Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

iitu85: Oikein paljon onnea, ihana yllätys!!! Ja hcg:t hyvällä mallillaan, kun 3+ olet jo saanut. Älä oireista huoli, mullakaan ei ollut edellisissä raskauksissa oireita, niin pitkään kun en raskaudesta tiennyt. Kummasti plussauksen jälkeen niitä alkoi tipahtelemaan ja ultrassahan sitten huomattiin, että olen 2 viikkoa pitemmällä. Positiivinen ovistesti oli näyttänyt jo alkanutta raskautta ja minä pistin pregnylinkin irrottamaan munasolua vaikka sisällä olikin vauvan alku. Ja mullahan on kanssa kaavinnan jälkeen tullut kanssa vaan yhdet menkat, mutta eivät kyllä antaneet mitään rajoitteita yrittämisen suhteen. Ja hematoomat mullahan on ollut kanssa molemmissa raskauksissa. Viimeisin kkm:n ultrannut lääkäri oli sitä mieltä, että mun keho alkaa samantien hylkimään sitä alkiota ja siitä se hematooma syntyy. Tyttöjeni kanssa se kortisoni auttoi ja nyt olen syönyt sitä oviksesta lähtien ja toistaiseksi ei ainakaan vuotoa ole näkynyt. Tarkistan ehkä noin miljoona kerran päivässä :( Tosi säälittävää, mutta jouduin eilen käydä kesken kahvakuulatunninkin vessassa tarkistamassa vuotaako, kun tuli sellainen olo. Näin kyllä miehen ilmeestä mitä mieltä oli, kun palasin vessasta. Tuntee mut sen verran hyvin, että arvasi heti..

starhope: monennetta kuumeilette, niin tiedän lisätä oikeaan kohtaan listalle?

piuu: toi sun tilanne on kyllä tosi erikoinen ja ihan varmasti hermoja raastava. Sinuna soittaisin ja pyytäisin päästä uusinta hcg-mittaukseen, että näkee mitä arvo nyt on.

scarleth: oletko mitannut lämmöt? Harmi, luomuplussa olisi ollut niin ihana yllätys, tai siis pelkät kivuthan ei kerro mitään?! Tosi lyhyeksi toi luteaalivaihe jää, jos nyt menkat jo alkaa.

).( Mies toivottaa koko ajan, että rentoudu ja nauti, että kohta stressaat tuon varmasti kesken. Varmasti rentoutuisinkin, jos vaan saisin vahvan plussan. En ole sen torstain päiväpissasta tehdyn apteekin oman haalean raskaustestin jälkeen uskaltanut testata, kun en kestä nähdä tulosta. Eilen illalla miehellä meni hermot ja totesi, että nyt se uusi testi tehdään, että rauhotun. Tämä tapahtui klo 18 illalla, niin eipä löytynyt koko kaupungista yhtään raskaustestiä: apteekit ja isot kaupat oli kiinni, siwoissa ja valintataloissa ei ollut ja 2 r-kioskiakin käytiin katsomassa ja sieltä oli loppu. Se oli sitten varmaan tarkoitus niin...Päivällä tuntui, että oireet oli vähäisemmät, mutta kyllä ne illaksi palasi. Ja huomasin saunassa, että alavatsa on ihan pömpöllään. Sinne sitten yrittelin lähetellä toiveita, että jos siellä jotain on, niin tarraisi kunnolla kiinni ja jaksaisi loppuun asti :`(

mame31: mä en edes uskaltanut varata neuvolaa ym vaikka kuinka neuvolatäti yritti hcg-tuloksesta soittaessaan. Sanoin, että katsotaan aika sitten tytön 4-v. neuvolan yhteydessä, jos sinne asti päästään. Silloin syyskuussa, kun sykkeet loppui rv 10, niin oli kauheaa soitella ja jättää vastaajiin itkuisia viestejä, kun peruutin neuvolaa ja niskapoimu-ultraa ym.

P12: oikein paljon onnea ihanista uutisista tuplalupauksesta, olette varmasti onnesta soikeana, kun kaikki näyttää niin hyvältä!!! Voi kun itsekin pystyisi yhtään toivoo...

kodehu: mittaa nyt lämmöt, niin tiedät vähän odottaako menkkoja tänään/huomenissa vai ei?!
 
Viimeksi muokattu:
Moi taidan tulla tänne jo roikkumaan..
Mulla piti olla 9+6 viime viikon ekassa ultrassa, mutta th ei löytänyt sydänääniä, sikiö ei liikkunut ja liian pieni viikkoihin nähden.
Nyt oon kärvistellyt epätiedossa tän viikonlopun ja pääsen vasta huomenna varmistamaan keskussairaalaan tilanteen ja tod.näk. tyhjennykseen.
Onkos teille aloitettu tyhjennys samana päivänä ?
Itselläni ei oo mitään oireita ei pienintäkään vuotoa...
Tää odottelu on siis niin karseeta. Lenkit koirien kaa pitää suunnata metsään, kun saatan purskahtaa tuon tuosta itkuun. Kaupas pitää käydä aikaisin aamulla tai viimeisen illalla, jottei tarvi siellä vetistellä..
Tämä olis ollu meidän neljäs lapsi.
 
Kokkeli jaksamista sinulle, minäkin jouduin odottamaan ekasta ultrauksesta melkein kaksi viikkoa ennenkuin tyhjennettiin (sain cytotekit kotiin)...kyllä se tuntui kuin olisi elinkautista istunut.

Anteeksi ON: Täällä myös erikoiset fiilikset...Tein malttamattomana testiä Mammaksin herkällä (10miul) testillä kp 24/27 ja selkeä nega...ei haamun haamua. Oli tarkoitus yksi-kaksi siideriä juoda lauantaina, niin mies sanoi että hae vielä apteekista toinen testi. Hain Clearbluen testin (25miul) joka saattaa näyttää 4 päivää ennen...ihmettelen kun luulin että 10 miul on herkempi. No tein testin ihan iltapäivä pissistä ja testiajan sisällä tuli myös haamu! Sitä sitten yhdessä eri valoissa ihmeteltiin ja ihasteltiin miehen kanssa. Nyt pelkään kokoajan, että on kyse siitä että siellä on vain hipastu kohdun seinämää tai testi näytti väärin. Olen aivan ymmälläni, enkä ole todellakaan uskaltanut tässä alkaa iloitsemaan, huomenna pitäisi menkat alkaa. Jos ei ala, teen uuden testin. Elämme jännittäviä aikoja. Nyt jokatapauksessa pääsemme tutkimuksiin jos tämäkin tulee ulos, voiko sitä pitää hyvänä asiana...no kyllä kai jos tämä taas menee kesken. Ennen haamua oli viikolla jo tullut finnejä naamaan ja pientä menkkaoloa kokoajan. Eli ei mitään radikaalia. Viimeksi kun tuli varhainen keskenmeno olin AIVAN väsynyt jo ennen tätä vaihetta, nyt olen aika pirteä eikä mitään erikoista, siksikin olen melko pitkälti sitä mieltä, ettei haamu pidä paikkaana...apuva.
 
Huomenta kaikille :)

Malttamattoman tilanne on kyllä tosi jännä ja eiköhän sieltä seuraavan kerran pärähdä jo selvä viiva testiin :hug:

Toivotonko, sulla kans jännää. Täällä peukut pystyssä. Mulla tässä keskenmenneessä raskaudessa viiva vaan vahvistui ja mä olin tooosi pirteä. Väsymys tosin tuli tossa kuudennen viikon vaiheilla.

Piuulle peukutan kans viivan vahvistumista!

Täällä supermenkat nyt loppu ja hätähousuna jo eka ovistesti tehty tänä aamuna. No, eihän testi tietenkään plussaa näyttänyt, mutta eipähän pääse ovis livahtamaan ohi :p

JA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!
 
iitu85:
scarleth: oletko mitannut lämmöt? Harmi, luomuplussa olisi ollut niin ihana yllätys, tai siis pelkät kivuthan ei kerro mitään?! Tosi lyhyeksi toi luteaalivaihe jää, jos nyt menkat jo alkaa.
No en oo jaksanut lämpöjä mittailla ja kyllä vuotokin näyttää ihan kunnolla hiljalleen alkavan. Lyhyttä luteaalivaihetta mäkin ihmettelen kun lääkeellisissä kierroissa se on aina ollut aika jämptilleen sen 14 päivää. Tulin siihen lopputulokseen, että jotain outoa tässä kierrossa kaikenkaikkiaan oli eli se edelliskierron ivf on sotkenut jotain. Lienenkö ees ovuloinut, vaikka ovistestiplussa tulikin... no, en jaksa murehtia näitä kiertoni oikkuja, ihan just kohta pyörähtää seuraava ivf käyntiin ja sitten (toivottavasti) onkin taas mieli ja sydän toivoa täynnä :)
 
Onnea kaikille plussanneille!!! :hug:

Jännät paikat on monilla, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Huoh, nää alkukierron päivät tuntuu matelevan... Kummasti sitä on niin malttamaton vaikka ei meillä tätä yritystä nyt vielä pitkästi oo takana. Nyt yk2 kun ekasta tuo TM.
 
Sussu-72 Niimpäs näyttää olevan sama kp. Mulla on ultrakontrolli huomenna ja sit saan vielä varmuuden sille että uusi yritys saa alkaa. Toivotaan siis että kohtu vihdoinkin tyhjentynyt... Toivotaan että pääsen sun kanssa jännäämään!
 
Heippa. Minäkin voisin liittyä joukkoon, kaksi peräkkäistä keskeytynyttä keskenmenoa taustalla ja esikoinen toiveissa. Ikää jo 38v. Viimeisin keskenmeno todettiin helmikuussa, lääkkellinen tyhjennys ja surukausi jatkuu edelleen, toisen kkmn jälkeen paljon suurempi pelko siitä, että tulevatkin raskaudet keskeytyvät. Mulla oli molemmat keskeytyneitä km, todettiin ultrissa menehtyneiksi viikoilla 9+ ja toinen 12+.

Nyt on ollut yhdet menkat lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja yritystä on ollut tässä kierrossa, joskin vähän sekavin tuntein. En tiedä olenko vielä toipunut kmstä ja parisuhdekin on siitä kärsinyt. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon puolivälin paikkeilla, ei minkäänmoisia raskausoireita, joten en usko mitenkään, että olisi tärpännyt. Kahdessa aiemmassa raskaudessa tosi selkeät oireet.

Kiva, että niin moni näyttää täällä kuitenkin plussanneen ja lapsiakin syntyy!
 
Heips!

Minäkin voisin liittyä tähän ketjuun. Pari kuukautta oon jo teidän juttuja käynyt lueskelemassa...
Hieman taustaa.. Elikkä toinen lapsi olisi tavoitteena. Esikoistyttö on syntynyt 11/10. Toinen raskaus päätyi keskenmenoon 1/12 rv 11+6. :( Esikoista yritettiin 1,5 vuotta ja toista raskautta 10kk. Nyt menossa yk3 keskenmenon ja kaavinnan jälkeen. Sen jälkeen oli yksi kierto karenssia. Toivottavasti raskautumiseen ei menisi kovin kauaa!
 
Mulla taitaakin olla vasta kp5... Eka vuotopäivä oli tosi niukka ja vuoto alkoi vasta illalla, joten varmaan sit vasta viides ois nyt menossa (ekasta kunnon vuodosta laskien). Kun ei oo moneen vuoteen ollu kuin muutamat menkat raskauksien ja sen jälkeen kierukan takia, niin eihän näitä päiviä ees osaa enää laskea :D

Mulle vois siis päivittää kp5/27-30
 
malttamaton Hieno juttu..mie kyllä tiesin että kyll sie pieniinpäin ole.. :heart:
NYT jätät ne liuskat omaan arvoon eläkä enää tee yhtään testiä. mieki luotin digin sanaan joten sieki siis voit niin rauhassa tehdä =)
 
malttamaton ihanaa! Sulle se hcg sitten vaan nousee :) Jes!

Mä olen tässä nyt vähän kahden vaiheilla, että pitäiskö yrittää nyt heti lääkäristä kinua se kortisooni vai odotanko tämän keskenmenon ja katson sitten seuraavaan.
Ja antaisko ne sitä mulle edes ihan vaan kinumalla ja mistä sitä edes tietää mikä mussa on vikana.

Nyt mä taas kirjoitin suoraan "tämän keskenmenon" ^, vaikka kai se siellä mahassa vielä on. Jos siellä edes mitään on. Mä kyllä henkisesti suren jo tätäkin keskenmenoa vaikka vielä mitään viitteitä siitä ei ole. Jotenkin takaraivossani tiedän, että se hematoomavuoto on sieltä tulossa taas.

Anteeksi tämä negatiivinen pläjäys.

Aurinkoista ja ihanaa sunnuntaita kaikille! :)

-iitu (5+2?)
 
Quu
Nythän noita plussia näyttää satelevan! Hurjasti onnea ja tarrasukkia Iitu85, Tiiru, P12:lle tuplaonnittelut ja Malttamattomalle uudet onnittelut :flower:! Ja kovasti tsemppiä myös, ei niitä muistoja aiemmista epäonnistuneista raskauksista pysty pois pyyhkimään, mutta uusi plussa on silti silkkaa toivoa täynnä:heart:

Isot pahoittelut ja samalla tervetulotoivotukset Starhope, Kokkeli, Tuuliannaliina jaPink89:hug:

ON: olin pe jälkitarkastuksessa tuloksia kuulemassa, sikiö oli tulehdusmuutoksia lukuun ottamatta terve, mikä tietysti on hyvä juttu siinä mielessä, ettei uusia esteitä onnistuneelle raskaudelle sen puolesta tullut esiin. Mut sen sijaan ultrassa näkyi, että kohdussa on jotain ylimääräistä, joko raskausmateraalia edelleen tai sitten polyyppi, joka kyllä oli nähty jo 10/11 ultrassa. Mut on nyt sitten ilmeisesti kasvanut, koska sain kontrolliajan seuraavien menkkojen jälkeen ja jos ei ole hävinnyt, sit suunnitteilla kohdun tähystys. Ja nyt sit yrityskielto ainakin kontrolliin asti. Voihan v suoraan sanottuna, en ollut varautunut siihen, että yrityksen aloitus venyy:(
 
malttamaton: esikoista yritettiin ja edelleen kohta taas yritetään..

auttaa todella paljon lukea teidän kaikkien kirjoituksia; en olekaan ainoa kuka on saanut kkm..ja vaikka miehen kanssa tulee juteltua asiasta niin ei ehkä ihan samalla paperilla olla etc

kokkeli: mä sain lääkkeet samantien kotiin mukaan kun ultrassa ensin kätilö vai kuka lie ei sydänääniä nähnyt ja sen jälkeen lekuri vielä tuli varmistamaan asian..että huhhuh niitä minuutteja kun yritti pidätellä ihmetystä ja kyyneleitä sekä ymmärtää mitä ne oikein selitti siihen liittyen..kaikki meni aika lailla ohi. Ja sama juttu - kyyneleitä tuli vuodatettua. Nyt kun tuosta on kulunut reilu pari vkoa on edelleen raskasta, mutta luulen, että pahimman yli on menty. Eihän se auta kuin surra aikansa, mutta niin kylmältä kuin se kuulostaa niin elämä jatkuu. Ikinä en unohda tapahtunutta ja itken varmaan sen vuoksi vielä monet kerrat..nyt on alkanut ajatus siirtymään siihen, että tuleekohan sitä enää edes raskaaksi tai jos/kun tulee niin miten pelottavaa se jo itsessään on saati esim ultrakäynnit..mutta päivä kerrallaan :) kunhan ensin nyt vuoto loppuisi ja saisi sen nega tuloksen että voidaan aloittaa uudelleen yrittäminen..
 
kokkeli: mä olen kanssa aina saanut lääkkeet samantien mukaan keskeytyneissä keskenmenoissa eli kun on todettu ettei sykettä enää ole.

ottaisiko joku tämän palstanpäivityksen kontilleen? Yrittäisin saada ajatuksia muualle etten stressaisi tätä raskautta ja siksi olisi kiva, että voisi palstailla kun siltä tuntuu eikä aina päivityshommissa...koska vaikka tämä menisi kesken, tälle palstalle en palaa eli meidän yritys jää tähän 7:n kertaan..

iitu: tiedän niin tunteen, hematoomaraskaudet on ihan syvältä. Ei hetkeäkään rauhaa. Niin toivon, että tällä kertaa selviäisin ilman ja yritän uskoa, että edeltävä lääkäri oli oikeassa siinä mistä hematoomat mun kohdalla syntyy eli siitä, että kehoni hylkii alkiota ja että kortisoni tehoaisi. Tuntuu vaan hurjalta, kun nyt pistelen tuota Klexanea päivittäin eli minkälaiseksi vuoto voi yltyä, jos hematooma taas syntyy...
 
Onnittelut kaikille plussanneille!!!! :heart: Ja pahoittelut kaikille tänne "joutuneille" :hug:

).( Minä olin tossa kolme päivää koira vauvaa hoitelemassa ja oli kyllä niiiin hellyyttävää ja raskasta, sai tottua yö herätyksiin :D Ekat menkat km :n jälkeen oli suhteellisen normaalit, alussa enemmän kipua ja vuotoa, mutta kolmen päivän jälkeen vuoto normalisoitui ja menkat kesti sen 5 pv... Nyt turvallisin mielin uuteen yritykseen, jospa vaikka tästä kierrosta???
 
Helou!!!
Tulin täältä taustailemasta ilmoittamaan että eilen pärähti ihan seinän takaa plussa selvempänä kuin testiviiva!!! Ihan yllärinä.. Ajattelin vain että ovulaation olen tuntenut väärin ja menkat alkaa kohta.. Limakalvot oli ihan kuivat ja kutisi, ja epäilin hiivaa.. Sitten vaan ajattelin että teenpä huviksi testin, ja olin pyörtyä kun samantien alkoi ilmestyä viiva kun laskin testin lattialle.. ja tosiaan se viiva oli tummempi ku se testiviiva!!! ja sitten tein nyt aamulla clearbluen normitestin niin siihenki alko heti tulla tumma viiva ennenku etes se testiviiva ehti tulla näkyviin =D Koitan tässä siirtää kuvan kohta niin näette.. Tätähän minä toivoin että näkisin heti sen kunnon viivan enkä mitään haamuja joita tihrustaa eri valoissa. Tämä tosin tuli ihan ylärinä, vaikka nyt kun ajattelee niin olen ollut väsynyt, nälkäinen, viluinen, ja vähän äksy =D mutta yritän kohta siirtää sen kuvan ja tsemppiä kaikille muillekkin.
Minut saa siirtää plusssanneisiin ja tulen sitten ryömien takas jos huonosti käy!!!
 
Onnea Vaavimasu plussasta! Jokos laskeskelit millon olisi la? :)

Täällä on täti pakkaillut kamansa ja tänään olisi tarkoitus aloittaa pupuilut jokatoinenpäivä-taktiikalla. ;) Keskenmenon jälkeen mun menkat on muuttunu entistäkin runsaammaksi ja kestää 6 päivää. :/
 
Maanantai 16.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Sussu -72..39v...KM 3/12..........................................KP 7/24-27
heidukka..26v....KM 3/12...........................................KP 9/28
Sachie..20v.......KKM 3/12.........................................KP 22/32
miuku9..21v......TM 2/12...........................................KP 28/26-28
kodehu..28v......KM 4/11, 8/11...................................KP 32/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 35/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 41/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 48/28-30
tuuliannaliina..38v..KKM ?, 2/12....................................KP
Starhope...........KKM 3/12...........................................KP

HAAVEISSA TOINEN

cannes..34v.......KKM 11/09, KKM 1/12.........................KP 5/28-33
Aniit.................TM 4/11............................................KP 5/?
Pink89...............KM 1/12...........................................KP 7/24-27
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12.............................KP 10/28-30
MiNalo..27v.......KKM 6/11, KKM 3/12...........................KP 14/32
meadow............KM 10/11..........................................KP 16/28-30
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12............KP 16/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12..........................KP 27/27
Salasei..............KM 09/09.........................................KP 58/30
pupu75..36v.......KM 1/12...........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles..............TM 1/12.......................................KP 6/27-30
Suerte..34v..........KKM 3/12....................................KP 12/29
Sirel....................KM 3/12.....................................KP 15/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 24/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 33/30-33
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 32/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 36/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 42/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12....KP 62/30-33
kokkeli

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...............................................KP 17/?
puskajussi..40v..KKM 12/11............................................KP 23/30
piuu..30v...........KU 3/12...............................................KP 29/28
miss bamse.......KM 11/10..............................................KP 40/28

PLUSSANNEET 2012:


Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, iitu85, vaavimasu

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, beebe010, taraolivia, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 

Yhteistyössä