Vuodot on onneks jo ohi ja kaikki meni ok. Tekivät myös samalla lähetteen tutkimuksiin. En ois vaan osannut vuosia sitten ajatella, että joskus on lapsettomuustutkimukset edessä.@Karvakorvat Voi ei, ihan kamalaa Yksikin km on niin raskas kokemus, en voi edes kuvitella miten kamalaa on kokea kolme peräkkäin. Tuntuu kyllä välillä niin epäreilulta tämä homma Pahoittelut ja voimia toipumiseen!
Kait niihen turtuu. Ekan kohdalla oli ihan rikki, tokan kohdalla oli lähinnä että miksi taas? Ja kolmannen kohdalla sen vaan jo tiesi. Eli kyllä se eka oli pahin.Voi ei @Karvakorvat Kuten jo @taatelinen sanoi, yksikin km on kamala niin en voi edes kuvitella miltä kolme peräkkäistä tuntuu Suuret tsempit tulevaan, kyllä näistä yhdessä selvitään ja kyllä me jokainen vielä joskus saadaan oma nyytti syliin asti <3
Pahoittelut Meillä kanssa eka ja vika oli tuulimuna, tokasta ei tietoa kun keskeyty sen verta nopeastiMeille tuli viime viikolla varhaisultrassa tuulimunatuomio. Loppuviikosta tehdään lääkkeellinen tyhjennys. Kyllä sen on aina tiennyt, että näin voi käydä, mutta epäusko, MIKSI ja pettymys on ollut kovasti viime päivinä mielessä. Onneksi mentiin varhaisultraan.
En voi edes kuvitella miltä tuntuu ja miten sen kestää, kun jollekin käy näin useammin. Toiveet nousee ja tulee rytinällä alas.
Pari kuukautta pitää olla väliä raskaudella ja tutkimuksilla. Saa nähdä ehtiikö joulukuussa jo alotettua perustutkimuksilla vai venyykö ensi vuoteen.Pahoittelut @Karvakorvat km taas Muistan sut kyllä tuolta aikaisemmin. Poistin muutaman hiljaisemman nimimerkin listalta joku aika sitten.
Listoille pääsee toki takaisin tai voi kirjoitella muutenkin.
Onneksi nyt kuitenkin tutkivat asiaa ja löytyisi jotain millä asiaa voisi auttaa ja tekin vielä vauvan syliin saakka saisitte
Itselläni takana nyt kaksi kkm peräkkäin ja jotenkin ajattelen, että eihän nyt kolmatta voi peräkkäin tulla millään, että on niin harvinaista.
Mutta niinhän se on, että jonkun on pakko olla se yksikin prosentti
Tiedätkö vielä yhtään miten tutkimuksissa nyt edetään?
Kiitos. Pahoittelut myös teille molemmista Miten sulla tapahtui tyhjennys tuulimunissa? Tuliko spontaanisti? Mua jännittää ja ahdistaa tuo edessä oleva lääkkeellinen tyhjennys.Pahoittelut Meillä kanssa eka ja vika oli tuulimuna, tokasta ei tietoa kun keskeyty sen verta nopeasti
Molemmat lääkkeellisesti, välissä ollut km myös tehostettiin lääkkeinKiitos. Pahoittelut myös teille molemmista Miten sulla tapahtui tyhjennys tuulimunissa? Tuliko spontaanisti? Mua jännittää ja ahdistaa tuo edessä oleva lääkkeellinen tyhjennys.
Miten sulla meni nuo lääkkeelliset tyhjennykset? Oliko kovia kipuja ja runsasta vuotoa? Kuinka kauan vuoto kesti?Molemmat lääkkeellisesti, välissä ollut km myös tehostettiin lääkkein
Pahoittelut vielä tätäkin kautta. Tuntui tosi surulliselta lukea keskeytymisestä, kun olin iloinnut niin kovasti raskaudestasiHeippa hei! Ajattelin tällekin puolelle muutaman sanasen sanoa. Sain keskiviikkona keskenmenon rv 5+5, eli hyvim varhainen keskenmeno. Ensi alkoo ruskealla tiputtelulla, joka eilisen aikana muuttui punaiseksi ja nyt vuotaa kovemmin kuin menkoissa.
Kauanko teillä on kestänyt vuoto, ja koska olette päässeet aloittamaan yrityksen uudelleen?
Pahoittelut Mulla km tuli 4+6 eli myöskin tosi alussa. Vuoto kesti 4 päivää ja seksiä harrastettiin heti vuodon loputtua, kp 5 ja 6. Vuodon aikana ei saa tulehdusriskin takia harrastaa seksiä, mutta vuodon loputtua saa palata heti yrittämään. Näin ainakin minua ohjeistettiin.Heippa hei! Ajattelin tällekin puolelle muutaman sanasen sanoa. Sain keskiviikkona keskenmenon rv 5+5, eli hyvim varhainen keskenmeno. Ensi alkoo ruskealla tiputtelulla, joka eilisen aikana muuttui punaiseksi ja nyt vuotaa kovemmin kuin menkoissa.
Kauanko teillä on kestänyt vuoto, ja koska olette päässeet aloittamaan yrityksen uudelleen?
No parempaan suuntaan. Alan taas innostua uudelleen yrittämisestä ja kovin odotan koska vuoto loppuu ja päästään yrittämään. Nyt vuodon jälkeen ennen menkkoja luomuna, ja sitten ekojen menkkojen alettua inssiin. Meillä siis tämä alkanut raskaus alkoi inssikierrossa, jossa kylläkin myös luomuna yritettiin, sillä miehen siittiönäyte on parantunut niin, että se on normitasoa! Toiveet on korkealla, että tärppäisi pian km:n jälkeen, ja tiedän että jokaiset alkavat menkat tulee olemaan kova isku.@Mohan onpa hyvä jos niin nopsaan tapahtui tyhjentyminen, ja vielä spontaanisti. Minulla meni tosiaan pitkään, eikä tyhjennyslääkkeet vaikuttaneet juuri mitenkään.
Millä mielellä nyt olette miehesi kanssa? Voimia molemmille!
Odotettiin muistaakseni siihen, että oli ollut vuodoton päivä ja testi oli nega. Siihen meni vajaa pari viikkoa. Kannattaa kyllä olla tarkka sen vuodon suhteen ja odottaa. Sain km jälkeen kohtutulehduksen ja se ei ollut kiva juttu, vaikka sainkin onneksi nopeasti antibiootit ja ne auttoivat. Olisi siis varmaan itse pitänyt silloin odottaa vähän pidempään.Hei kuinka pian km:n jälkeen olette harrastaneet seksiä? Vielä tuhruttaa, tänään tuli jopa taas hieman verisempää vuotoa. Eli oletteko odottaneet ihan tuhrun loppumiseen asti?