@kiuski Testasin kyllä, vaikka nyt on vasta dpo 9. Tältä näyttää illan testi, jokin hyvin haalea haamulainen siinä ehkä on
Kiitos. Toivottavasti sullekin pian plussa pärähtäis testiin, mieluiten tietysti jo tästä kierrosta! Ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää!@Eloveera-79 ihana kuulla!
@taatelinen olen niin iloinen sun puolesta! Ja toivon sydämestäni, että @hanba myös sinun tilasi todettaisiin normaaliraskaudeksi, ja molemmat pääsisitte maaliin asti!
Tervehdykset ja tsempit kaikille muillekin! Kiva, että @kiuski tyhjennys alkaa olla loppusuoralla.
Minulla viimeisiä piinapäiviä viedään, tänään-torstaina pitäisi menkat alkaa. Kaksi puhdasta negaa olen jo testannut tosi varhaisilla dpo:illa, vaikka tiesin että siinä ei ole mitään järkeä. Kkm päättyneessä raskaudessakaan plussa ei tullut heti. Olisi vaan ollut niin hienoa saada synttärilahjaksi jonkinlainen haamujen haamu, kun pe oli synttärit
Kiitos! Just tässä oottelen työterveysaikaa, käyn valittamassa mahan toimintaaKiitos. Toivottavasti sullekin pian plussa pärähtäis testiin, mieluiten tietysti jo tästä kierrosta! Ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää!
Tulen tänne kanssa moikkaamaan, taidettiin muutes Hanba olla samaan aikaan helmikuisissa . Oon sun jännityksessä messissä, toivotaan että saisit pian rauhallisemman mielen ja pääsisit nauttimaan mahdollisesta raskaudesta. Vaikean ja kivuliaan kkm (heinäkuu-19) + kohtutulehduksen jälkeen nyt yk2, kiertopäivä 19 meneillään, en oo ihan varma dpo:sta koska en tikuta, mutta uskoisin sen olevan jotain dpo 7. Nyt neljättä päivää tuttua kipua alaselässä ja alavatsassa, välillä säteilee sääriin, muistan kivun viime raskaudesta joka sitten päätyi kkm. Esikoista siis täällä toivotaan. Kipu tuntuu vähän siltä kuin että tietyt alueet laajenisivat alaselässä ja vetää ikään kuin ulospäin kehosta, ei aivan tavallista menkkakipua. Muutoin olen energisempi, ei pms:än tähän vaiheeseen kuuluvaa agressiota. Rinnat eivät arasta yhtään mikä edellisessä raskaudessa oli se ensimmäinen selkee merkki. Nyt vaan jännitetään sitten. Neuvokaas kokeneemmat että minä päivänä kantsisi eka kertaa testata ja millä testillä?
Olen pahoillani negasta!! Se on pahinta kun ei tiedä että milloin se onnistuu ja montako pettymystä ennen sitä joutuu vielä kokemaan. Odottamisen odottaminen on jotain, mihin ei ollu osannut varautua ennenku tähän hommaan alkoi. Toivotan sulle sylin täydeltä tsemppiä.Nyt on dpo 12 ja testit negaa, tuskin enää plussaksi muuttuu ja dpo 9 one stepissä oli joku typerä viivan paikka tai valehaamu Miksi tämä on niin vaikeeta, miks toiset onnistuu heti ja toiset yrittää vuosia. Itku pääsi aamulla kun niitä nega testejä tuijotin ja nuo kysymykset pyöri päässä. Nyt lähtee sitten kokonaisuudessaan yk 14 käyntiin En tiedä miten kauan jaksan edes yrittää kun joka kuukausi joutuu pettymään, ja kun sen plussan sai vihdoin viime kierrossa niin iloa riitti vain viikko
Voi itku, mie niin ymmärrän! Ihan paska olo ja samoja aatoksia täälläkinNyt on dpo 12 ja testit negaa, tuskin enää plussaksi muuttuu ja dpo 9 one stepissä oli joku typerä viivan paikka tai valehaamu Miksi tämä on niin vaikeeta, miks toiset onnistuu heti ja toiset yrittää vuosia. Itku pääsi aamulla kun niitä nega testejä tuijotin ja nuo kysymykset pyöri päässä. Nyt lähtee sitten kokonaisuudessaan yk 14 käyntiin En tiedä miten kauan jaksan edes yrittää kun joka kuukausi joutuu pettymään, ja kun sen plussan sai vihdoin viime kierrossa niin iloa riitti vain viikko
Valtavan suuren menetyksen olette joutuneet kokemaan. Olen pahoillani. Toivottavasti teillä pian tärppää uudelleen, ja ihanaa että koet saavasi täältä lohtua ja vertaistukea. Nämä naiset täällä on kyllä uskomattoman vahvoja!Hyppään mukaan. Ensimmäinen raskaus loppui myöhäiseen raskauden keskeytykseen viikoilla 15+4 vakavan kehityshäiriön vuoksi. Kaunis pieni poikamme syntyi osastolla kauniina elokuusena iltana ja sen pienen hetken saimme olla perheenä. Me kolme. Käteen jäi järjetön suru, kaipuu ja tyhjiö.
