heippa "pitkästä" aikaa.
Oon vähän pitänyt palstataukoa. Lähinnä siksi että töissä hirveä kiire eikä kotonakaan ole konetta jaksanu avata
Nyt tuleekin megapostaus kun yritän kaikki viestit lukea ja valtaosaan vastatakin. Koettakaa kestää
!
Mulle vois päivittää ton KKM/KU-tiedon KKM:ksi. Uskon sen sitä olevan ja lääkäritkin siitä puhuvat. KKM kielii se, että materiaali tuli ulos niin nopeasti (käytännössä oli vaan pari päivää pidemmät ja hieman runsaammat menkat ja hcg-arvo laski nopeasti. KU:ssa vuoto voi kestää pitkään ja tiputella + hcg laskee täten myös hitaammin).
Täällä jo kuulumisia kyseltiin - oireiden puolesta epäilen että ovis on täällä NYT ja jos kierto yhtään asettuu samaan uomaan kuin ennen tätä KKM:ää, niin fiilis vaan vahvistuu. Testejä en ole tehnyt vielä, ja nyt voi olla jo myöhäistäkin.
Tallettelut jää vähän heikoksi, koska mies on työreissussa. Läks tänään ja tulee todennäköisesti huomenna, ellei jaksa ajaa välissä yöksi kotiin. Toki eilen ja toissapäivänä talleteltu, joten ehkä tässä jotain mahkuja olisi?
Flunssa meinaa täällä vähän vaivata, muttei onneksi ole kovin paha - esim kuumetta ei ole.
Tänne on tullut uusiakin, ainakin bongasin
Nissukan,must.ikka89n, Kalpeankuun Sonts4n. Tervetuloa teille (ja muillekin jos jäi nimet huomaamatta
) Toivottavasti visiittinne on lyhyt ja lopptulos kestävä
Ja ennenkaikkea pahoittelut siitä että jouduitte tähän pinoon!
Tootheilla ainakin visiitti oli lyhyt. Toivottavasti raskaus on alkanut ja on siellä missä pitääkin!
Mielialoista ootte puhunut. Mulla toi KKM ei juurikaan mitään syvempiä tunteita herätä, mutta edelleen tuo raskauden keskeytys herättää. Varsinkin nyt kun vuosi sitten oli takana hyvä np-ultra ja sitä oltiin niin onnellisesti ja sinisilmäisesti raskaana. Vuosipäiväkin kovaa vauhtia tulee kohti, ja se vähän ahdistaa.
Nipsulle pahoittelut
Teillä vissiin ihan alkionsiirroista kyse ? En osaa kuvitellakaan miten pahalta voi tuntua jos lääkäri sössii. Tai ylipäätänsä hoitokerta menee negaksi.. Mä otin jo epäonnistuneen pistoshoidon sillon heinäkuussa tosi rankasti (toki keskeytyksestä oli aikaa vasta pari kuukautta) vaikka tiesinkin että onnistumisprosentti on vain sen 10%...
OOtteko yksityisellä vai julkipuolella ?
Rahaahan noi hoidot syö, ja se toki mustana hetkenä voi aiheuttaa vähän närää parisuhteessa - varsinkin jos toinen osapuoli on jo skeptistynyt ja menettänyt uskoaan.
Ehkä teilläkin mies vaan tarvii vähän hengähdystaukoa. Kyllä meillä nimittäin mies on ottanut noi hoitokierrot raskaasti vaikka ekasta sellaisesta raskauduttiinkin. Toki sinäänsä teillä tilanne on eri, kun ei miehen tartte enää työskenellä yötäpäivää, vaan se on sinä kuka joutuu haaransa lekurille levittämään. Mutta tuntuu se silti miehillekin olevan yllättävän rankkaa.
Tyydeli, vieläkö tissit vuotaa ? Mullahan tuli ekat esimaitotipat vai mitkä lie sillon kun olin "oikeasti" raskaana niin jo joskus viikolla 10.. vähän ihmettelin kun suihkussa tissistä alko valkosta nestettä työntämään
Nyt tästä KKM:stä en oo moista huomannut (ja keskeytyksen jälkeen sain toki maidonnousun estolääkkeet niin silloinkaan en onneksi alkanut maitoa tuottamaan).
Entä teitkö sitä testiä? Oliko nega?
Nissukka, ihanaa että osu loistavat hoitajat kohdalle. Välillä kun niistäkin saa lukea ties mitä kamalia tarinoita. Toivottavasti siellä alkaa olla fiilikset jo koholla.
Meille ainakin lääkäri sano että heti vaan uutta yritystä kun itsestään siltä tuntuu. Tokkopa kohtuun mitään kiinnittyy ellei kroppa ole valmis? Tuntuu että joka toinen lääkäri sanoo että saa alottaa heti yrittämään kun vuoto on loppu, ja toiset käskee odottamaan sen 1-2kiertoa.
Maikilla ja
MiNalolla ihania ultrakuulumisia! Tsemppiä jatkoon :heart:
Mites
äiti88 ? Alkoiko menkat?
Entä
evaparadise ?
Mä muistan kun olin ihan maani myynnyt silloin marraskuussa. Jotenkin noi epätoivoisimmat kierrot on ollut mulla ne plussakierrot. Sillon kun tuo keskeytetty raskaus alkoi olin onnellinen siitä ettei julkipuoli hoida kun about joka toinen kierto, kun ei olis pää kestänyt ja sitten tein positiivisen testin.
Tää keskenmennyt taas.. olin jo päättänyt että hoitoihin joulukuussa takaisin, koska ei tätä luomumahdollisuutta jaksa enää odotella
Toive3<3 Ihan mahtava ihme <3 Onnittelut ja tsemppiä matkaan!!
Jetalle myös onnittelut ja turvallista matkaa!
Kaneli-80 mä kanssa iloitsen menkoista.Ainakin näin alkuyk:ssä. Tietää että kroppa toimii ja varmaan yrittääkin ?
Elohiiri82 voi hyvinkin vielä näyttää haamulaista. Toivottavasti nyt kuitenkin kroppa pääsis nollautumaan ja pääsette tositoimiin :hug:
Silvia Logo, ehkä se on just se ovis joka saa sut saalistamaan sitä ukkoa
voi
mymosa :'(