Riinu, Mä en tiedä mikä oli tarkka tieteellinen selitys sille, että ovistestit näyttää raskauden. Se taisi liittyä siihen, että hcg- ja lh-hormoonit muistuttaa jotenkin toisiaan ja siksi ovistestin merkkiaineet/testausaineet(?
) reagoivat myös kohonneeseen hcg-pitoisuuteen.
Krizze, Ei noiden ovistikkujen tulkitseminen mitään helppoa ole ja siksi niiden kanssa kannattaa bongailla muitakin oireita. Jos muut oireet viittaa ovikseen, niin mieluummin luottaisin niihin kuin negatiiviseen ovistestiin. Itsellä ei ole kokemusta kuin vasta yhdestä tikutuskierrosta, mutta olen lukenut urakalla vanhoja keskusteluja ja ihmisten kokemuksia ja onhan niistä täälläkin ollut puhetta. Mun käyttämät david- ja pregcheck-merkkiset testit haalenee kovasti kuivuttuaan ja siksi mä oon ottanut kuvan testistä aina tuoreeltaan ja vertaillut niitä kuvia toisiinsa. Kyllä niistä kuivuneistakin liuskoista erottaa juuri ja juuri sen tummimman testin, kun tietää mitä etsii.
).( Ovista ei näy, eikä ole vielä tarviskaan, sillä mies on työmatkoilla.
Ovulaatiota edeltävää limaa ei vielä näy, mikä huolestuttaa että kierto pian pidentyy liikaakin. Viime kierrossa alkoi limoja olemaan kp10 ja nyt kp12 ei vielä mitään paperiin asti. Harrastin kierron alussa paljon liikuntaa, jota en normaalisti tee ja se ehkä aiheuttaa kiertoon muutosta.
Listassa näyttää olevan moni kierron loppupäässä. Aikooko kukaan testata lähipäivinä?
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille testaajille. :heart:
Ja kiitos
BlondeMonsoon listan päivittämisestä. :flower: Siitä on kätevä tarkistaa omat kiertopäivät.