Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

heip! Vuodon määrästä joku kyseli keskenmenon jälkeen, ni mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys rv 14 ja vuotoa oli kunnolla 2vk ja vähäisemmässä määrin vielä toisdt 2 viikkoo eli noin kuukauden päivät kesti..ja sit parien kuukautisten jälkeen tuli vielä istukan palanen ulos..

morebabies Juu ei varmaan hcg 1 pitäisi näkyä testissä. mutta prisman halvoissa liuskoissa näy jopa selvät punaiset viivat 4 testiä teki ja ku ei lähteny testit tummumaan ni otettiin hcg joka oli sit 1 ja myö lääkäri ihmetteli kanssa kuinka testi näyttää positiivista, vuoto kyll sit loppujen lopux alkoi ja hcg meni nollaan...eikä tosiaan olleet mitään tihrusta ja arvo onko siinä viiva vaan selvät viivat testeihin tuli

En jotenki usko omaan raskauteen joten viim.kuun lopussa testaan jos mitään vuotoa ei siihen mennessä ole ollu. Josko se tyhjennys sit sekotti kierron : /

Puskajussi tervetuloa! Kiva kun joku muukin "vanhus". Minä täytän keväällä 33. Ekana keskenmenon jälkeen tuli muuten mieleen, että onks mun munasolut jo liian vanhoja kun kesken tuli, mutta ei se varmaan ihan niin yksinkertaista oo.

Vuodon määrä tuntuu korreloivan, ainakin lääkkeillä tehdyssä tyhjennyksessä, raskauden keston mukaan. Mulla kehitys pysähty jo viikolla 6+ ja vuosi oikeastaan vain kaksi päivää kunnolla, sen jälkeen parissa päivässä väheni minimiin ja nyt ei enää edes valkovuoto ole rusehtavaa...

Jep _Lumi_, tohon komeen viikkoon täälläkin tähdätään. Olen huomannut, että niillä, joilla on sännöllinen kierto ja aikainen keskenmeno kierto voi jatkaa siitä, mihin se on jäänyt ikäänkuin keskenmeno olisi vain normaalit kuukautiset...
Evya tule toki tännekin kertomaan tulokset niistä kokeista, monia varmasti kiinnostaa. Ja älä tosiaan vielä heitä kirvestä kaivoon, on vielä mahis että jatkuis kuitenkin.

Adora, peukut pystyssä! Itse suhtaudun raskausoireisiin melko pessimistisesti. Lähes kaiken voi kuvitella. Ja mulla on suurin osa oireista alkanut vasta plussan jälkeen, jotain ehkä aiemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Viimeisimmän raskauden kyllä kavalsi etukäteen se, että heräsin yöllä vessaan (ts. aineenvaihdunta vilkastui)!!! Se ei todellakaan ole mulle normaalia. Kun mun intiaaninimi olis varmaan "eimelkeinkoskaankäyvessassa". Saa nähdä käviskö niin vielä uudestaan. ;)

Edit: Minä tilasin mammaksilta sekä raskaustestit, että ovistestit. Niitä saa semmoisina raskautumispaketteina. Halpa, nopea toimittaja ja mulla nuo mammaksin r-testit (david) ei ole koskaan näyttäneet väärin (apteekista ostetut kun ovat.)

Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit

Viimeksi muokattu:
Moi kaikille!
Tulin ensin tänne kuumeilijoiden puolelle, en vielä uskalla tuonne plussanneiden puolelle mennä.

Meillä on 1,7v tyttö entuudestaan ja toinen vauva oli kovasti toivottu. Sain sitten keskenmenon itsenäisyyspäivän aikoihin viikolla 8. Alkoi pienellä tihutteluvuodolla ja sitten runsaampaa. Kävin lääkärissä, ultrasivat ja sanoivat että on tullut itsestään pois. Vuotoa oli alle viikko. Selvisin siis aika helpolla. Henkisesti (varsinkin miehelle) kokemus oli sitten paljon raskaampi.

päätimme kuitenkin yrittää heti uudelleen ja viikonloppuna tein kaksi testiä, ekasta sain tooosi haalean plussan mutta toinen oli jo parempi. Menkkoja ei ollut välissä. Nyt toiveikkaina mennään eteenpäin, hirveästi en uskalla vielä iloita.

Menen ensi viikon tiistaina ultraan jossa katsotaan raskausviikot, jos siellä nyt ylipäätään ketään on.
Olisi kiva jos saisin ainakin vähän aikaa jutella täällä teidän kanssa, ennen kun siirtyisin tuonne plussalaisiin, onhan tämä vieläkin haave, ei usko todeksi ennen kun on pidemmällä, ja sitä siirtymistä sinne toiselle puolelle toivon teille kaikille! <3

Terveisin Riikka

Wandii, juu, tosiaan tiedän että vauvakuumeinen nainen pystyy kuvittelemaan itselleen vaikka mitä oireita :D (onhan tässä itsekin tullut vauvaa odotettua n. 3vuotta) Mutta näitä menkkajomotuksia ja ankaraa tissikipua en voi kuvitella. Enkä itseasiassa ajattele suoranaisesti niiden olevan raskausoireita, vaan oire esim. siitä että keltarauhanen on alkanut toimimaan oikein ja se taas merkkaisi sitä etää ovis olisi ollut silloin kuin kuvittelinkin sen olleen.

Toivon että voimakkaat keltarauhas oikuttelut olisi hyvä merkki, ei ainakaan huonokaan :)

Tyttö 4v tänään pientä lämpöä nousi, muskari jäi tältä päivältä väliin ja huomenna tiedossa kotipäivä. Isompi tyttö 10v on hiihtämässä ollut jo parisen tuntia, käy joka päivä hiihtämässä.

• Tykkää
Reactions: Wandii
morebabies voi itku kun sun sisko osaa olla kannustava. :( Onko se töksäyttelijä vai ajatteleeko tuollaisilla kommenteilla suojelevansa sua pahemmalta pettymykseltä?

Wandii hih, mä olen varmaan sun intiaanisisar, koska mäkin olen normaalioloissa uskomaton pidättäjä, mutta ensimmäinen raskausoire kaikissa muissa kun tässä just päättyneessä on aina ollut vessassa juokseminen joka on alkanut siinä dpo 10 tienoissa. :)

Riikka90 pahoittelut keskenmenostasi. Mutta onpa mukavaa, että teillä näyttäisi tärpänneen noin pian uudestaan. =) Pidän peukkuja, että ultrassa näkyy juuri oikean kokoinen pieni jolla on kaikki hyvin. :heart:

Kenguru tervetuloa! Me ollaan melkein samoissa tyhjennyksen suhteen, mä sain toimineet lääkkeet keskiviikkona. Onko sulla mennyt tyhjentyminen hyvin?

On: kävin tänään lääkärissä tarkistuksessa ja kiltti lääkäri kertoi kaiken raskausmateriaalin tulleen ulos ja että kohtu ja munasarjat näyttävät hyviltä. Huh helpotusta! Nyt voin kuulemma vaan tehdä kotiraskaustestin kolmen viikon kuluttua ja jos on jotain, niin sitten yhteyttä sinne uudestaan. Kysyin milloin voin odotella menkkoja ja sanoi, että 6-8 viikon kuluttua. Musta kuullosti aika pitkältä ajalta, olin ajatellut odotella niitä ehkä muutaman päivän tavallista myöhemmin, mutta tavallisen kierron tapaan. Eikös se ole useimmilla täällä niin mennyt? Toisaalta ihan sama milloin tulee kunhan vaan tulee (pian ;) ).

Näin siinä sitten kävi eli tänään ultrassa huomattiin sykkeiden loppuneen alkion koon mukaan eilen :'( Ei tule meille siis vauvaa elokuussa eikä varmaan kolmatta ollenkaan. Ei riitä voimavarat enää käsittelemään näitä keskenmenoja, joten tarkassa mietinnässä yrityksen lopettaminen vaikka lupasivat kromosomi ym tutkimukset...

Kenguru Tervetuloa mukaan! :wave: Pahoittelut keskenmenosta! :hug:

Vaavimasu :hug:

Riikka90 Pahoittelut keskenmenostasi! :hug: Hienoa, jos on heti tärpännyt uudelleen! Pidetään peukkuja, että pysyy matkassa nyt loppuun asti! :heart:

morebabies Eikä! :'( Voi kauhee! :hug:

morebabies olen äärettömän pahoillani teidän puolestanne. Niin kun pieni oli mukana jaksanut kaikki vuodot tähän asti. :'( Mitään en pysty keksimään lohduttavaa, tuo on vaan niin väärin. Kovasti jaksamista teille. :hug:

Filuuri, mulla vuoto jo vähän väheni, mutta eilen ja varsinkin tänään on taas tullult vähän enemmän, varsinkin vessassa käydessä ja pieniä hyytymiäkin tulee. Aika samanlaista kuin kuukautisissa. Mulle lääkäri sanoi kun kyselin kierrosta, että voi olla että kuukauden päästä jo tulee, varsinkin kun mulla kierto käynnistynyt aina synnytystenkin jälkeen aika nopeasti. Viimeksi vajaa 5 viikkoa meni.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä