Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Kiitos @Nonsk kysymästä! Epävarmuus jatkuu edelleen. Pahoinvointi tullut takaisin ja muutkin oireet. Kauhea väsymys päällä jatkuvasti. Täällä taustailen usein, vaikken jaksa oikein mitään kirjoitella. Nyt menossa rv 6+6. Viimeksi alkoi tuhrutella ekan kerran tällä viikolla ja rv 8 tuli oikein kunnolla verta, joten jännityksellä edelleen eteenpäin...
 
Ukkokin vahvisti haamun. Miepä päivittelen muutaman päivän sisällä vahvistuuko.
Kiitos teidän silmien avusta :love:
Mies oli iloinen ja sanoi monta kertaa kuinka onnellinen on jos tämä onnistuu. Anoppi oli tänään kysellyt, että minkä takia ette polta? Ukko oli vastannut että ei me olla poltettu viime raskaudesta lähtien ollenkaan. Oli alkanu kysellä, että ootteko te raskaana? Taidatte olla? Ei mies myöntäny, kun ollaan päätetty olla hissukseen jos lykästää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Keijukuningatar kiitos vastauksesta! Minkälainen mittari sulla on käytössä? :)

@Shalley tervetuloa mukaan ja pahoittelut kokemastasi! Mulla oli helmikuussa tuollainen kemiallinen raskaus/varhainen keskenmeno rv 4+5, miten sen nyt luokittelee, kun lääkärit/terkkarit luokittelee eri tavalla riippuen keneltä kysyy (n) mutta jatkettiin yrittämistä ihan normaalisti heti vuodon jälkeen ja seuraava kierto oli ihan normaali. Huhtikuussa sitten tärppäsikin jo uudelleen, mutta se todettiin sitten keskeytyneeksi myöhemmin. Mutta mulla ainakin tuon kemiallisen/varhaisen keskenmenon jälkeen tuli seuraava tärppi nopsaa :)

@Emppuelkku kiva, että sait hyviä uutisia gynellä! Ja ihanalta kuulostaa sun pomo, on se niin tärkeää, että esimies ymmärtää ja hänelle voi kertoa asioista!

@ipanassu näen haalean haamun! :) toivottavasti vahvistuu :love: ja täälläkin tarkoituksena pysyä ihan hissukseen, joskus kun uusi raskaus toivon mukaan tärppää. Kamala stressi, että miten kaikissa tulevissa syksyn juhlissa piilottelee sitten asiaa, jos onkin jo raskaana :D

Mä nyt kovasti täällä mietin, että olihan se ovis varmasti... (n) tänään pitäs olla 6dpo, eilen tuli vielä kerran vähän ovislimaa?!! En ymmärrä, ei mitään muita ovikseen viittaavia oireita enää ja sain sillon viikko sitten plussaa ovistestiin. Tein sitten eilen varmuudeksi vielä ovistestit, viivat oli vahvat mutta ei plussaviivat... ärsyttävää tää epätietoisuus, kun ei tiedä mitä kropassa nyt tapahtuu! Eilen käytiin miehen kanssa syömässä ja kesken ruokailun tuli täysi stoppi, ei vaan pystynyt syödä enempää. Sitten iski ihan kamalan huono ja etova olo, ihan muistutti sitä mitä oli silloin raskaana se pahoinvointi. Mutta ei nyt ees voi vielä tuntua mitään oireita, mitä lie sitten oli :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Emppuelkku
Kaikkea hyvää raskauteesi @mira.flower :love:

@ipanassu jopa pikkukuvasta erottuu haamu!<3

@Noups mittaan suusta kielen alta aina samasta kohtaa ja mittari on kahen desimaalin tarkkuudella mittaava digi!

Mulla on hurjasti keltarauhanen kipuillut yhä tänäänkin ja siis dpo3. Kovasti oon merkkaillu ylös oireita joka oviksen jälkeen nyt kesästä, samanmoista oiretta taas. Paitsi päivän kaks pitempään jomotellu mahdollisesti se keltarauhanen. Toivotaan ens viikolla vielä plussakierron oireita..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki. Liitynpä nyt tänne vaikka km ihan tuore ja pää vielä sekaisin..
Lyhyesti kuvio : minä 21v, mies 23v, yhdessä 5v. Viime keväänä alkoi mies juttelemaan että mitäs jos ja pikku hiljaa minäkin lämpenin. Toukokuun alussa jätettiin nuvaring pois ja kierto lähti ihan kivasti rullamaan. Olin itse todella innoissani tästä kaikesta ja ajattelin vain tulevaa vuotta kuinka meistä tulee vanhempia varmasti pian koska kaikkihan aina mnee niin kun suunnittelee. Kesäkuun puolessa välissä putosi pommi, pääsin kouluun älyttömän huonoilla pääsykoepisteillä ja siinäpä se todellisuus sitten iski että yliopisto+uusi paikkakunta+ vauva = ei. Katkerana sitten päätettiin että odotetaan jouluun ja katsotaan sitten uudestaan. Ehkäisynä varmat päivät ja kondomi ja siitä sitten plussa 5.8. Onnemme kukkoloilla oltiin molemmat, mutta alusta asti mulla oli jännä olo. Olin ihan varma että kesken menee ja kirjotin varmuudeksi listaa ihmisistä jotta muistan kertoa sitten kaikille keskenmenosta. Halusin varhaisultraan ja sinne mentiin. Menkkojen mukaan piti olla 8+1, itse veikkasin jotain 7+. Sielläpä oli 6+0. Ultraaja toki sanoi että ei hätää ja syke vähän heikko mutta johtuu siitä että alkio niin pieni. Mun olo vaan paheni tuosta ja aloin laskemaan että oon kyllä tehnyt älyaikasin testin jos olisi noin vähän viikkoja. Lopputuloa kkm rv 10+1, sikiö 8+1. Ei oireita, ei mitään. Vain aistimus. Eilen aamulla aloitettiin lääkkellinen tyhjennys ja hyvin mennyt fyysisesti tähän asti. Vuoto ollut tänään jo niukempaa ja kipuja lähes ollenkaan. Henkinen puoli onkin sitten... no päätimme kuitenkin että haluanme yrittää uudetaan, mutta ihan vielä ei päätetty ootetaanko menkkoja vai mitä. Mutta jos nyt aluksi saan vaan purkaa näitä fiiliksiä ja jossain kohti sitten piinailla teidän kanssa? Yksinäiseltä tuntuu sillä lähipiirissä ja perheessä ei ketään km kokenutta..

Hups, lyhyesti...
eli toisinsanoen tylleröinen_21, ya 5/2018, kkm rv 10+1 9/2018. En laita vielä yk kun ei olla ihan varmoja koska jatketaan.
 
Viimeksi muokattu:
@tylleröinen_21 Tervetuloa munkin puolesta ja ikävää että sinäkin oot joutunut kokemaan keskenmenon.
Itsellä oli kk myös ihan vastikään.. Tää on kyllä loistava paikka vertaistuen saamiseen. Ei oo enää niin yksinäinen olo tän asian kanssa.
Ihanaa miten täällä kaikki tsemppaavat toisiaan! :love:
 
Tervetuloa myös mun puolesta uusille! Täältä kyllä löytää paljon tsemppiä ja tietoakin, vaikka itsekin ehkä vähän vähän kirjoittelen.

@Noups joo mä tässä jo etukäteen pelkään, että mites sit uuden kierron lopulla käy. Tuleeko samanlaisia oireita pintaan kun tässä plussakierrossa vai mitä.

@ipanassu ootko jo testannut uudelleen?
 
Saa nähdä tuleeko se ovis ollenkaan, kun nyt 5 päivää tuhnutellut ja pikkuhousunsuojaa käyttänyt.. (n)
Ilmottauduin jo töihinkin jo täitä löytyy, että kahtotaan nyt sitten kumpaa ehtii tulla eka. Plussaa vai töitä:unsure:
 
Tervetuloa mukaan @tylleröinen_21 ja pahoittelut keskenmenosta.

Täällä oli menossa jo kp 18 ja olin varma etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa, mut kas kummaa sieltä se ovis tuli normaalia myöhemmin ja kovempana kun pitkään aikaan. Limoja niin että housut on märkänä, välillä pyyhkiessä tullut jopa verta muutama hiukkanen mukana. Oviskipuja ollut dpo -1, dpo 0 ja dpo1. Talleteltu dpo -1 illalla, toivotaan että riittää :LOL:

Nyt jännätään, tänään siis dpo1 :barefoot:
 
@tylleröinen_21 suuret halit teille ja voimia alkutaipaleelle. Itsellä hyvässä tuoreessa muistissa oma km ja tunteet nousee vieläkin pintaan. Lohduttaa ajatus, että sielä meidän pieni kaunis lapsi odottaa meitä taivaassa, kun meidän aika koittaa. Ja tosiaan tämä paikka, jos mikä on paras purkaa tunteita ja ne ihmiset lähellä, ketkä käyny samaa läpi. Paljon voimia teille <3

@Nonsk en vielä! Herätessä ajattelin tehdä testin. Tässä vielä valvon ja katselen sarjoja, taitaa syyslentsua pukata, kun miehen kanssa ollaan päivä vuorotellen valiteltu kipeää kurkkua. Tosin nyt on alkanu raskausoireita ilmaantua, mitä tunnistan. Vatsan nippailua ja selän kipuilua. Etova olo iski liharuoan jälkeen. Vaikka kamala nälkä, niin syömisen jälkeen iskee tuttu paha olo :LOL: rinnat kipeät ja turvonneet, eivät tosin niin pahasti miten oli edellisessä keskeytyneessä. Miepä päivittelen huomenna testikuulumisia tänne :)
 
  • Tykkää
Reactions: Noups
@ipanassu oireet kuulostaa lupaavilta! Mikä dpo sulla? Toivotaan parasta ja kerro sit heti kun testailet :rolleyes:

Mulla vaan jatkuu ihme juilinnat, mitään raskauteen liittyvää tää ei voi olla kun on vasta dpo 2 (n) alaselkä on kipeä ja kohdun seudulla hieman menkkamainen kipu oviksesta lähtien.

Täällä on tainnut moni plussata viime viikkoina, luo toivoa vähän itsellekin:barefoot:
 
Heips kaikille :)
En oo piiiitkään aikaan seurannu ees näitä keskusteluja ja nyt vasta löysin tän ketjun. Ihmettelin kun edelliseen ei tullut uusia viestejä:D
Meillä siis jatkuu yritys nyt. Ovis tekee tuloonsa, lauantaina alko limailu lisääntyyn ja eilen illalla ja nyt tänä aamuna tuntunu vasemman munasarjan kohdilla ovismaista kipua/painetta.
Meidän ei pitäny viel jatkaa yritystä, mutta mitä lähemmäs keskenmenneen/kohdunulkosen laskettuaika tulee nii sitä kovempi on vauvakuume. Tää on ihan hullua välillä kun kaipuu vauvaan on niin suuri :/
Yrityskierroista en oikeen tiä. Onks tää ny si yk3?
Yk2:sta raskauduin maaliskuussa ja huhtikuun lopussa todettiin KU ja sen jälkeen laitettiin yritys tauolle.
Päppyrä, ya 1/18, yk2 KU, yk 3

En tiiä et miten ton ny kirjottaisin. 15.3 plussasin ja se todettiin keskenmenoks 25.3 ja sitten 25.4 todettiin et se oliki kohdunulkonen johon sain metotreksaattipiikin josta ehkäsypakko kuukaudeks eli toukokuun loppuun asti ja sen jälkeen laitettiin yritys tauolle ja nyt jatketaan tjot meiningillä :) Vähä kiertoo seuraan ja oireita pistän merkille, mutta ovista en tikuta enkä lämpöjä mittaile. Tuli vaan sellanen olo, että haluun koittaa ottaa mahdollisimman rennosti tän :)
 
miten te muut, aistitteko että jotain on pielessä? En pääse yli siitä, että alusta asti olin varma että menee kesken:unsure:

Täällä myös mietitään missä kohdin jatketaan. Mä oon niin malttamaton, että haluisin alottaa heti, mutta toisaalta tiedostan että ehkä olis hyvä pitää taukoa. Ollaan just muutettu uuteen kaupunkiin ja oon aloittanut opiskelut ja henkinen paine on ollut aika kova. Mutta sitten taas kaipuu olis niin suuri:(
Kauanko teillä on kestänyt jälkivuoto? Mulla oli siis pe tyhjennyt ja iltapäivästä lorisi pari tuntia ja tuli hyytymiä ja jotain suurempaa pari kertaa. Nyt on enää tosi vähäistä vuotoa. Mietin että todellako tää meni näin hyvin..

@ipanassu samaan uskotaan mekin <3
 
@tylleröinen_21 pahoittelut kokemastasi, sielä on ihan tuore juttu vielä tämä :cry: tsemppiä! Mulla oli alusta eka fiilis, että kaikki on hyvin ja luotin että varhaisultrassa tulee hyviä uutisia vaikka jännittikin. Tuolloin löytyi 6+5 vastaava pieni sykkeillä ja kaikki oli hyvin! 10+0 mulla oli jo pari päivää ollu fiilis et onkohan kaikki hyvin, jotenkin en tuntenu enää olevani raskaana vaikka oireet oli tosi vahvat edelleen ja oksentelinkin. Hakeuduin heti ultraan yksityiselle kun levottomuus kasvoi vaan ja siellä sit todettiinkin kkm... mutta joo jotenkin sen aisti, ettei kaikki ole enää kunnossa :cry:

@Päppyrä tervetuloa takaisin! Toivottavasti heti tärppäisi! :)

@joulutoive oviksen jälkeen voi keltarauhanen jomotella, itsellä kans ollut joissain kierroissa näin! Mulla on 8dpo ja välillä juilii tota alakertaa, mutta ei mitään tiettyä yhtä kohtaa vaan (n) ja edelleen mietin et toivottavasti se ovis nyt oli ja oon jo heittäny osittain hanskat tiskiin yän kierron suhteen :unsure:
 
Tervetuloa uudet keskusteluun mukaan ja pahoittelut menetyksestänne.

Paljon on tullut taas viestejä, joka ilta käyn lukemassa, mutta aina en vaan jaksa kirjoitella mitään. Ja tällee monen päivän jälkeen, kun kirjottaa unohtaa jo puolet mistä ootte puhunut..

Ja erityisesti onnea plussanneille ja toivottavasti osan haamut muuttuu selkeiksi plussiksk ja erityisesti, että teistä jokainen oman pienen nyyttinsä tulisi saamaan :love:
Me muut tullaan täältä perässä :p

Mulla jälkivuoto kesti yhteensä 4vk välillä oli päivän pari taukoa ja välillä vuoto niukempaa ja välillä runsaanpaa. Toki en tiedä paljonko sillä on merkitystä asiaan kuinka pitkällä raskaus oli, mutta mitä täälläkin moni on kirjoitellut, niin hyvin vaihtelevaa vuoto on ollut ainakin muutamia viikkoja km jälkeen.

@Päppyrä meillä olis ollut myös la nyt marraskuussa ja kyllä se vaan kolkuttaa ikävästi tuolla takaraivossa ja jotenkin toivoi, että olisi uudestaan jo raskaana siihen mennessä. Että ehkä tuo la olisi helpompi käsitellä..
Toki itselläkin nyt vasta yk 2 kkm jälkeen, että ei vielä montaa kiertoa ole ehditty yrittään.

Hei, te ovulaatiosta enemmän tietävät.
Mulla nyt kp 8 ja 9 tuli vetistä valkovuotoa. Kp 10 tuntu oikealla puolella kipuilua. Kp 11 tuli pyyhkiessä kaksi kertaa limaklöntti :censored: anteeksi ällöä... tänään kp 12 ja nyt en erityisemmin oo huomannu mitään limoja (n) voiskohan nää olla jotain ovulaatioon liittyvää, voisinkohan mä oikeasti vaikka ovuloida tässä kierrossa (n) :barefoot:
Ovulaatio testejä oon koittanut muistaa tehdä, mutta en millään pysty tekeen niitä samaan aikaan päivästä ja ne on aika vahvoja,mutta ei vielä täysin yhtä vahvoja..
 
Hei mites te tulkitsette ovulaatio testejä, tai siis tein testin puoli 10 lähtiessäni lasten kanssa ulos ja ajattelin että vertaan sitä sitten kuivana paremmin ja nyt vasta muistin sen ja kuivana se on nyt kontrolliviivaa vahvempi ja selkeästi viivat on päivä päivältä vahvistunut.
Eli voinko olettaa sen olevan ovisplussa vain kuivasta testistä vai pitäiskö se tulkita aina märästä :cautious:
Nyt ärsyttää, kun jätin sen vaan tohon pöydälle, enkä vilkassut sitä enää, kun olimme pukeneet :whistle:
 
@kosmo oireet kyllä kuulostaa ovisoireilta! Mulla just selkeimmin tietää oviksen olevan tulossa kun jomottaa toista puolta alavatsaa ja tulee sitä venyvää kirkasta ovislimaa! Ja kyllä testitkin kuulostaa siltä. Periaatteessa se pitäs kyllä sen testiajan sisällä lukea se tulos, mutta mulla kyllä jää kuivuessaankin sellaseksi mitä se oli testiajalla, eli plussa on kyllä plussa kuivuessaankin :) pystytkö vielä tekee tänään myöhemmin varuiksi varmistustestiä? Mutta hyvin ovikselta kyllä kuulostaa(y)
 
@kosmo ainakin ite oon todennu että ovistestien ’valmistumisessa’ kestää tosi kauan, ja että testiviiva vahvistuu ja muuttuu melkeinpä kuivumiseen asti. Itelle kävi joskus niin et vahdin vieressä ja totesin että ei se vielä oo lähelläkään plussaa, mut sit kun palasi katsomaan testiä vaikka 15min päästä, olikin testiviiva kuitenkin tummunut plussaksi :) ja itse sen ainakin oon ajatellut luotettavaksi.
 
@tylleröinen_21 kyllä sitä heti alkoi pelottaan että kesken menee kun alkoi ruskea tiputtelu. Sitten kun siihen alkoi uskoa että on normaalia niin alkoi se punainen keskenmenovuoto... :oops: Jälkivuoto mulla kesti öööö 6pvä(?), sitten loppui muutamaksi päiväksi ja jostain syystä vuosi sen jälkeen vielä pari päivää. Nyt vaan ovisliman tyylistä.
 
@Noups ja @joulutoive kiitos nopeista vastauksista, toivotaan, että se ovis oikeasti sieltä olis tulossa (y) tässä parhaillaan juuri pidättelen vielä hetken, että pääsen tekemään uuden testin :barefoot:

@tylleröinen_21 itselläni tää oli kolmas kkm, toki välissä on onnistuneita raskauksia.
Mutta ensimmäisestä mikä selvisi vk 13 ultrassa, niin aavistelin jo jotain, että kaikki ei olisi hyvin, joten se ei kauheasti yllättänyt.
Toisella kerralla tiesin jo näin käyneen, aikaisemman takia, olin vain niin varma siitä, joten osasin pyytää itse pääsyä lääkärille.
Vaikka neuvolassa olivat vähän skeptisiä, kun soitin :ROFLMAO:
Mutta nyt tästä viimeisestä, en tajunnut ollenkaan, olin jo vaan niin raskaana, kun se oli jo niin konkreettista.
Ja jälkeenpäin olenkin usein miettinyt, että miten saatoin olla niin tyhmä, etten sitä tajunnut itse :cautious: Mutta eihän näitä aina voi itsekään huomata, joten turhaa itseäni siitä soimaan..
Joten vähän molempia tuntemuksia itellä ollut näistä..
 

Yhteistyössä