Tervetuloa uudet keskusteluun mukaan ja pahoittelut menetyksestänne.
Paljon on tullut taas viestejä, joka ilta käyn lukemassa, mutta aina en vaan jaksa kirjoitella mitään. Ja tällee monen päivän jälkeen, kun kirjottaa unohtaa jo puolet mistä ootte puhunut..
Ja erityisesti onnea plussanneille ja toivottavasti osan haamut muuttuu selkeiksi plussiksk ja erityisesti, että teistä jokainen oman pienen nyyttinsä tulisi saamaan
Me muut tullaan täältä perässä
Mulla
jälkivuoto kesti yhteensä 4vk välillä oli päivän pari taukoa ja välillä vuoto niukempaa ja välillä runsaanpaa. Toki en tiedä paljonko sillä on merkitystä asiaan kuinka pitkällä raskaus oli, mutta mitä täälläkin moni on kirjoitellut, niin hyvin vaihtelevaa vuoto on ollut ainakin muutamia viikkoja km jälkeen.
@Päppyrä meillä olis ollut myös la nyt marraskuussa ja kyllä se vaan kolkuttaa ikävästi tuolla takaraivossa ja jotenkin toivoi, että olisi uudestaan jo raskaana siihen mennessä. Että ehkä tuo la olisi helpompi käsitellä..
Toki itselläkin nyt vasta yk 2 kkm jälkeen, että ei vielä montaa kiertoa ole ehditty yrittään.
Hei, te ovulaatiosta enemmän tietävät.
Mulla nyt kp 8 ja 9 tuli vetistä valkovuotoa. Kp 10 tuntu oikealla puolella kipuilua. Kp 11 tuli pyyhkiessä kaksi kertaa limaklöntti
anteeksi ällöä... tänään kp 12 ja nyt en erityisemmin oo huomannu mitään limoja
voiskohan nää olla jotain ovulaatioon liittyvää, voisinkohan mä oikeasti vaikka ovuloida tässä kierrossa
Ovulaatio testejä oon koittanut muistaa tehdä, mutta en millään pysty tekeen niitä samaan aikaan päivästä ja ne on aika vahvoja,mutta ei vielä täysin yhtä vahvoja..