morebabies: :hug: Pitäiskö teidän kuitenkin mennä sinne tutkimuksiin ja siinä samassa tutkiskella niitten tulosten jälkeen, onko teidän perhe jo koossa vai yritättekö vielä? Haavat on nyt niin tuoreet vielä ja apua ehkä on saatavissa.
Tervetuloa muuten
*kenguru*! :heart:
Filuuri: Ugh! Ihan sama homma täällä. Noin dpo 10 se vessassa ravaaminen alkaa mullakin. Ja siis normi on kerran aamulla ja illalla. Ja joo, siis minä ainakin odotan todellakin kuukautisten olevan korkeintaan viikon ns. myöhässä normaalista ja lasken kiertopäiviä tuosta päivästä, jolloin tyhjentyminen käynnistyi.
Ja siis mulla on sitä unettomuutta noitten hormoniheittelyjen johdosta, ja en ole oikein oma itseni. Väsyttää ja masentaa, enkä jaksa oikein tehdä mitään. Mutta meillä on nyt kaikkea muutakin tässä. Ei voi oikein tietää, mikä on keskenmenon mukanaan tuomaa, mikä sitä muuta häsläkkää. Mutta kaikki on paremmin parin, kolmen kuukauden päästä, siihen uskon lujasti.
_Lumi_: Mulla on tuossa kp:t pikkuisen väärin, niitä on yksi päivä liian vähän. Kp 1 oli siis toissaviikon perjantai eli tiistaina on
kp 12.
Ja oon ihan samaa mieltä, nyt jonkun pitää plussata, masentavaa nyt vaan kuulla ikäviä uutisia koko ajan, huoh! : /
Täällä ovistestistä jo lähes nega, mua vähän jännättää, että ehtiikö viiva vaaleta ennenkuin taas alkaa tummua, sitten menee jo erotiikkamessuiksi, kun ei voi tietää ovulaation ajankohtaa...
Viikonloppuna testaan vielä kun on kp 16-17, toivottavasti ois jo täys nega silloin.
Ja onnea
Koski ja Riikka90 plussauksesta!