Puskajussi tervetuloa! Kiva kun joku muukin "vanhus". Minä täytän keväällä 33. Ekana keskenmenon jälkeen tuli muuten mieleen, että onks mun munasolut jo liian vanhoja kun kesken tuli, mutta ei se varmaan ihan niin yksinkertaista oo.
Vuodon määrä tuntuu korreloivan, ainakin lääkkeillä tehdyssä tyhjennyksessä, raskauden keston mukaan. Mulla kehitys pysähty jo viikolla 6+ ja vuosi oikeastaan vain kaksi päivää kunnolla, sen jälkeen parissa päivässä väheni minimiin ja nyt ei enää edes valkovuoto ole rusehtavaa...
Jep
_Lumi_, tohon komeen viikkoon täälläkin tähdätään. Olen huomannut, että niillä, joilla on sännöllinen kierto ja aikainen keskenmeno kierto voi jatkaa siitä, mihin se on jäänyt ikäänkuin keskenmeno olisi vain normaalit kuukautiset...
Evya tule toki tännekin kertomaan tulokset niistä kokeista, monia varmasti kiinnostaa. Ja älä tosiaan vielä heitä kirvestä kaivoon, on vielä mahis että jatkuis kuitenkin.
Adora, peukut pystyssä! Itse suhtaudun raskausoireisiin melko pessimistisesti. Lähes kaiken voi kuvitella. Ja mulla on suurin osa oireista alkanut vasta plussan jälkeen, jotain ehkä aiemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Viimeisimmän raskauden kyllä kavalsi etukäteen se, että heräsin yöllä vessaan (ts. aineenvaihdunta vilkastui)!!! Se ei todellakaan ole mulle normaalia. Kun mun intiaaninimi olis varmaan "eimelkeinkoskaankäyvessassa". Saa nähdä käviskö niin vielä uudestaan.
Edit: Minä tilasin mammaksilta sekä raskaustestit, että ovistestit. Niitä saa semmoisina raskautumispaketteina. Halpa, nopea toimittaja ja mulla nuo mammaksin r-testit (david) ei ole koskaan näyttäneet väärin (apteekista ostetut kun ovat.)
Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit