Imoen Suuren suuret onnittelut plussasta ja viivan vahvistumisesta!! :kiss: :heart: Lähetän pikkuselle oikein paljon vauvaliisteriä!!! Aiotko vielä testailla (esim. digillä)? Todella upea juttu!!!
Pahoittelut kaikille täti-pettymyksen kohteiksi joutuneille, se ei koskaan ole helppoa...
Sanmar Päästäänköhän yhdessä jännäileen piinapäiviä kun kierron pituuteen nähden suurin piirtein samoilla päivillä mennään! Toivotaan, että ovis tulis sopivasti teijän reissulla ja talletukset tuottais toivotun, pysyvän tuloksen! Mullakin kestää nykyään tuhruttelu viikon verran (kunnon vuotoahan tulee vaan yhtenä päivänä). Ja tänään tullut järkyn iso limakökkökin oli rusehtava, omituista... (ja sorry yksityiskohdat...
)
Mä oon kans vähän alkanu tutustuun noihin hoitojuttuihin ja hintoihin kun tulee se vuosi täyteen, ovat kyllä järkyttävän kalliita. Sit vielä kun lisätään niihin tarvittavat labrat yms niin en ihmettele, että monet joutuu ottaan lainaa pystyäkseen rahoittaan ne. Sehän niissä on todella kurjaa, että lopputulos ei tosiaan ole mitenkään taattu.
Meillä on nyt sit tutkimukset aloitettu. Saatiin perjantaina simppa-analyysin alustavat tulokset ja tiheys sekä liikkuvuus oli reippaasti yli viitearvojen. Vähän vasta-aineita löyty, mutta ei kuulemma niin paljoa, että vaikuttais mihinkään. Muototiedot tulee vasta lääkärinlausunnossa elokuussa. Mutta miehen osalta näyttää siis hyvältä! Toisin sanoen jos jommassa kummassa on "vikaa" niin mussa, vaikka oon sen kyllä jotenkin tiennytkin...