KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

24.5. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 1/27-29
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 7/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 8/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 9/
durasel.....................KM 03/10............................KP 10/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 16/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 22/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09........ KP 24/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 40/
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 72/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN



tilda69.................KM 03/10......................................KP 2/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 4/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10............KP 12/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 16/28-31
Nassi84................KM 01/10....................................KP 16/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 17/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 18/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 21/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 23/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 26/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 26/32-36
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 38/
Minna89...............KM 01/10......................................KP 48/26-33
Leisku..................KM 03/10......................................KP 54/
erika76................KM 02/10......................................KP 62/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09....................KP 13/34-45
Muutosta..............KM 03/10....................................KP 14/28-29
Champion............KM 04/10.....................................KP 15/28
Oltermanni...........KM 04/10.....................................KP 20/
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 24/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09.........................KP 25/45-50
happihyppy...........KM 02/08, KU 12/08, 09/09........KP 26/28
Piijuska-78...........KM 05/09.....................................KP 72/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 3/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 24/31
Unikeiju-79.........KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5........KM 08/02,01/09,11/09,01/10.....KP 22/



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81


 
Syyslaulu Täällä toinen maitokerholainen, marraskuun keskenmenosta (rv 12+0) saakka on maitoa tullut enemmän tai vähemmän. Minulta katsottiin veren prolaktiini noin kk sitten ja oli normaali, eli maitoilu on vain ominaisuuteni eikä vaikuta mihinkään. On vaan huisin kätevää, kun jokainen uusi km, sa maidon aina uudestaan nousemaan rintoihin ja sitten valuu taas...
 
..mulle taitaa tulla pitkäkierto..ovis oli ilmeisesti eilen. ainaski näin itse päättelin ja tikkuun tuli sellanen haamu. tänään ei tullut mitään tuohon ovistestiin!!!

no katotaan parin viikon päästä alkaako menkat..en kyllä yllättyisi vaikka ne tulis jo tällä viikolla..jotenki menkkamainen jomotus ollut tänään...

 
Champion: mulla on kans aivan käsittämätön pelko kaavintaa kohtaan! Olin niin helpottunut kun kaavintaa ei tarvinnut. Inhoon kaikkia gynen käyntejäkin. Pelko on varmaan aivan turha, työtähän ne vaan tekee.

ON: edelleen pukkaa viivanpaikkaa halpistesteissä ja marketin testiin selkee värillinen haamuviiva, mutta niihin en luota kyllä yhtään. Aamulla tuli hieman verta, joten eiköhän se täti sieltä kohta ilmesty hieman aikasessa ovulaatioon nähden.
 
Ei ole ollut mitään kirjoiteltavaa, joten olen jättänyt kirjoittamisen teille muille ja lueskellut edelleen ahkerasti juttuja.

duraselille toivon kovasti vahvenevaa plussaa tällä viikolla!!

Toivottavasti myös toive81 saa tänään hyvät lukemat hCG:stä. Tulethan ilmoittelemaan kun tuloksen tiedät, jännittää ihan hirveesti sun puolesta ja toivon tosiaan, että lukema olisi hyvässä nousussa!!

Champion pelkää kaavintaa... Olen ollut seuraamassa useita kaavintoja eikä sulla ole mitään syytä huoleen. Toimenpide on nopea enkä ole epäinhimillistä ronkkimista koskaan nähnyt, nätisti hommansa hoitavat :hug: Turhaan siis huolit, ajattelet nyt vaan, että saat asian hoitoon ja loputkin rippeet kohdusta pois. Sitten vaan uutta yritystä kohti kun aika on!

syyslaulu kyseli maidontulosta. Mulla ei ole kokemusta, sillä mä sain sen maidonestolääkityksen osastolla lääkkeellisen tyhjennyksen/synnytyksen jälkeen. Cabaser on lääke siis. Mutta mulla noita viikkoja jo oli niin paljon, että sen takia. Olisko se niin, että antavat sen rv15 jälkeen keskeytyneille? En nyt ulkoa muista, mullahan viikkoja sillä hetkellä oli 21+0 :'(

Minnäi Uutta toivoa kohti vaan tosiaan hyvällä asenteella, muuta ei voida! Halit sinnekin!

