**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

miss_piggy Minkä merkkisiä ovistestejä oot tilannu sieltä Ebaystä? Tilasitko ihan ebay.com:ista vai uk:sta? Mulla on kanssa niin pitkä kierto, että ei paljon naurata testailla koko kiertoa noilla kalliilla testeillä, ja vaikka testaisinkin, en monesti siltikään löydä ovista :( :D Toivotaan että huomenna sulla jo r-testi plussalla :)

ollakovai...? Pahoittelut että jouduit tänne!:hug: Tehdäänkö sinulle vielä uusi ultra vai oliko kkm ihan selvä?

Minäkin varmaan unohdin monta asiaa kun pyörin tässä surussa edelleen. Kaupan päälle vuoto jatkuu kolmatta viikkoa, eikä loppua näy kuulema 1-2 viikkoon. Kohtutulehduskin tuli vielä kaiken lisäksi, vaikka ei ollut kuumetta yms. HUOH suoraansanottuna.

Tsempit tasapuolisesti kaikille! :)
 
miss_piggy
Praia: Höh jos vielä joku tulehdus, ei oo kivaa :(

Mulla on ollu tuo ebay.fi käytössä joka on ihan kätevä. Oli sellasia Planning Familyn ovistestejä joita tilasin englannista ja nyt oottelen tulevaks jostain kiinasta tai mistä lie usa:sta jotain testejä jonka merkkiä en kyllä muista :D Mutta oon aina tilannu silleen että kattonu vähän mitä on halvimpia ja että postarit sisältyy hintaan, tai sitte että ne on korkeintaan vaan joku pari euroa. Kyllä mullaki jää joskus ovis löytymättä vaikka kuinka tikuttaisin. Sitte ärsyttää ku noita r-testejäki tekee jo hätähousuna aina liian aikasilla dpo:illa niin menee niitäki tikkuja vaan hukkaan...ja sama vähän noiden ovistikkujen kans.
Mutta minkä sille voi ku noihin tikkuihinki on tullu joku päähänpinttymä :stick:
 
Ihmeen nopeaa toimintaa julkisella-sain ajan lääkärin tutkimuksiin jo huomiseksi, joka sitten katsoo, miten edetään. Onneksi ultraavat vielä kerran, se on kuulema ihan käytäntö, vaikkei VU:ssa siis mitään toivoa annetukaan, tai uuden raskauden suhteen lääkäri antoi toivoa, että tilanne vaikuttaa hänestä lupaavalta.

Nyt sitten tunnen syyllisyyttä siitä, että haluaisin hoitaa tämän tilanteen nopeasti alta pois, jos jossain vaiheessa pääsisi yrittämään uudelleen. Tunnen siis syyllisyyttä siitä, että olen häätämässä kiireesti pois sitä pientä sinttiä, josta vielä pari päivää sitten niin kovasti riemuitsin. Sekava selitys -en tiedä, ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan-mutta mielikin on vielä sekava, varmaan pitkään vielä.

Onnea kaikille uuteen yritykseen!
 
Stellini: Voi, koita ottaa nyt rauhallisesti vain :) Jätä turha stressi pois ja muistuta itseäsi, ettet pysty millään tavalla vaikuttamaan nyt asioihin (Varmasti helpommin sanottu kuin tehty, mutta sitten kun mä tuun sinne plussanneisiin niin muista toitottaa mulle tätä kliseetä ;)) Ihanaa, oot kuullu jo jumputusta! Oikein paljon sulle jaksuja näihin piinaaviin viikkoihin :)

Mamuska: Ettei noi sun limaverivuodot vaan ois sitä kuuluisaa kiinnitymisvuotoa? :)

Ollakovaiei: :hug: Ymmärrän mitä tarkoitat ja ei ole väärin vain toivoa että saat tyhjennettyä ja pääset uudestaan yrittämään. Se että pääsee jatkamaan eteenpäin niin antaa voimia! Tsemppiä huomiseen ultraan ja toivotaan että tyhjäys alkaisi pikimiten. Toivon että käyntisi tässä pinossa on pikainen! :) Ja mieli tulee heittämään alas ylös tulevina aikoin, mutta muista, kyllä tästä ylös pääsee :)

Fujin: Ei tuo ole ollenkaan hölmöä alottaa noin aikasilla päivillä, mitäs jos ovis olis menny jo kp 7, olis kierto menny ihan hukkaan :D Oi, olis kyllä ihana sitten kasvatella masuja yhtä aikaa :)

Praia: :hug: Tuo on kyllä niin pepasta tollanen vuotaminen! Ja ikävää että sullekin tulehdus tuli :( Jaksuja sulle! Itse tilasin täältä Ovulation kit | Ovulation predictor | Ovulation tests | Ovulation test UK ovistesti liuskoja. Kovasti tykkäsin et hyvin näytti oviksen, 50 tikkua maksaa noin 10 euroa. Tuola on myös halvimmat Clearbluen tuotteet! 2 digiraskaustesti 8.99 puntaa eli 10,5 euroa! Ja Clearbluen digiovislaite 20:lla tikulla 28 puntaa eli 32 euroa! Suomen kaupoista ei aivan näillä hinnoilla saa :) Tilaus muuten tuli alle viikossa kotiin :)

ON: Ei oo täti vielä tullu kylään. Ei oikeen ehkä oo vielä sellainen olokaan. Huomenna pitäis olla kp1, mutta tänään illalla olis pitäny olla jo pientä tuhrua.. Hmm... No katsotaan, alkaisko yön aikana.. Testi näytti tänäänki negaa, joten täti vois ny vaan tulla, jos on tullakseen.
 
Pölö- No niinpä!!!! Eilen kävin joukkotarkastus papassa. Ja kun hoitaja pääsi nipukkani kimppuun niin kysäis että en kai ole raskaana. Siinä sit aloin jalat levällään kertoo, että voi olla mahdollista.....että bongasin oviksen viime viikolla ja edellispäivän lima-veri vuodot. Hoitajan mukaan vaikuttais kiinnittymisvuodolta. Sit alko kertoo, että papanäytteen otto voi aiheuttaa supistuksia ja näin ollen keskenmenon. No niinpä tietty!!! Siinä pimpsukka levällään, alappas sitä sit perumaan. Otin siis riskin. Mahdollinen tärppi on niin alussa ja voi vuotaa muutenkin ulos, niin anti palaa vaan. Kysyi heti että tuntuuko kipua. Ei tuntunut. Sanoikin että jos alkais supistella, niin se alkais kyllä heti toimenpiteen jälkeen.

Aamulla heräsin ja rinnat on TOSI kipeet. Kun sängystä nousn niin sattu tosi paljon. Ja niissä käy välillä sellasia aaltoja s. kuumia aaltoja, ihan kuin maito nousisi. Se tuntuu vaan hetken ja menee ohi, kohta sama uudestaan.
Onkohan mun rinnoilla vaihdevuodet? :D
Eilen circuitissa kiinnitin huomiota että sykkeeni oli tavallista korkeammalla kokoajan.

