Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Kenguru Tervetuloa mukaan! :) Kuumeiletteko ensimmäistä vai onko muksuja jo ennestään? Osaan sijoittaa sut sitten oikeaan kohtaan listalla.

Tervetuloa myös kaikille muille uusille! Jos haluatte tietoja listalle, niin laittakaa punaisella, että osaan bongailla ne. ;)

KESKIVIIKKO 11.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli...................KM 08/11......................................KP 9/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 32/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 29/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 23/30-32
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 1/27

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 29/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 16/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 23/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 62/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 14/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 32/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 34/30-33
meadow............KM 10/11.........................................KP 35/28

HAAVEISSA KOLMAS

Fantteli............KM 08/11...........................KP 13/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 28/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 25/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 19/27-46
Adora............KM 12/11...............................KP 22/28-33

HAAVEISSA NELJÄS

Koski.......................KM 04/11...............KP 26/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11.....KP 3/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 17/33-36
Wandii...................KM 12/11................KP 13/32
*Kenguru*.............KM 4/05, TM 1/12 ...KP ??/??

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 28/28

HAAVEISSA KUUDES

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, M1n1

:heart: PLUSSANNEET:heart:

Tammikuu 2012:

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:

Viimeksi muokattu:
Niin ja plussatkaa nyt joku hyvänen aika sentään! Saadaan uusi vuosi korkattua. :)

Mun pessimistieipety -asenne takaa sen, ettei ole niin mitään uskoa, että olis tärppi käynyt tässä kierrossa. Olen 98% varma, että ovuloin silloin la (joten tänään kai olis dpo3), mutta tänäänkin on vähän kipuillut molemmat munasarjat... Herra yksin tietää, mitä sielläkin tapahtuu, mutta näillä mennään.

Lumi mä taisin kyllä aamulla plussata :) mut elä vielä lisää plussaneisiin, vaikka ihan selvä plussa olikin. Haluun vielä pari päivä kattoo ja teen sit ens viikolla digin, jos ei tosiaan vuotamaan ala... Tekis mieli iloita, mutta ei vaan vielä uskalla...

• Tykkää
Reactions: *Kenguru*
morebabies: en tiedä mitä sanoa. Osanottoni.

Teretulemast kaikki uudet!

Koski: varovaiset onnittelut :)

ON: ei oikein mitään sanottavaa. Blaah. Tässä ekassa kunnon kierrossa kaavinnan jälkeen mennään kp16/33-38. Alotin tikuttelut eilen varmuudeksi, vaikka luulen, että vasta kp20 jotain on ovis, jos on tullakseen. Ristiriitaisia fiiliksiä täällä: en haluis stressata, tikutella ja toivoa, vaan ottaa löysin rantein ja fiilispohjalta, mutta eihän se nyt hyvänen aika onnistu. Raskautuminen mielessä 24/7, vaikka miten päin yrittäisin olla.

Koski vieno onnentoivotus! Onpa ihanaa. :heart:

Onko muilla hormonit myrskynneet keskenmenon jälkeen? Mulla on kolmatta iltaa päänsärkyä johon ei tunnu burana auttavan. Mietin, että olisiko se jotain hormonitasojen laskusta aiheutuvaa? Mies sanoi, että hänen mielestään mulla on ollut sellaista hormonikiukkua viime päivät.

morebabies: :hug: Pitäiskö teidän kuitenkin mennä sinne tutkimuksiin ja siinä samassa tutkiskella niitten tulosten jälkeen, onko teidän perhe jo koossa vai yritättekö vielä? Haavat on nyt niin tuoreet vielä ja apua ehkä on saatavissa.

Tervetuloa muuten *kenguru*! :heart:

Filuuri: Ugh! Ihan sama homma täällä. Noin dpo 10 se vessassa ravaaminen alkaa mullakin. Ja siis normi on kerran aamulla ja illalla. Ja joo, siis minä ainakin odotan todellakin kuukautisten olevan korkeintaan viikon ns. myöhässä normaalista ja lasken kiertopäiviä tuosta päivästä, jolloin tyhjentyminen käynnistyi.
Ja siis mulla on sitä unettomuutta noitten hormoniheittelyjen johdosta, ja en ole oikein oma itseni. Väsyttää ja masentaa, enkä jaksa oikein tehdä mitään. Mutta meillä on nyt kaikkea muutakin tässä. Ei voi oikein tietää, mikä on keskenmenon mukanaan tuomaa, mikä sitä muuta häsläkkää. Mutta kaikki on paremmin parin, kolmen kuukauden päästä, siihen uskon lujasti. :)

_Lumi_: Mulla on tuossa kp:t pikkuisen väärin, niitä on yksi päivä liian vähän. Kp 1 oli siis toissaviikon perjantai eli tiistaina on kp 12. :)
Ja oon ihan samaa mieltä, nyt jonkun pitää plussata, masentavaa nyt vaan kuulla ikäviä uutisia koko ajan, huoh! : /

Täällä ovistestistä jo lähes nega, mua vähän jännättää, että ehtiikö viiva vaaleta ennenkuin taas alkaa tummua, sitten menee jo erotiikkamessuiksi, kun ei voi tietää ovulaation ajankohtaa... :D Viikonloppuna testaan vielä kun on kp 16-17, toivottavasti ois jo täys nega silloin.

Ja onnea Koski ja Riikka90 plussauksesta!

Viimeksi muokattu:
koski: onnittelut!!

).( täälläkin valvotaan, tai on valvottu klo 4 asti. Jos jotain positiivista hakee tilanteesta, niin ainakin tyhjennys tuntui onnistuvan tällä kertaa hyvin. 4 tuntia cytoteceista tuli raskauspussi nätisti kokonaisena ulos sisällä pieni alkio ja vuotokin alkoi. Sain gynen polille ajan 4 viikon päähän, jossa sitten samalla juteltais nuo kromosomitutkimuksien aloittaminen ym, mutta jotenkin on vaan sellainen olo etten jaksa. Viimeinen vuosi on mennyt ihan perseelleen ensin vanhempien kuolemien takia ja sitten näiden kahden surullisen raskauden takia. Jotenkin on sellainen olo, että lapset ansaitsevat jotain parempaa kuin alati stressaavan/kireän äitin. Parisuhde kärsii, kun ensin mies on joutunut tukemaan/kestämään minua kuolemien käsittelyssä ja sen jälkeen raskauksissa, joissa jokainen päivä on ollut vain yksi etappi eteenpäin. Illalla miehen juteltiin ja tultiin siihen päätökseen, että tämä oli tässä siis kolmannen yrittäminen. Tuli jotenkin ihanan vapautunut ja hyvä olo, kun tiesi ettei enää tarvi stressata raskaaksi tulemista ja olemista. Tuntui, että pitkästä aikaa voi keskittyä olemaan vaan onnellinen ja noihin kahteen pieneen, maailman täydellisimpiin tyttöihin, mutta sitten klo 4 heräsin ajatukseen: entä jos jälkitarkastuksessa näkyykin kypsä munarakkula...Ultrannut lääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että ongelma on kiinnittymisvaiheessa eli ei kiinnity kunnolla ja keho hylkii tämän pois. Mietittiin kaikkia edeltäviä raskauksia ja onnistuneet raskaudet ovat ainoat missä minulla on ollut kortisonilääkitys ovulaatiosta lähtien. 1. raskaus ei lääkitystä km rv 9, 2. raskaus lääkitys oviksesta ja onnistui, 3. raskaus ei lääkitystä km rv 7, 4. raskaus lääkitys oviksesta ja onnistui, 5. raskaus lääkitys vasta rv 5-6 ja kkm rv 10, 6. raskaus ei lääkitystä ja kkm rv 8. Jos koittaisi vielä yhden kerran ja aloittaisi kortisonin suoraan oviksesta...

Muoks! kiitos lohdutuksista!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Wandii
morebabies: :hug: Pahoittelut! Itku tuli silmään teidän puolesta. Paljon voimia ja jaksamista.

Koski: Varovaiset onnittelut! :heart:

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani ja pahoittelut keskenmenoista!

).( Täällä elelty vähän hiljaista palstailua, kun ei oikein ole mtn uutta. Eilen oli Hcg kontrolli, mikä ei ollut vieläkään täysin negatiivinen. Mutta sen verran alhainen, että selittää sen apteekin omalla tekemäni negatiivisen raskaustestin/roskishaamun. Epäilen oisinko sunnuntaina ovuloinu, vaikkei ollukaan niin selkeä, kuin yleensä. No, parin vkon jälkeen sen näkee. Joku kyseli siis km:n jälkeisestä vuodosta niin mä vuosin 7vkoa ja nyt 2kk km:sta en siis ole vieläkään Hcg:n puolesta negatiivinen. Katellaan tästä sitten miten jatketaan, oon vaan niin kovin ahdistunut tästä pitkästä fyysisestä toipumisesta että korkeintaankin tjot-meiningillä jatketaan tai sit pidetään vähän taukoa. Ajattelin keskittyä nyt omaan hyvin vointiin ja ihanaan esikoiseen etten tässä stressissä kadota hänen ihania hetkiään yhtään, kun ei takuuta toisen lapsen saamisesta voi saada.

morebabies pahoittelut.
Koski onnittelut ja viivojen vahvistumista toivottelen.

Niin täälläpä sitten tutut oireet alkoi... Eilen yhtäkkiä hulahti verta sillee,et jäi paperit kirkkaanpunaiseksi. Sittne loppui ja nyt on tullut pientä ruskeaa tuhrua aavistus. Kylläpä alkaa olla hanskat tiskiin olo, kun aiemmat 3km alkaneet samalla tavalla(tosin seksin jälkeen se veri) ja tiputellut useemman päivän, ennenku on alkanu kunnolla vuotamaan.
On vaan niin pettynyt olo..

Tillu: voi kun nyt ei olisi sitä!!! Menetkö ultraan?

).( täällä kanssa niin pettynyt olo ja nyt se lähinnä kohdistuu tuohon meidän huippu asiantuntevaan lapsettomuuslääkäriin, joka vannoin minulle miljoona krt ettei sillä kortisonilla voinut olla viime raskaudessa tekemistä sykkeiden loppumisen kanssa ja ettei tähän raskauteen sitä tarvitse aloittaa. Olisi helpompi hyväksyä, jos tietää ettei tälle olisi voinut yhtään mitään, mutta nyt tuon toisen lääkärin kommenttien jälkeen tuli sellainen olo, että siitähän siinä on ollut kyse. Tekisi niin mieli yrittää se yksi kerta vielä, jossa aloittaisin kortisonin oviksesta ja jos se raskaus onnistuisi, niin tietäisi että se on ollut se syy. Tuntuu vaan niin turhauttavalta, kun alunperin tuo meidän lapsettomuuslääkäri on dianosoinut juurikin samaisen syyn edellisiin km:hin ja nyt sitten pyörtää mielipiteensä...

Kp 1 ja siteestä löydetty se aina yhtä kovasti kirpaiseva näky. Ehdin jo aamulla toivoa, että kyseessä olisi normimenkat ja että haamut olisivat olleet valehaamuja. Tunnen itseni nyt niin sinisilmäiseksi, kun uskoin noihin lugeihin niiiiiin kovasti ja lopputulos on tämä. Jollain kierolla tapaa tämä päivä kuukaudesta on alkanut tuntua normaalilta... Onneksi on sentään vähän liiankin kanssa töitä, niin ei tarvitse näitä henk.koht. murheita vatvoa päivästä toiseen.

Tillulle voimia epätietoisuuden keskelle! :hug: Kunpa kyse ei olisi pahimmasta!

Onnea Koski! :heart:

Viimeksi muokattu:
Tillu voi kun se olisi nyt vaan vaaratonta vuotelua. Vaikea varmaan kolmen km jälkeen uskoa mihinkään, mutta jos kuitenkin... :hug:

Wandii vai pitäisikö sanoa hänjokaeivessassakäy, olen kohdannut voittajani pidätyskyvyssä. ;) Mä käyn kyllä tuossa välillä kerran tai pari ja muistaessani yritän käydä useamminkin nykyään, vaikka varsinaista tarvetta ei olisi. Mulla tuli ekassa raskaudessa sellainen viehättävä juttu nimittäin, että virtsis jäi huomaamatta ja eteni molempiin munuaisiin ja siitä verenmyrkytykseksi ja silloin useampikin lääkäri neuvoi, että pitäisi käydä useammin vessassa ja juoda paljon enemmän ettei pöpöt ehtisi rauhassa kiipeillä virtsaputkea ylöspäin. Mutta kätevä ominaisuus vaikka kaupungilla pyöriessä kun ei tartte käydä etsimässä jotain törkystä yleistä käymälää tunnin parin välein. ;)

morebabies onneksi edes tyhjentyminen näyttää menneen tällä kertaa vaivatta. :hug: En tiedä mitä sanoa tuohon teidän tilanteeseen kortisonin kanssa. Tuntuu aika kauhealta, jos keskenmenot olisi sillä voinut estää, mutta samalla toivoa antavalta, jos sen avulla saisi uuden raskauden kestämään mukana loppuun asti... Ymmärrän, että vähemmästäkin tulee turhautunut olo.

diiselikissa sulla on kyllä mennyt aika pitkään tuon fyysisen toipumisen kanssa. :hug: Mullakin kun meni viimeksi se neljä kuukautta toipumisessa, niin tuntui ettei henkinen toipuminen alkanut sinä aikana ollenkaan kun kroppa ei tullut millään kuntoon. Jos se oli ovis viime su, niin oliko teillä hyödynnystä, vai odotatteko ekoja menkkoja? Uskon, että sinulle tulee henkisestikin parempi olo kun kroppa on palautunut kunnolla. :hug:

Evya suuret pahoittelut. :'(

Mä etsin eilen tietoa siitä kuinka nopeasti niiden ensimmäisten kuukautisten pitäisi tulla ja tuntuu, että joka sivulla sanottiin 6-8 viikkoa ja joillakin siten 5-7 viikkoa. Eli kai se pitää vaan hyväksyä, että vaikka miten kohtu olisi hyvin tyhjentynyt, niin menkkoja saa odotella vielä jonkun aikaa. :| Meillä mies ei halua siis edes yrittää ennen kun uusi kierto on alkanut.

Tillu Toivon kovasti, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin! :hug:

Evyalle myös iso :hug:

Kovasti ikäviä uutisia tulee nyt... Onneksi pinossa näyttäisi olevan nyt paljon loppukierrolla olevia, ehkä saadaan pian plussa-aalto?

Tillu: Toivottavasti olisi vaaratonta vuotoa ja masussa kaikki hyvin! :hug:

Evya: :hug: Olen kovin pahoillani, sinullekin sen pysyvän plussan jo kovin mielellään soisi! Jaksamista.

Filuuri: Ei tullu hyödynnettyä...Mä haluan, et tulee ekat menkat ja kroppa kondiksessa. Tai kohtu, kroppa ei TOD. ole!!! :LOL: Otin alkuun tän keskenmenon lunkimmin(tai kun oli siitä ekasta isosta menetyssurusta päässyt), mut kyl tää piiiiiiitkä toipuminen on niin syöny miestä ettei tosikaan. Mutta eiköhän tämä tästä, who knows, vaikka ensi kierrossa heiluisin jo ovistikkujen kanssa, vaikka nyt mieli on toinen. ;)

morebabies: En ymmärrä, miksi se lääkäri ei nyt sitä kortisonia voinut aloittaa teille, Pesun sivuillakin mainitaan, että kiinnittymisongelmissa käytetään joskus kortisonia, siellä oli ne pari muutakin lääkettä, mitä käytetään. Käy lukemassa, jos et ole jo käynyt. Ja tsemppiä. Auttaisiko käydä juttelemassa jollekkin teidän tilanteesta. Sulla on kuitenkin jo ihana perhe, se varmasti auttaa selviämään. :hug:

Diiselikissa, millä viikolla oikein olit, kun tuo tuntuu sulla kestävän ja kestävän? Onko teillä muita juttuja, jotka vaikeuttaa tuota lasten saantia? Kyllä se varmasti matalaksi vetää, kun joutuu odottamaan ja odottamaan, toisessa päässä on taas se maailman parhain palkinto, kun vain edes pääsisi alkuun. Huoh, on tämä hankalaa. Itse olen niin kärsimätön ja malttamaton ja dramaattinen, että mun on todella vaikea tjottailla. Sikäli onneksi seuraava lapsi on ehdottomasti viimeinen. Mun ois varmasti mahdotonta kestää pettymyksiä pettymysten perään, kun vanhempana se lasten saaminen voi olla vaikeampaa. Ootte te ihmiset kyllä vahvoja.

Tillulle ja Evyalle pahoittelut! :'(
Onko sulla Evya kokeiltu mitään lääkettä tuohon kiinnittymisen parantamiseen? Eikun ai niin, sulla ootettiin vielä niitä verikokeen tuloksia. Saisivat nyt hoppuilla sen asian kanssa. Pitäähän sulle saada apua tuohon.

Tuossa tuo PeSun linkki sille keskenmenosivulle, jos joku ei ole vielä tutustunut: Perhesuunnittelun kotisivut

Filuuri: Uskon kyllä vahvasti siihen, että se menkkojen alkaminenkin on tosi paljon riippuvainen siitä, kuinka pitkällä on ja miten hyvin saadaan tyhjäksi. Että siksi nuo olis vähän yläkanttiin. Tai siis ainakin toivon näin. Mun psyyke ei kestä odottelua, argh!

Viimeksi muokattu:
Tillulle tsemppiä, toivottavasti pieni pysyy mukana matkassanne!! :hug:

Evyalle myös suuri :hug: Paljon voimia!!

kp 32/28-31, normaalisti viimeistään kp31 menkat ovat alkaneet. Haamuja sain Sofi One testeihin pe-su, mutta kaksi 25 herkkyyttä eivät näyttäneet oikein mitään.. Oireita on hyvin, mutten uskalla nostattaa toiveita korkealle kokemuksiemme jälkeen.. Perjantaina digillä meinasin varmistaa asian, jos menkat/vuoto ei ole alkanut siihen mennessä.

Oirelistaa hieman:
- armottoman kipeät tissit (pienikin kosketus tuntuu kamalalle, tuntuu kuin kipu porautuisi syvälle rintakehään)
- hillitön väsymys/uupumus
- herkistynyt hajuaisti (mm. hiki, pissa, hajusteet haisevat aivan kammottaville)
- alavatsan juilinta viikonlopusta asti (polttelee välillä niin kovaa, että jotain lorahtavan housuihin, muttei veritipantippaakaan näy)
- itkuherkkyys (tv-ohjelmat, herkkää sisältöä kantavat tekstit nostattavat tipan linssiin, kuin myös poskillekin)
- jatkuva nälkä (voisin syödä koko ajan, siis KOKO ajan! Jos ei muuta niin kiloja ainakin ropisee takaisin! )
- valkkaria tulee julmetusti (lorahtelee välillä niin, että saan käydä tarkistamassa vessassa, alkoiko vuoto)

Suurin järkytys tapahtui tänään aamupäivästä. Oikeanpuoleinen tissi, joka on nyt muutaman päivän ajan ollut kipuherkempi, vuosi maitoa yöpaidalleni (imetyksestä yli vuosi)! :eek: Parina iltana olen luullut vesiroiskeita tulleen juomisesta tai käsienpesusta, kun nännin kohdalla on ollut märä läiskä, mutta tänään se sitten selkisi.. Valkoinen, melkein kuivunut kohta, joka oli kylmänkostea keskeltä. Hormonaalinen toiminta ilmeisesti hieman sekaisin.. Kohta mun pääni on tästä kaikesta hullunmyllystä sekaisin... :ashamed:

Muillekin yläpään kavereille toivon plussatuulten puhaltaneen!! :heart:

Yhteistyössä