Yritys aloitettiin huhtikuussa ja tärppäsi heti. Nyt epätoivoisesti toivoin, että olisi tärpännyt yhtä nopeasti, ja kaksi viikkoa sitten jälkitarkastuksessa (8vko keskeytyksestä) saimmekin luvan jatkaa yritystä uudelleen, sillä kaikki näytti hyvältä eikä ruumiinavauksessa ja tutkimuksissa löytynyt uusiutumisriskiä. Onneksi. Ovulaatiokin oli tapahtumassa lääkärin mukaan ihan muutaman päivän sisään, ja kyllä sitä peittoa heiluteltiin. Nyt koko viikon kestäneiden kovien vatsapistojen/repäisykipujen ja lauantai-illan juhlien vuoksi (jos olisin yhden tai pari uskaltanut ottaa) tein aamulla varmuuden vuoksi erittäin herkän clear bluen digital-testin (vaikka aloin epäillä että menkat on tulossa hyvin pian eilisillan menkkajomon ja pms-depiksen perusteella) ja negaa näytti. Vaikka tätä ennustelinkin, niin silti tuntuu niin kurjalta.
Tiedän, että tämä oli vasta eka yritys (yhdet menkat on tullut keskeytyksen jälkeen), mutta turhauttaa todella paljon ja suru nousee uudelleen pintaan. Kolmen kuukauden päästä meillä olisi kuulunut olla poikalapsi sylissä ja nyt on vain suunnaton ikävä ja epätoivo ilman tiedossa olevaa nyyttiä. Ja tuhkat siroteltuna muistolehtoon.
Tämä ketju on tarjonnut mulle suurta lohtua ja vertaistukea. Kiitos siis teille. <3
Hyppään mukaan:
Matisse, 29v, Ya 4/19, keskeytys 8/19 rv15+4, ja yk2 lähtee käyntiin kun menkat tässä parin päivän sisällä alkaa.
Hirveän surullista kun keskeytys tuli jo noin pitkällä. Voimia suruun ja tsemppiä uuteen yritykseen!Hyppään mukaan. Ensimmäinen raskaus loppui myöhäiseen raskauden keskeytykseen viikoilla 15+4 vakavan kehityshäiriön vuoksi. Kaunis pieni poikamme syntyi osastolla kauniina elokuusena iltana ja sen pienen hetken saimme olla perheenä. Me kolme. Käteen jäi järjetön suru, kaipuu ja tyhjiö.
Yritys aloitettiin huhtikuussa ja tärppäsi heti. Nyt epätoivoisesti toivoin, että olisi tärpännyt yhtä nopeasti, ja kaksi viikkoa sitten jälkitarkastuksessa (8vko keskeytyksestä) saimmekin luvan jatkaa yritystä uudelleen, sillä kaikki näytti hyvältä eikä ruumiinavauksessa ja tutkimuksissa löytynyt uusiutumisriskiä. Onneksi. Ovulaatiokin oli tapahtumassa lääkärin mukaan ihan muutaman päivän sisään, ja kyllä sitä peittoa heiluteltiin. Nyt koko viikon kestäneiden kovien vatsapistojen/repäisykipujen ja lauantai-illan juhlien vuoksi (jos olisin yhden tai pari uskaltanut ottaa) tein aamulla varmuuden vuoksi erittäin herkän clear bluen digital-testin (vaikka aloin epäillä että menkat on tulossa hyvin pian eilisillan menkkajomon ja pms-depiksen perusteella) ja negaa näytti. Vaikka tätä ennustelinkin, niin silti tuntuu niin kurjalta.
Tiedän, että tämä oli vasta eka yritys (yhdet menkat on tullut keskeytyksen jälkeen), mutta turhauttaa todella paljon ja suru nousee uudelleen pintaan. Kolmen kuukauden päästä meillä olisi kuulunut olla poikalapsi sylissä ja nyt on vain suunnaton ikävä ja epätoivo ilman tiedossa olevaa nyyttiä. Ja tuhkat siroteltuna muistolehtoon.
Tämä ketju on tarjonnut mulle suurta lohtua ja vertaistukea. Kiitos siis teille. <3
Hyppään mukaan:
Matisse, 29v, Ya 4/19, keskeytys 8/19 rv15+4, ja yk2 lähtee käyntiin kun menkat tässä parin päivän sisällä alkaa.