Ollakovai...? Älä tunne turhaa syyllisyyttä! Mullakin oli viime syksynä raskaus, jota seurattiin pitkään. HCG nousi, mutta kohdun sisällä kasvoi vaan musta möykky, missä ei mitään sikiökaikua. Kyllä loppuvaiheessa vaikka oli vielä pieni toivo, että jospas nyt, mutta silti tuntu että voi kun sais tän rumban loppumaan. Viimeisen kerran kun kävin sairaalassa ja seuraavalle päivälle sovittiin kaavinta ja leikkaus (toisessa munasarjassa oli iso kysta), niin tuntu että haluaa todellakin asian päätökseen ja uutta yrittämään. Minulla tosin toimenpiteen jälkeen piti odottaa vielä tieto, oliko kyseessä rypäleraskaus (HCG:t oli niin korkealla ilman sikiötä). Ei onneksi ollut. Stemppiä sinulle pajon tähän päivään!!!!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mää alan olemaan tosi stressaantunu, menkat ei oo alkanu vieläkään, r-testi negaa ja tuhruttelen vaan jotain ruskeaa veripaskaa :'( Tuntuu vaan että mun elämä ei jatku ennen ku kuukautiset tulee kerran ei tässä nyt raskaanakaan olla... Nyt oon ootellu menkkoja jo 7 viikkoa eikä mitään edistystä tuosta tuhruttelusta. Rupeaa vaikuttamaan jo nukkumiseenki tää tilanne... Huomenna pitäis yövuoroon ja aamulla pitäis koittaa nukkua mahdollisimman pitkään mutta eihän siitä mitään tuu. Tälläki viikolla oon heränny joka aamu tosi aikasin vaikka ois mahis nukkua.

Jos tuolta Home healthista tilaa testejä, niin miten se maksu tapahtuu? En omista mitään luottokortteja muutaku visa electronin..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos kaikille tsemppauksesta, se merkitsee minulle paljon! Raskaudesta tietää vain mieheni, jostain syystä en halunnut kertoa edes parhaimmille ystävilleni, joten tämä on ainoa paikka, missä asiaa voi käydä läpi.

Tänään sain esilääkityksen ja sunnuntaina tulee varsinaiset myrkyt, ei onneksi tarvitse pidempään odottaa. Uudestaan saa alkaa yrittämään ensimmäisten kuukautisten jälkeen ja lääkäri oli oikein kannustava ja toiveikas, vaikka vanha (38) jo olenkin. Toiveikas yritän olla itsekin, vaikka kyllä varmasti kirpaisee vielä monta kertaa, kun huomaa kalenterista, että jos kaikki olisi mennyt hyvin, niin nyt olisi np-ultra/ru/la yms.

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti, kuukautisia niitä odottaville ja plussia tikkuihin kaikille, kiitos kun sain taas vuodattaa:flower:
 
miss_piggy
Pölö: Katoin että käy näköjään tuo paypa-maksuki, mikä on hyvä ku mulla on se käytössä tuota ebayta varten :) Mikäli nyt ikään tarttee mitään tilailla tämmöselle maholle kropalle. Huoh.
 
Miss-Piggy, en nyt tarkkaan muista sun tilannetta, että onko km:n jälkeen ultrattu ym, mutta mullahan kkm:n lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto jatkui enemmän ja vähemmän lähes 7 viikon ajan jolloin hermostuin ja menin päivystykseen. Silloin selvisi että kohtuun oli vielä jäänyt istukan pala ja se sieltä kaavittiin pois niin loppui sitten tuhruilutkin! Mitään muita oireita tuo istukan pala ei siis aiheuttanut kuin sitä epämääräistä, vaihtelevaa tunruilua ja veristä limaakin joskus... Ja mullakin kaikki muut r-testit näytti negaa pitkän aikaa paitsi kun kokeilinkin apteekin omaa, niin se näytti haamua ja sitten tosiaan sinen päivystykseen marssin sen asian kanssa!
 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart:

Tervetuloa uusille ja pahoittelut ketjuun joutumisesta. Olkoon se vain pikainen piipahdus tänne :)

MiNalo :hug: Ikävää että se täti sitten kurvas kuitenkin kylään. No seuraavaan kiertoon uudella innolla :)

Minnah88 Hienoa että sulla Hcg on laskenut hienosti :)

Praia Toivottavasti sulla vuoto loppuis nyt ja pääsisit normaaliin kiertoon kiinni ja sitä myöten uuteen yritykseen :hug:

Pölö Toivotaan ettei se täti sieltä kurvaakkaan vaan olis pieni asukki matkassa ja Hcg vaan hitaasti nousussa ;)

miss_piggy Toivotaan nyt että sulla se täti kurvailis kylään sieltä viimein ja saisit jonkun tolkun tuohon hommaan. Ikävää tuommonen epätietoisuus ja oottaminen : /

ON: Täällä vieteltiin miehen kans laatuaikaa kahelleen viikonloppu ja pupuiltiin just sillon ku siltä tuntu. Tiistaina vein sen kontrollinäytteen ja se oli negatiivinen eli tyhjennys sitten kuitenkin onnistui eikä tarvi enään sitä ressata. Menkat tosiaan oli mitä oli, hieman kummalliset mutta voihan se olla, että limakalvo ei ollu kasvanu vielä tyhjennyksen jälkeen niin paksuksi ja ei sitten ollu paljon tavaraa mitä vuojella pois. Tiistaina tuli oikeelle puolelle munasarjaan niin jäätävä kipu, että piti vaan maata kaksinkerroin ku kävellä ei pystyny ja sen jälkeenki useempana päivänä nippaillu vähän molemmin puolin mutta enemmän kuitenki oikeella. Liekö sitten ovis tuloillaan, tosin mitään erityisempiä limoja en ainakaan vielä oo pongaillu mutta talleteltu ollaan joka aamu ahkerasti ;)

Plussatuulia kaikille pinossa olijoille, piinalijoille tsemppiä ja tädin oottajille pitkää pinnaa ja hyviä hermoja :)
 
Mä en oikeesti enää kestä tätä mun kroppaa! Nyt siis kp10 ja joku ihmeellinen verivuoto. Tänään päivällä kävin vessassa kun oli niin limainen fiilis ja ensimmäinen ajatus oli kyllä, että mitä helv.. nyt tapahtuu. Pyyhittäessä selkeää verta ja sen jälkeen ei luonnollisesti mitään. Mahakin on kipeä, oksettaa ja päätä särkee. Oonko mä tulossa kipeäksi vai onko tää joku korkeamman voiman tapa kertoa, ettei kannata haaveilla yhtään mistään niin kauan kun kroppakaan ei toimi normaalisti? Sori vuodatus ja omanapailu, oon vaan niin väsynyt tähän yhteistyökyvyttömyyteen itseni ja ruumiini välillä.
 
Torstai 18.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 4/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 23/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 28/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 54/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 10/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 22/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 19/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 4/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 55
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 3/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 3/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 23/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 10/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 13/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 18/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 13/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 33/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 29/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 2/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 10/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 23/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 44/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Pölö- dpo 15
miss_piggy dpo 13
mamuska7 dpo 9
Miwwi dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
Taru81


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Moikka,

Vihdoin on kotiuduttu tänne sateiseen Suomeen.

Pölö -kiitoksia vinkistä, taidanpa pistää erinäisen tilauksen tuonne :)

Minalolle paljon tesemppiä ja pahoittelut menkoista :( Ja ihana kun jaksat päivitellä tätä ketjua :hug: Kiva kun ei tarvi ite laskea kiertopäiviä :)

Zannukka, kuulostaa ihanalta. Onnea talletuksille :)

Miss_piggy, todella kurja tilanne. Minäkin kyllä suosittelen että kävisit vielä jossain tarkistuksessa, ettei kohtuun ole jäänyt mitään rippeitä jotka nyt estää kaiken normaalin toiminnan.

ON: tänään oli tietysti pakko tehdä sekä ovis- että raskaustesti. Negaa molemmat... ei hirveästi yllätä. Huoh jo valmiiksi jos tämä menee samalla kaavalla kuin edelliset, ensin yritettiin vuosi, tuloksena keskenmeno ja siitä vasta noin puolen vuoden päästä menkat tuli normaalisti ja raskaus alkoi taas. Kaksi edellistä raskautta menneet täsmälleen samalla kaavalla ja samaan vuodenaikaankin jos tarkkoja ollaan. Ovislimoja tuli kyllä tuossa toissapäivänä, mutta eilen vasta pääsin miehen kimppuun myöhään yöllä :D ja tosiaan nyt ainakin ovistesti negaa.
No, huomenna on työpaikan juhlat joten saa sitten ainakin nauttia tarjoiluista, jos ei muuta.

