Anteeksi omanapailu, mutta kk pitäisi siis alkaa keskiviikkona. Joten jos olisi testejä mulla yleensä niissä jo näkyisi tässä vaiheessa, kaksi viivaa..
Mutta kun ei ole testejä voin vain piinailla yksinäni.
Taas sama ajattelin, että tilaan netistä valmiiksi, mutta sitten en tilannutkaan, kun ajattelin että sitten niitä tulee uitettua turhaan.
Mulla oli aamusta saakka vähän ällö olo. Ajattelin, että kuvittelen taas vaan. Ja useimmiten ne kierrot missä kuvittelen en ole raskaana ollut.
Sitten aloin kakomaan, kun pyyhin aamulla pari kakkapyllyä ja sitten ruokailun jälkeen oksensin
Siis mähän olen raskausaikana tosi huonovointinen ja oksennan usein
Ja koskaan ennen en kuitenkaan ole onnistinut niin hyvin kuvitella raskausoireita,että ihan oksentamaan olisin alkanut.
Toki voihan olla, että olen saanut vatsataudin, sitä on liikkeellä. Tai sitten eilen käytiin illalla miehen kanssa ulkona syömässä, joten jos se olikin vain liian tuhti iltapala, mikä painoi vatsassa..
Olis helpompaa, jos olis se testi, jolloin voisin lakata miettimästä mitä tämä nyt on
Ja todennäkösesti, kun en raskaana olekaan pettymys on valtava, kun tuo oksentaminen hiukan nostaa toiveita
Mutta lapset nukkuu, joten en pääse kauppaan ja sitten esikoinen tulee koulusta ja hänen kanssaan on turha mennä kauppaan testi ostoksille.
Ehkä mä ens kierrossa jo otan opikseni ja tilaan etukäteen netistä..
Ainos vaihtoehto jos haluan tänään testata, on pyytää mies tuomaa töistä tullessaan, mutta en haluaisi turhaan saada häntäkin innostumaan.
Joten sitten pitäisi odottaa huomis aamuun, jolloin pääsisin ilman koululaista kauppaan..
Anteeksi, pitkä ja omanapainen tilitys