Huomenta kaikki
Kun nyt on ollut puhetta noista davidin testeistä, niin minäkin tein kaksi päivää sitten hennon viivan sillä, jonka sitten varmistin CB:n digillä plussaksi. nyt Kp28/31 tein äsken taas Davidillä testin (kun niitä nyt läjä sattuu tuossa olemaan niin ei malta. Ja tässä tulos.
Aijaa.com - 7855870.jpg
Tanjuska,
anteeksi, kuva voi olla taas ihan surkea, mutta kyllä viiva oli vahvistunut. Vaikka ei yhtä vahva testiviivan kanssa olekaan, niin ei tarvitse ainakaan spekuloida. Itse suosittelen niin lämpimästi tuolle CB:n digillä varmsitamista, ei tarvitse suurennuslasin kanssa puljata koko päivää
Vaikkakin täytyy kyllä todeta että esim Davidin ovistestit jättävät nekin kakkosviivan aina vähän himmeämmäksi kuin kontrolliviiva, vaikka CB hymyilee. Eli ei taida tuo sarja visuaalisesti ihan paras olla.
Tanjuska, kanattaa soittaa huomenna neuvolaan, uskon että tarkastavat tilanteen ja saat nopeasti vastauksen tilanteesi. Pidän ihan täysillä peukkuja
Itsekin olen pääkaupunkiseudulta ja tiedän kyllä tasan että palvelu ja hoitoihin pääsy ei aina ole ihan itsestään selvää, mutta neuvolatäti mullakin oli tuossa kkm-jutussa ihana.
Kultakimpale, vaikka näissä kommenteissa on usein hyvä olla vähän varovainen, eikä kukaan meistä voi täysin tietää tietenkään, niin noissa kuvissa on kyllä niin selkeää viiva _mun silmille_ että olisin kyllä ihmeissäni jos HCG niitä ei olisi aiheuttanut