*muoks ja minut saisi poistaa taustalta, listoilla jo olenkin. Kun näköjään hommassa ollaan jo ihan täysillä :)
 
Viimeksi muokattu:
Kahteen testiin joko viivanpaikat tai hentoset haamut. Viimeisin testi oli 12,5 herkkyys ja siihen anto hentosta punaa toiseen reunaan. Kuvaan asti (huonolla kännykkä kameralla) ei se kyllä erotu. Nyt pitää malttaa viikonloppuun ja jännittää lähteekö viiva vahvistumaan.

zQQyS6 - Image - Aijaa.com

carolina30+Voi ei! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille tai jos sinne on joutumassa : /

Praia Ei kiva jos vielä joku tulehdus. huoh :|

carolina30+ :'( :hug:

mamuska Toivottavasti sielä pikkuinen on kyydissä :)

ON: Täälä herättiin aamulla niin kauheeseen pääkipuun ja kun töihin olin lähdössä meinas okennus tulla johtu varmaan pääkivusta, ei auttanu kun kipittää takas kotia. : / Tänään pitäis tulla r-testejä postissa ja voivoi kuinka maltankaan odotella, nyt vasta dpo 6.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
stellini ja coffeebreak: Mullahan ultrattiin kohtu yksityisellä 18.3, ja se sanoi, että hyvältä näyttää, ja kohtu oli puhdas, eli mitään ei ollu jääny sisälle. Mullahan tätä tuhruttelua alkoi nyt vasta tulemaan dpo 7, eli ite kkm-vuotoa ei oo tullu enää moneen viikkoon. Lääkärille on aika naistenpolille lapsettomuusasioissa 30.4, joten eihän siihen enää oo ees pitkästi.
Varmaan nyt vaan stressi siirtää mun kuukautisia.
 
Onnea plussanneille :) ja pahoittelut uusille tänne joutuneille.

Olen lukenut kaikki viestit mutta eipä ole itsellä ollut mitään kirjoitettavaa hetkeen. Ensi viikonloppuna saisi testailla onko tärpännyt. Nyt oon saikulla ja kohta piyäisi gakea saikkulappu. En tiedä iskikö mahatauti vai mikä, mutta jo kolme kertaa saanut tänään käydä vessassa ja kamalan huono olo. Meillä on kyllä töissä ollut mahatautia liukkeellä ja olen vielä asiakaspalvelija joten olen paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Mutta nyt hakemaan sitä lappua.
 
Miwwi Jospas sinäkin pääsisit testaamaan sitä plussaa :heart:
Voi kun mullakin ois ollut tilattuna noita testejä ja valmiina kaapissa. Ovistesti piti dipata äsken ja se viiva vaan vahvistuu. Jännä kun jostain luin että ei niidenkään tulis reagoida HCG:n kun vasta 25 arvossa? Se näyttää selkeän plussan ja sit raskaustesti jossa herkkyys 25 antaa haalean viivan? Jo kuumoilen tässä että pitää ostaa pari niitä 12,5 herkkyydellä olevia, toinen dipattava tänään ja toinen huomenna aamu pissistä.
Vähän meinaa hiivan oireita olla. Saiko niitä ilman reseptiä saavia puikkoja käyttää raskaana ollessa? Ärsyttää vaan kun ei ole nyt varmuutta raskaudesta. Mulla ois rintojen varjoainetutkimus reilun viikon päästä, sehän pitää perua jos raskaus vahvistuu. Meinaan kyllä pyytää että HCG mitattais muutamaan otteeseen ennen sitä että tietää miten se arvo lähtee nousemaan. Jos hitaasti niin sit melkein tietää että huonosti taas käy.
Maha täynnä ilmaa ja perhosia vatsa täynnä. Leuka täynnä finnejä ja hiki valuu norona kainaloista. Näillä mennään viikonlopun viettoon :D
 
