KatieSadie Luin joskus jostain että paras aika testata ovista ois klo 10-20.Aamupisu ei siis paras tässä tapauksessa. Olen kyllä joskus heti herättyänikin testannu,kun jotenkin tuntuu et entä jos en saakaan ovis-viivan vahvistumista enää kiinni,kun tulen töistä jne.
Ja joo,todella toivon oireiden olevan raskausoireita
Kultakimpale On siellä haamulainen!!! Jipiii!!!!
Ihan hirveetä tää piinailu!! Ei millään jaksa ootella!! Risat viikko pitäs vielä jaksaa.Ensi viikon la testaan,sillon mun (ja iskäni) synttärit,niin tietää sit et voiko sitä synttäreitään vähän juhlistaa. Sillon ois kp 26/22-34 että luulis sit jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen.. Mutta eipähän sitä tiedä,onko edes tarvetta testata..Jotenkin nämä menkkajomotukset ei tunnu kovin lupaavilta. Toisaalta taas tuntuu,kun näin aikseen alkaneet,eli 4pvää nyt yhteensä jomotellu ja keskellä alamahaa,kohdussa? Hieman sit nippailee muuten pitkin alamasua ja muniksia.
Jos oon ovistellu,niin se on tapahtunu vasemmalta,siellä oli se 17mm folli muhimassa,oikeeta munista ei lekuri ees löytäny,eli on ihan hiljainen. Eli keltarauhanenkin on vasemmalla,eli mikäs vihleksii oikealla?
Mua kyllä pelottaa jo valmiiks se,että jos joskus tärppää,niin miten mä voin olla töissä?! Mulla raskas fyysinen työ ja näin ei-raskaanakin vihloo alamahaa ja alaselkää tosi kovaa välillä kun nostelee painavia.. Olen siis kaupassa töissä. Huomasin senkin että en mahtuis ees istumaan kassalla ollenkaan edes siinä vaiheessa kun masu alkaa pikkusenkaan näkyä!
Ei mitään mahiksia yltää ojentamaan kuittia asiakkaalle tuolilla istuessa! Meillä jotkut satavuotta vanhat kassat jotka mitotetu joillekin korstoille,joilla 5m pitkät kädet
Sitäpaitsi,ennenkun viimesin meni kesken,nostin jotain painavaa samana aamuna töissä. Oikealle alamahaan vihlaisi todella kovaa ja arvasin kyllä samantien mitä tuleman pitää. Samana iltana alkoi vuotamaan..:'(
Noh,eipä auta kun ootella ja lähtee saunaan!