ON: Vähän on ollut v***tusfiilistä kun tässä kierrossa en tikuttanut ovista kun on osunut aika lailla samaan haarukkaan näköjään. Vaikka meillä se tietysti koti-inssin ajoituksen kannalta olis huisin tärkeetä tietää just tarkalleen se parin päivän haarukka. Mut jotenkin mua ahdisti tässä kierrossa koko tikutusajatus että jätin sen tauolle. Nyt siis tilanne se, että viime viikon maanantaina tehty yks ainoa koti-inssi ja ihan harakoille varmaan meni se yritys ajoituksen suhteen, joten en odota yhtään mitään muuta kuin tätiä tästä tulokseksi. Blaaaaah! Limat kertoi toista kuin lämmöt, joten ei mitään hajua. Olen luottanut tohon lämpöhommaan, koska mulla se on ollut tosi selkeä joka kierrossa. Nyt sitten lämpöjen perusteella ovis olis voinut olla esim vasta perjantaina, että siihen nähden meni ihan metsään. No ei voi mitään, seuraavassa kierrossa luotan ystävääni CB:n digiovistestiin ja sen mukaan sit puuhaillaan.

Nyt ei muuta kuin halit kaikille vaikkapa harmaan päivän piristykseksi!

Kätsyn kuulumisia myös odottelen täällä...
 
Merkkailen.. menkat alkoi perjantaina joten kp 4/29-40.. en ole palstaillut, masentaa niin kovin...
Mulla ei ollu huonoa kokemusta kaavinnasta johon jouduin keskeytyneen keskenmenon vuoksi. nukuttivat rauhallisesti ja ohi oli nopeasti. Ei hätää champpion!! Eikä ollut kipuja ennen eikä jälkeenkään.

kengu
 
Kivi vierähti, ainakin hetkeksi sydämestä...HCG oli reilusti tuplaantunut, arvo erittäin hyvä joten matka jatkuu :) Vuoto pysynyt poissa, ehkä se johtui siitäkin kun kanniskelin torstaina esikoistani (1v4kk) sinä päivänä paljon ja likka painaa jo 14kg...Varhaisultra 7.6.joten sinne asti tuntuu ikuisuus:) Mutta toistaiseksi näyttää hyvältä joten koitan pitää positiivista mieltä yllä.
Kaikille teille kiitokset taas tsempeistä ja puhaltelen paaaljon plussatuulia!!! :heart:

Toive81 ja Sintti 4+5
 
Champion, eihän se kaavinta mikään huippumukava kokemus ole, mutta mulla ainakin se hoidettiin tosi empaattisesti. Ihan hyvä fiilis jäi siitä reissusta kokonaisuudessaan, vaikka olihan siinä sinänsä kestämistä. Ei vähiten siksi että mun kanssa samaan huoneeseen laitettiin aborttia tekevä teinityttö joka poikaystävänsä kanssa laski leikkiä siitä asiasta. :| Mutta kaavinnan jälkeen vuoto lakkasi melkein heti ja pääsi taas uuteen nousuun, toisin kun jälkimmäisessä KM:ssa joka "itsestään" poistui kuukausikaupalla.

Toive, kiva että oli hyviä kuulumisia, jännitti sun puolesta! :)

happihyppy, tosi kurja juttu, tiedän tunteen kun mulla oli sama tilanne tammikuussa. :( Toivottavasti selviäisi pian, epätietoisuus on pahinta tuossa.

ON, voiko siitä kuumemittarista päätellä jotain onnistumisen suhteen? Mulla ei ainakaan ole lämmöt yhtään koholla, joten taitaa olla tulokseton tämä kierto kovasta yrityksestä huolimatta.
 
Taas on kulunu muutama päivä etten ole täällä kerenny piipahtaan! Kaikkea en kerennyt lukemaan, mutta ONNEA kaikille joita saa onnitella :flower: ja :hug: kaikille jotka tarvitsevat, etenkin niille joille ei kauhean hyvää kuulu. Champion itselläni ei ole pahaa sanottavaa kaavinnasta, olen siihen kahdesti joutunut. Olo on fyysisesti aina kaavinnan jälkeen ollut ihan hyvä ja vuodotkin ovat loppuneet lähes heti!Toive kiva et kuulit hyviä uutisia! ON: alavatsassa jomotuksia ja rinnat hieman kipeät, mut taitavat vaan enteillä tädin vierailua! :( En ainakaan jaksa uskoa raskautuneeni, vaikka kovasti koitimmekin pupuilla pellolta kotiin päästyämme. :D Loppukuun plussia täältä teille puhaltelen! ++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hei
Onko kenelläkään kokemuksia kotitestin testeistä?
Testasin tuolla Sofi liuskatestillä haalean haamun tai viivanpaikan.. :eek:
Voikohan olla mahdollista? Vai onkohan tääkin jotain ihme hormoni sekoilua kun on kuitenkin jo kp 54.. :headwall:
Pitänee testata loppuviikosta uudelleen.. :p
En uskalla olla vielä kovin toiveikas etten rysähdä kovin korkealta jos loppuviikosta viiva ei ole vahvistunut tai on puhdas nega.. :/
 
Toive,Onnellista odotusta :heart: :heart:

Durasel,no ei onneks niin pahaa ettei jotain hyvääkin...eli ovista odotellessa lakanat heilumaan ;) Ikävä juttu et ei sit ollukkaa raskaus kyseessä :hug:

Leisku,toivotaan plussaa... :heart:

Täällä ei kummempia,kierron keskiväliä mennään... pientä jomottelua oli tossa kp14,mut ei kovin voimakkaita tuntemuksia kuitenkaan.
Näitä kiertoja taas kun ei oikein jaksa noi hommailut innostaa :/ Mies painaa ylitöitä kellot ympäri,yritä siinä sit virittäytyä tunnelmaan kun pitää yrittää "just nyt tai sit ei ehi" |O
 
Kengumamma:
Samoilla kierroilla mennään, eli täälläkin alkoi vihdoin menkat.. Olivat pari viikkoa myöhässä. Nyt tänään tosin alkoi kovat kivut alavatsalla ja menin sitten päivystykseen josta sain lähetteen sairaalaan gynen-polille... Tutkivat mistä kipuilu johtuu ja menkatkin olivat ihan järkky runsaat mitkä ei ole mulle tavallista. :/
Eli mun osalta haamut jäi haamuiksi, mutta toivon kaikille viivojen vahvistumista!

Plussatuulia puhkuen :whistle: :whistle: :whistle:
 
Uusi keskenmenosta toipuva kuumeilija ilmoittautuu :attn:

Tipuin tuolta tammikuisten pinosta, kun sain sponttaanin keskenmenon rv6+1. Eli kovin alussa oli vielä, mutta kipeää teki silti :'( Vähän tätä ketjua jo selailin ja aika monella ollut rankkojakin kokemuksia ja myöhäisiä keskenmenoja, niin tulee ihan häpeä siitä, kuinka surkeaksi itsensä on tässä tuntenut, kun on kuitenkin aika vähällä päässyt :ashamed:

Esikoisen yritystä meillä takana 6kk, tai siis tämä keskenmennyt tärppäsi yk6. Tjottailu keskeytetyllä aloitettiin jo 6kk aikaisemmin, eli kovin helposti noita lapsia ei meille näköjään tule...

Sitä vaan tippui niin kovaa ja korkealta. Vaikka jotenkin plussasta asti oli jostain kumman syystä km:n pelko alitajunnassa, niin silti sitä kerkesi huomaamatta ajatella jo sitä kuinka kesän lopussa maha olisi jo näkyvillä, äippäloma alkaisi joulukuun alussa, mitä kaikkea vauvalle hankittaisiin, olisiko se tyttö vai poika jne. Ja sitten yht'äkkiä huomaakin olevansa takaisin nollapisteessä, ihan yhtä kaukana siitä plussasta ja vauvasta kun aikaisemminkin. Masentunut, voimaton, pettynyt ja samalla ihan hel**tin vihainen siitä, että miksi just meille kävi näin....

Viikko plussasta mulla oli menkkamaisia mahakipuja ja kun kivut loppui, alkoi ruskea, niukka tuhruvuoto. Kivut palasivat 4 päivää ekojan kipujen jälkeen voimakkaina, jolloin kävin Kättärin päivystyksessä. Sielä näkyi ultrassa (5+5) jonkinalainen nesterakkula. Sanoivat, että voi olla alkava keskenmeno, voi jatkua normaalisti. Kivut taas katosivat ja ruskea tuhrukin jatkui niukkana, kunnes reilu viikko ruskean tuhrun alkamisesta tuntui pientä menkkamaista jomotusta ja alkoi kunnon vuoto hyytymineen kaikkineen. Tuota menkkamaista vuotoa jatkui 5 päivää. Viime perjantaina kävin yksityisellä kuulemassa sen minkä tiesinkin: "tyhjä kohtu, ei merkkejä raskaudesta". Eli jos jotain hyvää, niin kohtu tyhjeni sentään itsekseen :|

En oikein tiedä pitäiskö tässä nyt ootella ne ekat menkat, ennen uutta yritystä, vai miten. Lääkäri sanoi, että kannnattaa sen la:n takia odottaa ne ekat menkat, mutta hänen mielestä muuta "estettä" uuden yritykselle vaikka heti ei ole. Toisaalta ajtus uudesta raskaudesta ja kenties uudesta pettymyksestä pelottaa...vaikka vauvakuume on samaan aikaan huippulukemissa ja tyhjän sylin tunne hukuttaa alleen kaiken muun. Ajatukset ja mieli ihan sekaisin vielä :/

Tulipas tästä pitkä vuodatus :ashamed: Pahoittelut!