Heips !!:wave:

josko minäkii tänne ilmottaisin itteni kun kerta huomaan tätä lukavni päivittäin.
Meille syntyi Enkeli poika 8.2. rv 14+1 :heart: Monta mutkaa oli jo alussa ja varmaan jossain sisimmässäni tiesin ettei hän luoksemme asti tule ja niihän siinä kävi..
Mutta siis nykypäivään... Tavoite on siis saada Kolmas.. Esikoinen 09/08 rv 39+6 ja Toinen 11/09 rv 32+1

Minulla ei ole kierrosta mtn hajua, menkat oli tasaiset pillereitten kanssa. Nyt 8.2 syntyneen jälkeen jälkivuotoa oli vajaan 2viikkoa, "menkat" alkoi sitten 17-19.3 (se miksi en tarkkaan tiedä ni koko vuoto oli silkkaa tuhrua jota en ennen ole kokenut, vaan saavista on aina tullut :) )
Ennen en ole ovista pongannut vaikka kaikki raskaudet on ekasta kierrosta alkanutkin, nyt luulin oviksen olleen pääsiäisenä kaiken maailman oireiden kera.. silloin välttelin miestäni koska lääkärin toive oli että vielä yhdet kk..
Eli tän viikon alussa piti menkkojen alkaa mutta jotain valkovuoto-vesivuoto on vain ollut maha nippailujen ja kipujen kera, menkkoja ei ole näkynyt.

Raskautumiseen voi myös vaikuttaa löytyny endometrioosi jota nyt pelkään paljon :( Viikko sitten ma tuli myös lusikallinen jotain verituhrua mutta siihen loppuivat. Nyt masu kipuilua ja paineen tunnetta alvariinsa mutta ei mtn kunnollista... Ovista en ole edes yrittänyt nyt tikuttaa (ikuna en ole tikuttanut) kun mahtaisi paketteja kulua..koitan siis vaan odottaa menkkoja kun r-testi oli ti nega. Luulen että tikutan tulevaisuudessa jotta mahdollisiman nopiasti voitais pieni alulle saada jotta leikattu endo ei lapsettomuutta aikaan saisi.

Elämä meinaa nyt pyöriä tämän ympärillä vaikka pitäisi ehkä luovuttaa ni josko elämä helpottuisi ja vauvakin voisi joskus ehkä tulla..

Aurinkoa, plussia ja Tsemppiä kaikille !!!
 
Väpä: Tervetuloa joukkoomme :hug: Toivon sulle pikaista raskautumista, sehän on periaatteessa hetkellinen lääke endoon :)

Nyt on hiukan omanapaisempi viesti!!
Revin täälä jo pikkuhiljaa hiuksia päästä!!! Elikkäs, se täti ei oo tullu vieläkään! EI! Ja eilen tein digillä aamulla negan.. Tänään sit tein davidin herkän aamupisusta, näytti silloin negaa.. Kolmen tunnin päästä siinä oli selkee punainen roskishaamu?!?!?!?! Ja kolmen tunnin pidätyksestä nega.. TÄÄ ON RAIVOSTUTTAVAA! Jos tärppi on käyny, pitäis varmaan olla jo jotain näkyvämpää.. Ja vielä viime tärpistä on se ahistus, että kun digin viikot maleksi viikolla jäljes :/ Voiko olla niin, että jos mulla niin hitaasti nousis se hcg, niin siitä olis jotain haittaa ku viimeksi tuli se km? Anteeksi, alan kuulostaa hermorauniolta, mutta sitä olen!! Ja samalla seesteisen rauhallinen.. :headwall:
 
Perjantai 19.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 5/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 24/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 29/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 55/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 11/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 23/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 20/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 5/25-31

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 56
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 4/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 4/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 24/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 11/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 14/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 19/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 14/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 34/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 30/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 3/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 11/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 24/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 45/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Pölö- dpo 16
miss_piggy dpo 14
mamuska7 dpo 10
Miwwi dpo 6


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:[/QUOTE]
 

Yhteistyössä