut normalisoitua.
Omaa napaa, mulla vihdoin alkaa tuntua olevan voiton puolella, puoltoista viikkoa siis kaavinnasta ja viikko enemmän lääkkeellisestä. Eilen oli eka päivä ilman yhtään vuotoa ja sitäkin ennen jo ollut tosi vähäistä.. Meinattiin miehen kanssa ootella vielä rauhassa mutta niin se peitto heiluskeli kuitenkin hurjan pitkän tauon jälkeen, varsinkin ku halut on palanneet sen raskausajan pahoinvoinnin ja väsystelyn jälkeen...... Saunassakin kävin jo tänään ja nyt nautin tästä että voi tehdä asioita ja syödä mitä haluaa..
Silti mielessä on jo kovasti seuraava yritys! Maltan silti odottaa niitä menkkoja, ja jos nyt ennen jo tärppää "vahingossa" niin sitte tärppää. Menkööt omalla painollaan. Uskoisin silti että parin viikon sisään pitäis menkkojen alkaa. Ihana että tässä prosessissa edes JOKU meni (ehkä) hyvin, kun tuo vuoto kesti vain tuon puoltoista viikkoa! Jaksuja ja pahoittelut
Jettalle, kyllä se siitä vielä!! <3
PS. Mikä ihmeen täti?