Plussatuulia ihan kaikille :whistle: ja halaukset kaikille kovia kokeneille :hug:
 
25.5. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 2/27-29
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 8/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 9/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 10/
durasel.....................KM 03/10............................KP 11/
kätsy........................KM 10/09, 02,04&05/10......KP 13/30
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 17/38-42
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 23/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 25/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 41/
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 73/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN



tilda69.................KM 03/10......................................KP 3/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 5/29-40
tillukas.................KM 5,8&11/2009, 2&5/10............KP 13/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 17/28-31
Nassi84................KM 01/10....................................KP 17/28-29
Dakota Paws.......KU 08/09.....................................KP 18/31-40
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 19/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 22/30
Henkari................KM 02/10, KU 04/10.....................KP 24/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 27/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 27/32-36
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 39/
Minna89...............KM 01/10......................................KP 49/26-33
Leisku..................KM 03/10......................................KP 55/
erika76................KM 02/10......................................KP 63/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09....................KP 14/34-45
Muutosta..............KM 03/10....................................KP 15/28-29
Champion............KM 04/10.....................................KP 16/28
Oltermanni...........KM 04/10.....................................KP 21/
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 25/26-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09.........................KP 26/45-50
happihyppy...........KM 02/08, KU 12/08, 09/09........KP 27/28
Piijuska-78...........KM 05/09.....................................KP 73/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 4/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 25/31
Unikeiju-79.........KM 01/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5........KM 08/02,01/09,11/09,01/10.....KP 23/



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81


 
Kiitos tervetulotoivotuksista ja haleista happihyppy, krizze ja tillukas :heart:

Niin kai se on, että jokaisen kokemus on omanlaisensa ja se miten sen kokee. Että turha alkaa vertailemaan.

Mutta liian aikaisin huokaisin, että vuoto loppui suht nopeasti. Eilen yöllä vuoto nimittäin alkoi uudestaan! Siis mitä ihmettä oikeesti: vuoto loppui melkein tasan viikko sitten, eli viikon tauon jälkeen alkoi uudestaan! Ja vasta perjantaina gyne sanoi, että kohtu on tyhjä. Eli mikä ihme sielä sitten nyt vuotaa?? Jos jollain jotain järkevää selitystä/omakohtaista kokemusta, kuuntelen mielelläni!
 
Sanmar82,Tervetuloa :hug: Mulla eka km ennen esikoista tuli juurikin noilla viikoilla kun sulla nyt ja se oli mun elämäni kauheimpia kokemuksia...henkisesti. Olin todella maissa ja surin pitkään.... Monikaan ulkopuolinen ei voinut ymmärtää,sehän meni niin alussa kesken ja näitähän sattuu. Mutta mulle se oli vauvan alku,hartaasti toivottu :'( Ja samoten meillekkään noita lapsia ei helpolla tunnu tulevan...keskenmenoon johtaneet raskaudet ovat alkaneet helposti,mutta esikoiseen meni km:n jälkeen reilut 6kk ja nyt mennään samoissa tämän kakkosen yrityksen kanssa......
Voimia ja jaksamista,sure niin paljon kun tunnet tarvetta... kannattaa kuunnella omia fiiliksiä uuden yrityksen kanssa,me ei käytetty ehkäsyä km:n jälkeen koska tuntui et uus raskaus on kuitenkin parasta lääkettä murheeseen ja eipä tuo ole tärpännyt siitä huolimatta. LA:n saa kuitenkin sit ultralla katottua jos niin hyvin kävis et heti raskautuis =)
Toivotaan pikaista tärppiä,ens kerralla kaikki menee todennäköisesti paremmin =)
 
Sanmar tervetuloa joukkoon kirjavaan! Pahoittelut keskenmenosta :hug: , toivottavasti visiittisi täällä on lyhyt! Kuten Repa jo tuossa yllä kirjoitti, niin olisikohan menkat? ON: alavatsa jomottelut kovenee, tuleekohan lyhyt kierto? Viikonloppuna olisi kaverin muutto joten jos täti aikoo vierailla niin lyhyt kierto sopisi mulle nyt paremmin kuin hyvin, ainakin jos tällä kertaakin eka vuotopäivä on yhtä runsas kun viimeks. Ei ole mukavaa kantaa laatikoita jos koko ajan saa pelätä että koska "lurahtaa ämpärillinen" ohi kaikkien siteiden! Mutta nyt lähden tuonne pihalle hommiin kun täällä paistaa AURINKO! B)
 
Aurinkoista tiistaita kaikille! ( Helsingissä paistaa )

Pahoittelut uusille tulokkaille, mutta samaan aikaan tervetuloa joukkoon kuumeilemaan. Täältä jokainen varmasti aikanaan siirtyy odottajien puolelle :)

ON: Nyt menossa kp 15/28-29 ja olen tuntenut pientä menkkamaista kipua vatsassa ja toivon mukaan ovulaatio olis tapahtunut? Kovasti ollaan talleteltu simppoja ja toivon, että parin viikon päästä saisin hyviä uutisia.

// Muutosta
 

Yhteistyössä