Oi ihanaa mikä plussa-aalto täälä on päällä!! :heart:
Paljon onnea
viena, tanjuska ja kultakimpale :heart: Kovasti viivojen vahvistumista toivon teille kaikille mussukoille :heart:
Ja
viena mua ei ainakaan häiritse, että sinä tai muut plussanneet "roikutte" täälä vielä. Päinvastoin, musta on ihanaa lukea teidän alkuraskauden kuulumisia ja jännittää mukana. Tulee hyvä fiilis, kun kaikki ei karkaa heti tuonne odottajiin
Ootte vähän sellanen "oljenkorsi" plussanneiden ja meidän kuumeilijoiden välillä, jota pitkin voi yrittää vetää itsensäkin sinne toiselle puolelle
Tipetsu ja
Elinamaria ihanan lupaavia oireita teillä! Toivottavasti plussapuhuri saavuttaa teidätkin ja kaikki muutkin täälä!
PLUSSATUULIA
ON: Netistä tilatut ovistestit tuli eilen ja pakkohan se oli illalla heti dippailla. Tosin pissa oli ollu rakossa vaan 1,5h ja tulos nega, vaikka oireet kertoi ihan muuta. Eilen nimittäin tuli selkeät ovislimat ja illalla nukkumaan mennessä nippaili ovismaisesti oikealta puolelta alamahaa. aamulla olin oireiden perusteella 99% varma, että pakko tulla plussaa testiin tai sitten en osaa tulkita omaa kroppaa ollenkaan. Ja tulihan se sieltä, hymynaama testiin =) Miten siitä tuleekin aina niin hyvälle tuulelle? Antaa kummasti toivoa aina siihen asti, kun loppukierrossa pettyy...Toivottavasti ei tarvis tällä kertaa pettyä! Ainakin talletuksia on tehty toissa iltana ja tänään aamulla. Jos illalla vielä varmistelisi
Mietin vaan, että onkohan mulla tänään jo dpo0, eikä dpo -1, koska ne ovisnippailut oli jo eilen? Eikös ne yleensä tarkoita, että munasolu irtoaa?
Tietääkö muuten kukaan särkylääkkeiden (ibuprofeiinin) vaikutuksesta miehen siittiöihin? Kun ainakin ne naisen hedelmällisyyttä muistaakseni heikentää, jos niitä syö paljon? Tai siis eikö ne hankaloita ovista tai jotain ja kun syömisen loepttaa, niin vaikutus lakkaa. Kun tuo mun mies syö niitä tällä hetkellä taas tosi paljon selkäkipuihinsa...niin aattelin, että vaikuttaakohan ne jotenkin simppojen laatuun?